Jump to content

Uzura anvelope spate


criv
 Share

Postare recomandată

Am cautat pin aria ptr B6 dar n-am gasit niciunde informatii despre uzura anvelopelor din spate.

Va intreb pe toti colegii forumisti (poate vreunul a intalnit problema) daca se poate regla geometria ptr rotile din spate la Passat B6. Mie imi uzeaza exagerat anvelopele spate in interior ( au ajuns "opinca") desi pe exterior profilul este destul de bun (cca 6-7 mm)

La partea din fata, nu am nici o problema, anvelopele par a se uza uniform pe toata latimea benzii de rulare....

Modificat de criv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, geometria se face cu totul, nu poti face geometrie doar pt spate sau doar pt fata. Totusi, e putin ciudat ca se tocesc cele de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce explicatii se gasesc pe Carbibles la problema ta:

One-sided wear/ One side of the tyre wearing unusually fast --> Improper wheel alignment (especially camber) or Tyres haven't been rotated recently

sau

Feather-edged wear/ The blocks or ribs of the tread are wearing in a feather-edge pattern -->Improper wheel alignment (faulty toe-in) or Bent axle beam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Groove geometria o poti face doar pe fata sau spate daca vrei.. Eu am inlocuit bara stabilizatoare fata si pentru asta mi-au slabit puntea fata, au coborat-o putin, apoi mi-a facut geometria, era absolut necesara...DOAR FATA :)

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima oara cand am facut eu geometria a fost cand mi-am schimbat niste bucse de bara satabilizatoare, iar atunci mi-au facuto pt toate cele 4 roti.

Ciudat de ce in unele locuri se fac concomitent ambele punti, iar in altele se face doar pt o punte :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg din raspunsurile voastre ca la Passat se poate face geometria rotilor ptr puntea din spate...Mi-era teama caci la alte marci/modele, nu se poate actiona nicicum asupra geometriei la rotile din spate, uzura inegala a anvelopelor aratand defectiuni/deformari ale puntii.

Probabil cand o sa merg la service o sa fac ptr ambele punti si fata si spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu anvelopele pe spate am avut si eu.

Am facut geometria si pe spate..dar degeaba...adica nu am reusit sa fac nimic.

Dupa 35 000 km am schimbat toate cele 4 Bridgestone cu care a venit masina , pe 4 Vredestein all seson.

Primele sau dus foarte repedeeeee , erau pe 215 cu profil asimetric, am facut geometria de m-a iesit pe nas ;)

Solutia a fost sa schimb anvelopele , acum am pe 205 si au profil normal .... celelalte Bridgestone sau tocit pe interior foarte repede :blink:

Cauta totusi un loc in care sa iti faca geometria pe toate rotile, poate totusi cu o geometrie si echilibrare a rotilor o sa mai poti folosi cauciucurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teodor06, sa inteleg ca la tine singura rezolvare a fost schimbarea anvelopelor 215 cu 205?

E chiar curios, deoarece in CI a masinii si certificatul inmatriculare, la anvelope care trebuie utilizate scrie 205/55 R16, iar eu in realitate am pe masina 215/55 R16....

Schimbarea de la 215 la 205 are vreo alta influenta asupra masini?

Modificat de criv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema idetica, mi se uzeaza anvelopa de pe parea dreapta spate pe exterior. Am facut geometria si am urmatoarele rezultate:

Spate

Cadere Stanga -1*43'

Dreapta -1*38'

Convergenta Stanga 0*07'

Dreapta 0*05'

Total 0*11'

Axa drum 0*01'

* - grade

Am consultat rezultatele cu manualul de service al masinii si se pare ca sunt perfecte. Daca schimb anvelopele nu rezolv nimic pentru ca sunt la al doilea rand de anvelope care mi se uzeaza pe exterior...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal.,

Si un var de al meu a avut aceeasi belea uza interior dreapta spate.

Cititi aici : http://vwforum.vwfor...76#entry1479476

Iar reglarea unghiurilor nu este aceasi la toate passat-urile.

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut! Pe spate la un golf 4 hatchback, pe partea stanga am un cauciuc care mai are aproximativ 3mm din profil, iar pe dreapta are aproximativ 6mm, iar masina imi sta usor inclinata in stanga! Poate fi din cauza cauciucului mai uzat? pentru ca la suspensie nu mi se pare a fi vreo problema!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

si la mine roata dreapta spate uzeaza anvelopa pe interior,am citi ca amortizorul poate fi uzat, uzura pare a fi asa cu  intermitente,o fi asta problema?

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta este rezultatul uzurii amortizoarelor,anvelopa se toceste inegal ,de preferat daca schimi amortizoarele sa le pui pe ambele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad cum un amortizor uzat poate cauza uzura neuniforma(pe interior) a unei anvelope.Amortizorul nu influenteaza unghiurile unei roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amortizor uzat provoaca uzura in dinti de fierastrau a anvelopei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu este neaparat singura cauza. Eu am anvelopele uzate in dinti de fierastrau din cauza geometriei proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am scris ,uzua este numai pe interior la roata spate, unde am in inteles ca nu se poate regla ,desi ,amortizorul lucreaza destul de bine,zic eu din ce am constatat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu este neaparat singura cauza. Eu am anvelopele uzate in dinti de fierastrau din cauza geometriei proaste.

De ce nu ai facut geometria, daca stii ca de aici este cauza? Sau ma rog, de unde stii ca geometria nu e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ani, in concediu am observat ca anvelopele sunt mai uzate, pe exterior in cazul meu, decat pe interior.

M-am oprit la un service si am verificat geometria. Respectivul mi-a spus ca rotile mele din fata erau asa: /-\ iar cele din spate si ele dereglate.

Am facut atunci geometria am schimbat rotile de pe fata pe spate si de atunci sunt ok.

Am aflat ulterior ca si anvelopele ar fi predispuse la uzura inegala (bridgestone potentza 225/45/17), intrucat pe net mai multi se plangeau de aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,am bagat si eu de seama că pneurile spate sunt tocite mai intens în interior,nu ar fi problemâ am 70.mi km facuti cu ele dar totusi doresc sâ aflu o rezolvare dacă există.oare doar acelea pe 215 au probleme ori e vorb de ceva bucsaraie sau e defect de constructor vw.

 

Regulament Art. 2.

Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;
- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As avea nevoie de un mic ajutor. Am al 2 lea set de anvelope pe spate care imi face asa zis fenomen de ,, dinți de ferăstrău". In 3 ani sunt la al 2 lea set de anvelope cu care pățesc acest fenomen. Ce ar trebui sa verific ? Suspensia sau unghiul de fuga? Am reglat odata in primăvară unghiul deci nu cred ca este de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele sunt uzate, altele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Abia astazi am reusit si eu sa schim anvelopele de iarna cu cele de vara si spre uimire mea cele pe spate sunt uzate destul de mult pe interior, inutilizabile sezonul urmator. 

Ce piese ar putea cauza asta? Nu cunosc sistemul de suspensie dar nu cred sa se regleze unghiul de fuga si pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marime ai la cauciucuri? trebuie o verificare a unghiului de cadere pe spate, Am montat pe masina mea 225 45 17 si am sesizat ca cele pe spate se uzau lafel pe interior, m-am dus la un service bun si i-am rugat sa imi modifice unghiul de cadere pe spate fiind reglabila puntea spate prin intermediul unor shaibe cu gaura excentrica la suruburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!