Jump to content

Leon 1.9 TDi


Jays
 Share

Postare recomandată

Jays tocmai am vazut un leon argintiu cu stopuri clare si la interior erau cu fond negru ,tare misto se vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jays

    16

  • mirceagsm

    11

  • voinea

    4

  • razvan

    4

Top Posters In This Topic

Jays tocmai am vazut un leon argintiu cu stopuri clare si la interior erau cu fond negru ,tare misto se vedea

<{POST_SNAPBACK}>

Te cred... acum cu denominarea asta imi da cu 0,... lei :lol:

Ideea e ca o sa ma "apuice" si cand o sa o fac o sa arate chiar deosebit sper eu...

SI dupa ce o fac misto, imi iau una serioasa sa vin la servici ca daca apar cu folie, tun bas si mai stiu eu ce bara-fata cu gaura imensa... :lol: adio promovari etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar unde lucrezi? la promovare va cheama pe toti in parcare si va alege dupa masini? :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca vroiai masina de promovare trebuia sa alegi octavia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in vorba acum mai pe final, dar am avut (si inca am ) probleme cu netul ...

In primul rand sa o stapanesti sanatos si pune-i chip :mellow:

Eu te-as sfatui sa pui roti pe 17" daca mergi mai cu grija daca nu, merg si pe 16", eventual cu 225/50. Gasesti poze cu stopurile mele pe la Discutii generale, e un topic "Cum sunt masinile voastre" ...

In rest ... daca mai ai intrebari si pot sa-ti raspund, cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nah problema ce am patit la caruta :D

Schimb de filtre (ulei+motorina+aer+polen - ce mai - tot tacamu') si vuummm la benzinarie ca tipa ala micu din bord ca vrea sa pape combustibil ;)

Cea mai apropiata benzinarie si deh...sila asta... RomPetrol...

Bag pompa, zic lu' mesteru' "Fa-i plinu !", el raspunde ;) "Dai la mine bonu'?" io "Na bonu si ramai dator ;) " si plec

Merg ce merg cam 300 km asa usurel, cand Vineri hai repejor acasa la Ploiesti - rezem caramida de dreptu' pe accel, cand la 3000 ture pe a 5-a (140 la ora fix) stop joc...imi zic: Deh, bvosorog si mi-a amortit picioru'! Bag talpa in sandramaua de pedala si...nimik, d'abia se tura peste 3000 de ture...

Ma credeti ca m-au luat toti dracii : ;) si am mers io cu 140 blana pan' la Ploiesti

Pe drum sun mecanicu: Shefule, nu mai merge cotetu dupa 3000 de ture

Raspuns : Motorina proasta ! Scapa de ea si schimbam iar filtru !

Si iete cum am dat eu 750 000 pe filtru si 2,2 mil pe plin k sa nu ma bucur de masina ;)

Acceasi chestie s-a intamplat la un mosulet cu un A6 - filtre noi, plin de la Petrom si dupa o saptamana - iar filtru motorina - cand l-au schimbat pe ala era varza...

Ce pareri aveti?

PS Chestia cu promovarea era la misto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cat am mers cu masina ta bagam motorina de la lukoil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cat am mers cu masina ta bagam motorina de la lukoil

<{POST_SNAPBACK}>

Hopa...dar cat ai mers tu cu ea? :confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah da' ce draci m-au apucat cu motorina asta... abia astept sa o consum..sau mai bine s-o arunc ;)

Cand am luat-o, am mers cu ea 180 si ceva parca...acu nimik dupa 140... :D

Altceva, ce faceti? Cu ce va mai laudati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga un aditiv de motorina ,ar trebui sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cum mai merge masinta?? ..frumosa... :Driver:

uite daca mai ai intrebari legate de tuning, si nu numai, ia legatura cu Boby-HRZ. e din Ploiesti, e super tipul, si are un Leon modificat... chip, stopuri...jante ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cel mai nepretentios motor TDI de la VWAG. A dovedit si fiabilitate mare. In austria este foarte cautat (dealerii VW din europa il numesc motorul Austriac datorita vanzarilor foarte mari in aceasta tara)

S-a vandut foarte bine in Austria pentru ca acolo se platesc taxe in functie de CP. Am inteles ca unul din praguri e la 100 CP :)) deci ALH-ul e chiar sub acest prag.

