Jump to content

AC Lupo diesel


jondo1ro

Recommended Posts

Ma ajuta si pe mine cineva cu niste poze de la un Lupo diesel cu Ac ?

Vreau sa vad cum e instalat si daca s-ar putea monta AC pe Lupo 3L.

Din ce poze am vazut la cele pe benzina difera sistemul (curea, role). Vreau sa vad daca am macar gaurile de prindere ptr compresor.

Link to post
Share on other sites

Se poate monta AC pe Lupo, dar din cate am inteles costa in jur de 1000 Euro si nu stiu daca merita :) Si eu as vrea AC pe Lupo meu, dar am zis ca nu are rost sa mai bag 1000 Euro si peste 2 ani daca o schimb, pierd o gramada + ca se pierde si din puterea motorului. Si asa nu are multi calutzi :icon_cheesygrin:

Link to post
Share on other sites

Vad ca nimeni de pe aici n-a instalat, tocmai din cauza calculelor de genul asta...

Pana la urma o instalatie AC completa la dezmembrari se vinde cu 350-400 euro...iar de instalat poate ne descurcam....vedem...

Eu inca nu renunt la idee...si nici la masina...

Intai vreau sa vad despre ce e vorba, ce inseamna instalatie completa....codul pieselor....

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

voi doriti sa montati originala instalatia ori sa mearga pe lupo? eu unul daca as gasi o instalatie de tico.... care are si buton pt. economic... cred ca doar asa as face ceva bun pe lup ,caci daca ar manca continuu din puterea motorului , cum m-as mai descurca la consum si la demaraj, oricum nu ar mai merge decat pe tiptronic caci altfel pe E nu as mai avea putere

Link to post
Share on other sites

Care e treba cu pozitia E la schimbator? Am mai vazut un lupo asa cu E, dar eu pe 3L am pozita D (Drive). Care e explicatia?

Link to post
Share on other sites

Care e treba cu pozitia E la schimbator? Am mai vazut un lupo asa cu E, dar eu pe 3L am pozita D (Drive). Care e explicatia?

eu din cate am inteles pozitia E este aceea in care puterea motorului este redusa cu 40%, deci functioneaza economic si schimba singura vitezele , cealalta este pozitia tiptronic in care schimbi la momentul dorit de tine vitezele.

Link to post
Share on other sites

Pai si la mine pe "D" se schimba automat vitezele, dar eu am buton "ECO", care face ca motorul sa se opreasca daca tin frana apasata mai mult timp :icon_thumleft: Poate tu nu ai butonul ECO si merge tot timpul cu 60 % din puterea motorului :P

Link to post
Share on other sites

Sa revenim la problema cu AC-ul....ce de asta am deschis topicul...

Nu se poate monta instalatie de AC de la un TICO....nu se poate monta nici macar de la Tico pe Matiz.

Sunt mai multe motive ptr care nu se poate, nu le insir aici.

La Lupo....din ce am vazut pana acum... nu exista pe "fulie" canal separat ptr cureaua de AC (asa cum e la unele) ci un alt tip de curea decat cea pe care o avem montata... care o sa antreneze si compresorul.

In legatura cu mersul motorului... cu "omoratul" motorului din cauza AC-ului...aflati ca sunt modele de 3L care au din fabrica AC si merg f bine...sa mai zic si ca unii mai "nebuni" si-au modificat instalatia originala de AC si au facut-o climatronic?! (bineinteles au legaturile si comunica cu partea electronica respectiv ECU (sper sa nu vorbesc prostii) responsabila de reglarea turatiei in timpul mersului s.a.m.d.

In concluzie...nu intentionez sa iau un AC oareare de la o masina...sa il arunc acolo si sa il leg la motor...fara sa aibe conexiunile care trebuie...si unde trebuie.

Inca astept poate cineva care nu are 3L ci 1.4TDI sao Polo 6N diesel sa-mi faca niste poze cu instalatia ...cat despre achizitionarea AC-ului o sa caut o instalatie completa de Lupo 1.4 TDI, de Polo 6N diesel...sau de ce nu Audi 1.4 sau 1.2 TDI (astea ar trebui sa fie ok)

Link to post
Share on other sites

scuze cu ideea de A.C. de la tico ori matiz( stiai ca nu au fulia asemeni tico cu matiz, asa-i?). nu ezista pe lupo SDI A.C.?Dat fiinca au aceeasi configuratie la motor conductele pot trece pe acelasi loc si la 3L, de la radiatoare pana sub bord,nu?presupun ca fuliile sunt identice ca model si nu ar mai fi nevoie decat de o curea mai lunga sa antreneze si compresorul, corect? ce parere ai?s-ar gasi cineva cu dotare SDI( poate nu SDI ci chiar 1.4 TDI) si cu A.C. sa ne faca cateva foto la compartiment motor?

