Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

in legatura cu problema mea se pare ca e de la pompa de ulei..arunca ulei dar nu suficient,poate reusesc sa o salvez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bateria este OK mai am sa scot maine dimineata senzorul de temperatura a apei sa vad cum se comporta .

Nu a dat nici o eroare ...nimic . Nu stiu ce poate avea  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aceiasi problema m-am lovit si ieu mai sus. am scos senzorul de la lichidul de racire si a mers OK cam o zi. era gata sa ma pacaleasca daca nu insista #Lupo sa pun si o rezistenta de 300 ohmi in locul la senzor.

cu senzorul scos  pe VCDS indica o temperatura a lichidului de -40gC , si cu rezist de 300ohmi indica 83gC.

am mai mers cu ia putin , am mai facut potniri si opriri si in cele din urma a dat eroare

00525 - oxygen sensor (G39)

        28-10 - short to b+ - intermittent

cu prima ocazie pe care o am sa ma bag sub ia , am sa deconectez de tot sonda. macar sa nu mai faca problemele astea pana iau una noua.

dar pana la sonda vreau sa schimb si bujiile ca tare mi-e frica ca din cauza lor sa nu se strice sonda.

ar putea fi bujiile o cauza sa distruga sonda ?...daca le scot precis sunt negre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problemă la un AEE: când a fost ger a pornit bine, dar s-a oprit după vreo 20-30 secunde şi nici n-a mai pornit de atunci.

Bujiile erau ancrasate, au fost curăţate, dar după o încercare de pornire iar s-au ancrasat. Scânteie are pe toate bujiile, coduri de eroare nu are.

De învârtit, învârte bine.

Să fie senzorul Hall?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie si bobina,sa nu dea scanteia destul de puternica.Cel mai bine ar fi sa schimbi pe rand senzorul hall apoi bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin iar cu acceasi problema dar un pic mai grava. Am spus mai sus ce simtome are masina.

Azi cand am pornito mia facut la fel. am plecat cu ea dupa ce si-a revenit am oprito dupa aproximativ 1 km si cand am vrut sa plec iar cu ea , a pornit bine si dupaia sa oprit motorul. de atunci nu a mai vrut sa porneasca ,

Am chemat un mecanic la ea si a rezultat urmatoarea chestie : cand pornesc masina fara mufa de la clapeta , porneste la sfert si merge motorul ceas. Iar cand o pornesc cu mufa bagata  se tureaza singura , se ineaca si injectoarele in loc sa pulverizeze benzina o da cu jet. Asta nu stiu daca facea si inainte  asa ( injectoarele).

 

Alt aspect  ... Exista vreo solutie de curatat injectoare?

Clapeta sa fie defecta >? sau doar senzorul acela unde intra mufa??

Modificat de Golf3RBT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La monopunct e aceeasi solutie pt curatat si discuri, etrieri (spray). La multipunct nu stiu cum e. Incearca o adaptare a clapetei de acceleratie inainte de toate, asta fiind probabil cea mai rapida si ieftina operatiune inainte sa te apuci de schimbat cine stie ce. Ori poate ai vreun scurt sau fir rupt in mufa... Fa-i o adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute a vizitat-o un mecanic şi a pornit-o împinsă. A zis că merge în 3 şi că de vină ar fi un injector sau o fişă (eu nu am fost de faţă atunci).

Azi nu a pornit şi am procedat astfel:

- curăţat bujiile (erau din nou pline de o mâzgă neagră)

- dat la automat cu releul de combustibil scos până când motorul s-a învârtit cursiv fără tendinţe de pornire (a dat să pornească de câteva ori şi aşa cu releul scos)

- am pus releul şi a pornit ajutată puţin din acceleraţie

Problema este că tot nu merge bine. Se ancrasează din nou bujiile (toate la fel) şi funcţionează cu întreruperi la orice turaţie (nu.-mi dau exact seama dacă merge în 3  pare mai degrabă că merge neregulat), iar când scade turaţia după ce se încălzeşte motorul nu mai stă la ralanti. Nu se turează mai mult de 3000 rpm nici pe loc nici în mers şi nici putere nu prea are.

Am pus bujii noi şi tot aşa. Fişele sunt ok, delcolul arată bine, erori nu sunt, senzorul de temperatură ok.

Acum stau şi mă gândesc: prea multă benzină sau scânteie deficitară :unsure: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa verifici cele 2 aspecte. Posibil sa fie si benzina prea multa. Nu da eroare pe vag - ameste prea bogat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost doar o eroare intermitenta pe sonda lambda ceva cu signal to low care nu a mai aparut dupa stergere. In rest nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie dasta am avut si io.

cand datea eroarea

 

00525 - Oxygen Sensor (G39)
            07-10 - Signal to Low - Intermittent
motorul mergea bine

 

dar am prins-o odata cand facea figuri rau de tot si atunci a dat reoarea

 

00525 - Oxygen Sensor (G39)
             28-10 - short to plus - intermittent
 
asa ca am deconectat-o si merge super. ramane ca dau comanda de alta sonda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin sa inteleg ca ai deconectat mufa de la sonda lambda si,ca motorul functioneaza super ?

