Jump to content

Retur pentru benzina!!!


lexxus
 Share

Postare recomandată

L-am avut o vreme asa, "din scurt", am mers 2 ani cu el asa ... e adevarat ca dupa ce statea masina mai mult nefolosita se amorsa mai greu pompa ...

Si, cand mergea motorul, in decantor bolborosea aer... pesemne ca era aerul din conducta de retur...

Oricum, treaba cu returul functioneaza bine, l-am pus mai cu seama din cauza ca folosesc o pompa de dacie pe soclu VW (se brodeste perfect, fara adaptari), si daca aia e cu retur...Aia pe care am pus-o e un model mai vechi, fara retur incorporat, de aia am pus T-ul. Si s-a cunoscut si la consum ...v-am mai zis, 9-10 /100 in conditii de Bucuresti (ieri, pe 38 grade am prins rosu la Unirea de 7 ori ...)

OK, merci.

La mine se amorseaza greu oricum, fiindca are cele 2 filtre inainte(daca raman fara benzina si pun din canistra, ii bag cu seringa ceva benzina direct in carburator - sau in galerie prin orificiul de vacuum - ca daca dau la automat pana binevoieste sa se alimenteze singura, raman si fara baterie).

In cei 2 ani cu "circuit scurt", prin decantor, care a fost castigul la consum? (Daca nu capat macar un litru in plus, mai are rost sa incerc? mie imi ia intre 10 si 11 l/100 in "conditii de Bucuresti" :scratch: ) Si cum functiona motorul(acceleratie etc; tindea sa se opreasca la accelerare brusca)?

Rezervorul de expansiune ar fi si el o solutie ff buna.

~va multumesc,

Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poci sa faci alta treaba ,ca sa nu mai tragi conducta pana in fatza, si anume pui in spate un mic rezervor "expansiune", de max 1L, si al legi in felul urmator:

Borcanul"vasul de expansiune" pentru benzina poci sa il faci din ce vrei tu , de preferintza metalic, in capac vine furtunul de la rezervor, pompa trage benzina tot prin capac , da de pe fundul borkanului, prelungeshti fortunul pana pe fund, iar returul il baci in capac laga ala de vine de la rezervor, si ii mai faci in kapac un mik shtutz, in kare bagi alt fortunash pentru aerisire.....si kam asta estem.....

Borcanu' il am deja facut - borcanasul de sticla de la decantor; daca dau afara din el filtrul - de care nu prea am nevoie, ca-l am pe celalalt - nu mai trebuie decat adus tubul de retur si lungit cel al pompei :scratch: dar vreau sa fiu sigur de ce fac in fiecare varianta, de asta intreb cum a mers RaduI cu returul prin decantor.

~multumesc,

Nautilus

PS singurul dezavantaj al solutiei cu borcanash este ca borcanu' mai trebuie si aerisit - iar benzina se evapora.. si daca se evapora in fata la rezervor e una, daca se evapora la 95 de grade in compartimentul motorului, e altceva.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ai inteles gresit. Am legat furtunul inainte de filtrul decantor, pe conducta. Nu se oprea la accelerare. In principiu e acelasi lucru cu a duce conducta pana la rezervor, mai putin problemele de amorsare a pompei. Ce descrii tu sunt probleme de lipsa de benzina in carburator, datorita evaporarii.

Pana sa fac retur, consuma 12-15 % ...ma rog, in afara de retur, am mai facut si niste dichisuri pe la carburator. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ii simplu .fara decantor fara filtri fara nimik.............toata mijeria din benzina ajunge la ardere,stiu ca nui bine dar inca nu am avut timp de filtre si de altceva.........io am pus sus motoru sa mearga .....de sapt viitoare incep sa pun optionalele....filtru si aparatori la roti sa nu mai intre mizeria in comp. motorului........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce naiba te invarti atata in jurul cozii ??? Ba borcanase, ba rezervorase.... trage nene o teava pana la rezervor, si gata !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine bagi furtunul intr-o sticla si ramane de rezerva :scratch: sa nu ramai in pana prostului :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niq-ule, stii cum vine benzina prin conducta de retur ? Ca m-am uitat cu motorul mergand, la capatul care intra in gatul rezervorului. Pai in 1/2 h de functionare muti toata benzina din rezervor in borcanul de rezerva !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pui o damigeana :12:

