Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Se pare ca am si eu o problema de putere. Azi am fost la service si am curat turbina, pentru ca am primit un limp mode acum doua saptamani. Pana aici totul ok, doar ca, cand am iesit sa testez masina..surpriza, nu mai trage nici la jumate din capacitate. Am facut teste peste teste in mers (mecanicul, nu eu) si absolut toti parametrii sunt in ordine, mai putin cel care indica cantitatea de mototina injectata (acolo scria limitele intre 50 si 100 parca, dar la mine era undeva pe la 25-30).

In rest nu da nici o eroare. Am scos si mufa de la debitmetru si asa merge si mai rau, deci am tras concluzia ca nu este el de vina(acest lucru l-a sesizat si VAG-COM, a aratat eroare, apoi dupa ce am sters-o iar nimic). M-am gandit maine sa schimb filtrul de motorina.

Ma puteti ajuta, va rog, si cu alte idei? Dupa ce am citit topicul asta ma tot gandesc ca poate or uitat sa puna bine ceva furtun sau...?

Totodata, zicea 99clu pe pagina 2 ca se poate ca turbina sa fi ramas pe deschis si face presiune prea mare! Ce inseamna asta? nu ar trebui sa apara eroare in cazul asta?

Va multumesc anticipat!

PS: Motorul este 1,9 TDI, ATJ, 85 KW, PD

Modificat de BogdyS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na gata am rezolvat problema. Se pare ca filtrul de motorina a fost imbacsit. Asa ca aveti grija de unde luati motorina! Eu am luat pt ultima data de la rompetrol!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.am si io o problema de mers ciudat al motorului:cind ajunge turometrul pe la 2000 de rot,parca are o scapare cind masina incepe sa fuga de sub mine.deci nu are o putere constanta ,are un prag de putere.oare sa pierd presiune pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns si eu in grup (pierderi putere)...

- mergeam spre breaza sambata, m-am oprit la o cola si am completat cu putin ulei (pana atunci totul era ok)

- dupa ce am plecat de la cola ii dade-am talpa si nimic crestea viteza treptat (incet) pana la 120km/h (mai mult nu mergea)

- ajung la breaza las motorul sa se raceasca 3 ore, dau o tura, si isi mai revenise. am mers pana in 150km/h dar accelerand f greu

- nu scoate nici un fum, nu se aude nici un zgomot ciudat, dar nu trage (i-am scos asr-ul, am oprit clima si am calcat pedala... nimic, accelereaza incet pana pe la maxim 4000 ture)

Sa fie din cauza uleiului completat (ca de atunci nu mai trage)?

- e acelasi ulei (ca cel din bloc m) si nivelul e in limite

pot sa mai circul cu masina asa (pana ajung sa fac testul vag-com)? fara sa stric si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce strica dar trebuie sa ajungi mai repede la un test . Vezi ce errori gasesti iar daca este fara errori tb facut un log in grupurile 3, 10 si 11 in modulul engine . Succes .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina si-a revenit, merge ca inainte (este f ciudat).

oricum trebuie sa gasesc cauza pierderii de putere si banuiesc ca e din cauza uleiului completat sau din cauza ca am alimentat de la Luk oil (e prima data cand alimentez de al luk si ... sau pura coincidenta).

exista un istoric al motorului? se tinundeva datele (parametrii de functionare ai motorului)?

in felul acesta as putea vedea ce nu a mers in weekend-ul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

dupa ce masina intra in limp mode cel putin o data pe saptamana ...

s-a rezolvat problema cu ajutorul lui cipos, mi-a schimbat actuatorul.

acum masina se comporta f bine.

omu' stie

:)

Modificat de iugusss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o problema mai veche la masina din semnatura, iar simptomele ar fi urmatoarele:

-atunci cand motorul se incalzeste, cand incerc sa plec de pe loc, trebuie sa plec foarte usor pt ca da sa moara daca nu accelerez peste 1500rpm.

-daca accelerez de la 1300rpm, nu accelereaza deloc, dar la 1800rpm te baga in scaun.

-cand pornesc si dau scurt la automat, porneste cam o secunda dar se opreste, cam ca atunci cand sunt probleme cu imobilizatorul.

-viteza maxima pe autostrada nu a trecut de 205km/h, si de pe la 180 a urcat greu. ma gandesc ca la 131cp ar trebui sa ajunga pe la 220 relativ usor.

pe tester nu apare nici o eroare.

ma gandesc sa fie ceva probleme la debitmetru sau la clapeta EGR.injectoarele au valori f bune.

astept sugestii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca poate sa fie pompa de tandem.... aia din rezervor face mai urat la simtome

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-viteza maxima pe autostrada nu a trecut de 205km/h, si de pe la 180 a urcat greu. ma gandesc ca la 131cp ar trebui sa ajunga pe la 220 relativ usor.

Partea cu viteza maxima e posibil sa fie ok. La masina mea, Ibiza de 131CP, motor ASZ, viteza maxima in talon e 205km/h. A testat o singura data un prieten si tot asa s-a manifestat, a atins greu 200 si un pic (2 persoane in masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Care este viteza maxim constructiva din talon?

