Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Nu am scaner , dar poate te ajuta pozele.

post-47376-0-43767600-1376845417_thumb.j

post-47376-0-70393500-1376845430_thumb.j

post-47376-0-16471600-1376845443_thumb.j

post-47376-0-22398200-1376845502_thumb.j

post-47376-0-04997200-1376845516_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era util cu scaner dar foarte bune si astea, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce suruburi trebuie sa desfac pt schimbarea uleiului la cutie? Stiu ca trebuie sa fie 2, dar nu le gasesc si nici nu stiu cum sa descopar tipul de cutie...in manual sunt trecute 3 tipuri. Eventual ceva poze daca aveti. Multumiri anticipate!

Vad ca n-a raspuns nimeni...chiar nu aveti niste poze sau ceva indicatii?

va rog mult...nu mai suport vajiitul de la cutie si nu stiu pe unde sa verific uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am fost azi la service sa imi faca test de compresie. Am citit undeva pe forum ca la testut trebuie facut cu pompa de benzina dezactivata (siguranta scoasa) si parca si bobina. Baietii l-au facut in felul urmator: au scos toate bujiile, au conectat compresmetru-ul la fiecare cilindru pe rand si au dat la automat timp de cateva secunde la fiecare. 

Afecteaza cu ceva rezultatele? 

 

Testul nu a iesit deloc bine , ma mir ca mai merge motorul : ~ 5, ~ 6, ~6.5, ~ 6.5. 

Ce pot sa mai fac in situatia asta? Manopera e in jur de 500 de lei daca desfac motorul plus piese (segmenti,supape, ghiduri, semeringuri etc) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara alt motor:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratoare s-a facut la rece. 

 

Dar nu a fost apasata acceleratia deloc in timpul testului. 

 

PS: Mi-au zis ca trebuie schimbata si distributia ca e imbatranita dar daca e praf motorul nu prea mai vad rostul. 

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi întâi stabileşte dacă este motorul praf. Cu test la  cum scrie la carte,  am ataşat modalitatea de măsurare pentru a elimina folclorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare pentru motoarele 1.6 aee ce fel de ulei trebuie folosit sintetic sau mineral , ce fel de ulei scrie la manual ?

la ultimul schimb am pus castrol magnatec 10w40 mentionez ca masina ceva km .

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal că un ulei sintetic este mai bun decît unul mineral, dar şi preţul este mai mare.

Dacă eşti mulţumit nu-l schimba. Dacă nu mai multe informaţii ai în pdf.

 

Cel mai important este să vezi scrisă pe bidon norma agreată de vw.

 

Eu folosesc la a mea Mobil 5W40 (doar aşa ca exemplu pt. că situaţia nu suportă comparaţii, motoarele fiind diferite) de care sunt mulţumit (am depăşit 200k km). Am mai încercat 2 tipuri de Comma dar nu am fost mulţumit aşa că m-am întors la Mobil, mi se pare un raport calitate preţ bun. Am vrut să pun Mobil 1 (clasă superioară faţă de Mobil), dar nu am găsit specificaţia pentru motorul meu.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, ideea e ca in trecut am folosit un ulei prost exemplu total quartz care mi-a omorat simeringurile de la supape, daca am schimbat supapele vreau sa ii pun ceva bun ca sa protejez motorul(mentionez ca la compresie a iesit 11,5 11,5 12 12).

ce imbunatatiri se pot observa dupa schimbarea simeringurilor de la supape (in afara ca nu mai papa ulei:P)??.

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am o intrebare inainte sa ma duc la mecanic. Nu prea se impaca bine cu ideea ca poti afla informatii bune de pe internet.

 

Cat de mult afecteaza acuratetea testului faptul ca nu am apasat deloc pedala de acceleratie in timpul testului? 

 

Am citit ca poti sa determini daca sunt segmentii praf daca adaugi putin ulei in cilindru. Este adevarat?

 

Daca ar fi supapele sau ghidurile poate s-ar merita reparatia (manopera mai ieftina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pot sa iti spun din proprie experienta. Am facut test de compresie la cineva acasa nu ca la carte si a iesit o compresie de 4 pe fiecare cilindru. Am zis gata motorul e muci, m-am speriat dupa care am cautat un mecanic bun si am facut un test de compresie asa cum se recomanda si a iesit compresia excelenta.

cand a fost desfacut motorul am vazut cilindrul nu era afectat deloc(era curat), nu aveam depuneri de ulei ars in capul de piston sau pe supape.

Cel mai bine cauta un mecanic bun si fa un test de compresie.

Ca pret simeringurile de la supape au fost ieftine 25 de lei victor reinz/ setul,garnitura de la chiulasa 80 victor reinz, garnitura capac culbutori victor reinz 70 lei. 

Spor la treaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cand ajung la mecanic o sa scot la imprimanta paginile din manual pe care mi le-a dat lupo_bv ca sa nu mai comenteze ca am citit pe net si sunt porcarii. 

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.de vreo 5-10 mii de km golful a inceput sa scoata fum si imi mananca ulei mult.de obicei imi manca 800 de ml la 10.000 , iar acum mananca 1.5 l cam asa.
de ce?sa fie cauza oare ca am pus un ulei prost data trecuta?

 

la fel ca si colegul mogo sa umblu pe la simeringuri , supape...etc...ce parere aveti?

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu update, am fost dimineata la mecanic sa iau masina si na belea tacheti mei erau toti blocati .

