Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Lucian1977 te rog sa ne spui si noua daca se schimba comportamentul masinii dupa inlocuirea senzorului...si eu am probleme de genu de 2 ani, dar pana acum n-am banuit acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de transmisie automata s-ar putea sa ti se strice pompa. Eu am tot testat la ele si am bagat pana la urma ulei hidraulic de stivuitor...era ceva de vascozitate medie si merge mai bine volanul decat cu cel din reprezentanta de norma G 004 (pe care l-am si aruncat).

Am deja 2 ani cu acest ulei si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare ...am schimbat senzorul de temperatura...si am facut readaptare la clapeta....toate astea la alt service decat unde incercasem readaptarea clapetei initial....turatia a revenit la 640 totul e ok.....senzor temp 30 ron...antigel 12 ron si service readaptare clapeta 20 ron total 62 ron

Apropo am rupt un prezon in butuc pe fata...are cineva de vanzare vreun butuc si un prezon ? Stanga fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Inca nu sunt lamurit cu cureaua de accesorii....la relanti cand iau viraj maxim patineaza cureaua daca turez motorul si o iau usor nu mai patineaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti fiind turatia mica e si puterea la ax mica, iar pompa opune forta si are tendinta sa incetineasca motorul, insa patineaza doar cureaua (la pompa servo chiar daca e mai mare fulia suprafata de contact cu cureaua e destul de mic in comparatie cu alternatorul). La turatie mai mare pompa si restul angrenajelor de pe curea se mai duc din inertie.

Ca si comparatie gandeste-te ce sanse ai avea sa incetinesti o bormasina cu mana sau un flex. Bormasina 800rpm, flex 11000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este un "hop" la volan inainte de cursa maxima...incearca sa nu mergi pana acolo cu ea pe loc.

Apropo...nu da sa moara motoru cand invarti volanu pe loc la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu .. nu da sa moara....

Am inteles o sa tin cont de sfat....totusi daca mai incerc sa intind mai mult cureaua ? App tu ce culoare ai lichidul de servo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e cu rola intinzatoare pe arc...aia dintre fulii. Incearca cu o inelara de 16 si vezi daca revine. Daca e arc nu o poti intinde mai mult si grija ca e tare arcu, sa nu-l scapi.

Lichidul servo e verde.

Inainte sa schimbi senzorul ala de temp lichid iti lua din turatie daca invarteai de volan pe loc la relanti? Pe mine ma oboseste ca imi face asa aproape la orice consumator mecanic si electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am pe arc e pe o sina pe care culiseaza rola ....am intrebat de lichid ca eu am rosu si pe majoritatea i am auzit ca au verde.....nu stiu ce sa fac sa il scot si sa bag verde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala verde e de servodorectie, ala rosu e de cutie automata...unii zic ca e bun si ala rosu, altii zic ca nu stiu ce se strica. Mai mult nu stiu ce sa zic pt ca nu am incercat cu rosu. Pana la urma si cutia automata e tot un servomecanism...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic cu ulei rosu. am avut pana acum si in passat b3 si golf mk2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti. Am schimbat recent motorul caci aveam compresie 5 si 7.Am vrut sa fac o segmentare dar nu se mai putea face nimic (concluzie trasa in urma scoaterii chiulasei). L-am luat cu tot cu delcou, clapeta de acceleratie, volant, ambreiaj etc...La relanti merge bine dar am observat ca atunci cand aprind farurile variaza un pic relantiul. E necesara o readaptare a clapetei in urma transplantului? 

 

Am observat ca sunt ceva depuneri pe clapeta. Sa o sterg cu atentie cu o carpa sau sa ii dau cu Wd40?

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata depunerile de pe clapeta, iar apoi incearca o reinitializare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POTI SA VERIFICI SI TENSIUNEA PE CARE O SCOATE ALTERNATORUL..... ATUNCI CAND PORNESTI FARURILE ALTERNATORUL ESTE MAI MULT SOLICITAT,

VERIFICA CU UN APARAT DE MASURA TENSIUNEA LA BORNELE BATERIEI,

FARA CONSUMATORI SI MOTORUL PORNIT TREBUIE SA AI PESTE 14 V - UN ALTERNATOR BUN TREBUIE SA AIBE 14.4V (POATE AI PROBLEME CU RELEUL DE INCARCARE- SI EU AM AVUT PROBLEMA ASTA )

O ZI BUNA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...o sa ma ocup si de asta. La scanarea cu Vag-Com nu-mi arata voltii nu?

Am schimbat bujiile si parca mai aiurea face. Alea vechi erau NGK cu 3 electrozi iar astea noi sunt Bosch cu 1 electrod. Mi-a zis ala de la magazin ca ar fi mai bune astea pentru gpl. Problema e ca sunt mai subtiri si nu intra bine fisele pe ele. Cum as putea remedia situatia? Ma gandeam sa infasor un cauciuc in jurul lor ca sa intre bine fisele pe ele. Asa as opri si umiditatea, ca sa nu bata la masa. Cineva mi-a mai zis ca in varful care intra in fisa ar trebui sa aiba un fel de bulb, incat sa se faca mai bine contactul. M-am uitat in fisa si intradevar acolo e prevazut un spatiu pentru asa ceva.

 

Edit 1 : acum am rasfoit un pic pe net si am observat ca sunt bujii NGK cat si Bosch prevazute cu bulbul ala. Ciudat e ca fostele bujii nu aveau asa ceva si nu tin minte ca si cele dinaintea lor sa fi avut. Se vand separat oare?

 

Astea care le-am avut erau fix asa : http://olx.ro/oferta/bujii-ngk-v-line-vw-audi-seat-noi-ID1LnjP.html

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vand separat acei "Bulbi".Normal si normal...toate bujiile ar trebui sa vina cu acel bulb.Daca fisa nu permite montarea lor cu acel bulb,acesta se desfileteaza si se monteaza fara el.Daca te uiti atent pe capatul bujiei pe care intra fisa...o sa vezi ca este un filet acolo.

 

Eu am luat de la Unix Auto...Daca mergi acolo si iti intra in programu de identificare pe masina,la Bujie aprindere - NGK- o sa iti gaseasca bujii cu specificatie GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!