Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

Constantincatalin

Salut ! Am și eu o mica problema la mașină din semnătura !! Am observat că îmi face in șuierat in momentul eliberării accelerației in sarcina dar asta nu se întâmplă foarte des și nici nu contează dacă motorul este cald sau rece !! Pe liber nu se aude deloc !! Mă poate ajuta cineva cu o părere ? Mulțumesc !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca vine din cutie poti verifica nivelul uleiului din cutie,daca este nevoie se completeaza ,in functie de an/km se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema la un golf 5  1.6 benzina,doar in treapta a 5 a cand iau piciorul dupa (poate de pe il iei ca dupa e mai greu) acceleratie se aude un zgomot ciudat ,un huruit ,daca ating f usor acceleratie dispare zgomotul !  Astept parerile si sfaturile voastre 

Modificat de Aerofan
Limba bat-o vina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De curand am cumparat un vw golf 5 1.6 fsi, cutie automata. Problema e ca stau aprinse toate optiunile pentru cutie pe bord. Cutia se comporta impecabil. Un prieten are un soft si a gasit eroarea asta, singura eroare... Imi puteti spune cat de grav e? Adica pot merge linistit asa, adica e problema ca nu imi mai arata pozitia in care e cutia in bord sau trebuie neaparat sa o duc in service? Multumesc

59C749FF-C7D1-4937-BA88-E16AA020317D.jpeg

2B9BD1FB-5DE8-42E5-BC5C-FF69DCA4ED73.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Vw Jetta 2006 si am o problema nu stiu sigur la ce. Cand o scot din masalier si cand o bag in viteza 1 imi agata schimbatorul. Dar mai mult in trafic decat la rece. Uneori nici nu o pot scoate din viteza decat daca trag foarte tare. Am fost la mai mult mecanici si fiecare a zis altceva. Unu a zis ca e ambreajul, unul ca e cutia, unul ca este timoneria sau cablurile de la timonerie. Ati avea cumva vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa o iei normal intai reglaj timonerie apoi ulei si dupa restul adica ambreiaj si cutie.Pana nu elimini catre una pe rand si incepi cu ce este mai ieftin ca asa este normal si logic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin "la rece" înţelegi cumva cu motorul oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu debraiaza complet. Cu motorul oprit, tot greu iese din viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, lupo_bv a scris:

Prin "la rece" înţelegi cumva cu motorul oprit?

Si cu el oprit dar si cu el pornit insa stand pe loc

în urmă cu 1 oră, florynsv a scris:

Eu zic ca nu debraiaza complet. Cu motorul oprit, tot greu iese din viteza?

Cu motorul oprit iese chiar foarte bine. Nu am treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un mecanic si a umblat pe la reglaje la timonerie si cand a desfacut pe acolo la furtune, dupa ce a pus la loc a ramas un bec aprins in bord si a zis ca o sa dispara singur. Aveti idee dupa cat timp dispare? Si imi scrie in bord emission garage

Modificat de Dragoss10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat ce furtune a desfacut si cum le-a montat inapoi. Eroarea resp nu are treaba cu timoneria. Fa o scanare sa vezi exact pb. Cel mai probabil la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat de la sine cum a zis mecanicul. A disparut a 2-a zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare !

Am o problema la un Golf 5 1,9 tdi 2008, recent adus din Germania. In viteza a 5-a, dupa ce se-ncalzeste putin motorul, îmi "arunca" schimbatorul pe liber. Daca apas ambreiajul, pot sa o bag la loc dar la putin timp schimbatorul incepe sa tremure usor si incearca sa o arunce din nou pe liber (cârâie). Cand bag in marșarier, uneori o agața. Pedala de ambreiaj țăcăne usor cand o apas putin, cam in ritmul motorului. In rest nu patineaza, si nu am nicio problema cu vitezele 1-4. Toate se schimba usor. Inca nu am ajuns la mecanic, dar ma gandeam ca poate ați pățit la fel si voi. 

 

P.S. : masina are 280 000 km si din istoric am vazut ca de cate ori mergea la reprezentanta in Germania, posesorul aerisea colindru ambreiaj (asa apare pe istoric). 

