Jump to content

Montare faruri xenon oem Golf 4


IS0 4LEX
 Share

Postare recomandată

bobbyrock...astept sa revii cu detalii pt ca si eu ma confrunt cu aceeasi problema...

De fapt difera un pic.Eu am xenon oem cu tot cu autoleveling doar ca l'am luat nefctional.Dupa ce l'am reparat(o gramada de bani si greu de gasit) am avut un accident care iar a innebunit autolevelingul.Si acum ca varianta vreau sa imi montez in bord buton de reglaj.

Imi poate confirma cineva daca motorasele din faruri se alimenteaza cu 12v?

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU merg comandate, sunt pas cu pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg legate la butonul de reglaj existent pe masina. Nu am avut timp deloc in ultima perioada însă voi posta cum si scheme cat de curând posibil. Daca merge la mine, e clar ca trebuie sa meargă si la altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la g4 motorasele nu au decat 3 fire, deci merg legate la instalatia veche , cu buton de reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bundy poti detalia te rog?

Daca merge reglajul la xenoane oem, logic ar fi sa mearga autoleveling pe faruri Am cu reglaj electric nu? Cu modificarile de rigoare desigur :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

interes maxim!

 

Intrebare pentru cei ce au din fabrica, calculatorul de autolevel (1J0941651 control unit for automatic; headlight range control) este cate 1 in spatele fiecarui far?

 

P.S. Topicul ASTA nu e cam... acelasi lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un singur calculator de autolevel, pe farul din stanga. Cel din dreapta e "slave".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

P.S. Topicul ASTA nu e cam... acelasi lucru?

Ai citit cumva topicul acela sa vezi despre ce se vorbeste acolo?

Crezi ca daca pui niste lupe AM in ele devin faruri cu xenon oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Românu îşi cumpără faruri cu oglindă, cu o xenoane aruncate la întâmplare ce bat prin copaci şi le spune "originale" (trebuie unu tare răsărit să ştie ce-i aia OEM) că aşa a luat el maşina.

Alegerea titlului la topicul tău mi se pare puţin neinspirată, retrofit-ul nu prea implica modificarea fizică a acomponentelor, care odată modificate nu mai sunt OEM, double trouble, sincer am citit de 3 ori titlul până să înţeleg ca este vorba de instalarea lupelor în faruri cu oglindă.

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guppster, asta e topicul pt farurile xenon oem cu lupa, cel cu lupe aftermarket pe faruri originale e mai jos un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am facut decat sa-i raspund lui laurentiu, pe topicul pe care a pus intrebarea.

O sa urmeze topicul cu montarea de lupe oem pe faruri oem (cu oglinda) - care se va împărţii în două pentru hella repectiv valeo, apoi topicul cu montarea de lupe oem pe faruri aftermarket cu oglindă, lupe aftermarket pe faruri aftermarket şi dacă tot ne-am apucat de ce să detaliem şi să face un topic şi in functie de motorizare, an de producţie culoare şi dotări?

O.T. unde dai şi unde crapă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit de cateva ori postul tau si chiar nu inteleg ce nu intelegi...Daca titlul nu este destul de sugestiv...in primul post am explicat destul de clar...zic eu...Acolo se discuta despre faruri OEM...adica originale cum spui tu...fara xenon...deci cu oglinda in care se monteaza lupe...de care vrei tu...originale sau AM...

Logica mea imi spune ca daca ai deja faruri xenon OEM nu ai de ce sa montezi lupe nu?...ca ai deja

Imi pare rau sa aud ca avem colegi printre noi care nu stiu ce inseamna OEM si care cred ca daca au xenon AM pe faruri originale cu oglinda cred ca alea sunt faruri cu xenon OEM...adica asa au iesit din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

Deci se poate sa montez xenon oem si sa put regla lumina din habitaclu...sincer mi se pare mai util asa decat automat

NU, nu se poate xenon OEM si reglaj manual.

 

Am căutat dar nu am găsit nici un post: cum să trec instalația pe manual? (reamintesc că am avut xenon oem, momentan nu mai am decât senzorii de pe punți, farurile clasice, si buton fara reglaj).  Între timp mi-am cumpărat buton pt bord cu reglaj manual, sperând să găsesc mufa cu pinii pt reglaj manual în bord, plug-and play. Dar m-am inșelat, erau doar firele pt dimmer, „reglaj intensitate”... Clar trebuie să trag fire de la potentiometru bord (2 pini) până la motorașe faruri. Mă poți ajuta cu o schemă pt reglaj faruri manual? (am găsit doar pentru xenon...)

 

cauta un pic, in paginile anterioare - gasesti toate diagramele, ca sa iti faci transformarea

 

nu va merge cu reglajul manual.

