Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Daca era o rola sau altceva facea zgomotul ala si pe liber, asa se aude doar in sarcina, garantat cand apesi ambreiajul si decuplezi cutia nu se mai aude. Pe vremea raposatului marea majoritate a autobuzelor vechi care circulau aveau acelasi zgomot inconfundabil. Si asta se intampla in primele trepte, cele de forta, daca treci in a III a si mai sus nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum zici tu se comporta. Doar in a doua si a treia se aude.

Si acum am cateva intrebari:

1. din ce cauza se aude? pinioanele din cutie, putin ulei (ulei prost), vechime + cutie forjata, etc?

2. exista vreo rezolvare?

3. se intampla ceva daca merg cu ea asa?

4. se intampla ceva daca o duc la turatii mari in aceste viteze?

Inca ceva, cateodata intra si iese mai greu din viteza a 5-a...ca si cum as avea un cauciuc/burete mai tare pe care trebuie sa il presez ca sa ajung la viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima dată verifică uleiul din cutie, dacă este la nivel.

Cel mai indicat ar fi să-l dai jos şi să-l examinezi: dacă ai pilitură la buşon (are un magnet), atunci ai pinioane uzate, dacă uleiul are ca un sclipici în el atunci sunt uzate ceva sincroane (alea sunt din bronz şi nu se adună pilitura la buşon). Dacă schimbi uleiul să pui OEM.

În a 5-a intră/iese greu şi cu motorul oprit sau numai cu el pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent ca e pornit sau oprit are momente in care intra mai greu in a 5-a.

Din cate am observat parca ar fi dependent de umiditatea din aer...de obicei se manifesta cand ploua sau dupa ploaie. Se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta este de vină timoneria şi de aici şi meteo-dependenţa :10[1]: . Dacă o să gresezi timoneria nu o să mai aibă problema asta (pui maşina pe canal, pui pe cineva să mişte schimbătorul şi ungi tot ce vezi element în mişcare de la schimbător până la cutie, bucşi, cabluri, tije. Poţi folosi WD 40 pentru curăţare-ungere, apoi ceva vaselină pe la îmbinări). Este bine să faci asta periodic, măcar atunci când faci revizia maşinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si referitor la zgomotul ala de autobuz in vitezele 2 si 3, sa zicem ca schimb uleiul si tot mai face, se intampla ceva daca merg cu ea asa sau daca o turez pana la 4000-4500?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am de unde să ştiu, dar dacă ştii că sunt probleme în zonă las-o mai moale. Trebuie luate pe rând şi detectată cauza sunetului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva de unde pot cumpara ulei OEM pt cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Am o problema cu un golf 3 1.6 AEE injectie multipunct cu cureaua sau ce tine de transmisie 

Cand am cumparat masina avea un scartait fapr ptr care am schimbat rola intinzatoare si cureaua de transmisie.

Aici am intampinat prima problema cureaua originala care sr fi trebuit sa mearga era mult prea mica.

Am luat o curea mai lunga marimea 1345 iar cea originala are 1100 intinzatorul fiind slabit de tot cureaua a intrat cam fortat.

problema e ca am mers cam 2 luni si a inceput sa scartaie iar mai tare iar cand torn apa pe curea nu mai scartaie.

si cand pornesc AC daca nu tin accelerat moare motorul, iar cand iau viraj maxim dreapta scartaie.

Ce parere aveti? ce ar trebuii sa schimb?

Aaa si cureaua ce era pe masina cand am cumparat-o era 1370 marimea

Masina are si pompa de servodirectie si AC

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dar asa scrie in certificat si  tot asa scrie si pe capacul la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa e ciudat rau pentru ca daca ai sa cauti pe original cureaua care iti trebuie e de 1153 mm si in nici un caz de 1370 sau mai mare, deci masina ta cred ca are o improvizatie drept pentru care iti trebuie tot o improvizatie sau sa treci pe original. Oricum intinzatorul nu isi face treaba, daca ii pui o curea mai mica sau prea mare, drept pentru care uzeaza cureaua si scartie. Asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumva o poza cu un intinzator ? ca la mine e rola pusa pe un fel de sina care culiseaza in sus si in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca intinzatorul de la cureaua de transmisie se regleaza si orizontal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok asta e intinzatorul de care am dubii ca e original si alaturat motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot aduce şi la orice magazin de piese, dar este mai ieftin la reprezentanţă (atenţie: doar uleiul nu şi schimbarea lui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prin OEM inteleg ulei original produs de VOLKSWAGEN...sau aici intra si firmele pentru care ei garanteaza gen Castrol, Mobil, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intră alte firme, este vorba despre uleiul lor original G50 în cazul tău (acum nu ştiu cine-l face pentru ei). Eu am schimbat o dată cu Liqui Molly 75W90 GL4+ care nu a fost tocmai ieftin, dar nu se compară cu G50, aşa că am trecut înapoi pe OEM. Este scump (aproape 100 lei /litru) dar merită. Am văzut undeva un clasament şi era pe locul 2-3, deasupra era ceva Motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cititi dati-va cu parerea va rog poate aflu si eu problema 

am avut dacie pana la golful asta si nu ma pricep momentan ..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzatorul are un cod pe el ceva ? Cel de pe masina , cu dubii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic 



mai am un dubiu,

e posibil ca vreuna din fulii sa fie mai mare de nu se potriveste cureaua? ma gandesc la AC sau servo...

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inregistrat sunetul e mai mult un harjait uitati linkul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este o improvizatie pe toata transmisia.

 

Intinzatorul original nu arata de nici un fel cu cel din poza/filmulet.

 

Iar cureaua originala trebuie sa aiba 1070 mm.

 

Si nu prea sta la ralanti observ......

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da problema cu relantiul e pana se incalzeste putin

am vb cu fostul proprietar si a zis ca asa a venit masina din germania cu intinzatorul ala 

nu mai stiu ce sa cred off 

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!