Jump to content

1.4 TSI vs. 1.6 TDI (90/105cp)


radu81
 Share

Postare recomandată

Intrecerile sunt interzise de regulament. Deci, si daca am fii facut tot nu e ok sa postam :).

Pot spune ca eu am avut curiozitatea, dar ambele erau cu chip :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Michael

    12

  • rex

    11

  • Ice_2k

    9

  • mandelu

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce nu imi place la cele doua motoare:

-1.4 TSI: pretentios la benzina, consum ceva mai mare;

-1.6 TDI: mai lenes, motor nou.

Dar as dori sa duc discutia in alta directie: cea a fiabilitatii. Dupa parerea voastra, care s-ar comporta mai bine in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fabian rusu: cel mai bun post cu intrecerea din intreg topicul.

In rest:

1. Nu o mai lungiti pe partea cu cuplu maxim la TSI pentru ca acel cuplu maxim este tot mai mic decat cuplu TDI (care chiar daca are o plaja maxima mai mica, incepe de la 200Nm-urca in plaja maxima si coboara tot la 200 -> cum TSI-ul are maxim 200Nm, indiferent de plaja de turatie, cuplul este tot mai mic decat TDI-ul)

2. Consumul este in oras mult mai mare la TSI dacat la TDI (o spun pentru ca am condus alternativ masina din semnatura si 1.9TDI timp de 1 luna remarcand la benzina consum de 10, iar la motorina consum de 6,8)

3. Consumul extraurban este iar mai mare ca cel de la TSI (diferenta consta in talpa...daca TDI-ul nu prea simte acea diferenta de talpa, pentru TSI inseamna si 1,5% consum mai mare fata de consumul oricum mai mare)

4. Clima duce iar la modificari majore in aria TSI (pe TDI nu se observa in consum daca ai sau nu clima pornita, TSI-ul iar te frige putin)

5. Incarcare (vezi pct. 4)

Eu recomand 1.6TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Consumul este in oras mult mai mare la TSI dacat la TDI (o spun pentru ca am condus alternativ masina din semnatura si 1.9TDI timp de 1 luna remarcand la benzina consum de 10, iar la motorina consum de 6,8)

3. Consumul extraurban este iar mai mare ca cel de la TSI (diferenta consta in talpa...daca TDI-ul nu prea simte acea diferenta de talpa, pentru TSI inseamna si 1,5% consum mai mare fata de consumul oricum mai mare)

4. Clima duce iar la modificari majore in aria TSI (pe TDI nu se observa in consum daca ai sau nu clima pornita, TSI-ul iar te frige putin)

2. Din cate stiu eu TSI 122 consuma mai putin ca motorul tau, deci comparatia ta nu prea merge.

3. Am pus o comparatie mai sus si diferenta REALA e de 1,4% la mers normal fata de 1,9 TDI 105cp (si nu 1,5% + diferenta din carte). Pana nu face cineva test 1,4 TSI vs 1,6 TDI cel mai concludent test e testul de mai sus!

4. Si la TDI si la TSI se simte diferenta la consum (100%, ca de altfel la orice masina)!

Iar intrecerea de mai sus (http://www.zeperfs.com/en/duel2408-1330.htm) e intre 1,4TSI si 2.0 TDI de 140cp.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, dupa ce am condus ambele motoare, recomand pt oras un diesel.nu se compara un consum de 6.5 cu unul de 12%.orice mi-ati spune...si punctul meu de vedere este ca pe acest forum sunt intotdeauna unii mai destepti decat producatorii de masini.nu stiu ce cauta aia la fabrica din germania...cand pe plaiurile mioritice sunt atat de multi profesionisti....

sefu, nu ne intereseaza ce recomanzi tu. Nu incepem un versus diesel - benzina. Fiecare recomanda ce-i place, deci este subiectiv in recomandare?. Tu imi spui ca iti consuma putin dieselul si eu iti spun ca iarna nici nu mi se incalzeste sa dezabureasca parbrizul pana la servici. Unde ajungem asa?

