Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Stiu ca s-a tot vorbit de consum la Golf de multe ori pe aici, totusi vin si eu cu intrebari specific la motorul AEE. Mai pe romaneste, ma usuca la consum, regim combinat de mers si consuma peste 14%. Mentionez ca si esapamentul nu e etans in zona racordului flexibil. Rog pe cine se pricepe sa-mi spuna ce ar trebui sa verific, tot ce se poate. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati litri are un rezervor pe aee?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitatea rezervorului nu cred ca tine de codul motor (AEE), eventual de caroserie...oricum a mea are rezervor de 55l si cred ca majoritatea hatchback au de 55. 

 

Uita-te in talon la randul P.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi...si inca o intrebare...pana la prima linie neagra cati litri intra? Sau pana in primele 3 linii alea rosii intreb deoarece am impresia ca nu prea imi indica bine!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ajunge indicatorul pe prima linie neagra (cea de 0) mai sunt aprox 2 litri - eu am mai facut 22km din momentul in care a ajuns pe zero si nu s-o terminat benzina.

In principiu prima linie neagra o socotesc 2 litri, apoi fiecare linie rosie 2 litri...iar a doua linie neagra calculand din tot rezervorul iese undeva la 13,7 litri (55/4=13,75).

 

Deci prima linie neagra=2, linie rosie=2 => 2(neagra)+2(rosie)+2®+2®=8 litri, apoi ramane spatiul dintre liniile rosii si a doua neagra, daca a doua neagra=13,7 si cele rosii plus prima neagra=8 => ~13,7-8=~5,7 lintri intre cele rosii si a doua neagra.

 

Cam asa calculez eu....apai daca e bine sau nu, nu stiu....daca ma uit ochiometric in spatiul dintre cele rosii si a doua neagra ar intra inca 2 rosii, deci e aproximativ ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Matematica nu gluma:)))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor...va rog sa imi spuneti si mie care ar fi simptomele unui motor care scapa compresie? As vrea sa stiu inainte sa ma duc sa fac testul pentru compresie...la mine se manifesta prin tremurat al motorului ca si cum nu ar avea destul curent...se balbaie motorul pe romaneste... Mentionez ca m-am uitat la bujii si erau afunate si pe filet avea ceva ulei...va multumesc!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite pe aici zice ceva despre asta

http://vwforum.ro/topic/74650-misfire-pe-toti-cilindrii/page-2

Bujiile afumate pot avea drept cauza si o aprindere necorespunzatoare

http://www.motoboom.ro/Bujia-indicatorul-problemelor-motorului.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprinderea necorespunzatoare de la ce poate fi? Mersi lupo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Delcou, fişe, bujii. Cred că şi avansul necorespunzător poate contribui la asta, dacă scânteia nu este dată la timp rezultă combustie necorespunzătoare. Fă şi următoarea verificare (pentru a verifica dacă supapele închid bine): pune o foaie de hârtie mai groasă sau mai bine o copertă de dosar de plastic la evacuare. Respectiva foaie trebuie să aibă o vibraţie dar numai de respingere, dacă sunt momente când este atrasă atunci o supapă de evacuare nu închide bine sau la timp. La fel poţi încerca pe admisie pentru  supapele de admisie, dar fără să obturezi de tot. Ar trebui numai să tragă nu să sufle.

Bujiile ar putea fi ude şi din cauza amestecului prea bogat (cauze: regulator presiune, senzor temperatură), dar aici ar trebui să ai consum mare şi miros de benzină nearsă şi cred că şi ceva detonaţii.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele de admisie adica la bujii?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la bujii, dai jos filtrul de aer şi pui foaia de hârtie deasupra corpului clapetă, dar astfel încât să nu o tragă (nu obturezi orificiul unde intră filtrul). Foaia nu trebuie să fie respinsă, numai atrasă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum poate fi reglata aprinderea in modul cel mai benefic si corect daca nu avem lampa stromboscopica ?

Metoda traditionala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda traditionala care?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum reglam aprinderea daca nu avem lampa stroboscopica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergem la service ca sigur au acolo :lol: Nu prea ai cum fara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca legi un LED la alimentarea bobinei de inductie, reusesti sa verifici avansul . iti trebuie o vedere buna si un pic de rabdare  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o intrebare: de ce cand plec si e motorul rece are tendinta de a se inneca motorul, dar daca il las cca 10 sec la relanti merge tun, care poate sa fie cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca legi un LED la alimentarea bobinei de inductie, reusesti sa verifici avansul . iti trebuie o vedere buna si un pic de rabdare  :icon_thumleft:

Detaliaza un pic,ledul il pui asa simplu sau mai trebuie o rezistenta,daca pun un led mai puternic sunt ceva probleme,ar putea distruge senzorul hall?

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu foloseam metoda asta  la motoare 2T si functiona perfect (LED+ 500-1Kohm) .azi am probat pe un motor 1.6 EW cu bobina si delcou si-mi dadea o decalare de 18-22° (controlat cu lampa strobo), dar am folosit un LED SMD ("bec" pentru pozitie cu 9 leduri super bright) . saptamana viitoare chiar am sa cumpar niste leduri si o sa probez din nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde anume legi ledul,din ce imi aduc aminte in bobina inta o mufa cu 3 fire si astea intra in partea electronica care comanda bobina,sau le legi pe iesirea din comanda electronica adica pe cele doua borne efective a bobinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai spune si tu tot algoritmul, cum legam , ce legam, unde legam .............nu mai rasp cu jumatati de masura, stam aici si ne curge bale ...... :icon_bounce:

Lasand gluma deoparte ...spune si ptr noi tot algoritmul de verificare a aprinderii cu becul sau ledul cum vrei sa-i spui .

O zi placuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!