Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Am verificat azi. Parghia se poate misca in jos dar merge mai mult de 10 mm. Dupa cateva apasari se blocheaza. Daca apas pedala de ambreiaj de cateva ori acesta se deblocheaza.

Ce ma ingrijoreaza este ca pedala este prea slaba, respectiv si parghia se poate misca mai usor acum. Mecanicul a spus ca este normal sa faca asa pentru ca este kitul nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha e foarte probabil sa fie din pompa cum zici deoarece acum o luna mi se rupsese tamburusul ptr retur de pe corpul pompei si l-am lipit cu poxipol sa pot infige furtunul inapoi in ea

multumesc ptr sfat va anunt ce am facut imediat ce fac rost de bani ptr Elcargid :))

E vreo problema daca merg cu furtunul  de la vacum scos pana fac rost de bani ?

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este aşa nu trebuie să-ţi faci probleme. Are dreptate mecanicul. Era o problemă dacă nu ar fi avut jocul ăla, ar fi fost pericol să meargă ambreiajul în patinare şi să se distrugă rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai doua variante pt ca mi s-a intamplat si mie la un golf 3

1-ori nu iti mai citeste citittorul de la contact cheia(adica ai tinut-o  in buzunar langa telefon sau ai puso pe televizor si de isi pierde amprenta digitala)

2-contactul electronic din spatele contactului iunde bagi tu cheia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo problema daca merg cu furtunul  de la vacum scos pana fac rost de bani ?

Scuze că acum am văzut postul. Dacă mergi cu furtunul de vacuum scos o să afecteze frâna (vacuum-ul este folosit şi la servofrînă). Astupă furtunul cu un şurub ceva astfel încât să  nu mai piardă vacuum-ul şi nu vei mai avea acestă problemă. Altă problemă nu ar trebui să fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa astup partea ce intra in clapeta sau motoras relantiu oricum partea care trage aerul si nu e bine ca incepe sa tremure il las asa momentan...

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea este bine că trage aer nefiltrat în motor. Intersantă chestie, se comportă ca şi cum nu ar avea aer suficient :scratch: . Ai făcut adaptarea clapetei cu vagcom-ul? (scuze dacă ai mai zis dar nu am avut răbdare să mă uit prea mult în urmă)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am avut timp momentan dar o sa iti zic imediat ce ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti... Am si eu o problema imi curge ulei de pe la baie dar nu e sparta baia de ulei..Si nici pe la surub nu curge...imi puteti da un sfat pe unde ar putea curge? E posibil pe undeva mai de deasupra baii sa curga? Sau garnitura sa fie dusa? Am strans suruburile care tine baia ca erau cam slabe... Si tot curgeSent from my iPhone using Tapatalk

Daca dau jos baia de ulei trebuie sa desfac si la galerie? Ca sa pot sa o dau jos?Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e vreun loc pe deasupra baii de ulei pe unde ar putea sa imi curga?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că pe la simeringurile de la planetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simeringurile de la planetare se afla deasupra baii de ulei? Pentru ca se prelinge pe baia de ulei...am strans suruburile de la baie azi...dar dupa ce am pornit la drum cu ea iar a inceput sa curga...faza e ca suruburile nu prea erau stranse...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt chiar deasupra pentru ca ies din cutia de viteza, ma gandeam ca se prelinge, dar daca zici ca este chiar deasupra ar putea fi piesa din atasament

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa asta se afla deasupra la baie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poze, parca asa se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lupo... O sa verific!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu curga pe la epuratorul de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate se vedea curgea ori de la suruburile de la baie ori mai de dedeasupra de baie chiar pe partea unde e surubul de scurgere ulei...curios faza e ca acum nu mai curge...deasupra la baie e epuratorul?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te uiti la motor in spatele motorului pe stanga sub admisie deasupra baii de ulei, o sa vezi ca iese un furtun gros din el care intra in clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu unde e epuratorul dar vroiam sa stiu daca ar putea sa curga chiar pe unde e busonul adica prin zona aia e si capacul de la epurator? Deasupra baii chiar unde e busonul?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in stanga dar se poate prelinge pe buza baii de ulei pana acolo unde ai vazut scurgerea.


Vezi ca la masinile noastre nu exista garnitura la baia de ulei. Cred ca se pune un silicon special pentru etansare si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pai am vazut ca are silicon in loc de garnitura si suruburile care tine baia erau cam slab stranse adica nu m-am chinuit sa le desfac le puteam desface si cu surubelnita...faza e ca deasupra la baie mai e ceva care nu stiu ce e chiar deasupra pe partea unde e busonul de golire... Dupa ce am strans mai bine suruburile de la baie tot a curs vreo 2 zile acum vad ca nu mai curge...posibil sa fie si de la epurator ca cu cateva luni in urma un mecanic mi-a umblat la epurator sa il curete si posibil sa nu fi strans suruburile bine!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva ce suruburi trebuie sa desfac pt schimbarea uleiului la cutie? Stiu ca trebuie sa fie 2, dar nu le gasesc si nici nu stiu cum sa descopar tipul de cutie...in manual sunt trecute 3 tipuri.

Eventual ceva poze daca aveti.

 

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou

probleme ce s-au rezolvat cu schimbarea bateriei

 

- dimineata dupa ce porneam trebuia sa apas acceleratia imediat altfel murea motorul

-nu eram sigur de relantiu decat dupa ce se ridica apa la 90

-daca porneam AC scadea foarte mult turatia si se oprea motorul la relantiu

 

dupa schimbarea bateriei toate s-au remediat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve

Care are un manual de service (cel in care se trec reparatiile, schimburile ...) cel putin scanata prima pagina si o pagina cu interiorul sa il pot duplica.

Pot sa il cumpar da nu am momentan posibilitatea de a arunca cu bani.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!