Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

nu... asta e un passat ahu 90 cai cu waste gate.... am verificat senzoru de presiune din ecu si arata bine....

idee e ca turbina nu reuseste sa faca presiune... ma gandesc ca s-au mancat paleti... dar la prima vedere nu prea au nimic.... waste gate-ul este inchis tot timp... ca nu apuca sa ajunga la presiune specificata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa un drum de 5000km in Europa am constatat un mers anormal al motorului. A inceput prin scaderea puterii dupa 2500rpm, trepidatii in accelerare si mult fum negru. Acest simptom disparea la un mers de peste 20 min in oras. apoi a inceput sa se manifeste continuu. Ulterior am constatat si lipsa uleiului din motor..

La o scanare rapida nu a aparut nici un cod de eroare.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumiri anticipate,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai repede la servis, poti sa gripezi motorul sar pute sa fie dusa turbosuflanta , incerca sa-i faci un log in mers, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
nu... asta e un passat ahu 90 cai cu waste gate.... am verificat senzoru de presiune din ecu si arata bine....

idee e ca turbina nu reuseste sa faca presiune... ma gandesc ca s-au mancat paleti... dar la prima vedere nu prea au nimic.... waste gate-ul este inchis tot timp... ca nu apuca sa ajunga la presiune specificata

Se poate sa fie si galeria de admisie infundata(mai ales daca are km multi) si(sau) catalizatorul(asta se infunda mai greu).Turbina,ma cam indoiesc ca e,tocmai am dat-o jos pe a mea si pt 277k km nu era deloc colmatata,joc in ax sau paletii mancati.Verifica N75,intercooler-ul,tubulatura,furtunasele de presiune sau vaccum,actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi k un mare semn de intrebare ar trebui sa ridice debitmetru care indica 847 constant cu, toate ce nu are presiune suficienta in turbina pt a da acea valoare, e posibil sa aiba o rezistenta pe undeva pe traseul electric.... banuiesc a fi masina lui alex, right?

Logul de la mine e putin mai sus de postul tau...

M-am mai gandit la o chestie pe care am constatat-o sambata si duminica...anume:

cand e motorul rece, masina se comporta mult mai bine...adica se simte puterea, nu ca normal dar se simte f bine diferenta. am mai simtit si in momentul cand aerul de afara e mai rece(motorul fiind la temp oprtima de funct), undeva pe la 22-25 grade C, ma gandes la 3 variante.

1.

am schimbat in martie ambreiajul cu tot cu volant(a mea era blocata)... Din fabrica pe masina aveam LUK, acum am pus sachs. Ma asteptam sa rupa cu ambreiaj nou...insa nu a fost asa...parca pleca mai greu decat cu cel care a fost...acum si aici ma gandesc la 2 variante si anume...fie discul si placa au diametru mai mic decat diametrul celui dinainte, fie, in momentul in care motorul se incinge, automat se incinge si ambreiajul, iar placa de presiune fiind dintr-un material prost s-a decalit si nu mai decupleaza discul asa cum ar trebui. De la schimbarea ambreiajului am constatat ca ma duceam destul de greu spre 180 Km\h, ceea ce inainte nu era o problema...mergeam 190-200 cu toate ca geometria de la turbo imi mai dadea cate un limp

2.

ma gandesc la debitmetru de aer ca ofera o informatie eronata calculatorului din moment ce se comporta in mod diferit cand e o temp afara mai mare si alta mai mica

3.

nu stiu daca motorul alh are senzor de oxigen separat fata de debitmetru(poate vb prostii acum) si acesta sa fie dus...

VOI CE PARERE AVETI?Eu am epuizat toate variantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru

Salutare. As avea si eu nevoie de niste sfaturi daca se poate.

Sunt plecat 6 luni in Franta cu masina si am o problema. Initial avea o poticnire pe la 2000-2200 de ture , dupa

care mergea. Apoi a inceput sa se poticneasca din ce in ce mai mult si sa scoata fum negru cand accelerez , iar in masina

se auzea un fasait de aer cand acceleram. Daca merg asa intra in limp mode presupun pt ca nu mai trage deloc si mai

mult de 120 nu am reusit sa-i dau pe autostrada.

Eroarea pe VAG este :

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Parerea mea e ca ar fi un furtun care pierde, insa nu se vede nici o fisura pe nici unul. Cotul mic care iese din

EGR are intr-adevar joc , iar furtunul care intra in intercooler se umfla cand accelerez, insa nu vad nimic spart.

Poate fi si altceva in afara de furtun ? Turbina este noua, schimbata de cipos , cred ca nu are nici 20000.

Multumesc.

Masina este passat 1.9 tdi AVF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa un drum de 5000km in Europa am constatat un mers anormal al motorului. A inceput prin scaderea puterii dupa 2500rpm, trepidatii in accelerare si mult fum negru. Acest simptom disparea la un mers de peste 20 min in oras. apoi a inceput sa se manifeste continuu. Ulterior am constatat si lipsa uleiului din motor..

La o scanare rapida nu a aparut nici un cod de eroare.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumiri anticipate,

Bogdan

Re: Cipos mi-a facut un test si banuia debitmetru, nu a fost asta.

Se incumeta altcineva sa ma ajute, nu vreau sa ajung pe la Porsche....

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
..mergeam 190-200 cu toate ca geometria de la turbo imi mai dadea cate un limp

VOI CE PARERE AVETI?Eu am epuizat toate variantele.

Eu sunt de parere la 200 cu ALH-ul variant sunt balarii. 185 mai merge spre valoarea reala, deci trebuie sa fii multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am un passat 2.0 tdi 2005 cumpoarat de nou de la midocar .

o masina care m a plimbat cam peste tot pe unde putea si nu mi a creat probleme , o masina f buna .

dar , in ultimul timp , mi se pare din ce in ce mai puturoasa la turatii mici .

ati mai intalnit problema asta ?

azi am urcat la 1400 .... a trebuit sa i dau tr intai pe alocuri . nu prea i normal pt un diesel .

credeti ca se rezolva printr-o resoftare ? posibil sa aive un soft mai slab ?

in perioada de garantie mi l tot inlocuiau .

ba nu tragea

ba scotea fum

etc ...

masina are 111 111 km :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau s-ar putea sa fie de la turbina, un furtun crapat, sau trebuie curatata turbina... Nu am cunostiinte in mecanica, dar stiu cum imi facea la B5.5 cand imi era pe duca turbina.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu la masina din semnatura ,era de la furtunul de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere la 200 cu ALH-ul variant sunt balarii. 185 mai merge spre valoarea reala, deci trebuie sa fii multumit.

ok...dar acum abia urca spre 160-170 cu indulgenta...de asta ce mai zici? iar 100 o ia cam in 20 de sec...... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca turbina porneste DOAR dupa 2000 de turatii si e normal sa fie mai puturoasa sub 2000.

Dar daca zici ca inainte nu era asa iar acum este, poate o fi totusi de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

Am si eu o problema cu masina din semnatura pe care o am de putin timp si anume : trage foarte bine de pe la 1800 pana la 3200 rpm dupa care apre o lipsa evidenta de putere( cel mai clar se vede in tr. a 4-a de viteza), dar tot mai urca in turatie cu greu pana pe la 3700 rpm. Intr-a cincea nu pot depasi 180 km/h, desi mai am pedala, daca incerc sa mai accelarez simt cum da un gol ca o lipsa clara de putere si ramane plafonata. Mie personal imi seamana a geometrie de turbina blocata si in plus am pe langa fluieratul turbinei un fasait strident. Mentionez ca am revizia completa facuta de vreo 1000km inclusiv ambreiaj si distributie noi si tot traseul de vacum si intercooler verificat la sange. Pe tester nu apare absolut nicio eroare.

G4 caravan-2002, AXR, 74 kw

Astept pareri ! Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Turbina se invarte de cand pornesti motorul pana cand il opresti.

2. randamentul maxim se obtine de la 1800 spre 3000 rot, cand turbina se roteste si cu 200 000 rot/min.

3. Din ceea ce se descrie pare sa fie EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa mai fie si debitmetru de aer. Incearca o scanare cu VAG si va iesi valoarea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de vreo 3 sapatamani. La 22,000km masina a inceput sa aibe un fel de bataie/tremor pe drum drept si OK se aude un "tranc-tranc-tranc..." o bataie f.surda si cu unele mici trepidatii. Se aude/simte f.sporadic. Am crezut ca e de la partea de rulare, directie etc.

Am fost la service-ul reprezntantei, si nimic! Au verificat suspensii/directie/bucse/suporti motor/suporti esapament/planetare, etc plus am cerut scanare motor (injectoare & co) si cutie DSG, si am si schmibat filtrul de motorina. Si ii si stiu pe cei de acolo, deci au toata bunavointa (au mers in teste, etc...).

Azi dimineata pe la 1,500ture masina dadea niste mici rateuri, in primii 1000m (deci motor rece) ca si cum nu se alimenta cum trebuie...pe urma a disparut. Sincer, mie mi se pare ca de cand am auzit cloncanitul acela surd parca nu mai trage motorul rotund cum a mers inainte.

Intrebari:

1. Sa fac resoftare?

2. Ce naiba e EGR?

3. Sa cer verificare turbina, pompa de motorina, injectoare (masina e fabricatie 15 august 2008, 170CP cu DSG)

4. Poate sa fie de la DSG?

5. Care e parerea voastra despre aditivi suplimentari in motorina, sa cumpar sa pun la 4-5 plinuri (scrie pe ele ca mai curata gudroane si alte dracii din motorina)?

