Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Uite si codul curelei si al intinzatorului pentru 1.6 AEE

post-53719-0-68487800-1370452961_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu un golf 3 1.6 AEE din 1996 si azi in timp ce mergeam a incetat sa se mai tureze si s-a oprit motorul

Am incercat sa o pornesc iar dar parca nu mai avea benzina si murea motorul.

cateodata daca apasam de multe ori pe acceleratie ca la dacie se tura pana aproape de 5000 dar cand luam piciorul de pe acceleratie ori murea din prima ori mergea 20 secunde si apoi murea

Acelasi lucru face si cu senzorul de apa scos si cu el pus.

Am tot incercat sa pornesc si intr-un final nu mai pornea de loc.

ce sa verific ? cand totusi se tura zici ca merge in 3 pistoane asa mi se pare erau mici rateuri ca la dacie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit si eu dupa ce am pus o benzina aiurea...

 

 

 

 

 

Apropo de 2 zile am observat ca mai am o problema...pe langa sunetul de la rulmentii din cutie am observat ca atunci cand merg in marsarier dupa 1-2 metri se aude un pocnit , iar in treapta I si II , cand turez un pic pe la 2000-2500 si iau piciorul piciorul de pe ambreiaj se aude acelasi pocnit.Sa fie cauza acestui sunet rulmentul ala?Chestia asta se intampla doar cand pun marsarierul si treptele 1 si 2.Cand pun treapta 1 si dau sa plec de pe loc tremura un pic...ma gandeam ca la naiba poate nu stiu eu sa o conduc dar am mai condus un A3 si nu mi s-au intamplat chestii de genu` asta , iar discul de ambreiaj l-am schimbat prin decembrie.
 

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit ieri s-a oprit motorul din mers si cand am vrut sa repornesc statea 1-2 sec si murea

am incercat de 100 ori si la fel,problema era ca se rupsese un mustiuc de pe corpul pompei unde intra unul din cele 2 furtune si nu mai isi facea pompa circuitul doar ducea un val de benzina pana la injectoare si atat

am schimbat pompa si merge 



verifica tampoane ceva pe la cutie in treptele 1.2 si marsarier probabil inertia e mai puternica si face sa se zmuceasca cutia mai tare



are cineva sau poate face cineva o fotografie la modul cum se pune sau e pusa deja cureaua de accesorii la golf 3 1.6 AEE cu servo si AC va rog ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza nu am dar vezi varianta 3 din pdf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine are 1.6 AEE cu AC sa imi trimita un mesaj va rog 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare am lasat geamul pe dreapta in jos si nu mai vrea sa se ridice

am incercat sa il ajut dar degeaba

l-am scos din suport l-am ridicat si l-am fixat cu un lemn pana o sa am bani de alt motoras cred

Ideea e daca trebuie sa schimb motorul sau nu

cand apas pe butonul sa se lase in jos se aude un zgomot mic dar cand dau sa ridic nimic.

am incercat la usa din stanga sa inversez mufele dar nu merge nici cand pun mufa de la GEAMUL DIN DREAPTA LA butonul stang nici invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai ia un aparat de masura si vezi daca vine curent la motoras cand apesi pe buton in ambele sensuri si sus si jos

sau poti lua 2 fire de la baretie ( + si - ) si punele direct pe bornele la motoras vezi daca se misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va salut!!!

Am nevoie de ajutor la un golf 3 Aee, nu-mi sta deloc la relanti dupa ce se incalzeste am schimbat delcou fise, filtre benzina aer, bujii senzor temperatura,bobina inductie tin sa mentionez k clapeta de acceleratie functioneaza adica la 3 servisuri auto nu a dat nici o eroare dupa ce apa ajunge la 90 de grade incepe sa tremure motorul si oschileaza relantiul intre 300-900rpm dupa care se opreste.Nu stiu ce sa mai fac ma innebunit am dat banii la fel si fel de mecanici si toti umfla din umeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea combustibilului şi presiunea în rampa injectoarelor a fost măsurată?