Va mulțumesc anticipat pentru orice ajutor sau indrumare catre un mecanic bun de vw in Bucuresti. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva probleme cu rulmentul de presiune ori discul sau volant si pana nu desfaci nu ai cum sa ghicesti.Daca la rece iti intra ok in toate vitezele si nu agata nu te lega de cutie si eu nu as merge asa la caraiala ca nu e tocmai sanatos pentru cutie si verifica nivelul la ulei.Aerisirea aia o facea in speranta ca rezolva problema dar nu a fost asa se pare...mostenire din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am și eu o problema la un golf v,2005, 1,9 TDI ,105 cai......se aude o bătaie dedesubt numai dimineața când o pornesc sau când mașina sta mai mult timp fără sa fie folosită, când apăs ambreiajul zgomotul dispare, însă el continua maxim 5 min după ce plec cu mașina, și apoi nimic. Am crezut k este volant însă mecanicul mi-a spus k zgomotul este permanent la volant stricata. Mi-a zis k ar putea fi ceva probleme la cutie, și k nu poate să-mi spună exact atâta timp cât nu se aude bătaie. Menționez k nu a fost schimbat uleiul la cutie și mașina are 200.000 km. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ar fi rau k sa citesti regulamentul pentru k o sa gasesti niste kestii interesante in el.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristina1980

Salut. Am mai intrebat si din pacate nu am primit niciun raspuns. Am un golf 5 , 1.6 benzina, 2008, si o problema. La viraj stanga doar cand sunt in sarcina se aude un huruit, un vajait, cand e la neutru nu se aude nimic. Pe drept sau viraj dreapta nu se aude nimic.  

Am fost la mecanic , am schimbat rulement roata fata dreapta si face la fel.  Ce sa ii mai fac? Unde sa ma mai uit si ce sa mai caut. 

Multumesc 

Modificat de Cristina1980
Probleme cutie viteza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/4/2019 at 1:36 PM, sdR+ said:

Ceva probleme cu rulmentul de presiune ori discul sau volant si pana nu desfaci nu ai cum sa ghicesti.Daca la rece iti intra ok in toate vitezele si nu agata nu te lega de cutie si eu nu as merge asa la caraiala ca nu e tocmai sanatos pentru cutie si verifica nivelul la ulei.Aerisirea aia o facea in speranta ca rezolva problema dar nu a fost asa se pare...mostenire din germania.

Am revenit dupa vizita la mecanic. Am observat in istoricul masinii ca ambreiajul fusese schimbat in Germania, în urma cu 60000km. La o verificare, uleiul de la cutia de viteze avea șpan în el, cutia a mers destul timp cu un nivel scazut de ulei :(

Concluzie : cumparat cutie sh: 350E + manopera 500Ron, si facut cruce :). Maine ma duc sa iau masina din service, mecanicul se lauda că merge foarte bine acum. Revin cu detalii. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Cristina1980 said:

Am fost la mecanic , am schimbat rulement roata fata dreapta si face la fel.  Ce sa ii mai fac? Unde sa ma mai uit si ce sa mai caut. 

Posibil să fie celălalt rulment (recomandarea ar fi să fie schimbaţi în pereche, la mine s-a cam probat practic că după ce a căzut unul cam în 6 luni şi-a dat duhul şi celălalt). Într-o situaţie similară am schimbat ca şi tine rulmentul de pe dreapta, numai că a fost buşit ăla de pe stânga. Ca simptomatică: zgomot uşor ritmic (un fel de vâjâit/huruit dar nu continuu ci ritmic proporţional cu viteza), în viraje la stânga la viteze cam peste 40-50 kmh. La început numai în accelerare apoi şi la mers constant, a început să scadă viteza la care se manifesta şi să facă şi în alte condiţii şi ..... m-a scos din sărite şi am început să schimb rulmenţii.

Una peste alta nu cred că este din cutie dacă tot ai postat aici. Ce poţi să faci în privinţa asta este să verifici nivelul de ulei din cutie, în rest având în vedere manifestarea problema ar putea fi din diferenţial (ăla este solicitat diferit în viraje), dar eu unul nu cred. Cel mai bine ar fi să încerci o "second opinion" la un alt mecanic, unii ştiu să pună un diagnostic corect unui rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua ! 

Sunt detinatorul unui Golf 5 2.0 bkd. Trecand de faptul ca intra mai greu in a 2-a in mers ( are si ea o varsta ), niciun mecanic nu mi-a putut zice exact ce problema are fara sa o desfaca si vreau sa va intreb daca ati mai patit asa ceva.

