Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

post-104305-0-51465700-1395689038_thumb.

- scoti capacul (1) tinut de cele 3 cleme

- pe capacul (6) ai niste semne ,unul insemnat cu "0"

- pe fulia motorului (5) trebuie sa fie un semn (o taietura mica)

- invarti de motor (doar in sens orar) cu o cheie de 19 de surubul din mijlocul fuliei (5) pana se aliniaza semnul fuliei cu semnul "0" de pe capac 

- verifici ca semnul (punctul) de pe fulia (CA) sa coincida cu semnul de pe capacul de dedesubt (figura (3) din desen)

- daca semnul de pe fulia (CA) este in partea opusa fata de figura (3) ,trebuie sa mai invarti inca o tura din fulia (5) 

- daca semnele de pe cele doua fulii coincid cu semnele de pe capace ,atunci motorul este la punct .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat azi , mersi oricum pentru raspunsuri . 

 

am scos borna de pe baterie ( + )  am lasato putin ( cam un minut ) . am puso inapoi .

i-am dat curent .  am alergato putin .   nu mai am problema cu ea .

 

edit :  avea legatura cu clapeta .

Modificat de CrossoverCLS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci până la urmă se poate face şi la AEE adaptarea clapetei cu borna luată. Bine de ştiut pentru că în  situaţiile în care nu merge ar mai putea fi şi alte probleme sau chiar defecţiuni la corpul clapetă.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo, corespondentul anterior ar putea avea alt tip de motor, vad ca nu scrie AEE la profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, ar fi bine să ne spună, eu am presupus că dacă a postat aici are AEE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.

am avut ceva timp liber si m-am mai ocupat si de masina. ca rezolvare la postul #1046 s-au schimbat bujiile.

de la fostul proprietar avea 4 bujii de 3 feluri cu 1 element si ieu i-am pus Beru cu 3 elementi.

am deconectat lambda si la fel intrerupea in sarcina. am pus inapoi bujiile vechi si acum merge f f bine , in plus a disparut si eroarea de la lambda. se pare ca din cauza proastei aprinderi sonda lambda era afectata.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... Se poate pune bec pe indicatorul de benzina din bord sa indice cand benzina e pe rosu la golfurile noastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca ai ceasuri VDO care incep de la 0 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din alea am...am dat ceasurile jos si am vazut ca am iconita pentru indicator benzina...intrebarea mea este...cand pub contactul ar trebuii sa se aprinsa si becul la benzina? Sau doar cand e pe rosu se aprinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu postezi in topicul dedicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e vb tot de aee? Scuze daca am gresit postarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre motorizare. Aici nu vorbiti despre toate problemele care pot aparea la un G3 cu motor 1.6AEE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ma poate indruma cineva ce as putea sa verific in legatura cu un consum exagerat de 18litri la 104 km? Va multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda, senzor temperatura antigel, bujii - verifica toate astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda o am deconectata...bujii nu am verificat desi le curat cam

La 3 luni pentru ca sunt negre toate 4 senzorul antigel...nu l-am schimbat...problema e de ce dupa ce am schimbat filtrele toate ai uleiul a inceput sa imi consume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca se innegresc bujiile clar ai probleme de amestec si consum mare. Pune la punct senzorii si vezi sa nu ai scapari de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce senzori ar trebuii sa pun la punct?si cesa verific pentru vacuum? O poZa ar fi super...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema acum ca a venit si caldura :)) cand e motorul cald imi palpaie becul de la ulei iar daca o accelerez dispare...atunci cand se aprinde becul la ulei imi si scade din relanti se duce pana in 400 de turatii si revine...mai imi apare becul aprins cand incerc ca virez atunci cand vreau sa parchez masina...mentionez ca uleiul si filtrele au fost schimbate acum maxim 1 luna jumate...va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paiii.... nivelul cum e ? ce ulei ai pus ?

eu cred ca se aprinde becul pentru ca ii scad turatiile motorului ,nu ca scad turatiile din cauza becului . cred ca mai bine cauti problema in partea de alimentare-aprindere (rpm constant) decat in ungere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta in 600 rpm turometrul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut in anumite momente imi ramane blocat turometu, ca sa isi revina trebuie sa acc putin sa fie problema la clapeta ? stima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca reduci ramane acolo blocat? nu cred sa fie de la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e problema doar la relanti...cand o porneste si eu mai patesc asa...e de la clapeta la mine
 

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!