6. Ce teste/verificari sa mai fac?

Sunt mahnit ca inainte am avut un Passat fabricatie iunie 2007 benzinar cu Tiptronic, si peste 80,000km cat am bagat in 1 an de zile, nu am avut nici o problema cu el. Si mi-a trebuit diesel ca fraierul...

Merci,

ECC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebari:

1. Sa fac resoftare?

2. Ce naiba e EGR?

3. Sa cer verificare turbina, pompa de motorina, injectoare (masina e fabricatie 15 august 2008, 170CP cu DSG)

4. Poate sa fie de la DSG?

5. Care e parerea voastra despre aditivi suplimentari in motorina, sa cumpar sa pun la 4-5 plinuri (scrie pe ele ca mai curata gudroane si alte dracii din motorina)?

6. Ce teste/verificari sa mai fac?

1. DA! Vei fi incantat de noul comportament al masinii. Asta daca vrei mai multa sportivitate...

2. Exhaust gas recirculation. Reduce noxele. In esenta este o valva. Motorul poate merge si fara EGR fara probleme.

3. Fa-i o scanare cu VAG - com-ul.

4. Nu prea cred, ai putini km.

5. NU! Fara aditivi! Producatorul masinii exclude acesti aditivi!

6. Cred ca problema ta este de la motorina. Ai alimentat pe undeva unde ti-a pus si un pic de apa sau rezervorul benzinariei avea depuneri (o statie mai veche).

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul NU poate merge fara EGR si fara debitmetru fara probeme.

Dupa ce scoti mufa de la debitmetru sau egr..mai mergi cca 20-30 km.

Dupa aia se aprinde becu cu Exhaust gas bla bla adica cica poluezi

La NEXT tentativa de pornire..LULA....nu te mai lasa..ca sa nu poluezi.,.asa ca: ori scoti mufa de la baterie, astepti 10 minute..si poate porneste cat sa te duci la service..sau nu..

Tested on humans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la faptul ca Passatul poate merge fara EGR-ul scos la coltul blocului. Vroiam sa spun ca in general orice masina merge fara EGR, cu adaptarile corespunzatoare. EGR-ul este o inventie pentru a mai reduce din poluarea masinilor, recuperand din gazele nearse. Daca-l scoatem si aruncam pe teava de esapament si gaze nearse? Mergem! :) Scuze pentru off-topic, ma opresc aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si io o problema poate ma ajuta cineva. De curand m-am intors dintr-o excursie in afara si am constatat la masina din profil urmatoarea problema:

in mers pe autostrada in treaptele de viteza superioare la o turatie de peste 3000 rpm motorul se taie adica nu mai are putere.sunt cu piciorul in podea iar nu mai accelereaza ioc. daca opresc si repornesc motorul isi revine insa pana la o noua atingere a turatiei respective. ce sa fie oare, sonda sau debitmetru sau... doamne fereste turbina. as putea sa ma edific daca o duc la un tester. sau exista si alte metode mai primitive de diagnosticare a problemei. mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fa-i un log in mers si posteaza-l aici. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa fac un test cat mai repede insa sunt undeva la tara si pana ajung in bucuresti mai dureaza vreo saptamana. in alt mod nu as putea sa ma edific? intreb... ca doar nu dau cu paru. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
in alt mod nu as putea sa ma edific?

Ca sa fii sigur, nu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat si eu problema cu lipsa de putere la turatie mai mare, asta dupa ce am fost la mai toti "cunoscatorii" din oras-Craiova fara sa rezolv nimic.

Am apelat la specialistii TCM TURBO ( Bortun Mugur - prieten si colaboratur al "nasului" Dragos Voinea, pe zona Craiova ), caruia tin sa-i multumesc pe aceasta cale pt. promtitudinea si eficacitatea cu care mi-a aratat rezolvarea problemei :

Initial fostul proprietar mi-a zis ca masina are cip tuning de 130 cai, insa lucrurile stateau exact invers si anume masina tragea de rupea pana in max.3000 rpm dupa care aparea o lipsa totala de putere indiferent de treapta, iar viteza maxima era de aproape 175 km/h. Dupa un log in mers verdictul a fost turbina, injectoare ok, MAF ( debitmetrul ) praf si EGR ca si inexistent. Am luat EGR si debitmetru Pierburg dupa care masina a renascut, trage fara plafonare pana in zona rosie si consumul a scazut simtitor.

Am de gand sa-i cresc puterea intrucat in urma scanarii softului pe care il am pe masina a reiesit faptul ca este original de fabrica, dar am primit o oferta buna de pret din partea lui Mugur- TCM TURBO, insa acum sunt putin incurcat d.p.d.v. financiar, dar cum am banul o sa fac remaparea fara ezitare.

Bafta la toti ! Si inca un sfat - Apelati la specialisti nu la toata lumea care si-a luat un laptop drept tester, dar care habar nu are sa interpreteze o eroare si in plus da pe dinafara de mandrie si orgoliu.

Modificat de alin s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!