Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

S-ar putea să aibă dreptate persoana respectivă. Până la urmă chestiile astea fişe, bujii, delcou sunt şi ele un fel de consumabile... la un moment dat tot ies la pensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma va rog sa rezolv problema si sa stiu ce piesa sa cumpar....Nu mai vrea sa porneasca masina..

Acum 4 zile am curatat cu smirghel capul delcoului in interior ca avea picaturi cu apa si a pornit la prima cheie....apoi acum 3 zile iarasi nu a pornit....ieri iarasi am desfacut delcoul si am curatat chestiile alea 4 din interior cu smirghel si spray ca erau negre de la coroziune si a pornit la prima cheie , mai facand figuri dar apoi era totul ok.Astazi iarasi am incercat sa o pornesc si nu a pornit.Am testat fisa care vine de la bobina de inductie si am vazut ca face scanteie (deci bobina e inca buna)
Sa fie capul delcoului de vina totusi?De ce acum 4 zile a pornit , 3 zile in urma nu , 2 zile in urma da , azi nu.De ce porneste doar cand curat delcoul?Mama lui de delcou.....

Ajutati-ma va rog ca zilele astea am nevoie mare de masina si nici la service nu pot ajunge cu ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba capacul de delcou poate e fisurat si la umezeala fura scanteia mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu un golf 3 1.6 75 cp AEE 

problema este urmatoarea : merg linistit cu ia in oras si cand ma dau la ea (4000 5000 de ture) dupaia nu mai se infinge deloc.

parca are buton de slow...daca poate cineva sa ma ajute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1.6 AEE si cureau de accesorii are 1543 AC si Servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un alt topic legat de oscilatiile relantiului dar la alte tipuri de motoare , se vorbeste despre senzorul de aer.Imi spune si mie cineva unde il pot gasi?...Sau o poza eventual daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elementul 4 care încorporează senzorul de temperatură aer şi senzorul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi eu de ce am pus pdf-ul ăla :scratch: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata a mers ,, maine o sa verific daca functioneaza sau nu .. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor...am si eu o mica problema...nu am mai mers cu masina cateva zile si mi-a murit bateria...am pornit-o impinsa ca nu aveam cabluri pt pornire...nu asta e problema...problema este ca mi-a ramas turatia intr-o 1000 si asa ramane...e posibil sa se regleze in timp? Sau trebuie sa o pun iar pe tester?Va multumesc!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar...multumesc frumos Lupo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau vezi si bateria, la mine cand am ramas fara baterie la fel ramnea turata pana la 1000, dupa ce am incarcat bateria nu am mai avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai avut dreptate...si-a reglat singura relantiul acum sta bine...ma scutit de un tester...va multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Ce senzor se afla sub filtrul de aer prins in blocul motor la AEE?  

Am gasit mufa scoasa din el. Are 2 pini.

Ce rol are acest senzor si cum poate influenta motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Knock sensor - G61.

În autodata singura problemă care are drept cauză acest senzor este intitulată "knocking/pinking", presupun că ceva bătăi anormale ale motorului.

În Elsa este prezentat împreună cu sistemul de aprindere, deci presupun că are legătură cu acesta (posibil să realizeze un reglaj fin al avansului astfel încât să fie prevenite detonaţiile, nu bag mîna în foc, dar aşa cred)

 

L.E. Uite că am găsit ceva dar nu prea am timp acum să citesc

http://www.wellsve.com/sft503/counterp_v4_i4_2000.pdf

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua baieti,

azi dimineata dupa o plimbare mica cu masina sa aprins in bord becul de la apa-engine cooling system(imi clipea in bord)de la ce poate sa fie problema.

Mentionez ca dupa ce am oprit motorul si l-am pornit din nou nu sa mai aprins becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica nivelul de apa in vas.....sau cu o surubelnita incearca sa cureti senzorul (cele doua sarme)

verifica sub masina daca lasa pata.

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua baieti ,

Stie cineva la ce temperatura da semnal termocupla sau termocontactul la ventilator sa porneasca. am verificat ventilatorul e ok(am scos mufa de la termocupla am facut scurt si imi porneste pe ambele pozitii), in bord acul la apa imi sta in 90 de grade nu depaseste deloc cand motorul este cald(mentionez ca zilele trecute am avut un eveniment cu mufa de la ventilator(oxidata) si apa imi urcase pana in 100 de grade.)

Va multumesc si o zi buna in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!