Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

oneal22 normal din cate citit pe forum relantiul la noi trebuie sa stea in 650-700 rpm la tine la 900 e destul de mare...nu ai consum mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Am si eu o mica problema cu golfuletu meu. Motor 1.6 75Cp 55Kw. Mai exact,de 2-3 zile se opreste.Adica sta la relanti cum trebuie,nu oscileaza si dupa cateva secunde moare deodata motoru.Ca si cum i-as lua contactu,dar beculetele din bord ramas aprinse(bateria si uleiu) canteodata da suturi si da sa se opreasca.Daca se opreste,porneste imediat. Daca o turez isi revine.Filtru benzina/ulei schimbat acum o luna de zile.schimb facut de ulei+garnitura chiulasa+bujii BERU. Eu clapeta o am scoasa ca daca ii bag mufa incepe sa se tureze ca nebuna.Si am mers cu ea scoasa.A mers bine.Numa cand o porneam o acceleram cateva secunde si statea la relanti.Multumesc si sper sa imi dea cineva un raspuns..Sa stiu cu ce sa incep.Numai bine.

Modificat de lyvyu_cta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepe prin a baga mufa la clapeta si fa o diagnoza eventual o readaptare. nu stiu cum ti-a mers tie ca io daca scot mufa de la clapeta nu mai porneste. cine ti-a facut relantiul pana acum?

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat-o in ianuarie.Asa am luat-o cu mufa scoasa.Am incercat sa bag mufa,dar cand se incalzea motoru oscila intre 600 si 1000rpm.Era stresant si derajant in plecarea de pe loc.Am anulat-o iar.Am schimbat garnitura de chiulasa ca se bulise si am bagat si clapeta.surprizaaa: statea la 600-650rpm si atat.Adica oscilatiile cu clapeta pusa erau de la garnitura(tragea aer pe acolo.Asa zic eu!) dupa o saptamana a inceput dintr-o data sa se tureze pana la 2000rpm si scadea..tot asa.Am anulat-o si a fost ok pana ieri cand au inceput complicatiile.Poate sa fie de la ploaie?ca ploua de 2 zile la mine aici. Deci precizez ca si fara clapeta functioneaza(adica fara relantiu)cealalta mufa e bagata.model motor AEE an 1996. Readaptare nu mi-a facut nimeni ca nu are cu ce.Adaptarea stiu ca o pot face si eu.Scot borna de la baterie 30 min,o pun la loc si dupaia ii dau contact de cateva ori..era o 'schema'. Dar pe mn nu ma intereseaza acel relantiu..De ce se opreste si imi da in nas cateodata?

Modificat de lyvyu_cta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@oneal22 si la mine relantiul sta la 800-825, am masina de 3 ani si am schimbat garnitura clapeta, fise, buji, Capac delcou, bobina, nu am nici o eroare pe diagnoza dar nu coboara neam relantiul. singura data cand a coborat a fost cand a murit bateria(mentionez ca nu imi variaza deloc relantiul si nu da in nas) consumul este la fel ca la tine in oras si in afara scade si mai mult(Iasi-Bacau-Iasi 270km cu 17 litri viteza 100-110 km/h). deci nu iti fa probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu a relantiul la motoarele noastre sta in 650 rpm...dar daca nu te deranjeaza e ok si 800:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea dar nu merge prea turat motorul? Si motorasul pas cu pas la noi unde se afla? Pe clapetade acceleratie? Ala se poate desface si curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miroase a gaze ne arse?

scoate mufa de la sonda lambda si vezi daca mai face. daca nu face este sonda dusa. daca face in continuate verifica si bujiile vezi care a luctat care sunt caramizii si care sunt negre. verifica si fisele sa nu fure curent (se aud mici pocnituri de arc electric).

pt a face readaptare la rece trebui sa aduci motorul la temperatura de 90g dupa care iei bateria o lasi 5 min si cu toti consumatorii opriti si fara sa atingi pedaua de acc pui contactul de 3-4 ori fara a porni....dupa care o pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta la aee stiam ca nu se readapteaza daca ii scoti bateria

trebuie sa o faci cu vag 


salutare am avut urmatoarele simtome

dadeam la automat si se invartea bendixul in gol...

bateria avea ochiul verde deci se pare ca era incarcata

dupa 10 15 incercari pornea

Initial am zis ca e bendixul stricat dar a fost alt remediu

Am pus bateria pe redresor si dupa ce am incarcat-o a disparut si problema

acum porneste la sfert....

Daca are cineva simtome de bendix stricat poate citeste si il ajuta 

multumesc

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.De 3 zile am bagat mufa inapoi la clapeta.Se comporta bine.Nu a mai intrerupt sau sa se opreasca motoru in mers.Sa vad pana cand va tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana cand vei scoate una din bornele de la baterie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu le scot...deci problema e ca ar trebui adaptata clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare...am si eu o problema pentru care sper sa ma ajutati...sambata nu mai mi-a pornit masina...am tras-o nici asa nu a vrut sa porneasca...pana la urma sa gasesc ca releul de la pompa de benzina nu mai mergea...dar pana sa imi dau seama ca e din releu...am dat jos pompa de benzina am incercat alte pompe care normal ma nu mergeau... Schimbat releul am montat pompea mea in rezervor...doar ca pompa scoate un sunet cam tare in rezervor in timpul mersului...am cumparat o pompa de la dezmbrari scoasa din rezervor...si tot asa suna is ca imi intrerupea in mers la o trecere de pietoni daca franam murea motorul si imi oscila motorul odata intra senzorul de relanti dupa care murea de tot...la mers in rampa...va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si siguranta de la pompa de benzina .

poate este slaba si la zdruncinaturi ii taie alimentarea pompei

e posibil sa fi pus alta pompa de motor cu injectie monopunct care arata la fel dar nu baga presiunea necesara

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil...mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut revin si eu cu o problema  legata tot de relanti. 

De curand am schimbat filtrul de aer... si cand ma uit la clapeta de acceleratie avea un pic de ulei pe clapeta aceea pe unde trage aer.

Am scos o borna de la baterie , am scos mufa de la clapeta de acceleratie , am desfacuto , am curatato si cand o pun la loc , surpriza .. relantiul sa marit de la 650 rpm la 950-1000 rpm.. Care este cauza ? Si in mers cand apas ambreajul se tureaza un pic si pe urma revine la normal. Sper  sa ma ajute cineva . Mentionez ca pana sa o dau jos nu mia facut nici cea mai mica figura

Modificat de Golf3RBT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie re-adaptata pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca trebuie schimbata si garnitura de sub clapeta?  Eu am vazut ca este buna si am schimbat si senzorul de temperatura (acela cu 4 pini) ca am crezut ca poate fi si de la ala . oricum o sa o pun pe un tester. Dar altceva poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca eu am curatat clapeta de acceleratie si nu a mai trebuit sa ii fac readaptare...a mers si fara readaptare...a stat relantiul la 1000 dar dupa mers 10 minute s-a reglat la loc la 650

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!