asa e romanul, comenteaza tot, mai pe la colt mai pe forum dar nu face nimic sa inlature comunismul din aceasta tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca feedbackul lui 1.6 va fi foarte bun in special la capitolul consum, chiar daca nu are "energia" lui 1.9 PD

pe undeva va avea acelasi statut cu 1.6 HDi

sigur vor fi aceleasi probleme cu EGR la utilizare prelungita urbana, insa multi vor prefera dieselul pentru ca deja problema zgomotului PD vs. silentiozitate benzina nu mai este actuala

cat despre incalzirea habitaclului se poate comanda PTC acolo unde nu vine standard in echipare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costurile carburantului in cazul 1.6 TDI vor fi amortizate in 30.000-35.000 km, in cazul in care pentru ambele motorizari se folosesc carburanti cu cele mai bune specificatii tehnice. Destul de repede, ceea ce il face o alegere buna din punctul de vedere al consumului de carburant, in cazul in care nu se doreste neaparat dinamica mai buna a TSI-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca e mai ieftin , pt 17/20 cai (pe hartie subliniez, ca sa nu sara nimeni la gat :)) eu nu as lua 122/125 tinand cont de consumul de carburant

pt sub 1000 euro in plus fata de 1.6 TDI as prefera twincharger-ul de 160 (tot pe hartie ;) ) al carui comportament e muuult peste 122/125 :D

pana la urma twincharger-ul a castigat "engine of the year", nu 122/125

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as dori sa va atrag atentia ca acel cuplu, atat de mult vehiculat, este cuplul motor si nicidecum la roata (care este cel ce conteaza cu adevarat). Am vazut niste explicatii mai detaliate pe net, si in functie de raportul de demultiplicare al cutiei, erau cazuri cand benzinarul avea mai mult cuplu la roata. adica de fapt in treapta inferioara. evident, ma refer la motoate comparabile. nu 3l vs 1l :D

deci mi se pare un argument superflu, asta cu cuplul motor. important e ca in situatia din trafic, presupunand ca si soferul stie ce face, masina sa traga, adica sa faca depasirea ca pe mine unul acolo ma doare daca e sa ma doara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Din cate stiu eu TSI 122 consuma mai putin ca motorul tau, deci comparatia ta nu prea merge.

3. Am pus o comparatie mai sus si diferenta REALA e de 1,4% la mers normal fata de 1,9 TDI 105cp (si nu 1,5% + diferenta din carte). Pana nu face cineva test 1,4 TSI vs 1,6 TDI cel mai concludent test e testul de mai sus!

4. Si la TDI si la TSI se simte diferenta la consum (100%, ca de altfel la orice masina)!

Iar intrecerea de mai sus (http://www.zeperfs.com/en/duel2408-1330.htm) e intre 1,4TSI si 2.0 TDI de 140cp.

Sa nu revenim la FSI si TSI (adica TFSI). Ambele motoare au consumuri similare. Datele din fisa tehnica sunt inselatoare avand in vedere cum se fac acele teste ;). Tot fisa tehnica arata un consum mai mic la 1.6TDI fata de 1.9TDI....dream on...in realitate diferenta tinde spre zero.

:) Despre punctul 4....da...ma distram doar de faptul ca acum ceva vreme am deschis un topic la vs. 1.9TDI vs. 1.4TSI@122. Atunci toti erau convinsi ca performantele lui 1.4TSI sunt comparabile cu cele a lui 2.0TDI@140. :icon_thumleft:

In versus-ul respectiv am postat si eu niste teste comparative 1.9TDI vs. 1.4TSI@122 si la capitolul elasticitate, motoarele erau identice...din pacate atunci ca si acum, tot exista unii care nu vor sa creada acest lucru.

