Jump to content
Sign in to follow this  
broskana

Epuratorul de gaze - mare grija!

Recommended Posts

broskana

Salut

In weekendul ce tocmai a trecut, ne-am adunat cu mic cu mare la intalnirea de la Bran, unde am reusit sa ne strangem 8 New Beetle. Am facut cunostinta, ne-am prezentat masinile si am inceput sa povestim fiecare despre broscuta lui/ei. In urma 'analizelor' am constatat ca toate cele 3 masini cu motor de 1.6 benzina prezente la event au probleme cu epuratorul de gaze: fisura/spart/crapat (vezi imaginea atasata)

Mai mult de atat, am mai gasit o 'buba": sonda lambda se pare ca ne-a creat la toti probleme. Mie una mi s-a aprins martorul check de fiecare data cand am umblat prin locuri cu denivelari, gropi mari (precum in Bucuresti.... ;) ), verdictul fiind o eroare a senzorului de la sonda lambda.

In concluzie, ar fi bine sa ne mai putem vedea noi cei cu New Beetle si sa analizam "la cald" toate cele, eventuale probleme :blink:

Numai drumuri bune,

Roxana

post-14614-1253047223_thumb.jpg

post-14614-1253047232_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Georgik

imi pare rau sa aud prin ce a ti trecut.

si eu am problema cu sonda lambda, imi consuma o idee mai mult dar nu mi sa aprins niciodata martorul pe bord

L.E- cauze si rezolvari pt lambda:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16538/P0154/000340

Edited by Georgik

Share this post


Link to post
Share on other sites
zdeno

Salut,

Am un NWB 2001, 1600 cmc, benzina, 102cp.

Am schimbat si eu sonda lambda (prima sonda, de sub galerii). M-a costat 300 RON (Bosch). Acum merge masina brici!

Edited by Marius
Quote inutil

Share this post


Link to post
Share on other sites
bandi1

dar de unde stii, cind trebuie schimbat sonda? eu am un new beetle,2.0, din 2000, cu 107.000km, si nu stiu daca a fost schimbat vreodata.... masina e in tara din 2009...

Edited by Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!

Share this post


Link to post
Share on other sites
h0m3s1ck

Salut.

Citat: "Sensor failures

Normally, the lifetime of an unheated sensor is about 30,000 to 50,000 miles (50,000 to 80,000 km). Heated sensor lifetime is typically 100,000 miles (160,000 km)" -> http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor

Oricum la noi e de la benzina sigur! Daca o sa-l schimbi uita-te la culoarea "capului" sondei, aici ai explicatii: http://www.ngk.de/Visual_examination.685.0.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
CoachCarter

Salutare tuturor !

Sunt un posesor de NB din 2001, 1.6 SR, ... problema mea este ceva asemanatoare cu a tuturor cei cu 1.6SR, furtunele de la gazele de la epurator, le-am reparat eu cumva, dar mai mare problema am cu furtunul cel subtire, dedesubt, care daca e la locul lui .. nu porneste masina, iar daca il scot de la locul lui ... masina porneste.... Cum o fi asta?? Daca aveti careva dintre voi o idee va multumesc frumos, momentan circul cu ea decuplata, sper sa nu raman peundeva cu ea :)

Atasez si o poza cu pozitia furtunului, nu e poza facuta de mine, este de pe net luata, dar este aceeasi .

nb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri