Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

am un 1.9 TDI 90cp fara turbina variabila.

dupa 3200-3400 RPM imi cade in bot...parca turbina refuleaza afara si raman fara turbina...

idei? ce ar putea fi?

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un 1.9 TDI 90cp fara turbina variabila.

dupa 3200-3400 RPM imi cade in bot...parca turbina refuleaza afara si raman fara turbina...

idei? ce ar putea fi?

ms.

Fa-i un log in mers, dar mai mult ca sigur este debitmetrul ( vezi posturile mele ).

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un golf 3 1.9 TDI de 110 cai...masina mergea impecabil(tragea super),eram extraordinar de multumit..pana intro zi cand iam dat masina imprumut aja zisului mecanic ,dupa cateva ore dupa dupa ce mia aduso..mia adus la cunostinta faptul...ca turbina numi mai merge dupa 120...ca intra in nush ce "limp mode",a , inversat furtunele de la vacuumurile alea chiar in fata mea..spunan ca eu nu ambagat nush c furtun de la recircularea aerului:-??...lea reinversat de cateva ori..ca nici el numai stie sa le puna,...ducanduma din nou la el dupa o perioada de vreo 3 saptamani,lam luat putin mai tare si iam zis sa mi le puna cum a fost,sa facut el ca stie puutin..si acum numai merge de nici o culoare turbina:(,rugamintea mea este:..daca are cineva acest tip de motor 1.9 TDI tip AFN de 81kw/110 cai...sa imi dea si mie ordinea corecta a furtunelor de la vacuum,sau daca stiti pe cineva care ma poate ajuta...cu vreun link,poza cu ordinea lor,de ..as fi recunoascator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e direct furtumul de vacuum de la turbo trebuie sa intre undeva pe o capsula un pic mai mare decat o minge de tenis care are este lipita de acea valva N75

post-30806-1254078519_thumb.jpg

Modificat de cristy_rediu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti...

Postez si eu urmatoarea problema...

Cand urc cu masina o rampa sau daca masina se forteaza putin la urcare masina incepe sa aiba intreruperi de la 1800 rpm pana in 2500 rpm.Aceste intreruperi apar doar in treptele a 2-a si a 3-a dar numai cand vrea ea...nu tot timpul..imi spunea cineva ca este de la injectoare dar i-am facut un test si injectoarele sunt bune.

Spuneti-mi si mie de la ce ar putea fi?

Multumesc anticipat :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crsity rediu

te rog daca poti sa-mi spui care sunt valvele din desenul meu (ex.: N75 ) pe schema de la tine . merci

bkd.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Salutare!

Trebuie sa ma alatur si eu "clubului celor cu lipsa de putere"

Sa o iau cu inceputul.

Este vorba de un Passat 2.5 V6 TDI 163 cp

Acum ceva timp i-a crapat turbina. Am reparat-o si schimbat-o dar masina nu mai trage cum trebuie.

Am facut ceva log-uri din care reiesea ca este debitmetrul dus (nu masura destul aer cat cere ECU)

Am schimbat debitmetrul cu unul nou, original, identic cu cel vechi. Acelasi lucru.

Am mai verificat traseu turbo, curatat admisie, scos EGR din circuit... nimic nu a mers. Totul e ok pe partea asta...

Totusi masina tot nu trage... A! si scoate si fum negru in turatii.

M-am mai gandit ca poate am fost iarasi ghinionist si am dat peste un debitmetru defectuos de nou... Am luat si al doilea debitmetru (tot original) si tot asa...

Efectiv in momentul asta nu stiu ce sa mai fac... Injectoarele merg ok... turbina face presiune...

Totusi nu ii vine aer cat cere ECU.

Aveti vreo idee? Am vazut ca cineva de aici intreba de ordinea furtunelor de vacum. Poate sa fie si cazul meu? In cazul asta mai facea presiune turbina?

Atasez si un log facut cu al doilea debitmetru nou... nu stiu daca ajuta. Valorile sunt ca ale unui debitmetru defectuos, dar repet, am schimbat 2 bucati noi...

al_doilea_debitmetru.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incerca sa verific turbina - in sarcina max ( talpa ) in viteza 3 la 3000 rpm ar trebui sa ai undeva 2300 mbar spec si actual. La tine mai mult de 1900 nu prea baga. Vezi sa nu ai sarit vre-un furtunas de la comanda sau pierderi de presiune pe traseul intercoolerului ( de la turbina pana in admisie )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Am verificat furtune... toate sunt la locul lor...

