Jump to content

Stergator luneta - probleme


eu
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

este passat sedan cu stergator pe luneta?

 

da.... daca ii pui o lama pe luneta... :lol:

 

no, confuzia mea.... am crezut ca vb de motorasul de la yala - actuator - ca vb si de switch....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici alea nu sunt la fel, difera motorasul de haion de la break la sedan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

De fiecare data cand pornesc masina, stergatorul lunetei face o cursa. Nu porneste cand cand pun contactul ci atunci cand dau la automat. O anomalie de care n-am mai intalnit-o pana acum. Astept pareri sau probabil cineva care a patit ca mine. Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a intrat apa in motoras si face contact :)

 

desfa-l, sigur gasesti apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, dar de ce nu face mereu sau cand ploua sau nu stiu, oricand altadata cand functioneaza masina. Repet, face doar cand dau la automat, o singura data, nu cand pun contactul, n-as vedea legatura cu apa dar o sa-l desfac sa vad daca are si apa cu toate ca nu prea mi-e logic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi firele prin mansoanele de cauciuc de la hayon sa nu fie ciugulite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam are dreptate Gabi, si la mine facea tot felul de figuri si au fost intrerupte ceva fire prin mansoanele de la hayon si faceau contact intre ele. E mare stresul pe ele, mai ales iarna cand sunt rigide, si cedeaza in timp. Va trebui sa le prelungesti, sa le cositoresti si sa le izolezi, nu prea o sa mai ajunga daca nu le prelungesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1. Pentru stergatoare (inclusiv cel de pe luneta) exista un singur releu sau cate unul separat?

2. Acest releu sau relee se afla sub volan? Daca da, care din ele mai exact.

 

Nu mai imi functioneaza stergatorul de la luneta. De stropit, stropeste. Am mai avut problema asta acu' ceva timp. Unde se imbina haionul cu caroseria erau niste fire intrerupte. Le-am refacut, dar de ieri, stergatorul de la luneta nu mai functioneaza. Ma gandesc sa nu fie de la releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PEntru cele din fata ai releu, pentru lineta e direct de la maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Mi-a aparut urmatoarea problema la masina. Am pornit stergatorul de pe luneta, a facut o singura rotatie si s-a oprit. I-am dat sa mai stearga o data si n-a mai mers. Am verificat siguranta si era arsa. Am inlocuit-o dar am patit la fel. A sters o singura data apoi iar siguranta arsa. Cred ca face un scurt pe undeva, de la ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in motoras.. a intrat apa prin teava care duce apa, si care trece prin mijlocul motorasului

 

desfa motorasul si curata bine, unge, si repara teava de lichid care trece prin ax.. exista aici pe forum un tutorial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau la firele din mansonul dintre haion si caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,

 

oricum merita desfacut motorasul, sa vezi daca nu e apa in el, nu dureaza mult

 

ulterior te uiti la fire in manson cum zice al bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

de curand am schimbat stergatoru la luneta pe bosch  si depistez cu stupoare ca nu se (muleaza) pe toata suprafata, practic jumatate 90 grade se muleaza, iar restu se muleza doar la baza ... recent miam schimbat luneta posibil sa nu fi pus adeziv egal pe toata suprafata lunetei si  prin urmare nu se muleaza egal lamela pe luneta ?????

multumesc de ajutor si sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

stiu ca topicul nu e pt Octavia 1 insa nu am vrut sa deschid unul nou ...la mine a intrat apa la motorasul stergatorului lunetei ( practic nu la motoras ci la circuitul electronic) si nu se mai opreste cand il pornesc. Am curatat, am uscat zona respectiva nu vrea sa isi revina. Acum caut s-a il inlocuiesc, insa Octavia 1 la  dezmembrari nu prea am gasit aici in zona, eventual nu aveau cu stergator pe luneta.

Codul de pe motoras este 1U6 955 711 B, as vrea sa stiu daca pot gasi acest motor (ansamblu) si pe alte masini (de ex. Golf sau Seat) sa nu pun pe cei ce dezmembreaza sa demonteze doar ca sa ma uit eu ce cod are piesa.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, doar pe octavia s-a montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu chiar am desfacut un motoras de octavia1, si daca il desfaci si il cureti si ungi bine.. toate piesele, inclusiv rotorul, si roata mare zimtata, pe spatele careia se face contact, se rezolva.

 

erau acelasi simptome, cand puneai contactul se invartea non-stop stergatorul, pana scoteai siguranta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, inteleg ca trebuie sa caut tot o octavia pt dezmembrare, daca nu reusesc sa schimb situatia printr.o curatare mai atenta a motorasului.

Mersi fain pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai desfa-l odata, si fa-ti timp sa cureti tot, cu siguranta se rezolva

 

numai daca e topit ceva la bobinaj e nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut azi stergatorul si din ce am mai citit pe aici, observ ca axul central ar avea doar la un capat pe interior o teava subtire dintr.un material galben.. banuiesc ca prin ea trecea lichidul de spalat, insa fiind doar un singur capat vizibil cred ca e rupta in interior. Am gasit un DIY la un passat, se poate aplica si in cazul meu?

La passat mi se pare a fi axul central cu un orificiu mult mai mare.

post-99041-14145758071395_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aplica.... spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai pus ? e duza care stropeste. in capatul celalalt e rupta (sau ai rupt-o la demontare), trebuia sa se termine cu un cot de plastic negru in care se baga furtunul de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin, cred al tau e tutorialul.

Muale - am cotul (este intreg) , semnul intrebarii se referea la teava interioara care nu e vizibila in acel capat. Probabil a mai "lucrat" cineva pe acolo inaintea mea... apropo teava interioara existenta (atat cat a mai ramas din ea) este fixata pe ax sau trebuia se se "plimbe" prin ax ?

Si etansarea era facuta de acele garnituri de pe capetele axului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teava trebuie sa ramana fixa fata de rotatia axului, deci da, trebuie sa se plimbe pe ax. etansarea se facea cu acele garnituri de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!