2. Discutiile despre viteze maxime ilegale atinse in Romania sunt interzise pe vwforum, indiferent daca sunt folosite ca metode de testare sau identificare a unei erori/probleme;

3. Incearca cu un alt debitmetru (cu toate ca daca avea probleme ti-ar fi spus VagCom-ul), curata EGR-ul daca il banuiesti, schimba si furnizorul motorinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific, nu am nici talonul nici masina aici. oricum masina teoretic are si chip de vreo 10% putere.

-legat de debitmetru, e posibil sa mearga prost sau se pune doar problema sa mearga sau nu. odata mi-a iesit furtunul de la turbina care intra in egr, si a trebuit sa scot mufa de la debitmetru pentru a putea merge cu masina.(eroarea a fost stearsa ulterior).

-clapeta EGR are doar o pozitie deschis(in timpul functionarii motorului) si inchis (motor oprit) sau ea functioneaza in pozitii intermediare sub 2000 rpm?

scuze pt postul legat de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-clapeta EGR variaza in mers sub 3000rpm. Ce e inchis la oprire motor si deschis in functionare este shut-off valve.

Mai bine te duci la un mecanic care stie ce e sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna CHIP ? Ai cumva PowerBox ? Daca da incearca sa-l scoti si vezi ce simptome are masina dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut,

Vin si eu cu o intrebare . prima de cand am cont pe acest forum dar citesc cu placere.

Am un Golf V 1.9 TDi 90 cp motor tip BRU. masina din 2005 130.000 km. parca nu mai are putere cand accelerez.din ce am observat pe la 2000 -2300 rpm da un sut si scoate un fum negru pe teava esapament dar nu mereu. numai daca accelerez mai apasat.

sunt filtrele schimbate si pana acum nu am avut probleme cu ea.

ma poate ajuta cineva cu un test ? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele pot fi multiple. (debitmetru, turbina, catalizator imbacsit...).

In prima faza roaga pe cineva sa-ti faca o scanare si un log in mers, 80% ca gaseste problema. Scapi de o gramada de experimente si cheltuieli inutile pe piese.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. am vb deja cu voinea si o sa imi fac o scanare sa vad care este cauza. eu inclin spre injectoare infundate .

revin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un passat 19tdi 110 din 98 are aproximativ 330k km. mi se opreste turbina dupa 2200 turatii in treapta a-5-a(asta se intampla destul de des). trebuie sa opresc si sa repornesc motorul k turbina sa isi revina,si uneori porneste f greu cand motorul este cald. niste sfaturi ar fi binevenite ... va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fiind prima mea aparitie pe acest forum vreau sa salut pe toata lumea in primul rand, dupa care sa va zic problema mea:

Detin un golf 3 din 97 iar in ultima vreme i-mi face figuri motorul adica daca apas brusc pedala de acceleratie sau la o viteza de peste 120 km/h parca nu-mi mai intra turbo iar motorul i-mi franeaza putin masina indiferent cat de tare as apasa pedala. Am pus-o pe vagtest si aia mi-au zis ca masina e ok.I-am schimbat toate filtrele, i-am pus ulei castrol+ un tratament din ala pt ulei, i-am curatat debitmetru dar problema persista.In mers daca ii iau contactul si pornesc din nou motorul, masina i-si revine dar pt scurt timp.

Langa debitmetru am o supapa la care vine 3 furtunase, un furtunas pleaca la ciuperca aia de langa turbo unde e admisia, iar cateodata cand ii pun contactul supapa aia incepe a tacani si masina i-si mai recapata din forta.

Deci unde ma sfatuiti sa-mi bag creioanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mai bagat un ochi pe la motor si am observat ca turbina este unsa toata cu ulei din ala negru jegos, cu toate ca motorul luceste ca nou,iar valva care i-mi tacanie cand merge binisor motorul cred ca e aia N75. Si inca un amanunt: Cand am bagat-o pe VAG-COM aia mi-au zis ca turbo functioneaza, cica nivelul e in jur de 1100 si e bun. Despre ce nivel vorbea mecanicul habar nu am de aceea mi-am propus sa va intreb pe voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.am si eu o problema la un passat 1.9 tdi ajm 115 cai.cand motorul e rece trage foarte bine ,dar la 90 de grade nu mai are aceiasi vigoare,demarajul e mai lent.a mai intalnit cineva problema asta si care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers si postealzal in topicul cu loguri si sunt niste baieti experimentati care o sa til interpreteze, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt alphso.Cand nu-ti mai tacane chestie aia ,cred ca ai o problema.Faptul ca nu mai ai putere dupa 120 la ora,poate fi din cauza unui reglaj prost la actuatorul de la turbina,in sensul ca este reglat sa-ti lase gazele sa treca pe langa ,de la o anumita presiune pe langa turbina(in cazul tau o presiune prea joasa).Asta se poate regla f simplu :se modifica lungimea actuatorului din axul filetat(la ochi,sau cel mai bine pe tester). Banuiesc ca motorul tau este 1Z sau AHU.

P.S. Nu lua de buna tot ce am zis eu,Mai asteapta si alte opinii de la altii mult mai meseriasi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!