sa vad diseara, poate de aiai imi papa mie asa mult sau si asta ar fi o cauza :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva.......io in 5 min cel mult am umplut o sticla de 2 litri in caz de pana prostului.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la daciile break nu poti sa bagi furtunul in rezervor sa scoti benzina, si daca ai nevoie ca sa ajuti pe careva, asta e solutia, scoti returul si-l bagi in sticla. Se umple rapid, 2-3 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu cine-mi zicea odata ca a alimentat mot. dintr-un bidonash si a uitat sa bage si returul in bidon, si i se ducea benzina in rezervor, si el credea ca-i consuma mashina ca tancu'. :scratch: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca imi pun si eu retur . :ok: . poate asa imi scoate mai multa benzina decat inta in pompa :12: :12: :bounce: :scratch: :D :D :D :colors: :D :-( :bounce: :D :-o :12: :shock: :? :D :ok: 8) :D :D :D :x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu cine-mi zicea odata ca a alimentat mot. dintr-un bidonash si a uitat sa bage si returul in bidon, si i se ducea benzina in rezervor, si el credea ca-i consuma mashina ca tancu'. :lol:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa fac retur, consuma 12-15 % ...ma rog, in afara de retur, am mai facut si niste dichisuri pe la carburator.

15%!!!???? :shock: si asta cu motor de 1300

:lol: :lol:

...si eu ma plangeam, ca-mi consuma 10-11 la suta... :colors:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ii simplu .fara decantor fara filtri fara nimik.............toata mijeria din benzina ajunge la ardere,stiu ca nui bine dar inca nu am avut timp de filtre si de altceva.........io am pus sus motoru sa mearga .....de sapt viitoare incep sa pun optionalele....filtru si aparatori la roti sa nu mai intre mizeria in comp. motorului........

Dupa ce am gasit pietricele in filtru, am constatat ca e mai bine sa-l ai.. :lol:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai conasule, in cartea tehnica scrie 8,5 parca, dar in conditiile de circulatie in oras din Germania de acu 40 de ani, nu Bucurestiul de azi ... nici nu e corect sa calculezi consumul pe km, ci pe ora !!! Ca 3/4 din timpul afectat unui drum il petreci pe loc, la stopuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai conasule, in cartea tehnica scrie 8,5 parca, dar in conditiile de circulatie in oras din Germania de acu 40 de ani, nu Bucurestiul de azi ... nici nu e corect sa calculezi consumul pe km, ci pe ora !!! Ca 3/4 din timpul afectat unui drum il petreci pe loc, la stopuri !

Asa se mira un amic mai vechi, cu o Dacia de 1400cc, ca ii ardea 13% in Bucuresti.. a dus-o la niste destepti de mecanici, sa-i reg(u)leze carburatorul - si-a redus consumul la 9%, dar melcii se luau cu el la intrecere dupa aia.. :bounce:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-au scazut nivelul in camera de nivel constant....mai conteaza si stilul de condus, corelarea treapta de viteza/ pedala/ turatie.... Cu broasca cel putin, poti sa ajungi la viteza decenta, rapid, si fara sa omori aceleratia ! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-au scazut nivelul in camera de nivel constant....mai conteaza si stilul de condus, corelarea treapta de viteza/ pedala/ turatie.... Cu broasca cel putin, poti sa ajungi la viteza decenta, rapid, si fara sa omori aceleratia ! :bounce:

Eu, dupa ce am lasat carburatorul sa treaca prin mainile a 5 mecanici, l-am reg(u)lat singur, dupa manual - si, spre surprinderea mea, a mers cat se poate de bine :) i-am mai luat si putin din consum, e acum 9,5 - 10,5%(fara retur), accelereaza foarte bine, nu mai tinde sa se opreasca la acceleratii bruste - mai ramane sa-i fac si returul, dar inca nu m-am decis intre variantele "rezervor" si "borcan" :colors:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu la fel, nimeni nu mi l-a reglat cum mi l-am reglat eu ....

Nu te prosti, fa-l la rezervor, toate sunt asa, si il faci in 1/2 h ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pompa de benzina in stare buna refuleaza 0.5 l/min. Cred ca solutia "borcan" nu este buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta am zis si eu mai sus... nu stiam valoarea debitului, dar ideea era tot aia ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ku borkan estem solutzia extrema.........cu furtun pana in fatza estem cel mai bine, la type3 are din fabrikatzie asha.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca imi pun si eu retur . :ok: . poate asa imi scoate mai multa benzina decat inta in pompa

Daca e asha, io imi pun vreo 3-4 retururi :) :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!