Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

salutare

mi-a dat antigelul afara din borcan si am completat cu antigel dela ieftin albastru

am aerisit dar de atunci cam la 2 zile imi arunca apa din vas 

Ce sa fie? 

se va remedia daca ii pun antigel G11?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru siteuri Lupo dar nu prea gasesc acolo si metode de remediere a problemei.In privinta consumului ai dreptate...in urma unor calcule iesindu-mi 14 in oras si 10 in afara in regim de mers normal , schimbat la 2500-3000....Fum nu scoate (inca) , insa miros de benzina iese din esapament.Am inteles ca am amestec bogat si posibil deficit de scanteie dar cu ce sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian1977

posibile cauze :

- vetilatorul nu functioneaza

- pompa apa defectuoasa

- garnitura chiulasa arsa

 

nu are nici o treaba tipul antigelului cu toate astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pentru amestec bogat (posibil şi altele, astea-mi vin în minte acum):

  • sonda lambda
  • senzor temperatură lichid răcire
  • senzor presiune admisie (MAP)
  • filtru aer
  • neetanşeităţi ale sistemului de admisie
  • injectoare
  • valva canistra vapori
  • pompa sau regulator presiune combustibil

Pe pagina anterioară ziceai că face figuri şi pe GPL, nu prea ştiu cu ce se mănâncă sistemul ăsta, dar cred că ar trebui verificată aprinderea în primul rând. O metodă empirică ar fi să scoţi bujiile, le aşezi pe motor cu fişele conectate (apeşi pe ele cu o riglă de plastic să facă corpul fişei cu motorul), scoţi releul de la pompa cu benzină şi pui pe cineva să dea la cheie (să fie puţin întuneric ca să vezi mai bine), iar tu observi dacă este scânteia ok la toate fişele (ar fi bine să vezi intensitatea  la o maşină care merge bine să ai termen de comparaţie)

Dacă scânteia este ok din lista de mai sus verifică în primul rând

  • sonda lambda (dacă nu ai scule nu prea ai cum decât prin scoaterea mufei)
  • senzor temperatură lichid răcire (se verifică rezistenţa cu ohmetrul la diverse temperaturi)
  • senzor presiune admisie (MAP) (nu prea ai cum, vezi cum se comportă cu mufa scoasă)
  • filtru aer
  • neetanşeităţi ale sistemului de admisie (vezi pag 86 manual)

Oricum situaţia este greu de evaluat de la distanţă, aşa că am pus şi manualul, acolo scrie cum se verifică majoritatea componentelor

http://fastupload.rol.ro/b95abf8d4ebc0263c3d84458f99d3ce7.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv, multumesc pentru informatii, o intrebare doar... stii cumva unde se gaseste senzorul MAP la motorul AEE (sau care e mufa lui)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub clapeta de acceleratie pe stanga cum te uiti la motor

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultate dupa prima diagnosticare :

-cilindrul 2 nu primeste curent , undeva un cablu e rupt , maine merg la electrician;

-fisa de la cilindrul 3 pierde curent iar celelalte nu pierd insa sunt de proasta calitate.

Mi-a zis ca din aceasta cauza se suprasolicita bobina.Am gasit in sfarsit un om priceput , abia la al 4 lea service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatorul l=am vazut ca porneste 

multumesc totusi o sa merg la un control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da scanteie si nu porneste neam. Pus pe tester si sunt zero erori. Verificat pompa si baga pe tur. Scos mufa din senzor Hall si dat la automat mi-a aparut eroarea, sters eroarea pus la loc mufa, dat la automat nu a mai aparut eroarea. Cumparat bobina noua degeaba, tot nu am scanteie, verificat si cu o alta fisa centrala functionala. Tensiune alimentare in 1-3 bobina si 1-3 senzor Hall exista. Impulsurile nu am avut cu ce sa le masor, dar la Hall am facut verificarea specificata mai sus cu vag-com.

Ceva idei ? Deja ma dispera si am al draq de multa nevoie de masina.

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum poti controla "functionalitatea" senzorului ,amplificatorului si a bobinei . 

post-104305-0-82338100-1392674648_thumb.post-104305-0-34790800-1392674661_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema cu golfu,cand o pornesc nu imi sta la ralanti numa daca o accelerez iar dupa ce se incalzeste motoru nu mai am treaba.mai are momente cand oscileaza ralantiu adica scade sub turatia normala cam pana la 600 de ture dar isi revine.ms astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@denismoc

Dacă nu vine curent la injectoare atunci cred că senzorul Hall este de vină. Când pui contactu pe injectoare trebuie să ai tensiunea bateriei pentru scurt timp apoi să revină la 0V. Iar când dai la automat se verifică aşa cum arată în pdf.

Sau mai poţi verifica prin examinarea unei bujii: dacă este umezită înseamnă că primesc injectoarele tensiune, deci problema este la sistemul de aprindere, dacă este uscată înseamnă că senzorul Hall sau altceva (ar mai putea fi imobilizatorul dar cred că ar fi rămas eroare stocată) interzice pornirea.

