Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Salutare am si eu o problema...am vrut sa pornesc masina pe la 12:00 si am observat ca ceasurile din bord de la

Km si ceas arata cam sterse asa ca si cum bateria ar fi moarta dar fara sa pun contactul...dupa care am vrut sa dau la automat bineinteles ca nu a

Pornit ca bateria era moarta si se aude ca un carait asa in bord cand dau la automat...un ajutor va rog daca se poate va multumesc!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bateria...caraitul e de la ceasuri daca sunt pe motorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor de spus schimba bateria:))) cand nu sunt bani

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune alta si vezi daca porneste sau da-i curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai uitat vreun consumator şi s-a descărcat. Pune-o pe un redresor şi încarc-o, poate îşi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit-o si acum vad ca sa incarcat...posibil sa fi lasat sotia mea vreun consumator pentru ca nu am mai patit asa...lupo merci pt ajutor

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ori o pui pe redresor, ori faci un drum mai lung să se încarce la nivelul optim. Nu este bine ca o baterie să stea încărcată necorespunzător, i se scurtează viaţa considerabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum merg cu masina...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi citeşti forumul în timp ce mergi :nono: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conduce sotia:)))))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a innebunit total, sub 2400 rpm daca o tin constant la o anumita turatie se impiedica scutura, nu stiu ce sai mai fac la masina asta ca ma dispera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce ai spus pana acum, schimba senzorul de temperatura al antigelului, si faptul ca tinand constant o turatie si ea tot fluctueaza este din cauza lipsei adaptarii clapetei de acceleratie - readapteaza clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua am si eu o problema..de ceva timp cand pornesc masina incepe
sa trepideze motorul si da semne ca vrea sa se opreasca(nu tot timpu)
pana acc de 2-3ori pana la 3000 de turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai cand este motorul rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/52230-probleme-ralanti-motoras-pas-cu-pas-injector/?p=2105780

 

aici domnul @lupo_bv a pus cateva pdf-uri cu ce ar trebui verificat.

mai intai verificati senzorul de temperatura antigel (sub delcou) sau scoateti mufa si vedeti cum merge.

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Am si eu o problema la un golf 3 1.6. Aee din 1997... cand merg cu ea mai mult .. sau merg peste 3000 ture se incalzeste apa .. si o da afara din borcan ( nu toata ). Masina nu scoate fum .. termocupla porneste normal , si nu se ridica mai mult de 90 grade orice ar fi ! Ce ar putea fi ? unde sa verific prima data ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

nu vreau sa vb prostii de aceea rog colegii sa ma corecteze.

o chetie asemanatoare am vazut la un Passat.tot aceleasi simptone, tot asa ramanea fara apa in vas si daca era liniste in masina cand o lasa din acceleratie la relantiu se auzea ceva bolborosind f incet si apa ii datea pe afara din vas si daca deschideai vasul se

simtea un miros de gaze.

rezolvarea a fost schimbarea garniturii de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ajuatti-ma si pe mine va rog

am un 1.6 AEE cu AC si servodirectie.

nu l-am cumparat de mult dar problemele sunt urmatoarele

1) cureaua de la accesorii este prea scurta, am pus una cu dimensiunea de 1345 si dupa cca 500 km scartaie foarte tare, e posibil sa fie vreo fulie mai mare?

2) cand pornesc AC scade turatia foarte mult la relanti iar cand sunt in mers si schimb vitezele moare motorul ( asta doar cand pornesc AC), mentionez ca cand pornesc motorul imediat ce a pornit trebuie sa apas o data pe acceleratie altfel se opreste.

dupa ce se incalzeste putin sta constant pe la 800 900

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trimiteti-mi va rog o fotografie a curelei de transmisie cum e pozitionata marimea si daca stiti marimea fuliei de la AC ptr golf 3 1.6 AEE cu AC si servo va rog foarte mult cine are acelasi tip de masina ori aici ori la adresa gogu.lucian@yahoo.com

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor...am si eu o intrebare...tremuratul motorului la relanti din ce motive ar fi? Doar tremura asa si se "balbaie" turometrul sta constant!!! Un mecanic mi-a spus ca poate sa scape compresie... Posibil din aceasta cauza? Va rog ajutati-ma cu un raspuns...mentionez ca in mers se comporta bine masina nu intrerupe se infinge la drum!!! Va multumesc!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am si eu de circa 2 ani, si am schimbat cam totul la ea. Daca ii dai de capat sa ne spui si noua. E posibil sa fie si ce zice mecanicul, dar in motor nu am umblat inca pentru ca trage ca nebuna si compresie inca mai am.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa schimb delcoul bujiile si fisele...dar daca spui ca si la tine merge asa insemna ca pot merge si eu cu ea asa:)) si la mine trage motorul bine...doar ma deranjeaza tremuratul asta parca ar merge in 3!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am o problema dubioasa...ieri am dat jos clapeta de acceleratie, am curatat-o + lasat sa se usuce (n-am deschis corpul cu motorasul) si cand am pus-o la loc am si adaptat-o prin metoda cu bateria.

 

Problema e ca ori nu s-a adaptat, ori am stricat ceva pt ca imi variaza relantiul intre 1200-1800 rpm foarte des (ca atunci cand o tot fredonezi din ambreiaj sa intri in trafic).

 

Am manevrat-o foarte finut, doar ca a trebuit sa o deschid manual cand am curatat-o si am scapat de 2 ori arcul...adica s-a inchis dintr-o data din forta arcului.

 

Din ce am mai citit pe tema cu clapeta zicea un coleg ca la motorul AEE nu merge adaptata clapeta decat prin vag-com.

 

Ceva sugestii... Am stricat-o? Trebuie adaptata prin vag-com? Sau sa desfac si corpul cu motorasul sa dau cu niste wd40 apoi ulei de utilaje fine (masina de cusut)

 

P.S. Am dat-o jos si pus-o pe masina de 4 ori, am verificat furtunele si m-am uitat atent la garnitura aceea dintre clapeta si blocul motor si nu e ciupita...deci nu cred ca trage aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu ţi-ai cam răspuns singur, Trebuie adaptată cu vagcom. Ia trage cu ochiul ce zice aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!