Daca te uiti mai jos in log pe la 3000 rpm in full throttle (acolo unde cere debitmetrul 879.2 mg/R) presiunea actuala este intre 2200 si ceva si 2300, deci presiune face, nu? Dar totusi nu citeste destul aer... Poate sa fie si o problema mecanica? Daca ar fi pompa de injectie dereglata ar putea face asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin provita

Salutare tuturor!

E prima data cand postez. Daca gresesc locul va rog sa ma mustrati.

Eu am o problema mai delicata. Am primit anul trecut de la un prieten anul trecut un VW CADDY 13d cu un 1.6 td JK, care dupa ce l-am luat am mers cu el vreo doua saptamani CEAS. Intr-o dimineata am pornit-o si a plecat mai galagios ca de obicei. Am plecat cu ea de acasa si pe drum a inceput sa piarda din putere. La intoarcere nu am mai putur urca un deal si am ajuns cu ea tractata acasa. Datorita problemelor financiare am dus-o la un mecanic DIN SAT care a tinut-o vreo doua saptamani, m-a chemat sa duc pompa la verificare, m-a pus ca cumpar duze de injectoare, a reusit odata sa o porneasca dat tot acelasi lucru aceleasi simptome, nu tragea. Am adus-o tractata acasa am tinut-o in curte cateva luni, a mai venit un mecanic la ea m-a pus sa cumpar segmenti, si celelalte consumabile, mi-a bagat pe gat o pompa si 4 injectoare cu 1200lei si a pornit-o si surpriza aceleasi bube , nu tragea. A mai gasit o BUBA la chiulasa, repectiv o fisura intre antecamera si supapa de admisie. Am facut intre timp rost de motor care nu era turbo, cu tacheti mecanici. Acest mecanic mi-a spus ca nu de potriveste chiulasa ca e mai mare, ca e mai lata etc dar surpriza: la dimensiuni era la fel atat ca nu acea o gaura de scurgere pentru ulei care ar fi mers anulata in blocul motor. Am facut chiar eu modoficarea, am montat chiulasa am asezat transmisia ca la carte si Surpriza: a pornit. Durerea mare e ca se comporta la fel. Comportament: in sarcina pierde din turatie - putere, si are demeraj foarte lent cu pedala in blana. Am apelat la acest forum pentru ca am vazut ca se pot rezolva multe. Nu o duc bine din punct de vedere financiar si orice sfat mi-ati da ar fi de mult folos. M-am documentat despre motoarele diesel in special de vw, si as dori sa remediez eu problemele. Ma puteti gasi si pe costi_caciula_2005@yahoo.com .

Va salut si va multumesc anticipat!

Modificat de WVWZZZ
Post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Problema mea am postat-o aici. Am citit tot topicul acesta si cel cu LIMP MODE.

Eu nu stiu cum si nici nu am cu ce sa fac un log in mers, cu-atat mai putin sa il interpretez. Ma poate ajuta cineva in privinta asta?

Merci,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti! De cand m-am inscris si eu pe forum am tot citit una alta (am mai invatat si eu cate ceva)...Din pacate m-am lovit si eu de o problema: acum 4 zile am pornit la drum cu masina,(VW Touran 20TDI, 140CP, tip motor BKD) la inceput mai usurel (motorul rece), apoi, frate, incerc si eu sa depasesc ceva...parca era intr-o Dacia 1100, am incercat de cateva ori pe la 2200rpm s-o calc sa-mi dau seama ce se intampla, nimic insa...parca soarta tragea in-apoi..., mergand inca putin m-am decis sa opresc, am oprit motorul, l-am turat putin la liber(nu scotea fum), am asteptat putin ....am pornit din nou, aceeasi poveste, ajuns la destinatie in cele din urma, dupa o cafeluta am vb cu cineva di Alba de problema mea, mi-a zis s-o ducem la test. Pornesc cu masina...ce sa vezi, nu mai are nimik am zis hai totusi sa vad, daca a facut acum asa poate o sa faca din nou si nu vreau sa am probleme cu ea cat sunt plecat in afara, la test concluzia: turbina, cica trebuie curatata. Adevarul e mergeam cu ea cam subturata ce-i drept. Citind pe aici, cautand raspunsuri, sincer sunt mai in ceata decat in-ainte, peste 2 zile am programare cu masina la mecanic, sper sa se rezolve. Nici nu mai stiu daca o sa fie in zadar, dar asa o sa vad cum se prezinta si turbina, admisia... a..... pretul pentru toata smecheria: 200 ron la cineva din Alba tot acolo cineva mi-a cerut in jur de 300 ron. Astept daca se poate ceva sfaturi (de la meseriasi) si daca se poate ceva poze legat de aceasta masina (motor, turbina, intercooler, EGR, geometrie variabila, actuator si pozitionarea acestora) Sper sa nu fiu prea offtopic, stiu ca sunteti intelegatori :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema , am un vw bora ajm 115 cp tdi consuma cam mult in oras 10-12 la suta dar afara consumul este ok in jur de 5.7 la suta , am fost la un test dar nu am avut nici o eroare, iar la turatii sub 2000 trage cam slab si parga trepidat un pic , intre 2000 si 3000 si ceva trage bine iar dupa 3200 parca nu mai are asa putere mai am pedala dar parca nu mai trage ca si in intervalul 2000-3200 , stie cineva ce ar putea fi sau la cine sa apelez la timiosra mai specialist?

