Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

am observat prea tarziu, in titlul topicului e motorul AEE, la care avansul e reglat de ECU si nu poate fi reglat/modificat manual . reglajul avansului se poate face doar la motoare cu delcou .

pentru cei care sunt interesati, am scris un post aici

http://vwforum.ro/topic/9517-avansul-la-motoare-pe-benzina/page-2#entry2236595

pentru ca sigur sunt mai multi detinatori de astfel de motoare in acea arie decat in cea de aici

 

pentru "cei care-si cauta de lucru", se poate lega acel led si la bobina motoarelor fara delcou, doar ca efortul nu merita ! oricum nu-l poti modifica ! si e mult mai simplu cu lampa sau vag-ul (optiune pe care ceilalti nu o au). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am luat dupa ce zice autodata .

post-104305-0-76291400-1383507485_thumb.

dar daca tu zici ca are delcou, poti/puteti incerca metoda descrisa in postul acela . chiar as vrea sa aflu daca a mai reusit cineva  :icon_bounce:

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!
De 3 zile am o mica problema dimineata , mai exact atunci cand accelerez un pic mai brusc zmuceste , scutura..nici nu stiu cum sa ma exprim.Toata treaba asta dureaza vreo 5 minute.

Precizez ca tot timpul las motorul sa se incalzeasca , la 35 de grade trece pe gpl apoi plec si pana ies din parcare si ajung pe bulevard am deja peste 70 de grade temperatura.

Clapeta de acceleratie e schimbata , luleaua si cap delcou la fel...singurele piese neschimbate sunt bujiile care nu sunt schimbate de 37.000 km , mai exact de un an si 10 luni de cand am masina , iar in tot acest timp nu le-am verificat niciodata.

In concluzie : sa fie bujiile problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o intrebare: de ce cand plec si e motorul rece are tendinta de a se inneca motorul, dar daca il las cca 10 sec la relanti merge tun, care poate sa fie cauza ? poate ma lamureste si pe mn cnv.strima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai intrebat cineva si cica e senzorul de temperatura.mie tot asa imi face cateodata si senzorul e schimbat anul trecut , iar anul trecut dupa ce l-am schimbat la fel facea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e greu sa stati cateva secunde pana plecati de pe loc ?!!!!. Plus ca faceti un bine si motorului. Nu am inteles niciodata soferii care dupa ce au pornit motorul, mai ales pe temperaturi scazute au si plecat de pe loc, si daca se poate in tromba cu scartait de roti. Tineti cont de faptul ca in functie de ce ulei aveti in motor si cat e de vechi dureaza putin de la pornirea motorului pana ajunge sa unga cilindrii ca lumea. Asa daca uleiul e gros din cauza frigului si voi ii dati talpa in prima fractiune de secunda dupa ce porniti nu e normal sa va dea in nas ca frecarea in cilindri e mai mult pe uscat............. Eu pe masura ce se raceste afara stau din ce in ce mai mult pana plec de pe loc sa isi faca ungerea, sa rupa uleiul din baie si sa il urce in motor chiar daca am in motor tot timpul anului 5W30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu tot timpul stau sa treaca pe gaz minim 5 minute , deci tot timpul ies din parcare la 35-40 de grade.La mine smuceste cateodata cand am 90 de grade.A facut 2 zile la rand asa , iar azi am vazut ca nu a mai facut.Cred ca s-a reparat singura problema  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la tine ma refeream, vorbeam in general raportat la ceea ce vad in fiecare zi. De regula bobina mai face figuri la cald, daca nu o fi din alimentare, ceva gunoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dimineata am auzit un pocnit de la prima bujie/fisa din partea dreapta.Sa fie contactul rau?Sa fie uzate bujiile?Sa fie fisa uzata?Oare care e cauza?Am observat ca dupa o tura in oras de vreo 8-9 kilometri nu mai facea asa.Dar mergea prost masina , in sens ca smucea cand acceleram un pic mai brusc si daca apasam pedala de acceleratie pana la podea nu pleca asa cum trebuie , insa la intoarcere , dupa cei cativa kilometri si-a revenit.

 

Mentionez ca am schimbat bujiile acum 37.000 km , un an si 8-9 luni in urma , cap delcou + lulea + bobina inductie asta vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie de la fise si la mine a fost la fel.

Am schimbat fisele si dupa un an patit la fel ca tine se smucea si cand o acceleram si pleca deodata se intrerupea puterea, dupa ce am schimbat fisele am rezolvat problema si la fel era prima fisa cu probleme. poate ai de la cine lua o fisa de imprumut sa vezi daca mai face asa .

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt firme care vand fise la bucata. Daca ai probleme cu o fisa nu are rost sa cumperi tot setul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata am observat ca se aud pocnituri si de la bobina de inductie.daca miscam un pic papucul ala si fisa nu se mai auzea.sa fie oare corodat cv pe acolo?

 

edit 1 :Am fost si am curatat cu smirghel foarte fin fisa care vine spre primul cilindru si papucul ala de la bobina.La relanti statea bine  , insa cand o turam scadea un pic relantiul si apoi cresteau turatiile.Nu cresteau deodata asa cum ar trebui.O las o ora sa se raceasca motorul si apoi vad daca s-a rezolvat....

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Iarasi eu cu problemele mele.Am avut probleme asta vara din cauza umiditatii si am schimbat bobina , luleaua si capacul delcoului.Astazi dimineata nu a vrut sa porneasca si am inceput sa investighez...
Am vazut ca bobina da scanteie , am verificat fisele erau in regula , apoi am desfacut capacul de la delcou si am observat cu stupoare ca acolo era umiditate destul de multa si alea 4 chestii metalice erau corodate....Ei...am sters aburii de acolo am slefuit cu smirghel foarte fin alea 4 chestii si s-a rezolvat.CUM pot proteja delcoul asta , mama lui de delcou?Cum de s-a depus negreata pe alea 4 chestii metalice din interior doar in 3 luni si ce naiba cauta apa aia in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate intra decât pe la elementul 11 din pdf, verifică starea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar capacul ala nu sta prea fix , cand am desfacut prima data delcoul am observat ca s-a mai umblat pe acolo , dintii aia de prindere avand urme de uzura.Se vand capace din astea?As putea pune ceva inlocuitor?La dezmembrari nu prea vand aparte segmente din astea mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original se gaseste si separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema de cateva zile...imi intrerupe masina in mers nu mereu doar cand se incalzeste motorul si nu mereu si cand apas frana moare motorul si nu sta la relantii...problema asta o am dupa ce mi-a murit bateria!!! Posibil trebuie sa readaptez clapeta de acceleratie? Va multumesc!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există posibilitatea să se decalibreze clapeta când moare bateria, aşa că mai întâi fă-i o readaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am presupus si eu...iti multumesc lupo...o sa merg sa ii fac o readaptare la clapeta...

Modificat de Pionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum de cand a venit vremea rece porneste un pic mai greu , posibil de la bujii ca au 38.000 si-s ngk simple , ieftine , ca bateria e in regula dar parca nu merge motorul cum trebuie daca nu intep un pic pedala de acceleratie.Dupa ce o intep parca "se desfunda ceva" si merge ok.De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi pe gaz e bine sa schimbi bujiile la intervale mai dese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare bujiile ngk pentru aee au vreo serie? Ce bujii ngk trebuie sa cumpar?Am inteles ca ngk-urile sunt de mai multe feluri.Multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!