Link to post
Share on other sites

Vad ca nu se ofera nimeni....o sa trebuiasca sa-i opresc in trafic.....:) , sau sa ma duc dupa ei la mare...sa-i caut...

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Si eu am luat problema cu AC pe 3L in serios. Deja am adunat ceva piese dar dupa ce mi-au zis unii ca monteaza pe Loganuri cu 1000 euro as fi foarte tentat sa dau mia pe instalatie noua si montaj inclus. Inca nu am intrebat la Midocar sau alt dealer cat ar costa distractia exact. M-am orientat decat la preturile din ETKA si sare de 1500EURO. Poate cineva a facut totusi o intrebare.

Am descoperit exact de pe ce masini ar merge componentele asa ca daca mai intereseza pe cineva pot da detalii.

Link to post
Share on other sites

Ce piese ai...?

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

Pai ce se monteaza sub bord si ceva conducte. Mi-ar mai trebui compresor cu tot cu suport, condensor echipat, vreo doua conducte si cuplele electrice. Nu stiu daca masina are cablurile trase pentru AC din fabrica dar daca nu le are trebuie sa construiesc si sa vad daca nu cumva trebuie facuta vreo activare a AC din ECU.

Edited by husky
Link to post
Share on other sites

parerea mea e sa cumperi totul nou,daca tot doresti sa pui clima pe o masina ce nu are din fabrica.

motivul?

degeaba te bucuri de pretul ,nu chiar cu mult mai ieftin decit la instalatie noua,400-500 de euro mai putin fata de 1000,dar astfel elimini unele riscuri ce pot aparea ulterior achizitionarii,ca de exemplu:radioator crapat/spart/fisurat,motoras mort/gripat si cea mai dureroasa problema compresorul care poate fi de la stricat/mort la gripat sau mai te miri ce.

asa ca,daca tot vrei musai clima,sfatul meu e sa pui nou TOT,eventual sa te risti la a monta tu totul ca experienta,si in cazul in care ai succes iti demonstrezi ca poti si pui si banii de manopera deoparte.

Link to post
Share on other sites

Asta cu montatul singur...daca nu ai tangenta cu domeniul e iarasi riscant. Daca esti un pui de mecanic .. si stii cate ceva merge...dar altfel nu recomand.

Se poate intampla ca toate ochiometric sa le vezi bine. Insa ele trebuie aliniate f bine pentru ca in timp, micile imperfectiuni se transforma in drame de genu: rulment spart, curele sarite.

Link to post
Share on other sites
Asta cu montatul singur...daca nu ai tangenta cu domeniul e iarasi riscant. Daca esti un pui de mecanic .. si stii cate ceva merge...dar altfel nu recomand.

Se poate intampla ca toate ochiometric sa le vezi bine. Insa ele trebuie aliniate f bine pentru ca in timp, micile imperfectiuni se transforma in drame de genu: rulment spart, curele sarite.

era doar o idee si nu un indemn.

Link to post
Share on other sites

Exista un singur motor cu cod : ANY care sa aiba din fabrica A.C.? eu stiam ca nu au scos si varianta asta, deci nu cred ca pot exista gauri pt. ceva care nu-i foloseste fabricantului ! gresesc?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nu stiu daca gresesti, sau nu..... :icon_thumright:

De ce oare apare in cataloage compresor/refrigerant la modelul Lupo 3L ?

De ce... pe un alt forum am vazut cum cineva a tranformat AC-ul de Lupo 3L in Climatronic ...?!?

Link to post
Share on other sites

Cred ca daca el a ajuns pana la nivelul asta( climatronic...frate) merita luat la ...niste intrebari, despre cum a facut si ce a facut sa obtina rezultatul asta!

De acord?

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Stie cineva daca sunt diferente intre instalatia de AC de pe motorul de 1l si motorul de 1.4 TDI? Daca da, exista posibilitatea ajustarii pe motorul de 1.4 TDI? Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Este foarte greu de schimbat de la fara ac. la varianta cu ac. si costa foarte mult.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Ce se mai aude cu instalatia de AC pe 3L? A reusit cineva, a mai incercat cineva? Sunt destul de interesat, doar am nevoie de niscaiva tipsuri.

Danke!

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

poate cineva cu un motor 1.4 tdi sa posteze o foto cu radiatoarele?

sa vedem diferentele de pozitionare ( daca exista)?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...