Jump to content

Pachet drumuri grele (PDG)


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Unde ati gasit inaltatoare?

Un cod pt amortizoare si arcuri , cele din PDG? Eventual altele mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am PDG si am spart baia de ulei odata pana acum. A sarit o piatra peste scutul acela protector din partea dreapta si a lovit baia chiar deasupra surubului. Era o strada cu macadam si mergeam cu 20km/h.

Nu ma asteptam sa sparg baia in conditiile astea niciodata.

Faza cu spoilerul julit am rezolvat-o cu inaltatoarele din pachetul de drumuri grele.

Parerea mea ese ca merita pe deplin PDG-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu la O1 am garda la sol in fata barii de 15cm iar la scut e mai jos cu 5-7cm. Scutul e din metal si am dat in gropi cu ea de m-am plictisit si am observat ca sunt doar cateva zgarieturi. Problema la noi in RO sunt bordurile prea mari si cand am vrut sa o dau cu spatele a atins sasiul, suspensiile fiind duse, masina parca e ca o saltea cu arcurile duse asa ca o sa aleg suspensiile sport, reglabile pe inaltime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru RO e chiar foarte bune pachetul, eu il am si sunt foarte multumit, e intradevar ca o barca la viteze mai in curbe :( dar in rest e ok, scutul mi-a salvat motorul de foarte multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru RO e chiar foarte bune pachetul, eu il am si sunt foarte multumit, e intradevar ca o barca la viteze mai in curbe :icon_thumright: dar in rest e ok, scutul mi-a salvat motorul de foarte multe ori.

Eu am pus de curand amortizoare pe gaz KYB bineinteles heavy duty(pachet de drumuri grele).A disparut definitiv efectul de ''barca'' sta perfect pe curbe depasiri etc... dar problema este ca a devenit foarte foarte rigida zici ca se rupe se aud toate plasticele din masina e nebunie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus de curand amortizoare pe gaz KYB bineinteles heavy duty(pachet de drumuri grele).A disparut definitiv efectul de ''barca'' sta perfect pe curbe depasiri etc... dar problema este ca a devenit foarte foarte rigida zici ca se rupe se aud toate plasticele din masina e nebunie.

Eu sunt multumit. oricum nu am pe unde sa alerg cu ea asa de tare :P, cand ma duc la pescuit cu ea pe teren acidentat e chiar foarte ok, nu ating cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit toate post-urile din acest topic si tot nu ma pot hotari daca trebuie luat PDG sau nu. Cateva intrebari pentru cei care il au sau nu sunt:

1. Daca suspensia e mai rigida, nu ar trebui ca masina sa stea mai bine pe sosea si sa nu aiba balans mare?

2. E suficient ESP ul ca sa te salveze de problemele de stabilitate date de PDG?

3. A condus cineva si Skoda cu PDG si fara ca sa putem face o comparatie? Din cate stiu eu, Octavia e "barcuta" si fara PDG.

4. Cum verifici daca masina are PDG din fabrica si nu ceva montat de vre un dealer Skoda?

5. Eu am sa merg si pe drumuri proaste dar imi place sa conduc sportiv. Ce ma sfatuiti?

Astept raspunsuri. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de Octavia Tour cu PDG OEM iti pot raspunde:

1. Suspensia mai tare nu compenseaza garda fata mai ridicata comparativ cu varianta standard, deci pot spune ca tinuta de drum e destul de slabuta in viraje

2. ESP-ul functioneaza doar in situatii critice, cand rotile pierd aderenta, deci nu cred ca poate compensa handicapul

3. Am condus si Octavia Tour fara PDG si este intr-adevar mai comfortabila si ceva mai stabila

4. Dupa PR-urile masinii

5. Lasand la o parte incovenientele, te sfatuiesc sa optezi pt. PDG. Nu vei mai avea emotii ca spargi baia de ulei la orice denivelare.

Daca esti sofer bun, poti sa conduci sport si o masina mai putin stabila. Trebuie doar sa nu-i fortezi limitele...

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu PDG OEM si pot spune ca de multe ori mi`a salvat baia de ulei si nu numai, dar acum vreau sa imi schimb arcurile sa imi pun ceva mai sport sa o mai cobor ca e prea barcuta si decat sa ma trezesc cu ea intr`un copac mai bine mai ating o bordura sau mai iau un bolovan de romania. Pt. mine stabilitatea si franele sunt cele mai importante la o masina. Oricum bordurile tot le atingeam ca am Tour Sport si bara fata este de RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca avem 2-3 bucati de autostrada unde se poate merge mai tare si in rest niste drumuri judetene de toata frumusetea eu recomand PDG... Doar ca momentan pe nicio masina Skoda nu se mai monteaza scutul din otel, ci doar scut din plastic ( binenteles cu inaltatoare si amortizoarele mai tari ) . Comportamentul intr-adevar are de suferit cand se iau curbe la limita sau la viteze mari, dar pentru orice sofer responsabil care stie ca nu si-a luat masina de formula 1 nu este nicio problema.

PS: Niciun dealer nu iti a banii pe PDG din fabrica ( aproximativ 160 EURO ) ca pe urma sa iti monteze el scutul + inaltatoare arcuri / amortizoare diferite care sa il coste 400-500 EURO cu tot cu montaj... unde ar mai fi business-ul ? :) . Deci fara grija, cei care luati PDG din fabrica vine direct de la mama lui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nOreRs Stai linistit, intr-un copac poti ajunge si fara PDG daca iti place sa-ti risti viata la volan... Majoritatea accidentelor grave au drept cauza viteza excesiva, nicidecum tinuta de drum a masinii.