Orice incarcare se simte mult mai pronuntat pe o benzinara, cuplul fiind mai mic decat la diesel (chiar daca vorbim de 50Nm). Totodata la mersul prin oras, benzinarul se invarte intre 8 si 11% (vezi posturi de consum). TDI-ul cu pricina merge intre 5.8 si 7.2 (dupa cum spuneam consumul a fost facut mergand alternativ cu masinile timp de 1 luna). Facand diferenta, cred ca se observa clar "sensibilitatea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate daca pe benzinar nu il turezi, da, nu e cine stie ce si spre nefericirea mea vad des soferi care baga talpa la fund in turatie joasa si dupa aia se plang. din fericire masinile nu merg doar cu cuplu, ci conteaza si caii aia putere, pe langa multe alte lucruri. daca fisa tehnica da niste masuratori, alea sunt la fel de false sau de adevarate pt toate motoarele. refuz sa cred ca la diesel sunt subnutrite, iar la benzina nu. nu exista asa ceva.

daca o masina are 10 cai si 200Nm cuplu iar alta 100cp si 100Nm, aia cu 10cp nu va fi in veci mai iute ca are cuplul mai mare. a se vedea ce ziceam si mai sus. da, e iluzia datorita faptului ca te baga in scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Despre punctul 4....da...ma distram doar de faptul ca acum ceva vreme am deschis un topic la vs. 1.9TDI vs. 1.4TSI@122. Atunci toti erau convinsi ca performantele lui 1.4TSI sunt comparabile cu cele a lui 2.0TDI@140. :vaidecapulmeu:

In versus-ul respectiv am postat si eu niste teste comparative 1.9TDI vs. 1.4TSI@122 si la capitolul elasticitate, motoarele erau identice...din pacate atunci ca si acum, tot exista unii care nu vor sa creada acest lucru.

:D Pai si din link-ul cu comparatia nu asta rezulta, ca sunt comparabile (0-100 in acelasi timp, 0-1000m diferenta de 0,1 sec)? In plus am putine dubii cu privire la franare... (depinde ce dotare era fiecare masina, la dotare similara si frane similare TSI-ul franeaza mai bine datorita masei mai mici), si testul 80-120 nu e facut si in 3 :P (eu unul daca vreau sa ma duc tare 80-120 trec in 3 si dau blana si nu dau blana in 6) :)

Mai pune, te rog, si aici acele date. Dupa cum vezi sunte niste date prezente pe prima pagina. Avand in vedere ca 2,0 TDI 110 cp e mai tare ca 1,6 TDI datele sunt ok, in sens ca diferentele vor fii mai mari pt 1,6 TDI. Asa ca nu vad unde ar castiga 1,6 TDI din punct de vedere al performantelor. Poate ne luminezi tu :).

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa mergi pe 1.6,daca as putea da timpul inapoi as alege motoru ala si nu 1.4 tsi , mie greu sa recunosc dar asa e :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti off-topic, insa imi permit sa-ti raspund: motorizarea 1.6 16V nu va mai fi folosita, deja pe Golf 6 nu mai e disponibila, fiind inlocuita de noua motorizare 1.2 TSI 105 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa se fi referit la 1.6 TDI, nu benzina :D; presupun ca se referea la al doilea motor din titlul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa mergi pe 1.6,daca as putea da timpul inapoi as alege motoru ala si nu 1.4 tsi , mie greu sa recunosc dar asa e :D

De ce? Pentru subiectul discutiei ar fi relevante motivele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Bai fratilor eu cred ca voi ati innebunit !

Cu riscul de a fi :icon_thumright: sa incepem.

Ce rost au aceste versus-uri intre benzina si diesel ? Eu chiar nu pricep ! Chiar nimeni nu-si da seama ca sunt fara sfarsit si fara concluzii ?!

Aveti un exemplu clar de topic mare si stufos ... INCHIS, chiar in capul de lista al topicului Versus si care se numeste Benzina sau Motorina ? .

De ce incercati sa demonstrati ca o benzina e mai buna decat un diesel sau ca un diesel e mai buna decat o benzina ? Ce rost au aceste comparatii ?

Ar trebui ca acest topic sa fie in ajutorul celui care cumpara, dar este exact inversul.