Şi după ce se opreşte cum porneşte?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste bine da presiunea e buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când se opreşte scoate ceva fum negru?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers merge foarte bine,dar si in mers cand scot pe liber dupa ce se incalzeste se opreste



Nu scoate fum deloc, oscileaza relantiul iar dup 10 secunde maxim se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, complicată treaba.

Eu zic aşa: tu citeşte topicul ăsta de la început şi vezi dacă problema ta a mai fost semnalată şi dacă s-a găsit vreo rezolvare, notezi nr. topicului unde ai găsit problema şi revii cu un post unde să spui pe unde ai găsit ceva asemănător. Mai răsfoieşte aria asta de Golf III că nu ştii de unde sare iepurele. Între timp mă mai gândesc şi eu sau poate vine vreun coleg cu vreo idee.

Ai ceva cunoştinţe de electricitate şi un instrument de măsură?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunostiinte de electrica am dar nam scule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ţi trebuie cine ştie ce: un instrument de măsură, 1 m de fir multi sau monofilar izolat, o rezistenţă de 220-330 ohmi şi una de 2,5-3,5 kohmi, 2 ace, ceva bandă izolatoare, şurubelniţă, patent. Cam astea ar fi strictul necesar pentru a face ceva măsurători şi simulări.

 

Am uitat să te întreb ceva: până se încălzeşte, dacă pui toţi consumatorii electrici - faruri, ventilaţie (eventual şi clima dacă ai) - şi roteşti şi de volan pe loc, fluctuează relanti-ul în limite largi sau stă relativ constant?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se incalzeste sta relantiul constant 1200 coboara la 1000 si cand ajunge la 650-700 se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ceva pe la corpul clapetă, dar nu bag mâna în foc, aşa că fă ce ţi-am scris mai sus şi între timp fă nişte observaţii asupra clapetei cum se comportă de când ai pornit şi până se opreşte (ar fi bine să faci un filmuleţ dacă ai cu ce) - ca să vezi asta trebuie să dai filtrul de aer jos. Şi mai verifică furtunirile de vacuum să nu fie crăpate vreunul (sunt nişte furtunaşe care ies din galeria de admisie şi merg la servofrână, la regulatorul de presiune din rampa injectoarelor şi mi se pare că mai merge unul în corpul clapetă, dar nu sunt sigur). Ca să verifici mai bine asta iei un furtun ceva mai gros decât un creion  şi un capăt îl bagi în ureche iar cu celălalt te plimbi de-a lungul furtunurilor de vacuum, dacă auzi undeva un fâsâit/şuierat atunci acolo este crăpat (din moment ce există colier rusesc(ăştia mai bătrâni care au avut şi dacie ştiu despre ce este vorba), de ce n-ar fi şi stetoscop românesc :RO flag: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai decuplat sonda lambda sa vezi daca mai face asa ? Posibil sa ai si pe la vacuum ceva scapari, ECU vede ca ai prea mult aer pe admisie la relanti si 90 grade la antigel si incearca sa mai inchida clapeta, de aici si oprirea. Verifica si fisele la bujii sa nu fie crapate si sa scape curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi că veni vorba de scos mufe, vezi cum merge şi cu mufa de la senzorul de temperatură (ECT) scoasă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum incerc tot ce mi-ati zis, sonda lambda am scoso si senzorul temperatura lichid dar la fel face. furtunas nu l-am vazut decat pe ala gros ce vine de la servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am abservat ceva daca o pornesc cu senzorul de temperatura apa cu mufa deconectata sta constant la 1200 rpm, daca pun mufa inapoi incepe sa tremure motoru si moare se opreste mam uitat si la sclapeta cand  pun senzorul inapoi, parca nu isi gaseste locul se deschide se inchide, si se opreste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! De aici înainte, pentru a face verificările necesare,  ai nevoie de materialele pe care ţi le-am indicat mai sus.

Eşti sigur că a fost făcută calibrarea clapetei cu vagcom-ul?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi nu stiu cum se numea avea un program din care a zis ca imi recalibreaza clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!