Jump to content

Schimb ulei servo-directie


Marian

Recommended Posts

iar umplerea s-a realizat prin turnarea lichidului din bidon in vasul de servo(cu cateva rotiri ale volanului).

Salut,

Aerisire la instalatie nu a facut, mie asa mi s-a spus ca trebuie si aerisire.

Eu inca nu am facut operatiunea.

PS

si eu am primit aceeasi intrebare, de ce vreau sa-l schimb?

Edited by tdanielv
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Marian

    6

  • SacreDro

    3

  • marius1982.11

    3

  • a_smith

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare, stie careva ce aprobari trebuie sa aiba uleiul de servi pentru A4 motor 1.6 ALZ?

la baza ambele tipuri de ulei sunt hidraulice, asta conteaza. Deci merg ambele.

am schimbat si eu lichidul servo intrucat era maro inchis. am pus ulei rosu de la Mobil atf 220 si sunt multumit de cum se comporta. iar ideea cu ulei original doar verde, cred ca e doar pentru a se v

Posted Images

In urma unei tentative de a schimba lichidul servo m-am ales cu un mare zgomot atunci cand virez -pe toata cursa chiar si cand virez 1 cm (cand n-are omu ce face...).Procedura nu stiu daca a fost tocmai cea recomandata dar raul a fost facut.Intrebarea este urmatoarea: am "ucis" pompa de servo sau trebuie aerisita? Am incercat sa fac si o aerisire prin a vira stanga dreapta dar tot asa face.

Link to post
Share on other sites

Dureaza mai mult sa se aeriseasca.si eu am patit la fel dar a disparut.daca iti merge servo(inseamna ca pompa merge) bazaitul este ca mai ai aer pe instalatie.dar ulei ai in recipient?

Link to post
Share on other sites

Se goleste lichidul, se fac o cursa completa stanga dreapta(pt a se scurge si restul), se pune ulei nou si se fac o cursa completa stanga dreapta.Dupa care se completeaza daca este nevoie

Dupa aceasta procedura volanul trebuie sa se roteasca usor sau cel putin ca si inainte.

Edited by v@sy
Link to post
Share on other sites

Am ulei destul,directia merge ca si inainte, doar ca bazaie pompa.Am sa incerc sa mai aerisesc -desi am luat de 20 de ori stanga dreapta de volan.S-o las asa cum e sau sa ridic masina pe cric (cu rotile in aer )?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Am scapat oarecum de zgomotul facut de pompa de servo in urma aerisirii dar pe viraj maxim face un pic mai urat.Inseamna ca nu mai are mult de trait?E de la uzara sau din cauza garniturilor? Am pus lichid servo G 004 000 M2 ,recomandat pt vw.Cineva mi-a zis ca ar fi trebuit unu lichid servo ceva mai vascos avand in vedere uzura,ca G 004 000 M2 se pune in masini mai noi.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salutare. Am si eu un a4 din 2002, 1.9tdi si i-am schimbat azi uleiul la servo. Problema pe care o am e ca se aude un bazait la servo cand NU virez, dar cand incep sa virez usor de volan nu se mai aude bazaitul. Acel sunet creste in intensitate si cand accelerez usor daca nu misc de volan. Care sa fie problema? Nu s-a remediat inlocuind lichidul de servo. Multumesc,

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut, ma poate ajuta cineva cu indentificarea rezervorului lichidului de servo la un audi a4 model b7?

 

Multumesc frumos.

Sorin

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

am sunat la reprezentanta audi, apoi la skoda si am primit acelasi raspuns, la modelul meu A4 Avant 2.0 TDI 170 CP Quattro BRD B7 din 2006 producatorul nu recomanda schimbarea uleiului la servo directie, ce sa fac? masina are 282 000 km, sa-l schimb sau nu?

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Garnitura de la capacul rezervorului de servo a schimbat-o careva vreodată? Se găsește separat? Un cod ceva?

