Jump to content

MAF Saga sau cum "i-am invins" pe Bosch


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

La motoarele de 2.5 tdi merge MAF-ul de la Pierburg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andi TDI

    11

  • tzucul

    8

  • voinea

    6

  • BogMW

    6

Top Posters In This Topic

  • Administrator
La motoarele de 2.5 tdi merge MAF-ul de la Pierburg

ai testat si nu e nici o problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt era o intrebare :(

Modificat de marius1970
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am inteles ca MAF-urile Bosch sunt reconditionate. Exista si noi ? Cel la ~500 lei e reconditionat sau nou ? Ptr. cele reconditionate trebuie dus la schimb cel defect ? Pun toate aceste intrebari ptr ca am o informatie cum ca in Austria la vw MAF-ul costa 101 Euro cu conditia sa-l duci pe cel defect. Nu stiu daca e nou sau reconditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele de 2.5 tdi merge MAF-ul de la Pierburg

<{POST_SNAPBACK}>

pierburg nu produce debitmetre pentru acest tip de motor

Pt audi/vw/skoda/seat cu motoare de 1.9 tdi codul pierburg este: 7.22684.08

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Transporter T4, 1997, 2.5 TDI, ACV, are din fabrica MAF Pierburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Augsburg, MAF-ul (Bosch) costa intradevar 500 RONi, cu conditia returnarii celui vechi, altfel pretul e de 560 RONi ... scopul reconditionarii cred ca e evident :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In final am comandat debitmetru Pierburg (multumesc pentru transmiterea codului d-lui Voinea ;) ) de la Augsburg, pretul - 300 RON.

Am cumparat un briceag de chei torx sa schimb "miezul" si surpriza: ;) nu merge nici un torx, de fapt nu merge ala care ar trebui ... Am mai incercat si cu alte chei de la altcineva si nu merge ...

Stie cineva care ar fi solutia (are cineva cheia potrivita) ??? - vreau sa cred ca nu este patentul ultima varianta.

Multumesc anticipat ! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un torx cu 5 colturi nu 6. Iti trebuie o scula mai "speciala". Vezi ca parca s-au mai discutat solutii pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci AndREI, o sa mai fac sapaturi, dar din ce am citit pana acum, patentul a substituit torxul ... si parca nu as vrea cu patentul ... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la vreun service sau prin Vitan sa gasesti un Torx cu 5 "muchii"? Mai multe chiar nu stiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

!!! NEWS FLASH !!!

Grija mare BOSCH 00C 2G2 027 - 81kW - AFN NU ESTE COMPATIBIL

cu PIERBURG 7.22684.08.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut toti membrii forumului. Este primul meu post si sper sa ma ajutati chiar daca n-am masina VW. Am un Nissan Almera TDI cu un MAF stricat (il citez pe Andi TDI: “masina incepe sa piarda din vigoare la turatii mai mari de 3000rpm, se plafoneaza la viteze mai mari, fumega si este "puturoasa"“). Este un debitmetru BOSCH PBT-GF30, F00C 2G2 039. Sper sa fie acelasi model ca la VW, pentru ca intrebarea mea era daca pentru modelul asta de debitmetru exista un echivalent mai ieftin (Pierburg). Cel original este 7 milioane L . Mentionez ca l-am demontat cu ajutorul unui prieten ca sa-l curat si parea sa aiba o piesa lipsa (nu avea dioda sau rezistenta respectiva in locul unde ar fi trebuit sa fie...erau doar clemele de contact si modelul unei piese electronice desenat pe plastic). O a doua intrebare ar fi daca este o piesa lipsa, stie cineva ce piesa este si daca se poate procura de la un magazin de piese electronice? Dupa montarea la loc masina merge si mai prost decit inainte (se plafoneaza de pe la 2000 de turatii)...curatarea s-a facut cu neofalina si fara a atinge/zgaria lamelele cu penseta. Am facut si testul cu debitmetrul deconectat: s-a aprins senzorul de bord “engine check” iar masina a tras constant, chiar daca nu la capacitatea ei maxima (probabil era intr-un fel de “safe mode”?).

La service Nissan am facut un test pe calculator si inginerul respectiv mi-a zis ca e OK. Asta era cind am cumparat-o (la second hand), presupun ca era mina in mina cu vinzatorul, nu mai conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca unele modele de debitmetre asa vin din fabrica (fara nici o piesa electronica in locul respectiv). Presupun ca l-am stricat eu si mai rau cind am incercat sa-l curat de merge si mai prost, chiar daca am folosit o perie fina. Am citit pe un alt forum (prea tarziu pentru mine dar folositor pentru altii care vor sa-si curete MAF-ul) ca acele lamele nu trebuie atinse cu nimic (nici cu betigase cu vata in varf inmuiata in alcool, ca poti sa indoi lamelele), metoda corecta de a le curata este cu alcool 90 de grade sprayat direct pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie acelasi model ca la VW, pentru ca intrebarea mea era daca pentru modelul asta de debitmetru exista un echivalent mai ieftin (Pierburg). Cel original este 7 milioane L .

daca e intr-adevar acelasi cu cel de pe VW-uri, mai cauta si alte oferte de pret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La Augsburg, MAF-ul (Bosch) costa intradevar 500 RONi, cu conditia returnarii celui vechi, altfel pretul e de 560 RONi ... scopul reconditionarii cred ca e evident blink.gif

Am schimbat si eu MAF-ul luna trecuta , ma gandeam la unul pierburg dar am un prieten la Bosh si am reusit sa obtin un pret super bun .

Cunoscand discutia de pe forum l-am intrebat si despre cele reconditionate. Ma costa cu 2EUR mai putin .... se refoloseste doar conducta groasa, adica plasticul si sitele iar partea cu senzorul se schimba cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat si eu oarecum tardiv, la porsche maf bosch original fara piesa la schimb pt ALH costa 482 ron. deci cu 1-2 ron mai mult decat la augsburg dar nu mai dai piesa veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

HELP!!!am si eu o intrebare cum imi dau seama exact daca trebuie schimbat?am 65de mii 1,9 90cp.ce simptome tre sa aiba k sa imi dau seama.un prieten la schimbat la cea de 101 cp si zice k trage mult mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut un Log in mers... daca ti-ai pune orasul in profil ar fi mult mai usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt din bucuresti si e pus orasul in profil si vin si joia la intalnire asa k paote ma ajuta cineva la intalnire vin cu fabia dar poate iau si octavia la o tura.poate ma ajuta si p mine cineva cu un vag com

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

la o scanare a iesit ca maf-ul meu scoate 680 in loc de 750, adica mai putin decat valoarea ceruta (e pierburg)!

asta influenteaza in vreun fel consumul, adica in creste? ma gandesc ca daca transmite ca intra aer mai putin decat e necesar, ar trebui ca motorina injectata sa fie redusa proportional de calcilator, asa ca nu ar trebui sa creasca consumul.

in momentul de fata nu am probleme legate de putere, masina mergand bine, dar am impresia ca a crescut consumul? sa fie paranoia? sau ce am argumentat mai sus sunt prostii si un maf ce arata aer mai putin creste consumul?

scuze daca am batut campii.

Modificat de silcos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste MAF-ul Pierburg pt 1.9 TDi 110 CP, cod motor ASV ???

si care este codul 7.22684.07.0 sau 7.22684.08.0 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am nevoie urgent de un Debitmetru pentru Allroad 2,5 Tdi AKE! Am facut o comanda la Ausburg, insa termenul de livrare este de 5 zile. Daca ma poate ajuta cineva mai repede as fi recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest MAF Pierburg merge pe 2,5 TDI AKE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!