Se poate o schemă pt reglaj faruri manual? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O sa postez eu cat de curand. Sper Vineri sau Sambata. Eu am facut modificarea asta cu un baiat, si nu mai retin 100% exact toate modificarile. Mentionez insa ca deja aveam buton/reglaj pentru farurile normale, instalate din fabrica. Nu stiu exact ce implica ca modificari/adaptari, reglare manuala pt masini care nu au avut montat din fabrica reglaj manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

toate au reglaj manual, doar cele cu xe au automat. nu exista fara reglaj, cred ca nici cele mai chele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius: Eu stiu ca sunt si fara reglaj manual. Poate ma insel - si acelasi lucru, daca au fost XE din fabrica, necesita mult mai multe modificari pt a face reglajul manual sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redau mai scurt problema pt care solicit un pic de ajutor: vreau să trec pe manual și nu stiu ce si unde trebuie legat ca să funcționeze farurile normale (oglindă) cu potențiometru bord cu rotiță. Mă descurc dacă văd o schemă. Masina din semnătură.(a avut instalatie xenon oem din fabrică)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi PM cu an de fabricatie si cod motor, sa iti scot diagrama, cand am un pic de timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema:

 

 

post-1788-0-73143700-1425566148_thumb.pn

post-1788-0-73143700-1425566148_thumb.pn

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redau mai scurt problema pt care solicit un pic de ajutor: vreau să trec pe manual și nu stiu ce si unde trebuie legat ca să funcționeze farurile normale (oglindă) cu potențiometru bord cu rotiță. Mă descurc dacă văd o schemă. Masina din semnătură.(a avut instalatie xenon oem din fabrică)

 

Si eu am avut xenon oem din fabrica, si am incercat acelasi lucru ca si tine pe faruri cu oglinda si mi-a mers, cu singura diferenta ca a mea a avut prima varianta de xenon, pana in 04.2002.

 

Astfel:

1. ai nevoie de 1 fir de  vreo 2-3 metri(de 0.5 cred), potentiometru cu tot cu mufa lui cu 6 pini(din care folosesti doar 5) ca tu ai mufa cu 3 pini care vor veni bagati in mufa noua, in pozitiile 1,3 si 5.

 

2. Vezi ca in ambele mufe de la faruri (cred ca ai cu 10 pini acum si nu cu 12 cum era la xenon) sa ai firul "alb negru" in pinul 1 si un fir maro in pinul 3. mare atentie! La instalatia cu Xenon sunt doar 2 fire maro(masa) pe cand la cele cu halogen sunt 3 (in pinii 3,4 si 8) si va trebui sa faci o punte( iti recomand ca din pinul 3 sa vii in 4).

 

3. din pinul 4 de la mufa potentiometrului... aici nu mai retin exact...trebuie sa te prinzi in switchul de la faruri in pinul 4.

 

4. din firul mov de la mufa din stanga - pinul 5 - (care merge la mufa din dreapta - pinul 5 - , motiv pt care nu trebuie sa te duci si la mufa din dreapta) te legi cu alt fir pana la potentiometru in bord (in pinul 2).(poti face asta cu un fir mai lung pe afara masinii si daca merge abia apoi sa te apuci sa il bagi prin peretele motor ca e putina munca)

 

Daca am gresit sa ma corecteze cineva, va rog!

 

 

Poate iti vor fi de ajutor si astea:

http://web.mit.edu/dennis/www/vw/switch.html

http://web.mit.edu/dennis/www/vw/rheostat.html

http://web.mit.edu/dennis/www/vw/hidlight.html

http://web.mit.edu/dennis/www/vw/headlight.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de mulțumiri. Mi-ai dat „mură în gură”. :icon_thumright:

Am făcut rost de mufa si potentiometrul pentru bord cu 5 fire (la xenon era cu 3). voi trage firele suplimentare, iar daca ceva nu iese, revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tare mult pentru schema simplă si clară Al Bundy.

 

Totuși o intrebare mă preocupă: circuitul original (xen oem) care mergea de la faruri până la senzorii de pe punți va interactiona în vreun fel cu noul circuit „manual” ? ar trebui să-l demontez?

(teoretic cred că nu, pt că acum am mufa cu 10 pini, nu mai am calculatorul de comanda xenon, dar practic? să nu fac vre-un scurt ceva... să ard motorașele...)

Modificat de CrisAx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si teoretic si practic nu va interactiona atata timp cat firele de la senzorii de pe punti(care sunt doar la farul stanga) nu sunt conectate nicaieri, respectiv cele rosu, albastru si din mufa de care ziceai ca sta suspendata, negru si maro( mufa care acolo trebuie sa fie pt instalatia de xenon oem, ca ziceai ca nu stii ce e cu bifurcatia).

Senzorii doar trimit informatii la calculator, el dand comanda la motorase.

Aici ai schema electrica completa a farurilor cu xenon oem (la tine se potriveste 2003):

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/61856-montare-faruri-xenon-oem-golf-4/?p=2457240

 

Spor la treaba!

 

L.E.>> in postul precedent la http://web.mit.edu/dennis/www/vw/hidlight.html e pt varianta de xenon pana in 04.2002.(diferenta ar fi ca pinul 9 este liber in varianta dupa04.2002)

Modificat de maxi8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

CristiAx,cand ai dat jos faruri cu xenon oem si ai montat farurile cu halogen,cum a trebuit sa intervii asupra instalatiei electrice?Ca presupun ca nu merge doar cu dat farul jos si bagat mufa in celalalt si gata...

Daca a fost mentionat si mi'a scapat,sa nu fie cu suparare.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!