Jump to content

Epuratorul de gaze - mare grija!


broskana
 Share

Postare recomandată

Salut

In weekendul ce tocmai a trecut, ne-am adunat cu mic cu mare la intalnirea de la Bran, unde am reusit sa ne strangem 8 New Beetle. Am facut cunostinta, ne-am prezentat masinile si am inceput sa povestim fiecare despre broscuta lui/ei. In urma 'analizelor' am constatat ca toate cele 3 masini cu motor de 1.6 benzina prezente la event au probleme cu epuratorul de gaze: fisura/spart/crapat (vezi imaginea atasata)

Mai mult de atat, am mai gasit o 'buba": sonda lambda se pare ca ne-a creat la toti probleme. Mie una mi s-a aprins martorul check de fiecare data cand am umblat prin locuri cu denivelari, gropi mari (precum in Bucuresti.... ;) ), verdictul fiind o eroare a senzorului de la sonda lambda.

In concluzie, ar fi bine sa ne mai putem vedea noi cei cu New Beetle si sa analizam "la cald" toate cele, eventuale probleme :blink:

Numai drumuri bune,

Roxana

post-14614-1253047223_thumb.jpg

post-14614-1253047232_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau sa aud prin ce a ti trecut.

si eu am problema cu sonda lambda, imi consuma o idee mai mult dar nu mi sa aprins niciodata martorul pe bord

L.E- cauze si rezolvari pt lambda:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16538/P0154/000340

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am un NWB 2001, 1600 cmc, benzina, 102cp.

Am schimbat si eu sonda lambda (prima sonda, de sub galerii). M-a costat 300 RON (Bosch). Acum merge masina brici!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dar de unde stii, cind trebuie schimbat sonda? eu am un new beetle,2.0, din 2000, cu 107.000km, si nu stiu daca a fost schimbat vreodata.... masina e in tara din 2009...

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut.

Citat: "Sensor failures

Normally, the lifetime of an unheated sensor is about 30,000 to 50,000 miles (50,000 to 80,000 km). Heated sensor lifetime is typically 100,000 miles (160,000 km)" -> http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor

Oricum la noi e de la benzina sigur! Daca o sa-l schimbi uita-te la culoarea "capului" sondei, aici ai explicatii: http://www.ngk.de/Visual_examination.685.0.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare tuturor !

Sunt un posesor de NB din 2001, 1.6 SR, ... problema mea este ceva asemanatoare cu a tuturor cei cu 1.6SR, furtunele de la gazele de la epurator, le-am reparat eu cumva, dar mai mare problema am cu furtunul cel subtire, dedesubt, care daca e la locul lui .. nu porneste masina, iar daca il scot de la locul lui ... masina porneste.... Cum o fi asta?? Daca aveti careva dintre voi o idee va multumesc frumos, momentan circul cu ea decuplata, sper sa nu raman peundeva cu ea :)

Atasez si o poza cu pozitia furtunului, nu e poza facuta de mine, este de pe net luata, dar este aceeasi .

nb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!