Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

nu e mare problema ala, si e normal sa fie mizerie pe acolo pentru ca recircula gazele pe acolo, singura problema este ca iti miroase a gaze de esapament in masina. Ar trebui si sa il cureti acel epurator cand mai treci pe la vreun service.

Incearca sa cureti si clapeta de acceleratie, daca este murdara se poate bloca si iti afecteaza si relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi merg cu ea la servis.o iti spun rezultatul miine.sper sa imi rezolve problema baietii.am facut schimbul de ulei anul trecut si am bagat mai mult ulei am circulat o saptamina asa apoi am scos din el afara dar a inceput sa curga pe la semeringu de la distributie.azi il schimba impreuna cu cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si curata clapeta, epuratorul, verifica toate furtunele de vacuum, curata toate mufele cu spray contact, si dupa aia mai vezi ce se intampla, nu ar strica sa o pui si pe calculator , si sa ii faci dupa ce cureti clapeta readaptare cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac pe miine sper sa am un rezultat bun.mai vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu s-a oprit. Deci totusi sper sa mearga spre bine. Chiar acum am vorbit cu un amic si a zis ca s-ar putea sa fie motorasul de la clapeta de acceleratie(cel de relantiu) sau asa ceva. Dupa erorile puse mai jos si care vi le-am aratat si mai sus.

Voi ce credeti ?

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 032 906 030 N

Component and/or Version: MARELLI 1AV 2080

Software Coding:

Work Shop Code:

3 Faults Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00529 - Engine Speed Signal Missing

03-10 - No Signal - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

36-00 - Open Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu ai umblat prin placa aia de la clapeta, insista si mai curata o data clapeta de acceleratie in interior. Da, erorile sunt de la clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am umblat. Doar am dat cu spray discuri de frana si am miscat clapeta aia din exterior. Altceva nu. Oricum, tot asa facea si inainte de curatare si dupa curatare. Am sa ies la o plimbare nocturna(cam 60 km) azi, si am sa vad ce se intampla, daca se mai opreste sau nu.

Acum de cand am schimbat senzorul hall parca are alta vlaga in ea, mult mai buna fata de dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,dar trebuie sa rezolvi si problema cu erorile alea, vezi daca nu cumva nu ai pus mufa de la clapeta la loc, sau poate nu face contact cum trebuie. In mod normal cand pui contactul trebuie sa auzi un tiuit de la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude tiuit sau un fel de bazait asa mai lung, am stat si am ascultat in timp ce un prieten punea contactul. Capacul e pus la loc. O sa mai verific inca o data contactele sa vad ce si cum, dar asta numai maine la zi :P.

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea intr-o excursia de vreo 60 km, pana acum nici un semn. Azi dim am venit cu ea la servici, inca tot nici un semn. Am sa mai vad zilele astea, am sa o scot des la plimbare si daca e ceva va anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de mai bine de un an am si eu probleme cu pornirea cand ploua. de asemenea dupa ce porneste ajunge sa se tureze singura si pe la 3000 de turatii. nu am dat prea multa importanta avand in vedere ca mergea si bani de bagat fara sa fie strict necesar nu prea sunt. de ceva timp totusi mi se opreste din mers motorul. nu cred ca e de la bobina de inductie pt ca si aceasta are vreun anjumate de cand am schimbat-o. inclin totusi sa cred ca ar avea treaba cu relantiul ala de care tot citesc aici. o sa revin dupa ce voi incerca sa aflu mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut a avut cineva probleme cu pompa de benzina?sa ii ramana blocata?

am demontat-o am scos paletul acela de jos de la sita si am miscat de ax cu patentul si s-a deblocat stie careva care este cauza sazu a-ti patit vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall

Golf 3 1994 1,6 benzina 55KW motor ABD

Am avut ciyeva probleme pe timp de ploaie dupa ce intra in balti se opreste motorul,dar porneste din nou dupa 5-10min

Daca e umezeala mare afara se intimpla sa nu porneasca deloc

Care ar fi senzorii,unde se afla si cum trbuie verificatii?