mesri frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers si posteazal in topicul cu loguri, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,cu speranta ca pot afla un raspuns de la cineva care a avut aceasta problema cu masina,sau eventuale recomandari.

Motorul nu trage deloc bine,darrrrr :blink: din cand in cand ma trezesc ca face spectacol cu cei 110 cai.

Istoria a inceput cu o scanare si inceput de inlocuiri piese:inlocuit debitmetrul de aer MAF;inlocuit vana N75 si furtunasele de la vacum;curatat turbo si inlocuit actuatorul;inlocuit senzor temp.lichid de racire(de doua ori)motivul:diferenta mare de temp.intre calculator si ceasul de bord;inlocuit vana inchidere motorina N109;curatire EGR si toata admisia;curatat sorbul din rezervor;incercat diferite tipuri de motorina;inlocuit filtre aer si motorina;facut log in mers cu Cipos,etc,etc,etc.Cu toate astea masina merge bine decat atunci cand vrea ea,sunt disperat de un an de zile.Nu are nici o eroare pe motor si totusi :icon_thumright: nu merge.Un alt mecanic a zis ca nu se alimentaeza cum trebuie ca nu scoate fum negru la accelerare iar consumul de motoruna nu sare de 5 la%(este prea mic).Sa incerc o curatire de pompa de injectie si injectoare?????va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage cand vrea ea in ce conditii?la ce turatii?da mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand incerc sa urc in ture pentru schimbarea de viteza,peste 2200 ture,cand fac o depasire si calc acceleratia si tot asa exemplele pot continua.Cand merge prost urca foarte greu la 3000 ture cu acceleratia la podea,iar atunci cand merge bine,dupa 2200 ture cu acceleratia la podea simti cum fuge de sub tine si in cateva secunde ajunge la 3000 ture.Este o diferenta colosala,zici ca este alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand merge bine,merge mult timp asa(mult timp), pana iei contactul?? Sau in timp ce trage bine, moare pe la 3000rpm si deacolo incolo nu mai merge nici impuscata...pana la repornire? Sau pur si simplu este cand de la prima pornire merge rau/prost?

Pe baza a ce argument ai schimbat piesele respective??

Banuiesc ca daca ai avut acces la vag-com, ai si un log, deci posteaza un log sa vada si ochiul nostru cum se prezinta situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul nu-l am,l-am facut cu Cipos si nu stiu unde este.Merge bine de la o pornire pana la o oprire,dupa ce opresc motorul si-l repornesc dezastru si tot asa,in timp de 3,4 luni merge bine odata sau de doua ori, in rest nu vrea sub nici o forma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta am observat-o si la mine, ca parca nu trage lafel tot timpul, nu e mare diferenta ca la tine, putin se observa. Poate e doar in imaginatia mea, nush ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa rost de log... si daca totul e perfect pe log... sa fie ceva de la pompa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul nu-l am,l-am facut cu Cipos si nu stiu unde este.Merge bine de la o pornire pana la o oprire,dupa ce opresc motorul si-l repornesc dezastru si tot asa,in timp de 3,4 luni merge bine odata sau de doua ori, in rest nu vrea sub nici o forma.

eu nu mai retin masina.... cand ai fost la mine masina tragea ok? la cum descrii u acolo problema ar reiesi senzorul de presiune defect, dar inainte de toae trebuie vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!