Fiecare om isi ia ce crede si ce i se potriveste mai bine. Ar trebui ca nimeni sa nu-si cumpere masina luandu-se dupa niste cifre si fraze din diferite brosuri sau prezentari, insa realitatea ne arata cu totul si cu totul altceva.

Eu de ex am 1.4 TSI si zic eu ca e cel mai "ultra mega" motor ... Asa si ?!

Vine altu care are de ex. un 1.6 TDI si de fapt ala e cel mai "ultra mega" motor ... Asa si ?!

Fiecare isi alege ce vrea, ce crede ... ce considera.

De ex. eu sunt un anti-diesel (pentru mine vorbesc). Dar pentru altu chiar ma bucur daca isi va lua un diesel. Conduc in paralel din cand in cand un Astra H 1.7 CDTI a socrului meu si masina se comporta foarte bine atat in oras cat si in afara si chiar imi place cand sunt la volanul ei. Dar pt mine nu mi-as lua nicodata diesel, nu suport ideea sa am diesel. Stiu ... sunt nebun !

Nu inteleg de ce oamenii isi iau o masina ca dupa aia sa faca economie ?!

Pai daca vreau sa fac economie nu-mi mai cumpar frate masina. Orice masina inseamna bani, multi bani, foarte multi bani pe orice fel de termen scurt sau lung.

Ca ai diesel sau benzina tot bagi bani in ea la greu din orice punct de vedere. Voi nu vedeti ca suntem presati din ce in ce mai tare sa ne cumparam masini ca sa "mearga" economiile lumii ?

Chiar daca ai motor mic tot trebuie sa platesti impozite, taxe, accize etc etc etc.

Ca ai diesel sau benzina tot din punctul A in punctul B ajungi; ca mai repede, ca mai incet dar ajungi, dar mai conteaza sa fii si OM la volan si sa nu ajungi sa-i omori si pe altii ca diesel-ul sau benzina mea e mai tare ca restul masinilor.

Ca la o benzina am comfort si la un diesel nu, perfect fals ! Dar ce treaba am eu cu omul care si-a cumparat diesel, e treaba lui, bravo lui, a facut o alegere foarte buna. Sau ce treaba am eu cu cel care si-a cumparat o benzina, ca vezi Doamne yo-l fac cu dieselul-ul meu oricand ... Asa si ?! Dinnou o alegere foarte buna, umflam gusile "marilor granguri" ai acestei lumi.

Daca tot va cumparati o masina fiti fericit ca ati avut bani sa o cumparati si bucurati-va de ea la maxim si exploatati-o la maxim si incercati sa NU spuneti in jurul vostru ca masina sau motorul vostru e mai buna/bun decat al celorlalti.

Nu uitati: fiecare are liberul arbitru !

Daca totusi se vrea acest tip de topic-uri atunci ar trebui ca fiecare post sa fie ceva de genul:

" Am ales masina cutare cu motorul diesel pentru ca ... " si se enumera motivele insa fara nicio referire la o benzina.

Apoi " Am ales masina cutare cu motorul pe benzina pentru ca ... " si se enumera si in cazul asta motivele insa fara nicio referire la un diesel.

Si evident sa nu incepem sa postam chestii de genul: "Fugi mah de aici cu TSI-urile sau TDI-urile tale cu tot ..."

Evident ca asa ceva nu cred ca se intampla pentru ca suntem oameni si trebuie sa existam si sa ne identificam cumva prin ceea ce scriem pe aici sau prin alte parti sau prin ceea ce spunem si facem.

Sper sa nu fie sters acest post al meu. Daca e sa intample, atunci ... sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DiabloBH, daca te referi la 1.6 TDI iar motivele sunt dictate de problemele pe care le ai cu TSI-ul, eu zic ca gresesti. TSI-ul are acum ceva vechime pe piata, unele boli ale copilariei au mai fost remediate, in vreme ce TDI-ul este foarte nou si susceptibil sa mai faca, in unele cazuri, surprize. Este chiar un motor complet nou, spre deosebire de TSI care are niste "inaintasi". Daca ar fi sa aleg o masina mai in ton cu vremurile (criza economica, poluare) si as face o alegere intre TSI si TDI nu mi-ar fi usor. Mai ales in cazul meu, care am facut intr-un an 30.000 km, si, deci, un diesel s-ar amortiza foarte rapid. Daca as fi familist, fara niciun fel de pretentii de sportivitate, as merge pe TDI. Daca insa as vrea o masinuta mai "fasneata", alegerea ar fi TSI. Cum sunt familist :lol: , alegerea mea s-ar indrepta mai degraba catre TDI. Insa in acest moment, noutatea acestui motoras ma sperie un pic.

