Jump to content

Multitronic


WNS
 Share

Postare recomandată

Audi a adus CVT (Continuous Variable Transmission) din secolul 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima cutie de viteze multitronic a fost lansata pe piata la sfarsitul anului 1999 pe modelul A6 2.8. Din 2000 p

post-9546-1249053820_thumb.jpg

post-9546-1249053851_thumb.jpg

post-9546-1249053880_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua generatie rezista la cuplu mai mare fata de cea de pe A4 B7 2.5Tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema esentiala a cutiei multitronic nu este ca nu rezista la cuplu ci faptul ca pierde foarte mult cuplu din cauza curelei care aluneca :). Stiu suna ciudat dar asta e realitatea. In rest daca s-ar elimina aceasta problema ar fi cutia perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi un pic cum poate aluneca lantul? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Care curea? :)

Nu e pe lant?

A mea (GJA - 2004 - multitronic 6) e pe lant, sau cel putin asa arata peste tot, inclusiv in ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, este vorba de un lanț, numai că prin multe specificații tehnice este denumit "curea".

Dar la toate generațiile de multitronic este un lanț, care arată asa:

audimultitronic03small.jpgmultitronic.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru topic, WNS, e foarte interesant; Turometrul cum se comporta la o astfel de cutie? mai vede 4500 de ture? sau sta constant in jurul la 2000? Iar despre modul manual ce stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mergi liniștit nu va vedea o asemenea turație niciodată, dar exista modul sport (S) unde cutia se comportă ca una manuală. Accelerează pană aproape de zona roșie, la reducerea vitezei o tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Turometrul cum se comporta la o astfel de cutie? mai vede 4500 de ture? sau sta constant in jurul la 2000? Iar despre modul manual ce stiti?

La mine, pe manual nu ajung NICIODATA pe rosu.

Indiferent de treapta de viteza, cand motorul ajunge la 4150-4200 rpm, calculatorul cutiei schimba automat in treapta superioara de viteza.

Altfel, daca esti pe D si accelerezi usor si constant, viteza urca dar turatia ramane oarecum constanta undeva la 2000 rpm, iar daca accelerazi mai "dur", urca pana pe la 2800 si apoi scade odata cu cresterea vitezei, stabilizandu-se tot pe la 2000 rpm.

Pe S turatia este undeva la 2600-2700 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ciudat cu faza asta . triptronic sau multitronic .... eu am dotariel de fabrica cu 0G7 - TIPTRONIC

cod GWW in etka zice ca ste constantly variable automatic gearbox with 7 plate cluch adica multitronic?

pe manual nu am folosit-o niciodata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ?

Ce an de fabricaţie e maşina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum functioneaza la acceleratii bruste adica atunci cand se doreste o depasire in forta sau pentru a trece mai repede pe o anumita portiune de drum, retrogradeaza ca si DSG-ul pentru a prinde putere? pentru ca din cate am inteles cutia de la o anumita turatie schimba in sus.Ai senzatia de control asupra masinii in asemenea situatii si simti ca le faci in siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maşina se comportă ca şi cum ar retrograda (se turează la fel ca un DSG), numai că

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt trecute in avatar

2.5L BDG 2005

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta zice vag com Ș

Address 02: Auto Trans

Part No SW: 8E2 910 155 L HW: 01J 927 156 HT

Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 3271

Coding: 0000001

Shop #: WSC 10190

No fault code found.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!