 

@florin001

Verifică mai întâi senzorii de temperatură în special cel de la lichidul de răcire. Dacă nu-i asta atunci probabil este ceva la corpul clapetă. Fă curat pe acolo cu spray de curăţat frâne şi caută pe cineva să facă o diagnoză. Senzorul de temperatură se poate verifica fără echipament de diagnosticare prin măsurare cu multimetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin la fel imi facea si mie si am schimbat clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi schimb senzorul Hall din delco daca reusesc. Revin cu informatii. Am incercat si cu un spray de pornire sa elimin pompa de benzina si nu a plecat, deci pompa o elimin, contactul l-am eliminat pentru ca imi da comanda la releul pompei si la amorsare si cand invarte electromotorul. Doar nu am scanteie chiar si cu bobina noua (ce e drept cea mai ieftina la 140 lei).

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@denismoc

@lupo_bv mai sus nu a zis sa schimbi senzorul Hall ci doar sa vezi daca vine curent la injector. vezi ca a atasat su un .pdf

 

scoti mufa de la injector, folosesti un led la 12v, il pui in mufa de pe instalatia masini si rogi pe cineva sa iti puna contactul. cat timp se aude pompa mergand ledul trebui sa clipeasca....dupa care ramane stins.

 

in pagina 2 postul # 25 tot @lupo_bv inca doua .pdf-uri cum se verifica bobina fata de masa si cand dai la automat

 

cu spray de pornire la benzina? :screwy:

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea. Dupa ce am pus bobina noua tot nu a pornit. Bineinteles am cumparat si un delco sh cu senzor Hall bun si tot nu am rezolvat nimic. Mi-a venit ideea sa verific bobina noua pe un alt motor si .............surpriza, bobina noua era decedata. Am dat bobina inapoi si am luat de la alt magazin bobina MagnetI Marelli si a plecat masina la sfert si cu delcoul nou si cu cel vechi, dar asta dupa o saptamana de frecat menta pe la tot felul de meseriasi care sa imi schimbe doar senzorul Hall din delco. Acum problema e alta, nu mai pot readapta clapeta de acceleratie - imi da 35-00 Basic settings not performed si imi joaca relantiul ca naiba. Ceva sfaturi . O fi de vina faptul ca bateria am dus-o in zero dupa atatea incercari si nu mai are tensiunea necesara?


Mentionez ca am mers cativa km sa imi incarc cat de cat bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat relantiul cu schimbatul bateriei poti incerca cu o baterie noua 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând ar trebui pusă pe redresor bateria, pentru sănătatea ei în primul rând dacă ai tot descărcat-o.

Apoi mai mult ca sigur trebuie făcută adaptarea (din cauză că a scăzut tensiunea la baterie foarte mult).

Dacă reuşeşti să scrii şi aici cum ai făcut pt. că se pare că este o problemă cu adaptarea la AEE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denis sigur e de la baterie................. acum 3 saptamani a murit bateria, pornea dar greu si varia relantiu in prostie............ dupa ce am pus o baterie noua la fel......... era si aia descarcata avea 12.4V.............. am fost la caranda si am luat alta si  nu am mai avut nici o problema .........verifica ce valoare are bateria......... astia ziceau sub 12.4V e incarcata 50% peste 12.5V e 75% si peste 12.7V 100%.............. o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema nu a fost din cauza bateriei, am pus cealalta clapeta pe care o aveam de rezerva si merge ok. Cred ca nici clapeta veche nu avea probleme, dar dupa ce m-am uitat bine la ea am vazut ca era cam murdara pe interior acolo unde inchide clapeta si ma gandesc ca la readaptare nu inchidea destul pentru a face contact lamelele din mecanism care comunica ECU-lui ca este pe pozitia de relanti.

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.

de ca ceva timp a inceput sa aiba intrebuperi in mers la scanare a iesit....

00525 - Oxygen Sensor (G39)
        07-10 - Signal to Low - Intermittent

01176 - Key
            07-00 - Signal to Low

 

am desfacut carcasa la cheie si am vazut ca bobina este untr-o capsula de sticla care este sparta.

din cauza asta poate da a 2-a eroare?

poate sa influenteze si Lambda?

firele de la Lambda vin direct in ECU?....sonda este schimbata anul trecut in primavara.... (pt o verificare a continuitatii )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima eroare: sonda defectă sau circuit în scurt la masă. Mai verifică să nu ai evacuarea fisurată înainte de sondă, firele şi vezi şi sonda cum arată. Nu ştiu dacă merge curăţată, eventual poţi încerca.

A doua eroare este legată de imobilizator, nu are legătură cu prima

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01176

Circuitul de măsurare de la sondă merge direct în ECU, iar circuitul de încălzire vine alimentat printr-o siguranţă de la pompa de combustibil. verifică şi circuitul de încălzire pt că dacă nu merge atunci nici sonda nu dă valori bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi poate nu te mananca sa schimbi somda lambda , ca sigur nu are nicio treaba...eroarea aia mio dadea si mie, dar sincer am schimbat sonda degeaba. numai stiu ce iam facut pana la urma,am schimbat fise si bujii parca,eu mereu gasesc bujiile murdare....cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînţeles, ce am scris mai sus este valabil în situaţia în care nu ai alte probleme legate de amestec sau aprindere. O examinare a bujiilor ar clarifica puţin problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presunun ca fisele sunt OK atat timp cat bujiile au lucrat toate si sunt caramuzii

pe mufa de la sonda pe 1-2=2.9ohmi

pe instalatia masinii pe 1-2=14.4V

intre pin 4 la sondei si masa 0V (fara a oscila intre 0 si 1)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!