Jump to content

Pachet drumuri grele (PDG)


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Piesa nr.3 este o piulita incastrata, care se baga in punte si in lonjeroane. Daca s-a stricat filetul la vreuna, ma indoiesc ca o mai scoti de-acolo... iar daca reusesti, ca sa pui una noua ai nevoie de o scula speciala pt. asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as putea sa ii pun o piulita in capat,eventual un surub mai lung?

Nasol sistemul asta de scut care trebuie dat jos la fiecare schimb de ulei,eu schimb uleiul la 7-8 luni.Daca mai pica vreun filet cred ca trec la scutul de plastic,oricum pe mine nu ma ajuta prea mult asta de metal,ca merg numai pe sosele cu masina.

Trebuie sa fac ceva modificari sa trec la scut de plastic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

incerc sa gasesc niste jante de tabla dar nu stiu distanta dintre prezoane. Astea de pe masina sunt de aliaj pe 16 si evident nu au trecut nimic pe "fata" lor , probabil scrie ceva pe "fata din spate" :icon_cheesygrin: . Deci, ca sa nu ma complic cu demontatul unei roti poate sa-mi dea cineva distanta dintre prezoane (Octavia 1) sau cum se masoara (ma refer unde pun ruleta si pana unde)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as putea sa ii pun o piulita in capat,eventual un surub mai lung?

Nasol sistemul asta de scut care trebuie dat jos la fiecare schimb de ulei,eu schimb uleiul la 7-8 luni.Daca mai pica vreun filet cred ca trec la scutul de plastic,oricum pe mine nu ma ajuta prea mult asta de metal,ca merg numai pe sosele cu masina.

Trebuie sa fac ceva modificari sa trec la scut de plastic?

Nu trebuie sa l dai jos de tot doar slabesti cele 2 suruburi si le dai jos cele 3 din partea din spate si pui o buc de profil U sa corga uleiul prin el ... S au faci o decupare cu flexul in dreptul busonului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta recomandata (100) am aflat-o, dar nu au pe 16 toli.

Mersi .

Am reusit sa fac o fotog. a jantei fara sa o dau jos si ma asteptam sa scrie 5X100 dar pe foto apare atlceva, probabil un "L" in loc de 5.

post-99041-0-84165000-1322651420_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis ca idee sa afli cite si ce distanta...

Da' te maninca tare?

Te-ai uitat cam cit costa un cauciuc pe 205/55/16 ? Ca un Debica costa mai mult decit un Vredestein 195/65/15 ?

Sa mai zic ca talonul mai mic nu e recomandat la santurile de pe drumurile Ro ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu intentionam sa le cumpar de pe site.Masina am luat-o cu jante de 16 toli, acum ce sa fac!?! Vreau sa am jante tabla cu cauciucuri de iarna si pt. vara aliaj, acum nu pot sa umblu iarna cu R14/15 si vara cu R16. RAR-ul il fac in 2 zile banuiesc ca vor trece pe documente R16 ...

P.S. Stiu si eu preturile pt 205/55/16 , dar acum am 4 cuciucuri de iarna+4 de vara, toate R16 , imi lipsesc doar jantele de tabla. Astep un raspuns de la un nene , referitor la 4 jante tabla 50 lei bucata si incercam sa ma asigur ca sunt ceea ce imi trebuie, de asta ma "mananca" :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit aproape tot acest post dar am zis sa mai intreb inca o data : inaltatoarele de aluminiu de la amortizoare se pun peste rulmentul din capatul superior al amortizorului prins cu acea piulita si abia apoi se pune flansa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am reusit, in sfarsit, sa schimb bara de torsiune. Am pus una de 23mm grosime. Comportamentul in curbe s-a schimbat mult in bine. Dar se poate si mai bine. Urmatorul pas este sa-i pun arcuri si amortizoare normale pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

cat are o octavie fara PDG distanta intre aripa si cauciuc? Ca masurand la PDG am 9 cm, CICA arcurile non pdg ar lasa=o la 6, dar vreau sa ma mai asigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca masina are arcurile obosite si sta mai jos decat ar sta normal? nu e relevanta treaba asta cu masuratoare intre aripa si cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am pus pe spate arcurile de octavia non-pdg, daca ininte bagam 5 degete adica 9 cm acuma daca mai incap 3 degete e bine. Comportamentul s-a schimbat in bine si unt multumit. Cu aceasta ocazie s-au schimbat si protectiile la telescoape!

Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Trebuie sa schimb amortizoarele fata si m-ar bate gandul sa pun si eu astfel de inaltatoare. Imi poate spune cineva va rog un cod sa le caut pe net si daca nu cumva va fi prea inalta pe fata in comparatie cu spatele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi colegu, o sa mai studiez problema ca vad ca acolo se mentioneaza si ca la ITP s-ar putea sa fie probleme pentru ca e mai inaltata masina.... o sa citesc mai in detaliu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva,monteaza-ti fara probleme pachetul de drumuri grele.Am si eu pe masina si garantat la ITP nu se uita la aspectul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat mai costa un scut motor de origine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

ce arcuri imi recomandati ca sa se mai ridice de spate ca arcurile originale HD s-au calcat si estetic arata ca masinile americane cu botul in sus. Cineva spunea ca arcurile de passat din 2007 se potrivesc, dar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salutare 

am la schimb distantiere aluminiu de pe fata si arcuri spate pahet drumuri grele cu arcuri spate normale 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, reinvii acest topic deoarece am nevoie de ceva pareri.
Se apropie revizia de 160000 si cu un drum vreau sa schimb amortizoarele si arcurile fata la a mea SOT 1U2 ALH 2006 cu PDG din fabrica. Am tot rasfoit NET-ul si magazinele online de piese auto si in final m-am oprit la :
- amortizor fata (cod OEM 1JO 413031 AA sau AM sau BL - nu am gasit exact)
  SACHS 200954 , SFE 30/22X179 A, bitubular, gaz.
- arc spiral fata (cod OEM 1JO 411105 AF cred)
  SACHS 997616, lungime 354 mm, diametru exterior 142 mm, diametru sarma 12.5 mm.
-voi schimba si rulmentul, flansa, piulita.

Intrebarea mea este: sunt OK/ se potrivesc cele de mai sus cu masina mea?
Din pacate nu cunosc pe nimeni cu ETKA pentru codurile OEM. M-am descurcat cu acele configuratoare de la magazinele online.

Daca e nevoie adaug si VIN: TMBDG41U968842108.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arc fata - 1J0411105AF

amortizor fata - 1J0413031AM

bucsa palier - 1J0412331C, rulment palier - 1J0412249

la astea nu ai flansa propriuzisa, doar bucsa si rulmentul de presiune. Sa aiba grija nea mecanicu, sa nu piarda distantierul de la tija amortizorului fata, care vine sub rulmentul de presiune.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Am fost pe aproape cu codurile. Ce este interesant, la codul de arc am gasit mai scurte, mai inalte, cu sarma intre 11.2-12.5 in diametru etc. Nu ar trebui sa fie doar un model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Pachet+drumuri+grele+(PDG)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!