Jump to content

Ce avertizeaza martorul...


nemiraal
 Share

Postare recomandată

Salut multumesc de raspuns acel martor la mine ramane aprins cu contactul pus adica sta aprins atata timp cat arata si bateriia accea in bord dupa ce pornesc motorul se stinge si bateria accea si EPC.

La tine e la fel ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca e la fel la toata lumea!Eu l-as ruga pe colegul Rosonic sau cineva care stie cum naiba activez martorul usi deschise si presiune roti,ca am incercat toate codurile posibile atit pe instrument,abs,confort,can-gateway,centrala electrica si nici eu nu mai stiu unde...Nu am label la toate,astfel incit si abs a ramas oarecum "prostit" la un cod bagat,ca s-a gindit cam 40-50 de secunde inainte sa imi spuna ca:OK!Code accepted!Sint cam departe de mesteri in ale codarii,ca atare poate ma indruma careva in vreo directie.E coding sau e treaba de login pe module,adaptation,sau e long coding sau ce e.Eventual,un raspuns pe PM!Interfata mea e 10.6 hex can-usb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cum naiba activez martorul usi deschise si presiune roti...

Daca bordul tau "nu stie" de "usi deschise" si "presiune roti" degeaba incerci ca nu vei reusi. :icon_thumright:

@Alin - deja ti-a raspuns colegul @dan 48 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am completat IC cu led si rezistor alimentare,plus ca are si conexiunea la un circuit integrat,astfel incit ar trebui sa mearga.Cel de portbagaj merge iar centrala electrica le vede open sau close.La Polo nu e codare ca la Fabia-"check lamp for open door" ca am incercat la coding,si nici un rezultat.Martorul se aprinde in urma informatiei venita pe CAN.Dar,venita de unde?!?Firele de la switch-urile usilor intra in bordnetz si de acolo...presupun ca informatia vine in instrument pe CAN.Crezi ca daca incerc sa intru pe login in instruments cu vag-comander,ca nu am codul de login sa pot intra cu vcds,rezolv ceva sau sa nu ma mai deranjez?Martorul oricum imi functioneaza si imi arata orice usa deschisa dar vroiam sa renunt la "chinezarie".Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...vroiam sa renunt la "chinezarie"...

Nu am inteles despre ce "chinezarie" este vorba. Daca martorul iti functioneaza (cum ai vrut), ce mai conteaza? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chinezaria este un modul electronic in care intra cele 4 fire de la switch-urile celor 4 portiere si care este cuplat direct pe martor.Vreau sa fac totul original,dar imi este peste mina sa dau o groaza de bani pe benzina pentru a veni la cineva care are vag comander sau interfata serial sa faca setarea(care oricum e mai ieftina cu mult decit banii irositi in benzina si timpul aferent escapadei).Nu face fata cit ata...Martorul merge si "asa" si in plus acelasi modul imi aprinde lumina de la picioare(entry footwell,parca)pe usa care se deschide,dar...nu e original!Si eu mor daca nu e original!Azi am incercat sa intru pe login in instrument cluster dupa ce in prealabil vag-comander-ul a zis ca codul de login in instrument este 00316,si surpriza...nu a mers(Warning-Login lost due to dropped session...). :blink: Dezamagire mare,monseniore!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vei reusi sa intri cu VAG-Commander din cauza metodei de criptare a informatiei din eeprom-ul bordului.

E diferit la 9n3 fata de 9N. Si nu cred ca VAG-Commander, cel putin versiunile mai vechi, stiu sa o decripteze corect.

De exemplu eu nu am reusit sa aflu cu VAG-Commander codul de login din eeprom-ul IC, atunci cand am vrut sa schimb IC-ul cu unul MaxiDot.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Ei bine,iata ca am obtinut si codul de login pe IC si immo cu vag k+can comander 1.4 acum ceva timp in urma.Am inlocuit si un IC la o Fabia 1.4 cu vag comander,read-write eeprom...Problema e alta:codul de login din abs...Desi au adrese de comunicare,vag comander astea nu vad mai nimic din multitudinea de module pentru care sint construite sa le poata citi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce iti trebuie codul de login de la AB S? Din ce stiu eu doar la passat b5 si b5,5 si audi ai nevoie de el pentru ca face codarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul imi trebuie pentru coding II pe modulul de ABS(e vorba de [16] security acces).Am incercat fara succes pina acum cam 3600 de coduri si nimic...Cred ca la coding II este posibilitatea activarii TPMS,deoarece am cautat peste tot si nu am gasit nimic concret.Ma gindesc ca nemtii nu ar fi pus firul care duce in bord la butonul set daca masina nu ar fi fost echipata cu "ABS ready for TPMS".Ma aflu in dilema,deoarece abs-ul are part number 6Q0 907 379 AF,hw si sw,si nu am gasit nicaieri sa vad daca e ala la care se poate activa sau nu functia asta.Macar daca as afla,as sti daca sa il inlocuiesc sau nu.Am sunat la dealer si aia "nu stiu d-astea!".Cu vds-pro nu reusesc sa intru pe abs ca as fi incercat sa modific la nimereala adresele,ori iese ceva ori il dau naibii de abs...Am incercat sa intru pe modul in toate felurile cu:vag-com,cu vcds k+can,cu vds-pro,cu vag eeprom comander,cu vag k+can comander,cu vag dash com si nimic cu nici unul.Si alta problema,de ce e codat 0002085?!? +0000005 e de la etriere ca sint fs III,dar restul de 2080 ce o fi? :blink:

