Jump to content

MAF Saga sau cum "i-am invins" pe Bosch


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Acest MAF Pierburg merge pe 2,5 TDI AKE?

Nu este indicat decat pe motoare 1.9 TDI.

Daca nu ai gasit debitmetrul din greseala pe la Porsche,

trebuie sa astepti dupa el. Nu costa mai mult de 110 euro.

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andi TDI

    11

  • tzucul

    8

  • voinea

    6

  • BogMW

    6

Top Posters In This Topic

Merci volksman! Buna idee, am dat un mail la Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ,

Am o banuiala ca din nou ( dupa ce la golful anterior schimbasem unul ) va trebui sa schimb MAF-ul ; verdictul inca nu e 100% , insa simptomele sunt aceleasi : nu trece de 3000 de ture , accelereaza f lent ( parca si motorul are un alt sunet ).

Pt confirmare , ma poate si pe mine ajuta cineva cu o scanare sa vedem daca e intr-adevar asta de vina ?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot in aceasta nota , stie cineva un cod pt un MAF pt motorul de 2.5 AYM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
lucian victor

am intrat si eu in clubul celor cu maful prajit! merg luni sa caut un pirburg, codul este asta pentru maful pirburg? 7.22684.07.0 deci pot sal pun la masina mea fara probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

Problema rezolvata! pirburg 3mil! pus si merge perfect, ma deranjeaza un pic ca intarzie cand bag pedala de acceleratie la podea, dar ma obisnuesc ,pana la urma oricum parca fuge mai bine decat cu unul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu nevoie de un sfat.Eu am maf pierburg din fabrica.Masina nu pot sa zic ca nu merge da parca s-ar putea mai bine asadar am mers la un mester cu vag-com si el mi-a verificat parametrii de la debitmetru pe loc doar si urca maxim pana la 150.Nu am erori.L-am intrebat daca nu trebuie facut in mers si a zis ca nu ii cazul si ca ar fi bine sa-l schimb debitmetru.Problema ii ca in magazine ii 8 mil.Voi ce parere aveti?Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"mesteru" ala nu stie ca trebuie testat in sarcina?!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce stie mesteru dar ma ajuti tu cu un test?Platesc! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intru si eu in grupul celor cu maf-ul dus. Dupa un drum de 180 km numai cu 140-150 km/h sa dus si debimetrul meu! ata ete! I-am scos mufa pt ca nu mai mergea de nici o culoare, am fost la service mi-au pus testerul cod 102 verdict: debimetru mort altul nou!. Mi-am luat original la 370 ron erau si Bosch la 320 ron dar dat fiind ca cel ars era bosh mi-am luat original VW! Mecanicul de la service mi-a zis k se schimba la un anumit nr de km(60.000km) dar dat fiind pretul ridicat nimeni nu il schimba pana nu pica... oricum la mine BOSCH-ul era cel putin al2lea pt k avea data de fabricatie 12/2004, iar masina este 11/2002. Am impresia ca masina trage mai bine cu acest debimetru. Asta este parerea mea!

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste MAF-ul Pierburg pt 1.9 TDi 110 CP, cod motor ASV ???

si care este codul 7.22684.07.0 sau 7.22684.08.0 ?

acceasi intrebare....merge pe asv ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

!!! NEWS FLASH !!!

Grija mare BOSCH 00C 2G2 027 - 81kW - AFN NU ESTE COMPATIBIL

cu PIERBURG 7.22684.08.0

afn e de 110 cai????? asv inseamna ca merge....poate incerc si eu unu..adica as face o teava la admisie cu ambele mafuri...si cand o dau pe sport schimb mufa :blink:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am si eu o intrebare pe un motor 1,9 tdi AGR de pe o octavia ar merge MAF ul asta de Pierburg?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta chestia cu MAF-ul. Eu am crezut ca e normal ca de pe la 3000 de ture in sus sa nu mai aiba asa putere motorul. Ajung foarte greu la 150-160. Dar nu vad sa scoata fum si in turatii mai mici trage calumea, zic eu. E posibil sa fie si la mine aceeasi problema? Am fost la un test dupa ce am luat-o, si tipul ala mi-a verificat tot doar stand pe loc. Se pare ca nici el nu stia ca sant si teste care se fac in mers. Mi-a zis doar ca turbina e un pic cam lenesa si ar trebui sa-i dau talpa in treapta a 2-a cu motorul cald. MAF-ul defect ar trebui s-mi dea si alte semne? Va rog sa ma ajute si pe mine cineva.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, dar nimeni nu a incercat sa-l curete ?