Later edit: Din topicul deschis de Voinea in aria Skoda am inteles ca sambata, 31 octombrie, la Porsche Bucuresti Vest 1 are loc lansarea Skoda Yeti. Cu aceasta ocazie se poate face drive test nu doar cu Yeti, ci si cu alte modele. De exemplu, sper ca au pentru drive test Octavia 1.4 TSI, 1.6 TDI si 1.9 TDI. Ar fi o ocazie buna pentru cei interesati sa faca niste comparatii.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rex: Nu mai alege DOAR cifrele care avantajeaza TSI-ul.

1.

Te intreb:

Tu cum faci o depasire? Accelerand de la 0 la 100? Raspunsul este NU. Ceea ce te intereseaza este elasticitatea. Iar daca te uiti pe link-ul lui Fabian, o sa vezi niste diferente enorme.

Acum sincer...din toata comparatia aia ai vazut o diferenta de 0,1sec si nu vezi restul de secunde din elasticitate. Tind sa cred ca citim doar ce ne intereseaza.

2. Plajele de elasticitate trebuie parcurse fara schimbare de viteze. Tu cu TSI-ul nu poti atinge 120km/h in viteza 3. Daca tu vrei sa retrogradezi in viteza 3, va trebuii sa mai faci o schimbare in viteza 4 pentru a atinge 120km/h iar acea schimbare te costa timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Inca o data iti spun (repret) acele date sunt 1,4 TSI si 2.0 TDI (140cp). Topicul este despre 1,4 TSI vs 1,6 TDI. Iar tu sustii ca 1,6 TDI are reprize mai bune ca TSI fara sa aduci nici un argument! Eu am adus argumente cum ca 1,4 TSI are performante mai bune ca 1,6 TDI. Daca nu aduci date concrete vorbim degeaba.

2. Dai dovada ca nu ai condus in viata ta TSI 122, sau daca ai condus, il conduci ca un diesel. TSI 122 prinde 140 km/h (pe ceas) in treapa a 3-a, deci, te rog, daca e ceva ce nu stii nu spune ca stii, sau pune in paranteza un "cred". Dar nu fa afirmatii atat de categorice "Tu cu TSI-ul nu poti atinge 120km/h in viteza 3" cand habar nu ai cat prinde TSI-ul in treapta a 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai fratilor eu cred ca voi ati innebunit !

Cu riscul de a fi :offtopic: sa incepem.

Ce rost au aceste versus-uri intre benzina si diesel ? Eu chiar nu pricep ! Chiar nimeni nu-si da seama ca sunt fara sfarsit si fara concluzii ?!

Aveti un exemplu clar de topic mare si stufos ... INCHIS, chiar in capul de lista al topicului Versus si care se numeste Benzina sau Motorina ? .

De ce incercati sa demonstrati ca o benzina e mai buna decat un diesel sau ca un diesel e mai buna decat o benzina ? Ce rost au aceste comparatii ?

Ar trebui ca acest topic sa fie in ajutorul celui care cumpara, dar este exact inversul.

Fiecare om isi ia ce crede si ce i se potriveste mai bine. Ar trebui ca nimeni sa nu-si cumpere masina luandu-se dupa niste cifre si fraze din diferite brosuri sau prezentari, insa realitatea ne arata cu totul si cu totul altceva.

Eu de ex am 1.4 TSI si zic eu ca e cel mai "ultra mega" motor ... Asa si ?!

Vine altu care are de ex. un 1.6 TDI si de fapt ala e cel mai "ultra mega" motor ... Asa si ?!

