Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

Inteleg. Multumesc mult de ajutor. 

Se poate schimba rulmentul si carcasa fara a fii data jos toata cutia? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu sunt probleme de spatiu, da. Oricum sa analizezi de ce s-ar întâmplat asta, de obicei se întâmplă din cauza ungerii deficitare în urma pierderii de ulei. Dacă tot umblii acolo schimba ambii rulmenți, dacă a mers fără ulei probabil că și cel de a5-a este afectat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesca ca masina e 2004-2005. E o problema comuna la cutiile de Golf 5 1.6 FSI, cod GVV. Se rupe surubul de la ultimul pinion (treapta 6) si bate in carcasa. Gasesti in topicul dedicat de G5 1.6 FSI mai multe detalii. Daca reparatia va fi costisitoare (si dpmdv nu de durata), poti cauta o cutie cod HBM din dezmembrari, care are acel surub revizuit (M10 in loc de M8). Asa esti sigur ca problema nu o sa reapara.

NB: Ca experienta personala, am avut de doua ori acel surub rupt si inlocuit prima data cu original si apoi cu ceva surub de chiulasa si mereu a cedat. Am renuntat si am pus cutie HBM.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o mica problema cu al meu Golf 5,1.4 TSI, poate aveti idee:
In momentul in care schimb viteza  si debreiez la viteze mici, aud un clancanit pe partea stanga a masinii.
Ca sa fiu mai pe inteles, cand apas ambreiajul si debreiez fara sa accelerez la viteze mici.
 Am apucat sa schimb tamponul de la cutie si cel de sub masina ( antibalans ) . La fel face.
Tind sa cred ca ceva din cutie (rulment presiune) deoarece si ala la relanti il aud rontaind iar in momentul in care apas ambreiajul, dispare acel rontait.

Ceva idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la apasarea ambreajului dispare sunetul tind sa cred ca e de la rulment, insa se poate sa fie si de la volant daca ai cu dubla masa, si cred ca ai ca e motorul puternic. La mine la masina tot asa am avut zgomot si in prima faza am schimbat rulmentul ca dupa o luna sa mai dau jos odata cutia sa schimb volant pentru ca a ruginit si avea joc (joc pe care nu l-am verificat prima oara). In fine la mine povestea e ca masina a stat in apa in garaj si asa a ruginit volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/14/2019 at 7:56 PM, vwmkv said:

Banuiesca ca masina e 2004-2005. E o problema comuna la cutiile de Golf 5 1.6 FSI, cod GVV. Se rupe surubul de la ultimul pinion (treapta 6) si bate in carcasa. Gasesti in topicul dedicat de G5 1.6 FSI mai multe detalii. Daca reparatia va fi costisitoare (si dpmdv nu de durata), poti cauta o cutie cod HBM din dezmembrari, care are acel surub revizuit (M10 in loc de M8). Asa esti sigur ca problema nu o sa reapara.

NB: Ca experienta personala, am avut de doua ori acel surub rupt si inlocuit prima data cu original si apoi cu ceva surub de chiulasa si mereu a cedat. Am renuntat si am pus cutie HBM.

Salutare. Am reusit la urma sa rezolv problema cutiei. Am cumparat una second din dezmembrari, care s-a montat pe masina. Am ales aceasta varianta pentru ca am gasit cutia la un pret bun, fata de costul reparatiei. Cutia m-a costat 1200 ron, iar reparatia m-ar fi costat undeva intre 1500 - 2000 lei. Mentionez ca doar capacul de la de la viteza  5-6 costa nou 876 ron. 

Multumesc de ajutorul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieți. Am un golf 5 2005 1.6 benzină cu cod cutie FUH. Am făcut un drum de 250 de km si a inceput sa se auda un sunet de rulment asa cu cat înaintez în viteza. Daca apas ambreiajul zgomotul dispare.Sa fie rulmentii din cutie ? Am programare la mecanic tocmai luni si as dori niște recomandări. Cu ea pe liber motor oprit intra in toate vitezele si cu motorul pornit si in miscare. Caraie (câteodată) in marsarier (daca urmează marsarier după treapta 1 nu caraie). Sa fie si altceva in afara de rulementi? Deobicei cand am desfacut cv la masina a fost nasoală treaba...

Modificat de Aladin26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema cu masina mea(golf 5 2.0 fsi)

Cand bag in R putin mai repede parca se aude un carait si cand bag in viteza ( de obicei 2,3) cand cuplez se aude un zgomot care e sesizabil doar daca stau cu geamul deschis. Ce ar putea fi de vina? Mentionez ca am schimbat uleiul in cutie ieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aerisit ambreajul sau ai schimbat lichidul de frana? Din descriere parca ar fi debreiere incompleta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ieri ulei +filtre + ulei cutie + antigel +lichid frana.

Ambreiajul nu l-am aerisit.

Si cand sunt pe liber dupa ce iau piciorul de pe ambrieaj se aude un zgomot, nu stiu sa-l descriu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseste ambreajul ca sa nu mai aghete cand debreiezi. Legat de zgomot, poate sa fie din volant daca ai dubla masa. Ai km multi cu masina? Daca da si ai volant cu masa dubla trebuie sa te gandesti la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

164k km si a mai fost schimbat volantul pe la 100k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Davyyd889, aceeasi problema o am si eu, la decuplare se aude un clanc. Dupa ce am testat si alte masini care fac la fel, m-am linistit.

Gandeste-te ca eu am pus kit de ambreiaj nou, era mai stresant.