Si eu mi-am batu capul cu debitmetrul :) , si colegii la fel, hai ca tot o masina este ! Si tot MAF Bosch...

Va dau o trimitere interesanta :

http://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=80864#80864

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

haideti sa va spun problema mea, poate ma ajutati:

pe vag-com, imi spune la MAF-open circuit or short to ground, si este ramas pe valoarea de 539;

daca scot mufa, masina trage super greu;(desi ramane pe aceeasi valoare de 539)

cu mufa conectata, trage mai binisor dar nu mereu, are momente;am tot incercat, de proba, alte debitmetre (dar nu de la aceeasi masina) si la fel;

ce ar putea fi? sau trebuie sa cumpar MAF original????

Modificat de misi_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai am cumparat de la Augsburg pentru motor ALH

MAF Pierburg 7.22684.08.0 la 288 RON

Aici am gasit si ceva informatie despre el.

Inca n-am apucat sa-l pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Imi cer scuze daca am gresit postul

Sunt posesor al unui vw golf IV 1.9 tdi motor ASV

Am o problema asemanatoare cred eu

La turatii peste 3000 ture si viteza peste 120 apar mai multe simptome

1.Pierde brusc din putere

2.dupa ce pierde brusc din putere si rulez in continuare la vitezele specificate mai sus ajung foarte greu. Adica este foarte puturoasa, nu ma incument sa depasesc efectiv mi-e frica. Interesant ca nu mai pierde brusc din putere dar asa cum am spus ating foarte greu 120 la ora

Va rog spuneti-mi si mie cam ce ar putea fi

MAF-ul defect sau e limp mode?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jeff

acel threand l-am citit tot de la cap la coada, toate paginile

asa cum am spus mai sus problema mea se pare ca e intre ele

scrisesem acest subiect pt a obtine mai multe informatii de la specialisti care au mai trecut/rezolvat probleme de acest gen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saui eu o intrebare.Pe un motor1,9TDI 66kw(90 cp) merge pus MAF Pierburg cu codul 72268407sau08.Mentionez ca masina am Bosch cu codul F 00C2G027

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Trebuie sa il schimb si eu, am fost sfatuit de catre mecanic. Pt TDI AJM, 115 cai am inteles ca e bun 07...iar 08 pt ce e? Imi e bun si 08? Ne poate lamuri cineva? Am citit threadul complet si n-am prea inteles...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Imi cer scuze daca am gresit postul

Sunt posesor al unui vw golf IV 1.9 tdi motor ASV

Am o problema asemanatoare cred eu

La turatii peste 3000 ture si viteza peste 120 apar mai multe simptome

1.Pierde brusc din putere

2.dupa ce pierde brusc din putere si rulez in continuare la vitezele specificate mai sus ajung foarte greu. Adica este foarte puturoasa, nu ma incument sa depasesc efectiv mi-e frica. Interesant ca nu mai pierde brusc din putere dar asa cum am spus ating foarte greu 120 la ora

Va rog spuneti-mi si mie cam ce ar putea fi

MAF-ul defect sau e limp mode?

Va multumesc.

e limp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca si golful meu are ceva la MAF.Daca scut mufa,asa cum am citit mai inainte,si motorul trage mai bine,e dus maf-ul?Dupa ce pun mufa la loc(cu contactul luat)nu o sa imi dea ceva erori sau indicati bord computerul(sa zicem ca maf ar fi ok).astept raspuns sau p m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!