La drum lung, nu are nicio problema. Nu sare din viteza, nu se simte nimic ciudat. In schimb, pe distante scurte, daca masina e in treapta 1 si ma opresc pe loc cu ambreiajul apasat, debraiaza, incepe sa inainteze singura si nu o mai pot scoate din viteza doar daca turez masina suficient incat sa fortez schimbatorul. La fel si in marsarier. In alte trepte nu am observat asta. ( in a 2-a parca ar vrea sa ramana, dar nu are suficienta " putere "  sa debraieze ). In schimb, la o parcare, dupa ce o scot din marsarier, in 95 % din cazuri trebuie sa mai apas o data pe ambreiaj ca sa intre in treapta 1. Sau o bag in a 2-a si dupa intra in treapta 1 fara sa reapas ambreiajul. Dar se intampla sa nu intre nici in a 6-a fara sa reapas ambreiajul :) Cand ii dau a 2-a, sacadeaza destul de pronuntat si ambreiajul da senzatia ca se ridica singur, ca si un buton. De asta nici nu prea pot amortiza trecerea din treapta 1 in 2, degeaba las eu finut de ambreiaj caci el se decupleaza cand vrea.

( daca masina sta pe loc cu ambreiajul apasat -> intra in treapta 1. daca masina inainteaza 5 cm, se prea poate sa nu mai intre fara sa o opresc pe loc si sa apas inca o data ambreiajul ) 

Intrebarea este : Merita dusa la desfacut si vazut daca se poate repara, sau cumparata direct piesa noua? si daca piesa noua, e cutia sau kit-ul ambreiaj? ( nu le am eu prea bine cu mecanica, tot ce mi-a zis un specialist e ca ar putea fi ceva cilindru receptor din cutie daca nu ma insel..)

Modificat de Gabriel123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit este ok schimbatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand masina sta efectiv pe loc, cu motorul pornit sau oprit, intra si iese perfect din orice viteza. Dar daca o mut 10 cm mai in fata, si se misca anumite piese, nu mai intra decat daca reapas ambreiajul.  ( sau cateodata daca o bag in a 2-a sau a 3-a si dupa in treapta 1.. fara sa mai las si sa apas ambreiajul iar )

*Un mecanic mi-a zis ca e kit-ul ambreiaj, luandu-se dupa faptul ca trebuie reapasat cateodata ca sa intre in viteza, iar altul mi-a zis ca e cutia, luandu-se dupa faptul ca daca apesi foarte putin pe ambreiaj, si calci acceleratia la maxim si o lasi brusc, pedala de ambreiaj se misca putin in sus si in jos). Repet, nu am cunostinte in mecanica si as prefera parerea unor oameni de pe forum inainte sa cumpar o alta piesa direct..

Modificat de Gabriel123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 12/20/2018 at 12:56 PM, Constantincatalin said:

Salut ! Am și eu o mica problema la mașină din semnătura !! Am observat că îmi face in șuierat in momentul eliberării accelerației in sarcina dar asta nu se întâmplă foarte des și nici nu contează dacă motorul este cald sau rece !! Pe liber nu se aude deloc !! Mă poate ajuta cineva cu o părere ? Mulțumesc !! 

Ai rezolvat cumva problema ?

O am si eu la o jetta mk6 1.6 tdi

De la 60 pana la 100 daca o las in frana de motor imi suiera cutia. Pe liber nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara. am o problema mare. masina este un golf 5 1.6 fsi.am observat la cutia de viteze o ruptura, mai bine zis o gaura in partea dreapta a cutiei, unde este un capac, si pe capacul respectiv sa este gaura. am atasat si poza. masina se comporta bine, cutia de viteze functioneaza bine. ce poate cauza aceasta ruptura. pot da jos capacul doar din suruburi sau trebuie dat jos cutia intreaga_

multumesc

IMG-20190713-WA0039.jpg  IMG-20190713-WA0040.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este să nu mai mergi cu maşina aşa. Acela este capacul pentru compartimentul pinioanelor pentru treapta a 5-a şi a 6-a, ţie ţi s-a spart la treapta a 6-a.

Practic va trebui să schimbi capacul cu cei doi rulmenţi din el (în cazul fericit că din cauza lipsei uleiului nu mai sunt şi alte uzuri pe acolo). De ce zic să nu mai mergi cu maşina aşa: pe acolo ai cam pierdut uleiul din compartimentul respectiv, plus că lipseşte câte ceva de pe acolo. Dacă te uiţi AICI vei observa că lipseşte inelul interior al rulmentului plus şurubul care îl ţine. Probabil că asta s-a întâmplat pentru că s-a gripat respectivul rulment (ulei insuficient sau alte cauze), s-a învârtit cu totul în carcasă şamd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Problema cutia de viteze manuala

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!