Jump to content

Uzura anvelope spate


criv
 Share

Postare recomandată

Am dimensiunea standard de 205/55/16 la ambele seturi de anvelope. Service bun la Craiova mai rar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este o problema cunoscuta la puntea multibrat de PQ35.  Se poate regla caderea. 

 

PS poti sa dai o fuga la Targu Jiu, te indrum la un meserias 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspunsuri. Dar daca s-a dereglat unghiul nu trebuie sa schimb si ceva la suspensie? ma gândesc ca nu se deregla din senin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Anvelopele de vara  ce le-am avut anul trecut pe spate,  le-am pus anul acesta pe fata.  Problema e ca la viteze peste 80-90 km/h  bate ceva pe fata , nu trepideaza  nimic.  Am fost la un service de jante si anvelope si mi-au spus ca jantele sunt ok dar anvelopele care au fost pe spate sunt uzate in valuri   pe o parte. Din loc in loc au usoare adancituri pe partea interioara, si din aceasta cauza se aud bataile peste o anumita viteza.

 

 

   De la ce au aparut aceste adancituri ?  Mi s-a zis ca nu prea am ce face decat sa le folosesc asa sau sa cumpar altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am verificat niciodata. Sa fie asta una din cauze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza amortizoarelor uzate poate aparea uzura inegala la anvelope chiar daca directia este reglata perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele de vara ce le-am avut anul trecut pe spate, le-am pus anul acesta pe fata. Problema e ca la viteze peste 80-90 km/h bate ceva pe fata , nu trepideaza nimic. Am fost la un service de jante si anvelope si mi-au spus ca jantele sunt ok dar anvelopele care au fost pe spate sunt uzate in valuri pe o parte. Din loc in loc au usoare adancituri pe partea interioara, si din aceasta cauza se aud bataile peste o anumita viteza.

De la ce au aparut aceste adancituri ? Mi s-a zis ca nu prea am ce face decat sa le folosesc asa sau sa cumpar altele.

Salutare tuturor,acum o sptm am schimbat anvelopele pe spate ptr ca aveau uzura interior(dinti de fierastrau) pina a le schimba mam tot interesat de unde vine aceasta uzura,majoritatea mi-au zis ca din cauza ca circul singur in masina si ca avind suspensiile tari produce aceasta

uzura. Adevarul este ca le dau dreptate dr vreo 2 ani tot cu masina goala am mers si cam de atunci am bagat de seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

acelasi lucru l am patit si eu la anvelopele pe spate,mi s au tocit dinte de fierastrau-golf v. se pare ca ar fi de la amortizoare. oricum este prima masina la care am patit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am rezolvat(asa cred cel putin) tocitul anvelopelor pe spate. Era unghiul de fuga dereglat. Cand am intrebat mi-au spus ca este de la uzura "uniforma" a pieselor care se "lasa" in timp. O fi adevarat sau nu ramae de vazut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu deformarea cauciucului pe interior la numai 10000km o am si eu. Explicatia specialistilor, masina usoara pe spate si probabil profilul anvelopelor. Solutia , la urmatorul schimb de anvelope se recomanda cauciucuri cat mai noi maxim un an de la fabricatie si un model asimetric cu mai multe "santuri" pe partea interioara. mi au recomandat Hankook.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Anvelopele de vara  ce le-am avut anul trecut pe spate,  le-am pus anul acesta pe fata.  Problema e ca la viteze peste 80-90 km/h  bate ceva pe fata , nu trepideaza  nimic.  Am fost la un service de jante si anvelope si mi-au spus ca jantele sunt ok dar anvelopele care au fost pe spate sunt uzate in valuri   pe o parte. Din loc in loc au usoare adancituri pe partea interioara, si din aceasta cauza se aud bataile peste o anumita viteza.

 

 

   De la ce au aparut aceste adancituri ?  Mi s-a zis ca nu prea am ce face decat sa le folosesc asa sau sa cumpar altele.

 

 

Nu le-am verificat niciodata. Sa fie asta una din cauze ?

 

problema  : cauciuc uzat uniform / "dinte de fierastrau"

inainte de a face tot felul de reglaje si directii recomand un test de amortizoare care costa undeva pana in 100 lei depinde de service, nu am crezut pana nu am patit-o pe pielea mea, cand reglam de 2 ori pe an directia si unghiuri si alte setari iar cand am facut un test am gasit amortizorul spate dreapta intr-o stare jalnica, chiar daca masina nu avea mai mult de 100k km si am mai fost la unele vulcanizari si un 'nea de acolo imi zicea de amortizoare clar dar cine sa il creada ...

@faraacte : asta e vrajeala cu masina prea usoara, si ca ai nevoie de cauciucuri nushdecare cu ceva prostii pe o parte... ce fraierii aia care au proiectat masina nu au luat in calcul ca este posbil sa mergi cu masina goala ?! probabil ti-au recomandat hankook si pentru faptul ca aveau ei ceva target de facu la furmizor...

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va spun cum am rezolvat momentan si sper definitiv problema... , pentru ca anvelopele erau aproape noi cei de la service au reusit sa le "rectifice" adica au luat din "carne" pana au ajuns la un nivel . Au raschetat toata suprafata cauciucului cam 1 mm sa zic. Apoi am facut unghiurile unde chiar aveam deviatii. De atunci am mers in concediu aprox. 6000 km iar zgomotul nu a mai aparut.

Sper sa fi fost unghiurile de vina.

Oricum si parerea mea e ca trebuie verificat ca masina sa fie in stare tehnica buna inainte sa dam vina pe anvelope. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica au luat din ele ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au "raschetat" suprafata de rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cunosc denumirea procedurii cert ca @loghy a tradus perfect ceea ce am vrut sa spun :). ms. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-ai facut si pe mine curios :)

Cu ce/cum au "raschetat" anvelopa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Machinig/ grinding tires.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la tine care metoda au folosit-o?

Unde ai facut operatiunea?

E bine de stiut eu m-am chinuit vreo 2 ani cu ele uzate in dinte de fierastrau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca videoclipurile de mai sus se refera strict la anvelope "Regroovable" ce se folosesc la camioane. Sculele necesare ar trebui sa fie la vulcanizari specializate pe camioane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea nu am facut o in tara, dar pot spune ca procedeul nu e doar pentru camioane.

Nu stiu daca la noi se poate face acest lucru, oricum pe mine m a scutit de cheltuit bani buni pe alte anvelope. Din cate vad google zice ca procedeul se numeste tire truing.

http://www.weaverbrakeandtire.com/shop-for-tires/tire-truing.aspx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic e ca o rectificare. Cum se face si la discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!