Din cate am inteles VW a mai vandut si motoare de 110 CP limitate la 90 doar din soft tot pentru Austria din acelasi motiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa imi ziceti si mie daca se poate un consum pt seat lon 1,9tdi 150 de cai tractiune fata 6 viteze se poate aici sau per pem ca nu gasesc consum de motorina la aceasta motorizare si sa nu fac topic nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia legatura cu chris..el stiu ca are asa masina... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca TDI 150 CP de pe leon top sport mananca peste 10 % in oras pt ca mie la 110 CP imi ajunge si la 9% consum ...oricum oscileaza schimbat fix in 2000 ture consumul in oras este de 7,2 ...mai mult de atat se duce in 9% ....

Modificat de edy1092
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceasi parere cu a ta .chriss..schimbatul in 2000 ture ne duce in limp mode ...EU STIU DE CE :), dar in schimb am alta problema ...nu am reusit sa scot niciodata consumul ca in carte la masina mea ...oricum nu cred in ce ne spun ei ...acolo ..parerea mea e ste ca consumul real este ceva mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
si eu am aceasi parere cu a ta .chriss..schimbatul in 2000 ture ne duce in limp mode ...EU STIU DE CE :), dar in schimb am alta problema ...nu am reusit sa scot niciodata consumul ca in carte la masina mea ...oricum nu cred in ce ne spun ei ...acolo ..parerea mea e ste ca consumul real este ceva mai mare

nu schimbatu te baga in limp..... turbina infundata... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, si eu tot posesor de seat, multumit 100% pana acum de ea, inevitabil se pare, am si eu un greieras undeva la bancheta spate dreapta.. nustiu exact ce e, dar mai caut prin forum pentru asta, o am de vreo 4 luni am facut deja 12.000 cu ea, i-am facut remapare, astfel de la 90 cp am mai adaugat vre-0 20 25, dar cum nu am urcat-o pe dyno nu pot decat sa adopt datele unui forumist care zice in prin remaparea alh-ului de 90 se ajunge la 120 si ceva, consumul e acelasi, practic singurul lucru care m-ar determina sa schimb masina asta ar fi nevoia de spatiu mai mare pentru pasagerii spate, in rest, :vaidecapulmeu: ! fooarte buna.

urmeaza sa o incalt in primavara cu jante de 16 si sa schimb transmisia.. totusi ma ingrijoreaza un zgomot ca de curea umeda sau pompa....in diminetile mai racoroase... se aude foarte distinct de motorul dieselului.. ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

[salutare si felicitari

e un motor care nu iti da batai de cap daca ai dai ce ai trebuie (reviziile la timp si nu te zgarci la consumabile ieftine si proaste)

cat despre un tuning la motor ... se poate face o rescriere de soft si iti maresti puterea cu cca 30%

asa ca fii mandru de achizitia ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu limp-ul ... nu e schimbatul

vezi daca nu e blocata geometria variabila de la turbina si daca nu vezi sa nu fie electrovalva de comanda a turbinei (astea in conditiile in care debitmetrul e in parametri)

daca nu te pricepi nu te apuca tu de surubait si fugi la un mecanic bun

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

ASV-ul meu de 110 care e dus la 150 niciodata nu mi-a luat in oras mai mult de 7,5 si eu schimb in jur de 3000 ca sa intre si turbina ca sa nu se blocheze in timp

asa ca nu va zgarciti sa mergeti ca "pensionarii" in turatii mici ca mai mult rau faceti

daca nu ma credeti pe cuvant puteti incerca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema cu zgomotul in viraj pe loc ai doua defecte care produc acel zgomot :

-primul ar fi ambreiajul alternatorului (fulia in termeni populari)

-al doilea pompa servo

sper sa fie primul defect ca e cel mazi ieftin de remediat

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan, cred ca ai uitat sa dai quote :vinemosul:

oricum puteai raspunde la toate mesajele intr-unul singur... nu trebuia sa faci 4 :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!