Fiecare isi alege ce vrea, ce crede ... ce considera.

De ex. eu sunt un anti-diesel (pentru mine vorbesc). Dar pentru altu chiar ma bucur daca isi va lua un diesel. Conduc in paralel din cand in cand un Astra H 1.7 CDTI a socrului meu si masina se comporta foarte bine atat in oras cat si in afara si chiar imi place cand sunt la volanul ei. Dar pt mine nu mi-as lua nicodata diesel, nu suport ideea sa am diesel. Stiu ... sunt nebun !

Nu inteleg de ce oamenii isi iau o masina ca dupa aia sa faca economie ?!

Pai daca vreau sa fac economie nu-mi mai cumpar frate masina. Orice masina inseamna bani, multi bani, foarte multi bani pe orice fel de termen scurt sau lung.

Ca ai diesel sau benzina tot bagi bani in ea la greu din orice punct de vedere. Voi nu vedeti ca suntem presati din ce in ce mai tare sa ne cumparam masini ca sa "mearga" economiile lumii ?

Chiar daca ai motor mic tot trebuie sa platesti impozite, taxe, accize etc etc etc.

Ca ai diesel sau benzina tot din punctul A in punctul B ajungi; ca mai repede, ca mai incet dar ajungi, dar mai conteaza sa fii si OM la volan si sa nu ajungi sa-i omori si pe altii ca diesel-ul sau benzina mea e mai tare ca restul masinilor.

Ca la o benzina am comfort si la un diesel nu, perfect fals ! Dar ce treaba am eu cu omul care si-a cumparat diesel, e treaba lui, bravo lui, a facut o alegere foarte buna. Sau ce treaba am eu cu cel care si-a cumparat o benzina, ca vezi Doamne yo-l fac cu dieselul-ul meu oricand ... Asa si ?! Dinnou o alegere foarte buna, umflam gusile "marilor granguri" ai acestei lumi.

Daca tot va cumparati o masina fiti fericit ca ati avut bani sa o cumparati si bucurati-va de ea la maxim si exploatati-o la maxim si incercati sa NU spuneti in jurul vostru ca masina sau motorul vostru e mai buna/bun decat al celorlalti.

Nu uitati: fiecare are liberul arbitru !

Daca totusi se vrea acest tip de topic-uri atunci ar trebui ca fiecare post sa fie ceva de genul:

" Am ales masina cutare cu motorul diesel pentru ca ... " si se enumera motivele insa fara nicio referire la o benzina.

Apoi " Am ales masina cutare cu motorul pe benzina pentru ca ... " si se enumera si in cazul asta motivele insa fara nicio referire la un diesel.

Si evident sa nu incepem sa postam chestii de genul: "Fugi mah de aici cu TSI-urile sau TDI-urile tale cu tot ..."

Evident ca asa ceva nu cred ca se intampla pentru ca suntem oameni si trebuie sa existam si sa ne identificam cumva prin ceea ce scriem pe aici sau prin alte parti sau prin ceea ce spunem si facem.

Sper sa nu fie sters acest post al meu. Daca e sa intample, atunci ... sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca au inebunit, sunt doar pasionati de masinile lor.

Asta este rostul unui forum sa discutam chiar la nesfarsit, fiecare poate avea o parere personala si propriile concluzii indiferent de ce se discuta.Faptul ca cineva a inchis acel topic benzina-motorina erijandu-se in autocunoscator dovedeste poate ignoranta, interes, orice numai dorinta de a clarifica niste aspecte.Fiecare este liber sa decida ce alege.Aceste comparatii au tocmai rolul de a intelege ce masina corespunde mai bine optiunilor noastre si chiar sa ne ajute in alegerea sa.Sunt de acord ca atunci cand anumite aspecte deranjeaza anumite interese comerciale topicul se inchide, nu am gasit alta explicatie pentru aceasta impolitete.Sa inviti toata lumea sa vorbeasca de masini si cand nu iti convine ceva sa inchizi topicul e chiar prea de tot.Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!