Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

Am schimbat si eu rulmentii in cutie acum doi ani. Ulei trebuie doar vw si e 130 ron litrul-la reprezentanta 190!!!... Interventia trebuie sa o faca mecanic priceput si cu scule specifice pt reparat cutii vw altfel nu va mai fi cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce trebuie "doar VW"? VW nu produce uleiuri, n-are rost să-i îmbogățim.

E de ajuns să respecți recomandarea VW. Eu am pus Fuchs, singurul găsit după codul de original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, cu ala original mie personal imi agata in treapta 1 de noua, reglat timonerie...degeaba, am zis sa schimb uleiul asa ca moft si am avut o surpriza, nu mai agata deloc si nici iarna nu intra greu la rece. Uleiul a fost fuchs cu norma si codul recomandat de vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, am un golf 5, 2007 1.9, 105cp il am de doua luni in care am facut aproape 10000 km cu ea. Per ansamblu sunt multumit de masina, dar azi cand am vrut sa plec cu ea nu mi a mai intrat in viteza, de fapt a intrat cum nu as apasa ambreaju. Cand motorul e oprit intra daca poate cineva sa imi dea un diagnostic.... va multumesc

Modificat de Ovi13579
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic la tine nu debreiază. Verifică prima dată acţionarea hidraulică a ambreiajului (cilindrii master şi slave, aerisire, nivel ulei). Dacă nu sunt probleme pe partea asta cel mai probabil este ambreiajul dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nicolae.moroianu
On 8/29/2016 at 10:46 AM, Dolfin said:

In ELSA pe codul acela de vanzare erau ~12 coduri de CV care s-au montat pe motorul tau, dar strict compatibile cu JPG care a fost montata initial, erau compatibile doar  LHX si KRG.

Peste ceva timp sa revii pe topic cu experienta ta in legatura cu noua cutie, daca este OK, cum este consumul, puterea/cuplul resimtit, sa beneficieze lumea de informatii.

Salut, revin la topic cu cateva impresii legate de cutia SH achizitionata anul trecut:

1. in treaptele 1 si 2 imi face impresia ca masina se misca mai incet la limitele inferioare, probabil exista o mica diferenta ca raport de transmisie

2. despre putere sau cuplu nu ma pot pronunta, nu pot spune ca am sesizat diferente, probabil si din cauza turbinei care asigura un cuplu constant pe o plaja mare de turatie.

3. ca si consum de carburant exista o usoara scadere dar este neglijabila si probabil influentabila si de alti factori

Oricum, ca si concluzie, LNY este compatibila cu JPG.

 

Cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un golf V 1.6B  din 2007 si mi-a cazut cutia de viteze (are o gaura in ea in partea de sus spre podea - am pierdut tot uleiul din ea si a trebuie sa merg  pret de 50 de km asa pana in cel mai apropiat oras) Am cautat o cutie de viteze JHT dar nu gasesc nimic pentru golf V. Codul motor este BSE si am nevoie de o cutie cat mai repede posibil.

Este compatibila o cutie cu un alt cod sau trebuie sa imi caut cutie cu acelasi cod? Imi cer scuze dar nu ma pricep la mecanica deloc.

Multumesc anticipat !

Numar de identificare WVWZZZ1KZ8P029620 

Cod motor : BSE

Cod cutie : JHT 

motor :  1595cc 75KW 102CP

tipul/ varianta : 1K/ACBSEXO/GOLF

 

6bba85f7-59f1-4b2d-ba37-f8f8cada792f.jpg

Modificat de AndreiARH
Am atasat o poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe G5, model 2007, motor BSE s-au pus cutiile manuale: JHT, FVH, LVN.

Nu stiu daca se potrivesc 100% planetarele si toate subansamblele, dar este de asteptat sa fie OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am intampinat si eu probleme la cutia de viteze, masina este un gt din 2006, motor blg, cutie jau, sare din treapta 1 cam la 3 din 5 plecari, uneori scapa si daca este fortata. Cateodata agata si in alte trepte... Mentionez ca de cand am cumparat masina avea simptome in treapta 1 cand avea ea chef, ori nu intra cum trebuie, ori intra cu carait , trebuia introdusa foarte lent sau prin metoda viteza 2-viteza 1. Ce sfaturi ati avea pentru mine? E clar ca problema este din cutie. Eu ma gandesc la reparatia ei, nu m-as risca sa cumpar una sh. 

Poate imi puteti oferi numarul de telefon al unui priceput la care v-ati mai dus in Bucuresti? Astept intrebari.

Multumesc anticipat!

 

PS: exista vreo cutie mai tapana compatibila cu motorul blg? din cate am observat , toate au avut probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul tau as proceda asa- as da uleiul de cutie jos sa vad daca are pilitura in el si daca are as repara cutia ca sigur  are sincroane uzate/cautator defect si pentru orice eventualitate as pregati si un kit ambreiaj.