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zice nimic...Nu am afisate optiuni legate de codarea modulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Acest martor preia informatiile de la ABS si la o diferenta de rotatie de cca. 100 rot\min intre rotile aceleiasi punti

100 rot/min nu e cam mult? Inseamna cam 10 km/h la o circumferinta a rotii de 1.8 m, caracteristica rotii de 185/60/14...

Martorul e cel de mai jos...

Buna seara

Zilele astea am achizitionat un polo 1.4tdi din 2006 din germania. Azi am luat 4 anvelope de iarna noi (185/60/R14) si dupa ce le-au montat, mi s-a aprins in bord acel martor mentionat mai sus. Am citit tot acest thread, dar fiind la primul polo, nu mi-am dat seama cum fac sa se stinga. Nu sunt preiceput, asa ca, daca stie cineva cum se reseteaza sau dezactiveaza, sa-mi spuna exact unde sa dau cu ciocanu.

P.S. La schimbarea cauciucurilor s-au schimbat si selepurile (imi scapa acum denumirea exacta, prin care se umfla roata:P)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce pui contactul,tii apasat butonul din bord care are insemnul cu cauciucul desumflat si semnul exclamarii pina se aude un beep care confirma ca sistemul s-a resetat si incepe faza de "learning".Atita tot!

Apropo,nu esti amabil sa imi spui ce cod are ABS-ul tau?Scrie pe corpul de aluminiu al acestuia unde sint conductele de iesire.Ceva in genul 6Q0 614 XXX X,unde XXX este 117 sau altceva si X este N,S,etc.Multumesc!

Care selepuri? :blink: Valvele?!?

P>S Cind pui contactul,la tine se aprinde si se stinge cu ceilalti martori,adica face acel check?

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite un polo cu TPM din fabrica ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti voi spune codul ABS-lui maine, fiindca v-a trebui sa dau o fuga pana la socri, deoarece masina este acolo. In schimb, nu imi dau seama daca are sau nu buton cu acest semn pe bord...

Poate nu am fost doar atent si nu am vazut. Se aprinde doar un martor pe turometru care este intr-un nivel cu acul turometrului cand acesta sta in relantiu. Poate nu m-am exprimat eu bine, sau nu v-am inteles eu bine, dar numai un martor mi se aprinde pe turometru si nu un oarecare buton. Acest martor sta aprins continuu. Maine sper sa ajung la ei, ca daca nu, plec pentru o sapt, si atunci ramane pe weekendul viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cauti pe consola centrala un buton cu un insemn identic cu martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin absurd, nu exista acel buton, din ce alta cauza se mai poate aprinde acel martor in bord?

Cand au schimbat anvelopele, nu a avut nici una dintre jantele de tabla un senzor de presiune de vreun fel...

Fara acest senzor, mai poate comunica si altfel?

post-102521-0-44826500-1327185704_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca la tine aia sint senzorii.Daca i-ai scos de pe jante si ai pus valve normale,trebuie sa dezactivezi cu vcds 65-Tire pressure si sa faci codarea respectiva.Este sistemul direct de monitorizare cu senzori in roata.Vezi un coleg care te poate ajuta!TPM-ul nu cred ca este de fabrica ci montat aftermarket.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Nu ajung azi la masina, asa ca seria ABS-lui o sa vi-l dau weekendul urmator, daca mai este cazul. Masina o voi duce in service, sa reseteze ce trebuie.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

cand dau pe butonul check eu nu stiu daca este bine ce imi arata acolo, am un filmulet si daca imi poate zice cineva daca asa trebuie sa imi arate, imi arata cu rosu de ex pompa de ulei frana coolant si mai multe , nu ar trebui ca la sfarsit sa-mi arate OK cu verde?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!