Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Aici cu sonda lambda nu prea ştiu ce să-ţi zic, cel mai bine se verifică cu osciloscopul. Dacă mergi cu mufa de la sondă scoasă cum merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva sa puna o poza sau schema cu toate buscile posibile la roti si cu zona de montare?

M-am auitat pe sub masina si am vazut 1-2 bucse, dar nu stiu care ce denumire are si nici nu-mi dau seama in ce stadiu sunt.

 

Daca aveti ceva poze facute direct de sub masina ar fi perfect.

 

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-104305-0-11549900-1394223680_thumb.

 

1- buscsa mica brat inferior

2- bucsa mare brat inferior

3- pivot brat inferior

4- bieleta bara antiruliu

5- bucse bara antiruliu

 

cele mai "stricacioase" sunt 2 si 3

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare as vrea sa imi verific putin furtunele de la vacuum...ma puteti ajuta cu o poza sau cu o schita pe unde se afla furtunele? Multumesc!!

Salutare as vrea sa imi verific putin furtunele de la vacuum...ma puteti ajuta cu o poza sau cu o schita pe unde se afla furtunele? Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate furtunasele din schite si canistra de carbune activ sa nu fie infundata .

post-53719-0-91949700-1394641727_thumb.p

post-53719-0-65272100-1394641748_thumb.p

post-53719-0-60610500-1394641762_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra poate fi curatata? Eu aveam un tremurat la relanti ca si cum ar fi mers in 3 motorul...cu cateva zile in urma sa aprins becul la frana de mana si am bagat lichid de frana...spre uimirea mea motorul a incetat sa mai tremure...are legatura servo frana si ce tine se frana cu tremuratul motorului...? Mersi pentru schite denismoc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m-ar interesa verificarea furtunelor de vacuum...am aceeasi trepidatie la relanti si se accentueaza cateodata cand tin frana apasata la semafor (mai ales cand ploua :)))) )

Denismoc nu ai cumva si denumirile pieselor numerotate in poze? Iar in prima poza nu-mi dau seama ce e descris.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima poza e rampa de injectoare pe care e si furtunul "13" de la regulatorul de presiune despre care "scrie" in a doua poza .acele inele se cheama O-ring-uri .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

am schimbat pompa de benzina si de atunci a inceput sa se opreasca din mers si porneste abia dupa 15 -20 de incercari intre opriri functioneaza normal

are simtome ca si cum nu ar mai avea benzina adica dau la automat porneste 1 sec si apoi moare

in sarcina cateodata ii da in nas si asea au inceput din momentul in care am schimbat pompa de benzina

mentionez ca pompa este noua

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu baga cat trebuie... La motoare de 1.6 trebuie sa bage 3bari... Poate ti-a dat pompa de motor 1.4 care baga 1,3 bari

Modificat de Pionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la tester si  mi-a aparut eroare la releul de la pompa benzina

l-am inlocuit acum

simtome :

cand apas pe acceleratie in sarcina ii da in nas pe loc functioneaza normal

ma dispera

legat de pompa de 1.4 arata la fel ?

porneste normal insa in sarcina ii da in nas si se opreste ca si cum nu ar avea benzina

apoi cand pornesc tot ca si cand nu are benzina de ajuns da sa porneasca si moare sau porneste 1 sec si moare si asta de vreo 10 ori

apoi porneste sta la relantiu , merge turata la relantiu insa cand bag 1 a si dau sa plec nu are vlaga deloc ii da in nas si o iau iar de la capat...

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata la fel si pompa de 1.6 si de 1.4 cauta la dezmembrari...eu de la dezmembrari am cumparat si sunt multumit...costa 150 de ron la mine in zona si iti da cu tot cu borcan litrometru etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.De vreo cateva zile imi porneste cam greu.Bateria e buna , bujiile sunt schimbate.Am observat ca de cele mai multe ori cand pornesc la 90 de grade porneste ok.De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul temperatura lichid racire. scoate mufa si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Multumesc de sfat.Daca scot mufa ce simptome trebuie sa aiba ca sa stiu ca e stricat sau nu?
Banuiesc ca pornirea ar trebui sa fie la fel de grea(lunga) nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu masina .
am un golf 3 1994 1.6 benzina .


Ieri i-am dat curent de la alta masina ,am mers ce am mers .. dupa ceva timp mi-a murit motorul .. am pornito impins ...

cand dau sa plec cu ea imi moare motorul .. dar ea porneste normal .
moare motorul doar in momentul in care o bag in viteza si vreau sa plec cu ea .... pot sa plec cu ea dupa loc doar in turatii mari.
 
 
PS: inainte sa o pornesc impins, nu am avut problema asta .
 
 HELP ME .
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că trebuie o readaptare de clapetă. Una din situaţiile în care trebuie făcută adaptarea clapetei este atunci când rămâi fără curent.

Dar înainte de asta trebuie să rezolvi problema rămânerii fără curent: verificate încărcarea, starea acumulatorului, conexiuni etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina porneste normal , doar ca , cand doresc sa plec cu ea ... o accelerez si moare motorul instantaneu ..  

sa fie de la clapa ?

 

 

edit : nu am avut problema asta , pana nu am pornito impins .

 

masina a stat pe bara ceva timp vro 30 zile fara curent.

Modificat de CrossoverCLS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi de ce ai pornit-o împins, presupun că pentru că ai rămas fără curent. Asta poate duce la dezadaptarea clapetei.

Deci rezolvă întâi problema curentului apoi fă adaptare la clapetă. Mai citeşte pe topicul ăsta, parcă a fost un coleg care după înlocuirea bateriei s-a rezolvat şi treaba cu muritul motorului sau cu relanti-ul, nu-mi mai amintesc exact. Dacă nu rezolvi cu alimentarea prima dată la fiecare scădere semnificativă de tensiune (la pornire de exemplu) o să apară o dezadaptare de clapetă.

Este doar  părere, mai vezi cum au rezolvat problema posesorii de AEE pe aici pe topic.

Mai citeşte şi topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/1456-reset-adapt-ecu-clapeta-acceleratie/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea prin impingere mai poate duce si la sarirea de la punct a distributiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe asta cum o rezolv ?

 

 

E prima masina . Nu prea am habar .

Modificat de CrossoverCLS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a sarit de la punct eu zic sa nu mai incerci sa o pornesti pana nu verifici asta. Daca mai pornesti motorul o sa il faci flenduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!