Ce motor ai? volant cu masa simpla sau dubla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 fsi volant masa dubla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfăcut cutia si se pare ca erau rulmenti dusi si rulmentii de la grup. Imi puteti spune si mie cum pot găsi acești rulmenti de la grup si care este denumirea lor? Pentru ca daca ii cauti asa nu găsești nimic posibil sa aiba alta denumire. Masina este golf 5 1.6 benzină

Modificat de Aladin26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tsicostmealot

Salut, luna trecuta am observat ca era ulei pe cutia de viteze mai exact în partea dreapta (când te uiți la motor din fata mașinii) am spălat cutia iar acum după aproximativ 1000km m am uitat si uleiul a revenit de data asta parca mai mult decât prima data, de la ce sa fie? Sa fie ulei de la cutie? Sa fie de motor? Dar cutia se îmbină cu motorul mai în stânga din câte știu eu, aștept părerile voastre, ms. 

15657720568019033569522946537987.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre cutie si motor mai e si carcasa ambreiajului, care sa zicem ca face parte din cutie dar acolo nu are ce sa caute ulei, deci la tine e din cutie scurgerea de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tsicostmealot

Cel mai ud este pe la șurubul acela, din partea dreapta a pozei, este posibil sa curgă pe la el? 

 

Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil, trebuie sters bine si vazut pe unde se prelinge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi. Am si eu un golf 5 plus 2007, 1.9. Imi intra deseori greu in treapta 1 si mereu imi agata cand bag in treapta 2. In rest nu am probleme. E foarte enervant in oras, ma face s o iau cu capul.. volant nu se aude ca bate, dar am o bataie usoara in pedala de ambreiaj daca tin piciorul 2mm pe pedala. Poate fi de la volant sau e cutia de vina? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua! Am si eu o problema la care, pana acum, nimeni nu a stiut sa-mi raspunda. Din acest motiv, apelez la acest forum.

Am un Golf V, 1.6 benzina, cod motor BGU, cutie automata. Cutia imi face mari probleme si cel mai sigur trebuie schimbata. Ideea este ca nu gasesc acest tip de cutie automata, iar întrebarea mea este daca pe acest tip de automobil pot pune o cutie automata cu alt cod motor, gen: FSI, sau cutie manuala.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motorizarea ta s-au pus două cutii automate: GSY şi HFS, ambele cutii de tip 09GC. Probabil că sunt identice, nu ştiu care ar fi diferenţele.

Cutiile astea s-au pus în combinaţie cu motoare BGU, BSE, BSF astfel:

Cutia GSY:

  •  GSY + BGU : GolfV, Audi A3
  • GSY +  BSE sau BSF : Golf Plus

Cutia HFS:

  • HFS + BGU : GolfV, Octavia II
  • HFS +  BSE sau BSF : GolfV, Jetta, Golf Variant, Octavia II, Golf Plus, Audi A3

Cutii manuale puse pe maşina ta sunt: FVH, JHT, LVN

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

La sfarsitul anului trecut, am schimbat cutia de viteze (golf V, 1.4, 16v, 75cp, cod motor BCA) din cauza ca se auzea un huruit in sarcina in treptele 3, 4 si 5, huruit care disparea cand apasam ambreiajul.

Dupa schimbarea cutiei am o problema cu marsarierul.

De cele mai multe ori nu intra in marsarier pana la capat (adica schimbatorul efectueaza mai putin de jumatate din cursa in fata).

Cateodata imi intra foarte lejer in marsarier...dar de cele mai multe ori am problema asta.

Imi merge daca, tinand mana pe schimbator (ca sa nu sara) ridic usor piciorul de pe ambreiaj si  imping maneta pentru a ajunge complet in marsarier (odata cu ridicarea ambreiajului, simt la mana cum isi face loc...) dar si cand apas de doua ori pedala de ambreiaj inainte de a baga in marsarier sau cand se misca masina putin in fata.

In celelalte trepte (1,2,3,4,5) nu am probleme.  

Odata cu schimbarea cutiei am pus ulei nou, am schimbat tamponul motor din dreapta, tamponul cutiei din stanga,  suportul antibalans a fost schimbat anul trecut, am schimbat suportii din plastic de la capetele cablurilor timoneriei,  am reglat timoneria. Cand s-a schimbat cutia am ramas cu acelasi kit de ambreiaj  - placa, disc si rulment, pentru ca nu arata a fi schimbat (a fost schimbat in primavara lui 2019). De notat e ca am vazut ca mecanicul a facut aerisire la pompa ambreiaj, cea secundara de pe cutie...

Nu stiu de ce sa ma mai leg, de cutie sau de ambreiaj. As schimba si kitul de ambreiaj, insa nu stiu daca va rezolva problema. Am cautat pe forum dar si pe alte forumuri, cam peste tot iti spun trick-urile cum sa-ti intre in marsarier (gen de doua ori pedala ambreiaj)... m-ar interesa cauza

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, lexetordo a scris:

Odata cu schimbarea cutiei am pus ulei nou, am schimbat tamponul motor din dreapta, tamponul cutiei din stanga,  suportul antibalans a fost schimbat anul trecut, am schimbat suportii din plastic de la capetele cablurilor timoneriei,  am reglat timoneria.

Lichidul de frana l-ai schimbat? ai aerisit circuitul de la pedala de ambreiaj? Daca apesi de 2 ori ca sa-ti intre in viteza inseamna ca ai aer pe traseu sau lichid super vechi, etc. incearca si asta inainte de a desface masina sa schimbi ambreajul si sa ai aceeasi problema :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai schimba o data lichidul de frana dar la un service care are butelie pentru schimbat lichidul de frana, de asemenea sa nu uiti aerisirea pistonului receptor de la ambreiaj.

Daca nu se rezolva, ambreiaj nou.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Problema cutia de viteze manuala

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!