Link to post
Share on other sites

8D0422376C - capacul vasului de servo. Pentru garnitura pe separat nu am gasit reperul.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salutare, stie careva ce aprobari trebuie sa aiba uleiul de servi pentru A4 motor 1.6 ALZ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cum adica aprobari ? Daca vrei sa-l inlocuiesti pui ulei care sa respecte norma : G 004 000 M2. Este verde. Sa nu pui rosu ! Poti pune pe original, Febi sau Swag dar sa fie verde si sa respecte norma G 004 000 M2.

Link to post
Share on other sites

Mersi pentru info, stiam ca e verde.

Voiam sa iau de la alti producatori, dar cum originalul nu e asa scump merita.

Link to post
Share on other sites
cristy_snacks

Need help...acum 1 an de zile a mers tatal meu cu masina la service si au constantat baietii de acolo ca lichidul de servo este sub minim. Am completat cu un ulei, care au spus ei ca este conform cu specificatiile celui original. Aseara m-am uitat din nou si din nou era sub minim. Am luat bidonul si fara sa vreau m-am uitat pe el si am constatat cu stupoare ca este un Valvoline Type D (este pt masini cu transmisii automate "ATF"). Care este probabilitatea sa fi stricat ceva la caseta de directie?

Saptamana trecuta am schimbat capetele de bara si bieletele de directie si am observat o scurgere prin burduful de la caseta de directie...

IMG_3575.JPG

IMG_3576.JPG

Link to post
Share on other sites

Nu este de vina uleiul.Acest ulei este in specificatii si il folosesc si eu dupa reconditionarile casetelor.

Daca caseta are scurgeri trebuie inlocuita sau reconditionata.

Link to post
Share on other sites
cristy_snacks

Am inteles. Ideea este ca pe capacul de la recipientul de ulei, scrie ulei mineral, iar acesta este ulei pt. transmisii

Link to post
Share on other sites

la baza ambele tipuri de ulei sunt hidraulice, asta conteaza. Deci merg ambele.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

am schimbat si eu lichidul servo intrucat era maro inchis. am pus ulei rosu de la Mobil atf 220 si sunt multumit de cum se comporta. iar ideea cu ulei original doar verde, cred ca e doar pentru a se vinde ... (parerea mea).

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, pisti19 said:

am schimbat si eu lichidul servo intrucat era maro inchis. am pus ulei rosu de la Mobil atf 220 si sunt multumit de cum se comporta. iar ideea cu ulei original doar verde, cred ca e doar pentru a se vinde ... (parerea mea).

Sa ne spui cum se comporta in timp.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Salutare,

Dupa achizitionarea unui Audi A4, 1.9tdi 2002, am decis sa schimb uleiul servo. Initial avea o ezitare/o intrerupere cand luam de volan (anvelope 205/55r16), astfel incat m-am apucat de treaba.
Am ridicat masina pe elevator, am desfacut ambele furtunase de la racitorul de lichid servo, cele de langa radiatorul de apa, apoi furtunul mare de deasupra pompei de servo, cel care baga in caseta. A curs Cola-cola, uleiul maro spre negru.
Am luat de volan stanga/dreapta de n ori, a scuipat ulei pe cele doua futunase. Dupa, am pus coliere noi la cele doua furtunase si am strans furtunul din pompa. Am turnat lichid in vas (original VW, cu norma G 004 000 M2), pana am umplut vasul. La pornirea masinii, mai completam cu lichid, pana la nivel. 
Stanga/dreapta de n ori, prima data incet, deoarece se auzeau golurile de aer care mai existau pe instalatie. Va dati seama, pe elevator, era vis! O directie impecabila.
Dupa ce am plecat cu masina inca se mai simtea acea exitare/sacadare in directie. Dupa aprox 300km, tot mai are o foarte mica ezitare, dar nu ca la inceput.
Voi ce ziceti ca nu ar fi OK?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept