Jump to content

Retur pentru benzina!!!


lexxus
 Share

Postare recomandată

Io nu mai stiu daca broscutele au retur ptr benz.........dar dupoa cite stiu io nu au..........dar daca vreti un consum mai mic facetzi-va retur pe ca merita........sigurat va scade consumu aproape un litru........ :scratch: :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

U bre si alea retur da nu direct din pompa ci pe traseu au un T'u , nici la pompa mea nu avea , da am pus daia de dacia , si aia are retur de benz......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ase amfacut si io..........ianinte la motoru de 2000 nu aveam retur si minca 12 in oras pe microbus si amu cu retur ia 9%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar trebui sa arate asa ceva, daca am? :scratch:

Si daca n-am, cum se poate face?

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am facut, n-avea din fabricatie - e un teu, pus dupa pompa , pe bratul mic, spre rezervor, are o gaura foarte mica, se mai trage inca o conducta pana la rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T'u se gaseshte in orige magazin de pese auto, iar gaurica mai mica este aia de se duce la rezervor (retur), si care de fapt estem un jigler.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau se poate pune partea de sus a pompei de benzina (clopot+membrana+etx...)de dacia si se pastreaza korpul pompei original, ...si partea de sus de dacia are retur direct din pompa........si estem mai bine asha (parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduiule, trezeshte-te tata! T-ul se pune dupa pompa, nu inainte- acolo degeaba-l pui. :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau, pardon, poate te-ai exprimat tu putzin mai confuz. Deci: T-ul se pune pe iesirea pompei, iar de la bratzul cu gaurica mica se duce inapoi la rezervor (de preferintza, stutzul se lipeste in partea superioara a rez.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduiule, trezeshte-te tata! T-ul se pune dupa pompa, nu inainte- acolo degeaba-l pui. :12:

Misule ! Nu te-ai trezit ! Ia mai citeste o data ce am scris !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor.....ce mai simpla solutie..........T-ul se pone dupa pompa de benz si inainte de carb si de acolo o conducta pina la rezervor unde se poate baga furtunul de retur in conducta pe unde de baga benz sau tre sa fie acolo un furtun de aerisire rezervor.....asa estem la typu meu facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da coane, ai vazut c-am revenit... da' pt. cineva care afla prima data de asta, putea fi un pic confuz... :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut exact cum zice lexxus, inclusiv intrarea in rezervor pe la stutzul de aerisire, si am dat si o gaura in buson, ca sa ramana totusi o aerisire, sa compenseze diferentele de presiune dintre interior / exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor.....ce mai simpla solutie..........T-ul se pone dupa pompa de benz si inainte de carb si de acolo o conducta pina la rezervor unde se poate baga furtunul de retur in conducta pe unde de baga benz sau tre sa fie acolo un furtun de aerisire rezervor.....asa estem la typu meu facut

E cam greu sa intind pe sub masina un tub de 4 metri lungime pe care il poate rupe orice bolovan; ar trebui dus prin cabina.

Eu am urmatorul traseu al benzinei: la tubul care vine din rezervor prin tunelul central, este un filtru cu hartie sub aripa stanga spate, apoi tubul trece pe langa carcasa ventilatorului(nu prin interiorul ei, ca la sistemul original, in care tubul se putea rupe - pericol de incendiu!) intra intr-un filtru decantor aflat in stanga compartimentului motorului si de acolo vine alt tub in pompa de benzina.

Intrebarea ar fi: se poate aduce benzina, prin "T"-ul respectiv, in decantor, in loc de rezervor? ar functiona?

~va multumesc

Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tras ambele tuburi, si cel normal, si cel de retur, pe sub mocheta, prin masina. Ala din tub fusese de otel si s-a gaurit. In rest exact aceeasi schema ca si la tine, inclusiv decantorul. logic ar fi sa pui filtrul cu hartie dupa decantor, inainte de pompa, altminteri, filtrul de hartie filtreaza foarte bine, si decantorul e pus degeaba. Initial am racordat si eu returul la conducta de benzina, inainte de decantor, si mi-au zis mai multi mecanici ca l-am pus degeaba asa. Nici acum nu inteleg de ce. Singura logica ar fi ca daca se goleste conducta de benzina din variate motive, nu se mai poate amorsa pompa de benzina ....nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bah nu stiu de ce by-pass-ul nu se face "din scurt", dar ma gandesc ca nu erau toti producatorii tampitzi sa duca tzeava pana la rezervor daca se putea varsa returul in cond. principala. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am avut o vreme asa, "din scurt", am mers 2 ani cu el asa ... e adevarat ca dupa ce statea masina mai mult nefolosita se amorsa mai greu pompa ...

Si, cand mergea motorul, in decantor bolborosea aer... pesemne ca era aerul din conducta de retur...

Oricum, treaba cu returul functioneaza bine, l-am pus mai cu seama din cauza ca folosesc o pompa de dacie pe soclu VW (se brodeste perfect, fara adaptari), si daca aia e cu retur...Aia pe care am pus-o e un model mai vechi, fara retur incorporat, de aia am pus T-ul. Si s-a cunoscut si la consum ...v-am mai zis, 9-10 /100 in conditii de Bucuresti (ieri, pe 38 grade am prins rosu la Unirea de 7 ori ...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am pus o pompa de dacie pe soclu VW , model cu retur.....estem 120mii si se brodeshte asha cum a spus si radu perfect.....si aare si retur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Am si una cu retur pregatita in sertar, am luat-o ca sa o schimb pe cealalta pe care o luasem de la taraba, banuiam ca n-o sa tina mult (taraba, deh !), dar uite ca fac 7 ani cu ea, si n-a "obosit" ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poci sa faci alta treaba ,ca sa nu mai tragi conducta pana in fatza, si anume pui in spate un mic rezervor "expansiune", de max 1L, si al legi in felul urmator:

Borcanul"vasul de expansiune" pentru benzina poci sa il faci din ce vrei tu , de preferintza metalic, in capac vine furtunul de la rezervor, pompa trage benzina tot prin capac , da de pe fundul borkanului, prelungeshti fortunul pana pe fund, iar returul il baci in capac laga ala de vine de la rezervor, si ii mai faci in kapac un mik shtutz, in kare bagi alt fortunash pentru aerisire.....si kam asta estem.....nu este ca itzi vine sa tragi fortun pana in fatza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha ! Pai ce mare scofala sa tragi conducta pana in fata ? Mi-a luat 1/2 h, una de cupru pe care am cotit-o cum am vrut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduiul are dreptate Nociule. Cred ca e facubila si chestia cu rezervorashul, dar e munca multa si nu merita, plus ca creshte pericolul de incendiu. Io mi-am pus retur la Ford, ala are f'o 4 conducte pe dedesupt, inca una nici nu se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici la mine nu se simte, ca o mai am trasa pe sub mocheta si pe aia de frana, care merge spre spate....Trebuie sa mai trag una, ca sa fac si eu 4, dar nu stiu la ce !!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ! dar ar trebui pus undeva sus, ca sa aiba cadere :bounce: , daca nu, cu o pompa eletrica, ca tot veni vorba .... :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!