Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Am scos mufa de la clapeta...deci merge ECU dupa alte valori..sta relanti-ul la 900 nu la 650 cum era in mod normal.

Am observat ca nu mai compenseaza asa de repede invartirea volanului pe loc...ajunde turatia in jur de 400 rpm dupa care creste le loc...oricum e un compromis temporar ca sa poata conduce si sotia masina ca altfel imi gata ori suportii motorului ori ambreiajul intr-o luna la cum brusca masina.

 

Se poate intampla ceva? Consumul probabil creste, dar oricum nu se compara cu cat ar consuma daca as avea relanti intre 1200-1800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum merge doar pe baza informatiilor primite de la senzorul de aer si sonda lambda, automat creste consumul, si nu cu putin. In rest e posibil sa iti dea in nas din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornirea la rece sta relantiul la 450 rpm, trepideaza si da semne ca ar muri...oare ce face iarna ? :p

1. Poate consuma mai mult decat daca ar sta la 1200.1800 rpm?

2.Se poate intampla ceva mai grav? Ca atunci conectez inapoi clapeta.

3. La adaptarea prin metoda bornei de la baterie motorasul pas cu pas se aude, dar n-am vazut sa se miste clapeta minim-maxim...ar trebui sa faca curse complete?

Parca mi-e mila de ea sa o chinui asa...ce ziceti sa fac?

 

denismoc...la tine tot aceleasi simptome a avut dupa curatarea clapetei (inainte de adaptare cu vagcom) ? Ma gandesc sa nu o fi stricat cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Doresc sa imi achizitionez un golf 3 si am gasit unul cu AEE dar are 275.000km. Ce spuneti,mai duce motorul sau pot sa iau clapa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum a fost exploatat. Poţi lua clapă şi cu unul de 100.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are 370000 si merge bine, nu consuma ulei.

Modificat de F. Tavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la 220.000 KM nu am probleme ( daca or fi km reali) fara consum de ulei 5W40. Deci eu zic ca nu ai probleme, doar clapeta sa fie buna ca e modelul de pe Golf 4, si altele de generatie mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.de la ultimul schimb de ulei golful a inceput sa manance ulei.la schimburile anterioare completam 7-800 de grame la 10.000 de km , insa acum pe la 7 mii s-au terminat cele 800 de grame si am mai completat inca 350....care sa fie cauza ca deodata a inceput sa manance ulei?

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda se pare ca nu are nimeni 1.6 AEE multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da Lucian dar nu am putut scoate o poza sa se inteleaga perfect.ar trebui sa dau roata si protectia de noroi jos.eventual o schema cam cum vine pe role daca te ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme mari la motorul meu 1.6 AEE. tremura in relanti de parca ar fi diesel, ce ar putea fi? Am schimbat cam tot pe ea, adaptat clapeta acceleratie, senzor aer, delcou complect,  bujii, presiune la benzina are 2,8 bar  in rampa injectoare, dar tremura tare la relanti ce ar putea fi ca ma disperat masina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu jigni diesel-ul, face ca tractoraşul dar nu tremură :10[1]: .

Acum on topic, are doar trepidaţii sau şi sună ca un diesel?  Ralantiul cum este (adică are valoarea normală şi este stabil)? Orice detalii ar putea fi importante.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum atasez un filmulet?



Relantiul e pe la 650 da si suna ca un diesel, dar si tremura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu putin.lupo poate impusti 2 iepuri deodata si ne dai la ambii raspuns.la mine tremura cand dau stanga/dreapta din volan adeseori si foarte rar pe la semafoare.de la ce poate fi tremuratul cand trag de volan?ca vibreaza capota parca-i toba

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi tremura si mie la relanti tot motor 1.6 aee si intradevar se aude ca un diesel mai ales cand e motorul rece!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla senzorul de aer?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, am avut si eu problema cu tremuratul(1.6 aee) daca o subturam sau cand o porneam la rece ziceai ca zboara motorul,

am schimbat tampoanele la motor 2motor,1 tampon cutie-200 ron(acasa- 4 ore, multa rabdare si vointa:P).am undeva pe acasa si schemele.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mogoal3x  te rog sa pui si aici scheme...sigur sunt mai multi care vor sa faca operatiunea acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la mine, e problema ca daca o tin constant intre 2000-2800 rpm, merge in "suturi" dupa care isi revine si tot asa si pedala de acceleratie o tin fix. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa te uiti sa nu ai o fisa intrerupta , am avut si buba asta , mergea bine masina cat mergea si deodata nu mai tragea (tragea in suturi). dute undeva unde este mai intuneric si verifica.

la mine am gasit fisa principala de la bobina pana la delcou si prima fisa. 

  Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum atasez un filmulet?

Urci filmul pe un site gen youtube, apoi pui link-ul aici. Direct pe forum nu merge.

 

Pentru vibraţii la ralanti fără să se modifice turaţia verificaţi ce zice colegul mogoal3x referitor la suporţi

@danutzZeu verifică şi tu suporţii motorului. Atunci când roteşti volanul creşte sarcina motorului

Din ce ştiu şi un avans reglat prost poate produce ţăcănit ca de diesel.

 

@Pionu, vezi pe schema asta

 

@GolfMihai22

Să nu fie şi de la sonda lambda mersul în şuturi cu acceleraţie constantă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati aici filmuletul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am folosit macara pentru a ridica motorul,ajunge un cric hidraulic sau normal si ai rezolvat problema.
pentru a lucra usor mai intai il schimbi pe cel din fata apoi cel din dreapta si ultimul la cutie(acolo este chinul - nu prea este spatiu dar rabdarea rezolva tot:P)

http://imageshack.us/photo/my-images/268/gij.JPG/

http://imageshack.us/photo/my-images/802/pjtd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/809/7qwf.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/132/6p5d.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/33/zi5q.jpg/

GolfMihai22- uitate si la fise , motorul merge in suturi de la fisa- parca e motorul meu acum 2 ani cand am cumparat masina:P Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot o fisa de exemplu de pe bujie si o apropii de masa face scanteie prin tabla aia de protectie e normal asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!