A stat omul pana la ora 23 a dat cu degripant a incercat sa ii deblocheze nimic piatra erau toti tapeni nu culisau deloc :)). Am dat comanda vin azi poate poate o termina azi , ca pret 28 de lei buc. 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare pentru voi, am inteles ca dupa ce schimbi garnitura la chiulasa dupa 250km trebuie stransa iar?

Ma poate ajuta cineva, parerile oamenilor sunt impartite.

Va multumesc mult

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce să fie împărţite părerile când scrie la manual clar cum se face :scratch: ?

@danutzZeu  trebuie întâi stabilit de ce pierde ulei. 800ml/10 000km nu este mult, poate nici chiar 1500ml. Dă şi tu mai multe detalii: ce ulei ai pus înainte, acum? Ce ai mai observat la funcţionarea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderile de 800 de ml nu prea ma afectau , caci puneam 3.2 l de ulei la schimb si mai ramaneau fix 800 de ml pentru pierderi si pentru ce mai manca motorul.Ma afecteaza mai tare diferenta asta brusca de la 800 la 1500 ml si fumul care-l scoate , pentru ca inainte nu scotea fum....in fine..

 

Astazi ca in orice zi ploioasa imi porneste greu dimineata.De obicei pornea greu dar apoi nu mai facea probleme.Acum vreo 2 luni jumatate am mers pe ploaie deasa ca abia facea fata stergatorul la viteza maxima insa nu am avut probleme....aveam probleme doar cand treceam cu viteza prin balti mari de apa...Insa azi dimineata a fost totul diferit.A pornit greu , se oprea motorul pe la semafoare si in drum spre casa s-a oprit de tot desi asfaltul era pe jumate uscat.Posibil sa fi intrat apa pe undeva cand inca erau balti prin oras...nu stiu ce sa zic....Dupa amiaza dupa ce s-a uscat am facut un experiment , turnand apa pe la motor , BOBINA DE INDUCTIE LASAND-O PE ULTIMUL PLAN ...INSA NU A MAI FOST CAZUL.

 

Voi atasa niste poze sa va arat unde am turnat apa , asa poate veti sti cauza....scuzati romanul , dar mai scurt nu am putut :D

 

 

PRECIZEZ CA INAINTE SA DAU APA PE DELCOU AU INCEPUT SA SCADA TURATIILE , APOI S-A OPRIT MOTORUL SI NU A MAI PORNIT.....deci excludem delcoul si bobina de inductie

 

 

dhtt.jpg

 

 

5uz4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pare de natură electrică. Dar nu prea îmi dau seama ce ar putea fi în zonă sensibil la apă.

Vezi că în zona aia este o legătură la caroserie, un şurub de care este prins mai multe fire. Desfă-l şi curăţă bine pe acolo. Verifică bine şi firele care au papuci, este posibil ca, chiar dacă arată bine firul să nu mai facă contact bine în locul unde este sertizat papucul.

Despre consumul de ulei şi fumul care-l scoate, trebuie mai întâi determinat de ce scoate fum, sunt mai multe cauze pentru asta (aprindere deficitară, carburant prea mult, etc). Fumul miroase a benzină nearsă? Consumul suplimentar de ulei poate apărea şi din cauza unei arderi necorespunzătoare/amestec necorespunzător (de afirmaţia asta nu sunt chiar sigur :D ).

Eeu zic să le iei în ordine şi să rezolvi mai întâi problema pornirii.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha , multumesc de ajutor.Sa stii  ca ieri cand a pornit inainte sa torn apa aia mirosea a benzina nearsa , insa fumul era albicios , insa in rest era albastru inchis si mirosea a ulei....offf cate probleme :D
O sa verific astazi toate contactele alea de pe acolo sa le curat cu spray sau cu vreo perie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bine delcoul, am facut si eu acest experiment la un prieten turnand apa langa delcou cu motorul destul de cald, au iesit aburi de la apa si s-a oprit. Am schimbat delcoul si nu au mai fost probleme. Mai urmareste si traseul firelor de la senzorul hall, sa nu treaca pe unde ai turnat apa si sa aiba probleme firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit a pornit masina mea dupa mai mult de 24 de ore de pauza.Chinuindu-ma acolo cu nasu` sub capota si verificand fiecare contact si papuc in parte si curatandu-le s-a oprit cineva langa mine si mi-a zis sa verific delcoul.Deci cauza a fost ca la tine SethBv.

L-am scos impreuna si era apa acolo.Am curatat interiorul si am ros cu smirghel chestiile alea metalice din interior (nu stiu cum se numesc) si a pornit de la prima cheie , insa se aude ceva din interiorul lui...oare trebuie schimbat sau trebuie sa il desfac sa il curat mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, păi în delcou nu prea are ce căuta umezeala, mai ales că acolo este vorba de tensiuni foarte mari. Deci umezeală în delcou=scânteie proastă sau deloc.

Mai scoate fum acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era chiar apa acolo , nu doar umiditate , ca am bagat degetul si erau picaturi.La inceput acceleram de la 2000 la 2500-3000 si murea , apoi treptat si-a revenit , insa crescand si scazand turatiile brusc de la 2000 la 4000 se auzeau pocnituri si parca o scanteie se auzea , persoana aia care era cu mine spunand sa schimb fisa care pleaca din delcou si uneste a 4 a bujie si sa schimb delcoul.........

 

Lupo  , de fum momentan nu stiu nimic pentru ca era aproape noapte cand am rezolvat problema.Voi vedea maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!