Jump to content

Stergator luneta - probleme


eu
 Share

Postare recomandată

alexanderdj :crezi ca nu mai etanseaza bn garnitura aia cand pun la loc motorasu la loc????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in dezmembrari. sigur gasesti (poate nu in brasov dar se trimite prin curier)

daca al tau e stricat (depinde ce are) poti lua in calcul si kit-ul de reparatie,il gasesti la reprezentanta.

garnitura nu are treaba cu apa,aia etanseaza vaselina din angrenaj. apa iti curge daca ai tija,furtunul defecte

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Asa cum zice si Muale, poate fi bulit ansamblul si sa pice din pompa, sau pe la teava, sau furtune, etc. Dar mai bine ne zici problema celui care-l ai acum si poate scapi mai ieftin si ii bagi un kit de reparatie si mai merge inca 4-5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer l-am desfacut si nu mai merge facut pentru ca mi-a intrat numa apa de la spritiera si s-a depus acolo numa calamina din aia si nu mai merge facut.oricum ms pt sfat si am sa mai caut pe la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

acum cateva zile am patit-o cu motorasul de stergator luneta la golful meu 5, cine are de vanzare un motoras, sa imi lase mesaj va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Imi poate spune cineva pe unde trec furtunele ce duc lichidul de spalat geamuri la luneta?

Am incercat sa spal astazi luneta si se auzea motorasul,dar apa deloc pe geam.Cand am deschis portbagajul am vazut ca pe capitonajul din stanga era o urma albastruie si mai mult ca sigur este lichid de parbriz.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva pe unde trec furtunele ce duc lichidul de spalat geamuri la luneta?

Am incercat sa spal astazi luneta si se auzea motorasul,dar apa deloc pe geam.Cand am deschis portbagajul am vazut ca pe capitonajul din stanga era o urma albastruie si mai mult ca sigur este lichid de parbriz.

Multumesc.

citeste aici :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu o problema cu stergatorul spate la un golf 4,cand ii dau comanda sa spele geamul imi curge o parte din lichid in portbagaj.Cred ca este furtunul spart,Problema este ca nu stiu cum sa ajung la el sa-l inlocuiesc.Nu pot sa desfac tapiteria,am gasit doar 2 suruburi in manerele de la portbagaj. Ma poate ajuta cineva.Ms si Craciun fericit la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa tragi de capitonaj, dar, cu grija, pe frigul asta se pot rupe clemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aceași problemă cu spălatul lunetei am și eu. De când am cumpărat mașina nu mergea, și nici nu prea am insistat la spălatul lunetei. Azi mi s-a pus pata și am meșterit la ea să văd unde este problema, de unde am lichid în portbagaj și dacă se poate remedia. Am desfăcut întâi tapițeria de la portbagaj, și problema nu era de acolo, traseul era uscat. Am recurs la demontarea tapițeriei de pe partea stângă. Este relativ simpul.Întâi se va desprinde chederul în zona în care vom avea de lucru. Am desprins bucata mică de tapițerie de sus, este prinsă în cleme și de recomandat este începerea demontării din mijlocul acesteia, apoi am demontat suportul de la centura de siguranță. Mai departe pentru a da tapițeria jos din partea stângă, unde ne interesează, sunt câteva șuruburi pe dedesupt, unde vine ruloul (plasticul acela negru) și în rest sunt clipsuri. Veți găsi în zona unde intră cablurile electrice din haion în aripă în partea de sus, sub tapițeria proaspăt demontată o îmbinare în formă de L.E posibil să nu fie la vedere , de aceea trebuie căutat în gura de acces. Acolo era deconectat un furtun de celălalt și se prelingea tot lichidul la baza stopului. Cred că am scos mai bine de jumătate de litru de acolo. Le-am conectat , le-am dat cu niște bandă izolier să nu se mai desfacă, am montat înapoi toate elementele desfăcute și merge. Singura problemă acum este că stropitoarea de la stergător se învârte cu tot cu ștergător, dar nu mai este chiar un capăt de țară.

56849095.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ooo, asta s-o crezi tu. :lol: Daca se invarte cu totul, inseamna ca e gripata teava de la stropitoare in interiorul axului stergatorului si ->uite<- cam ce se poate intampla.

La mine la fel se rotea cu tot cu stergator, apoi stropea din ce in ce mai putin si in final am inceput sa gasesc solutie pe partea din bara a incuietorii.

Incearca s-o rezolvi, poate la tine nu s-a rupt inca teava. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robotelu La mine conform celor spuse de tine este grav. Aseară am fost la mașină să văd dacă am lichid în încuietoare și ce să vezi, surpriza mi-a fost mare, aveam lichid în zona unde intră încuietoarea. Azi dacă am timp o să desfac iar tapițeria haionului să remediez problema. Mulțumesc de sfat și voi reveni cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... si ai vreo trei variante

1. reparatia sistemului actual -

2. achizitionare kit reparatie OEM - nou - pe la vreo 200 lei

3. motoras SH.... cine stie cat te va tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am remediat problema. Azi aparent am avut timp și vremea a ținut cu mine. Am desfăcut tapițeria haionului, am demontat ștergătorul, cu nervii de rigoare că nu a ieșit de bună voie( a trebuit să aplic forța dar a cedat până la urmă fără să ating luneta). Am dat jos motorașul ca să pot lucra pe îndelete. L-am demontat și am descoperit ceea ce au descoperit și cei care au mai avut probleme, tija era ruptă. M-am chinuit ceva cu bormașina pentru că aparent s-a sudat tija stropitorii de axul stergătorului. Am pilit capătul unde a fost ruptă tija , am tăiat-o în jumătate, am îmbinat cele 2 bucăți de tijă cu măsurătorile de rigoare și m-am rugat să meargă.Am montat totul înapoi și am testat fără pulverizator, funcționa, dar când am pus și pulverizatorul în capăt nu mai curgea așa tare în portbagaj, doar mai picura. Am demontat totul iar, să văd unde am greșit. Nu greșisem nicăieri dar a trecut neobservată o fisură destul de serioasă, aproximativ 1 cm, pe plasticul negru care vine montat pe capacul de la roțile dințate, este în formă de L și se îmbină furtunașul în el. La prima încercare am vrut să fiu finuț și să folosesc Picătura, dar presiunea a fost mai mare decât rezistența super-lipiciului. Am apelat la varianta 2, dacă nu vrea de bună voie trecem la lucruri serioase și am pus Poxipol transparent. După ce s-a uscat complet, am montat totul înapoi și merge foarte bine, nici din fabrică nu cred că stropea așa bine. :)

Va mulțumesc celor care m-au îndrumat cum au putut mai bine să remediez problema.

PS: M-am interesat la dezmembrări de motoraș SH și jepcarii îmi cereau 250 de RON ( suntem români, găsim soluții mult mai ieftine )

Modificat de Earthquake889
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema am avut-o si eu doar ca am procedat un pic diferit, nu mai enumar toti pasii pana la demontarea ansamblului ca se stiu si sunt relativ simpli, eu aveam acea teava rupta de la baza plasticului in L si dupa ce am curatat axul cu un burghiu finut am pus o bucata de antena de nichel de la un radio vechi pe care am incalzit-o cu bricheta si am impins-o fortat pe partea de plastic in L dupa care am montat totul la loc am pus vasilina ca sa nu se mai uzeze de peretii axului si merge foarte bine cu presiune! Kitul costa 250 de ron mi se pare destul de scump asa ca tot mai convenabila este metoda romaneasca :icon_thumleft: speram sa tina mult si bine! :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu stergator-ul. La mine face o cursa dus si la intors se blocheaza pe mijloc. Sa fie dus motorasul sau cu o curatare sa rezolv problema? E greu de desfacut acel plastic de pe haion, cate cleme are si unde? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era dus motorul, nu-ti mai pornea deloc, nu? Poate rotita aia de plastic din angrenaj are dintii dusi pe o parte... Pana nu desfaci, nu poti stii sigur.

Nu mai stiu exact cate cleme sunt, dar parca in jur de 10. Prima data se desfac suruburile din interiorul celor 2 manere si apoi incepi sa indepartezi usor, incepand preferabil dintr-un colt. Te poti ajuta de o surubelnita sau ceva asemanator, doar sa ai grija la vopsea.

Sa ai grija sa fie mai cald afara cand te apuci de lucru, ca e plastic si se crapa mai repede pe frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,daca am mers atata timp cu el asa,mai poate sa astepte pana da caldura afara :D. Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 10 grade cum e azi e foarte ok sa desfaci si acum, eu am dat jos ala pe la 4-5. o sa transpiri ceva, mai ales daca e prima oara cand se da jos capacul ala si nu vrei sa rupi nimic, lafel de tare trebuie tras si la cald, ala e plastic gros, trebuie performanta sa il rupi..

Cand il pui inapoi da cu putina vaselina pe cleme acelea metalice, nu se mai stie cand trebuie sa umbli pe acolo si vei avea treaba mult mai usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu intr-o zi sa il dau jos dar mi-a fost frica sa nu-l rup ca nu stiam unde are clemele. Vad eu cand e vreme putin mai buna afara si pot lucra, ma voi pune la demontat sa vad care-i baiul cu el. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa cele 2 suruburi de sustinere,apoi cu o spatula de lemn sau cu ceva din plactic mai dur...faci mangealac si tragi de coltul de jos al ornamentului,apoi tot usor tragi de partea de sus.Ai grija la montare ca trebuie sa intre pe ghidajele ornamentului de luneta.E simplu si nu este foarte complicat.La montare ai grija sa nu fie modificate pozitia clemelor metalice..si daca sunt modificate te uiti prin spatiul ramas liber si ghidezi clemele pe gaura cu ceva mai lung.

Uite cum merge treaba la Focus...operatia este identica si la G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu stergatorul de pe luneta cum ar fi ca merge in continuu imediat ce pun contactul si nu se mai opreste nici cand.. inainte de asta nu vroia sa mearga adica(mergea pan la jumatate si se oprea si apoi dupa repornirea masinii revenea la pozitia  normala) .... si acuma nu mai vrea sa se opreasca.. si nu as vrea inca sa ma apuc sa cumpar motoras sau cine stie ce pana nu aflu ceva info... de la voi 

  va multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand merge incontinuu se aude un clicait sub bord de fiecare data cand face o cursa?

In orice caz, verifica releul mare de sub bord (377), il scoti ,si vezi care din releele alea mici de pe placa are oxidate contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!