Jump to content

Vitezometru octavia


wormostar
 Share

Postare recomandată

Salutare, deschid acest topic datorita fatului ca nu am gasit pe forum ceva mai clar legat de vitezometrul din bord.

Daca mai este vre-un topic deschis imi cer scuze, pe aceeasi problema.

De ceva timp vitezometrul meu joaca aiurea la viteze constante, adica daca aceelerz imi arata viteza normala sai daca incep sa decelerez ori oscileaza acul in jos ori se duce la 0.

De azi am observat ca daca stau pe loc ceasul vitezometrului incepe singur sa urce cam pana la 20-30 km/h si incepe sa inregistreze metri facuti fara sa plce de pe loc cu masina.

Am discutat cu un mester si mi-a spus ca poate fi instrumentul defect si ca de aia nu-mi da nmic cu vag-comul.

Voi ce ziceti?

Sau este defect senzorul din cutie? si apropo! unde se afla? ca sa stiu ce sa caut

Modificat de wormostar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca si bip-urile apar concomitent cu miscarea aia haotica a vitezometrului, nu?

Din cate imi dau seama, problema e IN cluster. Dar nu stiu cine s-ar baga sa repare, si daca merita. Mai usor iei un cluster sh, mai ales ca n-ai BC.

Deci problema ta nu e ca si aici, caz in care era de vina senzorul de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva bipurile apar cauza ca ai frana de mana trasa ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar beepurile apar daca am frana de mana trasa si cand vitezometrul pleaca aiurea din pozitie stationara.

Dar nu totimpul pleaca de la 0 viteza vitezometrul, dar mai tot timpul imi cade acul in timp ce rulez pe drum la orice viteza.

Am incercat si cu singuranta 15 scotand-o din mers, apoi am scos si bornele la baterie sit tot la fel face :ceuameni:

cat costa un bord nou? si sh?

ps: am computer de bord, pt. ca e model elegance

la diagnoza cu vag-comul mi-a dat erroare de comunicare la abs, dar mie imi functioneaza corect abs-ul si in bord nu apare erroare.

si cand am pus bateria la loc prima data pe contact mi-a aparut si semnul de la esp, stiind ca eu nu dispun de aceasta functie. LA a doua pornire nu a mai aparut semnul de esp la autotestul instrumentelor de bord.

Oare are vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am computer de bord

Aha, e pe display-ul ceasului. Nu-l observasem, il cautam intre ceasuri, ca la modelele mai noi.

Un cluster ar fi pe la 100 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, e pe display-ul ceasului. Nu-l observasem, il cautam intre ceasuri, ca la modelele mai noi.

Un cluster ar fi pe la 100 de euro.

nou? sau sh?

pe unde e senzorul de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara mergand spre casa, termometrul exterior imi indica 15 gr si acul vitezometrului aprope ca nu mai facea figuri, deci daca e frig afara vitezometrul megre mai bine.

Ideea e ca daca imi pica in decelerare acul pot sa merg si 5 km in frana de motor , km care nu sunt inregistrati in bord.

Sa fie pana la urma senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou? sau sh?
Sh, evident. Dar e bun.

Senzorul de viteza se afla pe cutia de viteze, langa una din planetare.

Cam asa:

g22vehiclespeedsensor.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te grabi sa cumperi piese aiurea pina nu faci citeva testari sa vezi cine-i defect...semnalul senzorului de viteza merge si in ecu motor...pune vag com pe ecu motor,monitorizeaza viteza de deplasare si observi daca ecu motor vede viteza la fel ca si clusterul...daca variatiile sint identice si pe ecu motor si pe cluster,e de vina senzorul de pe cutie sau cablajul....daca dimpotriva,ecu motor vede viteza reala si variatiile sint doar pe cluster,poate fi defect bordul,dar si din alea am reparat citeva...nu te arunca din prima sa cumperi cluster...daca nu ai vag com sau nu te pricepi apeleaza la omul potrivit...daca ai fi mai aproape de mine te-as putea ajuta...succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am testat cat m-am priceput, dar la autotest imi iese ok, in mers nu stiu exact cum se face, am sa mai bunonez la soft, tin sa va spun ca am un vagcom seria 322 parca.

Azi a inceput sa mearga aiurea si indicatorul de benzina, stiu ca am cam juma de rezervor si imi arata pe rezerva , ba mai mult, ba se plimba cum vroia el.

Mai tare este atunci cand stau peloc si turez motorul se ridica si acul la vitezometru odata cu turatia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi a murit detotot vitezometrul si nu mai inregistreaza nici km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un test cu vag-com sa vezi daca e acul dus sau nu vine semnal de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitati ce mi-a dat dupa testul cu vagcomul

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 033 K

Component: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3553

Coding: 00231

Shop #: WSC 31480

TMBBX41U522625241 SKZ7Z0A1317724

1 Fault Found:

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 1U1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11010

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1U0 920 811 B

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding: 19123

Shop #: WSC 33906

TMBBX41U522625241 SKZ7Z0A1317724

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 3X Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar, nu? :D

Tot cu senzorul ai probleme. Dar eu inclin sa cred ca trebuie curatate la sange contactele. Se intampla des sa intre apa la ele si sa se cocseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' nu au mufe whaterproof? intreb si io!

ajung usor la senzor chiar daca am scut?

oricum trebuie sa termin cu plimbarile prin tara ca sa ma pot uita la mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba e waterproof, dar in timp devine casant cauciucul ce etanseaza mufa si intra apa fara nici o problema.

De umblat, cred ca se umbla pe sus. Cel putin la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am cumparat senzorul de distanta precum spunea programul celor de la magazinul auto cu 210 roni.

Am verificat senorul vechi inainte cu putin timp sa-l cumpar pe cel nou si se pare ca e ok, adik am alimentat ci + si _ apoi pe borna din mijloc notata cu A am cules semnal catre un aparat de masura legat de - si A mi-a dat tensiune de 14 V la juma de rotatie si 0 V la cealalta jumatate, apoi am luat de pe + si pe A si mi-a dat la prima jumatate de rotatie 1,5 V apoi 0 V.

Se pare ca m-am pacalit cu senzorul nou si ca vag-comul m-a trisat :).

Diseara am sa montez senzorul nou si ma astept ce ce-i mai nasol :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evindet ca nu merge cu senzorul noau asa ca am dat bordul jos sa-l duc la un ing. electronist sa-l vada.

cat costa un bord sh?

se monteaza usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici un rezultat cu bordul asa ca ma duc la uniservisgraitaru sa vad ce pot sa-mi faca aia pt. ca nu au banc de probe pt. bord :Driver:.

Intrebarea este: pot sa pun un bord de passat sau golf 4? ca par identice si la mufe si la aspect.

pot cu vagcomul sa reprogramez imobilizatorul electronic?

daca trebuie bord numai de skoda ce-mi recomandati si de la ce model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 75% sigur ca merge de golf4. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge de golf4 sau bora, de passat nu am vazut la nimeni pus, sau nu am auzit pe nimeni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata am dus masina la servis skoda si consilierul de la servis mi-a spus ca asa defect nu a mai vazut la octavia :(

astept sa vad ce zic astia si daca gasesc ei ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata au remediat problema si cica a fost un cablaj de sub baterie care era intrerupt si m-a costat cam mult pt o carpeala si o diagnoza adik 183 lei.

Dar in final se pare ca e ok.

Intrebarea este: cum se pot intrerupe cablurile asa din senin fara ca masina sa fie lovita sau sa nu existe elemente in miscare sau care sa genereze caldura exact in acel loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!