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ff_2004_06 Am Octavia TOUR cu PDG OEM si sunt foarte multumit de el. De fiecare data cand o ridic pe o rampa vad cate o noua zgarietura pe scut si ma bucur ca el m-a aparat.

1. Este mai rigida, dar asta inseamna ca balansul se amortizeaza mai greu atunci cand iei o groapa.

2. Nu am ESP si nici nu am simtit nevoia lui, este drept ca eu conduc foarte prudent in conditii limita.

3. Nu am condus Skoda fara PDG dar am fost in dreapta si nu am simtit diferenta prea mare.

4. Ridici masina pe rampa si verifici daca scutul e de otel, cu mana incerci sa strecori palama intre caroserie si roata fata, ar trebui sa intre fara nici o problema.

5. La mers sportiv in conditii optime de drum si fara curbe nu vad vreo problema, doar la curbe mai stranse si viteza mare ai probleme, dar aceasta problema poate fi contracarata prin pilotaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@x-tremist Sa stii ca la noi in romanica mai sunt si curbe deosebit de periculoase nesemnalizate in care am intrat si eu si am cam ajuns pe contrasens.. dar fara incidente. Curba era cam de 90-100 de grade si am intrat cam cu 80-90 km/ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ca traim in Romanica, de-aia am optat pt. PDG. Nu ai de unde sa stii prin ce dai...Si decat sa ramai in mijlocul drumului cu baia sparta...

In fine, fiecare are prioritatile sale si alege in functie de ele.

Personal pt. cei cu PDG si avelope standard (195/65R15) le recomand 205/60/R15(dimensiune omologata) pt. o mica imbunatatire a stabilitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna treaba asta cu 205/60/R15 :icon_thumright: eu am schimbat imediat la 1.9 tdi cu PDG / si estetic este altfel;

scutul de la PDG de fabrica este fff rezistent (masina mea a vazut si vara si iarna toti muntii din tara asta);

dar este foarte clar ca inaltatoarele nu te ajuta la un condus sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal pt. cei cu PDG si avelope standard (195/65R15) le recomand 205/60/R15(dimensiune omologata) pt. o mica imbunatatire a stabilitatii.

La mine in talon scrie ca dimensiunile omologate sunt 195/65 R15 sau 205/55 R16. Sunteti sigur ca si 205/60 R15 este omologata? Nu de alta, dar sa nu schimbe omul anvelopele si sa fie respins la RAR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scrie in talon, normal ca sunt omologate.. Eu am 205/55 R16 din fabrica, dar in talon am si 195/65 R15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in cartea de identitate, la rubrica "modificari ce nu afecteaza performantele autoturismului", apare specificatia "anvelope optionale: 205/60/R15 91H".

Daca aveti si voi aceasta specificatie in CI, nu puteti avea niciun fel de neplaceri. In caz contrar, e posibil sa va faca figuri... cunoastem cu totii "bunavointa" angajatilor RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Aaaa! ;) M-am prins! Deh, daca nu ai o problema, nu crezi ca exista!

La mine, repet, nu este numai niste cauciuc. Arcurile clar au fost schimbate, le am vazut pe cele originale (doar daca nu a fost fosta propietareasa asta de tampita ca sa cumpere unele noi ca sa-mi scoata ochii). Masina a fost echipata in Germania, in atelierul dealerului din Bonn. Amortizoarele nu stiu exact daca au fost schimbate, ca nu le-am vazut pe cele vechi. Scutul e metalic (scuze la domnul cu Polo cara ma prins cand ma uitam sub masina lui, la Carrefour in parcare :) ). Masina mea este vizibil mai inalta (ca d-aia m-am uitat sub masinile altora...).

Un dezavantaj, repet, este ca am senzatia ca ma "fura" in curbele abordate mai repede.

Cam cat costa scutul metalic plus manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~350RON pe scutauto.ro si manopera unde gasesti :) ~30-50RON nu-i mare smecherie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o skoda octavia 1 RS cu arcuri sport si telescoape sport. Mi-as dori sa pun alte arcuri pe perioada iernii din cauza ca masina este acum f joasa.

Am cum sa pun arcurile de pe o skoda 1.9 tdi? Pot sa ii pun si inaltatoare?

Din cauza ca dezapezirea in C-ta nu functioneaza extraordinar pe stradutele mai mici, mi-e teama ca nu o sa pot sa ies cu masina de pe strada daca nu o ridic.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i in prima faza inaltatoare pe fata (banuiesc ca acolo e problema mai mare). O sa-ti ridice garda cu aprox.2 cm. Daca nu va fi suficient, incerci si cu arcuri de TDI, care din cate stiu eu se potrivesc (asteptam alti colegi care au experimentat deja sa confirme sau infirme...)

Ca sa raspund si eu la titlul topicului, isi arata din plin utilitatea pachetul de drumuri grele in lunile de iarna. :icon_thumright:

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deschide capacul la rezervor, si pe use o sa fie o lista, asta daca nu a dezlipito cineva, la mine e:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva ce arcuri pe spate se potrivesc la octavia I TDI care momentan are pdg si spatele este foarte inalt. Vreau sa caut doar arcurile spate mai joase ca automat sa mai coboare garda la sol!

Se potrivesc arcuri de golf IV? De la varinat sau de la hatch? Eventual sa le cumpar sh.

Tot ce vreau sa fac e sa o las mai jos pe spate, iar pe fata sa ramana identic!

Sfaturi? Pareri?

P.S. Pe fata la octavia I dupa parerea mea pt bucuresti si pt Ro pdg-ul este cel mai bun lucru! Pt cate treceri de cale ferata foarte denivelate avem....

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci rost de arcuri normale. Si eu am de gand sa faca asta. Dar in plus vreau sa schimb pe fata bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Pachet+drumuri+grele+(PDG)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!