Consumul  la carburant nu a crescut simtitor in cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iam facut nimic inca doar ca iam verificat pompa de benzina si injectoarele  . Am pornito dupa o zi fara mufa de la clapeta si a pornit la sfert , am plecat cu ea la mecanic si cand a bagat mufa la loc .... surpriza masina mergea ceas. A doua zi am fost cu ea la munca de dimineata pe la 5 si la fel a pornit perfect doar ca trepida un pic motorul , nu stiu cum sa explic  deci ok.

Acum nu stiu cum sa fac cu injectoarele ca vreau sa le curat.  Vreo solutie????? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RBT o readaptare a clapetei ai incercat?

@lupo, returul il ai in regula? Sa nu fie infundat.. Desi daca nici nu se tureaza eu as tinde sa dau vina pe scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul nu am incercat inca. astazi o sa o bag pe tester sa vad ce zice .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#robert72 da am scos mufa si merge super.

bineinteles ca a crescut si consumul dar aveam de ales,,,,, . sa merg in suturi de ziceai ca se rute pe strada si sa se opreasca la fiecare semafor sau sa merg linistit chiat daca am un cnsum ceva mai mare. acum consuma cam 12,5%

cum fac rost de ceva banuti iau alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a rezolvat problema: n-a fost nici de la benzină nici de la scânteie. A fost distribuţia sărită de la punct.

S-a pus distribuţia la locul ei, reglat avansul şi acum merge mai bine ca înainte :D .

Când m-am uitat cu testerul mi-a sărit în ochi ceva: la injection period în loc să fie între 2,56 şi 5,12 era peste 7. Nu ştiu dacă are legătură, dar când o să mai ajung să pun testerul pe ea o să mă uit să văd cât este acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, 

De cateva zile ma confrunt si eu cu o problema la masina. Am sa incerc sa fiu cat m explicit desi toata situatie este cam incalcita. Am pornit  masina toate bune si frumoase dupa aproximativ 10 km la un semafor mi se opreste motorul din senin, il repornesc motorul functiona neregulat si pe oprea daca nu ajutam din acceleratie. In mers am pierdere de putere, intreruperi masina parca isi da "duhul" smunceste foarte tare, trebuie sa o turez pe la 3000 de turatii ca sa pot pleca de pe loc si la relanti se opreste. Am mers asa vreo 2 km dupa aceea am oprito vreo 10 min, am avut treaba, apoi dat cheie si a mers binisor adica tot m fluctua relantiul si fara prea multa putere. 

Am m.ai mers cu masina si problema se manifesta in felul urmator, dau cheie functioneaza bine si dupa cativa km masina isi da "duhul" face sintomele de m sus doar veo 2-3 km sa zic asa, dupa aceea functioneaza binisor dar tot fara prea multa putere si fluctuatii de relantiu. Si de cand face asemenea probleme intr.o dimineata dau la cheie invarte dar nu porneste am tinut asa vreo 5 secunde, apoi la a 2 cheie a pornit.

 

Masina are aceleasi sintome si pe benzina si pe GPL.  

 

Momentan nu am fost cu ea la nici un mecanit si nici la o diagnoza care urmeaza sa o fac.

Orice sfat este bine venit si ce as putea sa verific in fata blocului.

O zi buna si poate o sa  intelegeti cate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea la mine cand ploua.Aveam fix aceleasi simptome.Era de la bobina de inductie , scuipa scantei la imbinarea cu fisa principala.

Sau vezi poate ai condens in delcou.Eu cand am avut , nu a pornit 2 zile , ca eram inca la inceput si nu stiam cum se desface.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si eu am banuit bobina, dar nu ar trebui sa faca tot mereu, incontinu, astai mare problema la mine face doar o perioada de timp. Condes in delcou am m avut cu alt capat vechi dar sincer nu facea chiar asa de urat acuma sincer parca se dezmembreaza asa de urat ma smunceste, tremura si nu conteaza de vremea de afara si cand e soare face la fel, oricum am sa ma uit si la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi alea 4 pile din el , poate sunt corodate si nu mai distribuie curent cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ma uit desi capacul il am de prin noiembrie. Dar ce mi se pare foarte suspect, cum a m.ai zis este ca nu face incontinu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa m multe diagnoze sa dovedit ca era de vina sonda lambda pe care am inlocuito si acuma masina functioneaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,postez la aceasta arie ca am acelasi motor si nu am vazut discutia  in alta parte la probl pe care o am eu.m-i s-au rupt 2 din cele 3 suruburi de la capacul de deasupra axei cu came. si nu prea stiu cum sa o rezolv si nici unde sa caut.multi nu demonteaza pe la dezmeb.idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!