Jump to content

Sonda de presiune a uleiului


bubu
 Share

Postare recomandată

sonda de temperatura se monteaza fara modificari in locul surubului de la supapa de presiune aflata sub motor pe partea dreapta.

bine, bine, inlocuiesti surubul-capac al regulatorului de presiune cu senzorul, da partea filetata a senzorului nu-i mai lunga decat filetul capacului original?: acolo e un arc tarat,(pe care daca filetul senzorului e mai lung, il strangi mai tare decat original) si capatul care si-ti iese in jos, sub masina esti sigur ca n-o sa-ti agate vreodata cand mergi prin iarba, (sau tu nu mergi niciodata?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, bine, inlocuiesti surubul-capac al regulatorului de presiune cu senzorul, da partea filetata a senzorului nu-i mai lunga decat filetul capacului original?: acolo e un arc tarat,(pe care daca filetul senzorului e mai lung, il strangi mai tare decat original) si capatul care si-ti iese in jos, sub masina esti sigur ca n-o sa-ti agate vreodata cand mergi prin iarba, (sau tu nu mergi niciodata?)

<{POST_SNAPBACK}>

De vreo trei saptamini merg zilnic cu masina am fost cu ea in toata tara in toate concediile si pe toate coclaurile singura data cand a iesit acel fir a fost cand au tras nishte javre (caini) de el. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna e la fel de importanta temperatura ca si vara pentru ca daca nu functioneaza termostatul de aer sau e prost reglat o sa mergi cu motorul rece = consum mai mare si uzura mai rapida a motorului. Aceasta problema o am eu acum dupa doua ore de mers prin oras temperatura era pe undeva pe la 70 grade. Eu masor temperatura in baia de ulei cu o sonda bagata in capacul baii de ulei.

<{POST_SNAPBACK}>

da dar eu nu prea merg iarna (aproape deloc cu masina asta)......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda de ulei o montez pe un suport metalic impreuna cu cea pentru bec.suportul are forma unui paralelipiped dreptunghic,sondele fiind pozitionate pe doua laturi alaturate ,iar prinerea acestuia pe motor se face cu un surub cu gaura interioara direct pe bloc.

ocupa foarte putin spatiu si se lucreaza foarte usor.

<{POST_SNAPBACK}>

am si eu o astfel de piesa confectionata la strung...dar nu e cu surub interior gaurit ....si mi-a fost cam frica sa nu se fisureze blocul motor 9conform unui alt topic pe aici)..

Mai ai cumva o piesa din asta speciala de vanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate dar sonda de temperatura merge pusa acolo doar la broasca si bus ca la typ 3 nu ai aces in acel spatiu.

<{POST_SNAPBACK}>

merge si la typ3 omule [ prima mera masina pe vremea lui ceasca a fost un typ3]

pe typ3 potzi sa fci orice fel de modificari :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nenea asta are cam aceiasi parere: http://laudeman.com/bug_tsender.html

<{POST_SNAPBACK}>

op cit:

Clearly, I'll need a skid plate to protect the temp sender. Remember, I'm building a Baja here. Even on the street, something to protect the sender would be good. I though about just welding a little fin in front of the sender.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!