Cati km are masina?.La Cluj sau pe langa era un atelier specializat numai pe cutii viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 191.911 km. as prefera bucuresti pentru reparatie. multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema asemanatoare ,imi ramane blocata in prima treapta si marsarier ambreiaj nou ,pompa ambreiaj nou,un mecanic mi a spus ca e din cutie caci cutiile din perioada 2004-2007 au venit cu defect din fabrica locasul unui rulment e mai mare si cu timpul prinde joc si mananca din carcasa cutiei.solutii puse niste garnituri metalice care sa blocheze rulmentul? motorul e bkd cu codice cutie kdn 6 trepte e adevarat vroiam opinia dvs? va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat. aveam sincronul de 1 spart , a produs multe daune in cutie si nu merita reparata.am inlocuit-o cu una sh si am pus un kit ambreiaj kevlar.

multumesc pentru sfaturi.

pentru colegul de mai sus , cred ca ar fi bine sa asculti sfaturile de mai sus care erau pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema la al meu golf 5, imi ramane cateodata blocata in treapta 1 si marsarier, iar in seara asta a ramas mai rau, a trebuit sa trag calumea de schimbator ca sa o scot pe liber, o idee, un sfat , la ce sa ma uit ce sa verific este bine venita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat cu 2 garnituri metalice ,la mine a functionat acum nu mai sunt probleme

 

mmwy89.jpg

k2zf61.jpg

2ilmxl2.jpg

2earqs5.jpg

9thbwp.jpg

655q8m.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor,

Saptamana trecuta mi s-a fisurat cutia de viteze, a ramas fara ulei si s-a stricat de tot. Am schimbat cu o cutie second hand de pe un Scoka Fabia 1.4 MPi si am schimbat si ambreiajul. Pana azi nu am iesit cu masina din oras, iar azi cand am iesit cu masina din oras am observat ca masina nu mai trage la fel ca inainte. Imi puteti spune care ar fi problema? Poate fi de la cutia pe care am pus-o? Eu am un Golf 5 1.4 i.

Modificat de di7za
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat rapoartele din cutie daca sunt aceleasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca a pus o cutie care nu are acelasi cod ca si cea originala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Astazi deoarece mi s-a parut ca cutia nu mai functioneaza asa cum o facea odata am decis sa umblu la timoneria ei.

Am urmat acest tutorial, blocand cutia si schimbatorul. Dupa ce am terminat, am testat schimbatorul , mi s-a parut ca se misca bine in treapta intai si a doua asa ca am pus totul la loc. Am zis sa merg sa o testez si in miscare si din pacate se misca si mai rau decat inainte. In treapta intaia si a treia mi se pare ca freaca ceva ( pe toata durata introducerii in viteza parca ar freca, de intrat intra dar nu mi se pare ok ). Nu am mai avut chef sa demontez totul si am zis ca o sa mai vad maine ce si cum. 



Asadar am vrut sa va intreb daca a mai incercat sa faca cineva asta acasa si daca a reusit sa aduca o imbunatatire, sau daca a mai patit cineva ca si mine.

Ce am vrut sa mai mentionez este ca umbland la cabluri mi s-au parut ca aceste doua "cotituri" au un joc cand incerc sa le misc in axul propriu de miscare, nu stiu daca este normal sau nu, poate ar trebui sa le schimb ? 

download.jpg.08d1c7d0353bd033f7f0b6350a5d9ef9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti sigurantele  (placutele metalice),gresezi cuiele ,atentie ce tip de vaselina sau spray cu vaselina sa nu atace cauciucul.Gresezi inclusiv ghidajul (cel din teflon).Daca nu se rezolva probabil este din ambreiaj sau cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Am si eu o problema la o cutie JCR golf 5 1.9 tdi in 5 trepte. Problema se manifesta numai cu masina in sarcina, numai cand se accelereaza, cand se aude un sunet gros (de felul sunetului scos de dubele vechi pe cardan). Am inteles de la un domn mecanic ca problema ar fi de la un rulment de la cutia de viteze. Abia am achizitionat masina acum maxim 1500km, si de atunci am tot exclus posibile cauze ale sunetului cum ar fi role, anvelope etc. Va multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba intai uleiul in cutie, eu tot jcr am, la mine agata in treptele, 1, 3, 5 si am schimbat uleiul si acum imping schimbatorul cu un deget. Când schimbi uleiul trebuie scoasa si tija de la furca din dreapta, pentru ca nu curge tot uleiul pe la busonul de golire. 108 lei m-a costat 2 litri de ulei oem si 30 de lei schimbatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Multumesc pentru raspuns in primul rand. Tipul de la care am luat masina a zis ca a schimbat uleiul (cred eu ca se confrunta cu acelasi zgomot). Cert este ca la mine intra foarte bine in toate vitezele. Marea problema este cu zgomotul care din ce am vazut ori se aude preponderent in a4a si a5a. Mai astept si alte sfaturi ale colegilor care sau confruntat cu aceasta problema sau cu ceva asemanator. De asemenea as dori ceva recomandari de service-uri de cutii manuale din Bucuresti daca stie cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu masina din semnatura si am luat o de vreo 3 luni. Problema e ca mi intra mai greu in a 1a si a2a, numa in pozitia care vrea ea. Mai observ aceeasi problema si cand tragdin a5a in a4a, parca ceva tine contra. Cand e pe liber si dau de maneta stanga dreapta nu se misca cu o oarecare usurinta.. 

Oare ce ar putea fi? Sa stiu la ce sa ma astept.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva lipsa de vaselina sau eventual multa mizerie intarita la parghiile de selectare a vitezelor, scoti filtrul de aer si te uiti la selector, speli bine si gresezi cu vaselina proaspata. Daca la fel face, faci si o reglare de timonerie, gasesti pe net filme cum se face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Problema cutia de viteze manuala

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!