Pote fii si altceva decit senzori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu chestia asta, dar nu prea mi-am dat seama cum am rezolvat pentru ca am schimbat mai multe chestii si nu stiu care ar fi fost de vina. De regula problemele acestea apar daca nu este destul de etans capacul delco, apa care intra in motor se transforma in aburi si intra in capacul delco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc denismoc pentru raspuns,sper sa fie cineva care a avut aceasi problema(se opreste motrul cind intri in balti si porneste din nou dupa 5-10 min)si sa ma poata lamuri ce mufa sau senzor e vinovata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu oprirea este intalnita la majoritatea benzinarelor... intra apa la bujii si nu m-ai porneste !

Am patit si eu am un golf 3 pentru dezmembrat si dupa ce l-am spalat la motor cu jet a invartit de de vreo 5-6 ori a mers putin dand sa se opreasca ( 30 sec) dupa care a revenit la normal...si apropo unde pot deschide si eu un topic nou unde sa pun poze cu golfuletu care il dezmembrez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cei cu motor 1.6 AEE ce cod cutie de viteze aveti, eu ma DGH si se pare ca este cu "ciubote rosii" cutia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motorul se manifesta in felul urmator :

1. Are momente cand trage, alteori nu si se ineaca

2. Variaza relatiul si nu scade sub 1000 de ture

3. Pe Vag-com temperatura lichidului de racire o vede cateva secunde 87, 90 si apoi scade la 22, 27 maxim 40

4. Am inlocuit senzorul de temperatura, bujii, fise, capac delcou, motorasul din clapeta, reglat avansul cu stroboscopul, filtru benzina, filtru aer, curatat clapeta de acceleratie, facut adaptare la ea dar nu se cunoaste nici o schimbare

5. Daca scot mufa de la senzorul de apa, de la senzorul care indica temperatura aerului din galeria de admisie, sonda lambda nu se cunoaste nici o schimbare in functionarea motorului.

Poate stie cineva niste raspunsuri sau s-a mai intalnit cu astfel de probleme

Multumesc anticipat

Modificat de Bad Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat si cablajul si este ok.

Am mai observat o ciudatenie. Cand ma uit de pe vag-com pe grupul 001 temperatura lichidului de racire o arata ok. Cand deschid si grupul 002 imi indica eronat. Pe grupul 002 am temperatura din galeria de admisie. Daca scot mufa de la acel senzor ar trebui sa imi indice -40 grade dar temperatura ramane aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui mutata discutia aici http://vwforum.ro/topic/61145-16-aee/, dar un raspuns rapid ar fi asta : daca scoti mufa de la senzorul de temperatura ar trebui sa creasca turatia pe la 1100 rpm, deci este defect senzorul. Daca deja turatia ta de relanti este la 1100 rpm ma gandesc ca tot senzorul este de vina pentru ca nu il vede ECU, sau intra aer fals pe la clapeta pe la unul din furtunurile care intra in ea ori pe la garnitura de sub clapeta.

Pe vag com la fel se inverseaza si la mine temperaturile cand deschid grupurile 001 si 002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare, am si eu o problema cu golful meu 1.6 AEE, la inceput nu statea la relanti numai accelerata daca lasam acceleratia murea, pana la urma a inceput sa se inece in timpul merului si nu a mai pornit deloc decat dupa 15 chei, am verificat pe tester au dat multe erori le-am sters pe toate a ramas eroare clapeta de acceleratie, am schimbato cu una din dezmembrari iar cu asta sta turata la 2500 3000 dupa care dintr-o data moare motorul dar pe tester u da nici o eroare nimic, am schimbat sonda lambda senzori temperatura face la fel nui dam de cap nici cum, bujiile sunt ok, filtru benzina ok,

posibil ca si clapeta din dememrari sa fie defecta? ce parere aveti, acum astept sa schimb cu o clapeta de pe un golf care merge sa vedem daca ea e de bai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca trage aer fals. Ai pus garnitura aia de sub corpul clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am verificat-o si e in regula. am verificat si tote furtunasele si par in regula nu mi se pare a fi crapat niciunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cel mai concludent este sa faci schimbarea cu celalalt corp clapeta.

Am uitat sa intreb la noua clapeta i-ai facut adaptarea cu vag-com? ca si asta poate fi o cauza si s-ar putea sa patesti la fel si cu una care merge pe alta masina.

Trage cu ochiul si aici

http://vwforum.ro/topic/52230-probleme-ralanti-motoras-pas-cu-pas-injector/page__view__findpost__p__1750061

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!