Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Daca aveai Maxi-Dot se puteau porni si opri din meniu....

Poate e tardiv,dar luminile de zi se opresc tragand in jos sau in sus maneta de semnalizare si concomitent catre volan. Testat pe un TDI 1.6.

Modificat de dercos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio legatura daca ai sau nu maxidot cu dezactivare/activare DRL.

Se dezactiveaza folosind maneta de semnalizare. Daca e si o optiune in meniu cu atat mai bine, dar nu e necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar, aici ar fi vorba despre motorul de 1.6 CR... astzi fac plinul, sper ca acea bataie ce-o am la motor sa fie de la motorin proasta si nu de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,

acel sunet ca de tachet inca persista la motorul meu de 1.6 TDI, de mers merge super, are putere, consum mediu pe autobanda de 5.4%, cu viteze intre 128-180 km/h.

am hotarat sa mai las motorul "sa se aseze", are 7000 km acum, sa vedem cum o fi pana la prima revizie sau cum se va auzi motorul la iarna.

anyhow, am condus o masina identica cu aceeasi motorizare a unui user de pe forum si la el acel sunet de tachet nu se aude.

poate fi ceva care vibreaza in compartimentul motor?

am sunat la dealer si i-am zis de acea bataie, a zis ca pot sa merg la un test de diagnosticare computerizate oricand.

daca motorul functioneaza, cu siguranta nu vor fi erori pe tester...o bataie de ce-o fi acolo nu are cum sa apara pe tester.

LE: cand i-am zis celui de la service la telefon de acea bataie ca de tachet, imediat mi-a zis ca si a lui face la fel :-)

chestie tipic romaneasca.

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In sfarsit am intrat si eu in posesie: O2 FL Combi 1.6 TDI CR. Am adunat o experienta de peste 2 ani si 100 kkm cu 1.9 TDI PD pe O2, deci am ezitat putin cand a fost vorba de alegere.

Am facut abia 1300 km si nu pot inca sa dau verdicte, dar prima impresie este pozitiva. Apreciez linistea si micile plusuri care tin de o dotare superioara fata de precedenta. Imi place mult motorul acesta, este net superior celui de 1.9 TDI PD dupa parerea mea. Problema apare la cutia de viteze care difera foarte mult de cea cu care eram obisnuit.

Per total plusul de liniste, cotiera si etajarea diferita a cutiei (plus motorul care mai are nevoie de timp sa se aseze) mi-au schimbat putin stilul de condus. Am devenit mai calm si mai "politicos" in trafic decat atunci cand conduceam bestia cealalta zgomotoasa si nervoasa. Nu se pune problema ca asta noua "nu poate sau nu vrea", doar ca nu tine neaparat sa o arate.

Deja afirm ca nu regret schimbarea.

Dupa ce mai adun km si se mai linisteste entuziasmul schimbarii revin cu o parere pe care sa o poata lua in seama si cei care citesc pentru a face o alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, te rog sa ne tii la curent cu impresiile tale pe viitor.

ma bucur ca trecerea ta de la 1.9 TDI PD la 1.6 TDI CR este per total una pozitiva si nu regreti fosta motorizare.

sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu despre voi, dar pe mine a inceput sa ma enerveze motorasul asta. Din 600 km in 600 km ii vin bazdaci si sta la relanti la 1000 RPM si dardaie, putere ioc. Am 12k km si deja s-a aprins de 2 ori DPF-ul si a trebui sa ies putin din oras si sa o omor ca pe hoti de cai.

Consumul n-are legatura cu ce anunta producatorul, pe Autostrada la 130 km/h consuma 6.7 %. In oras, 10% . In rest este ok, silentioasa relativ fasneata. Fac comparatie cu fosta masina O1 Alh(dopata de TCM ) si O 2 1.9 Tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu 1000 de rotarii la relanti am patit-o si eu, dar imi ramanea doar cand plecam de pe loc si mergem un pic cu ea. in rest, cand o porneam mergea normal. Am fost la service si mi-au facut o diagnoza si nu a iesit nimic... oricum nu avea cum sa iasa deoarece cum a spus... imi ramanea la 1000 dupa ce ma plimbam un pic cu ea, daca o opream si o porneam, mergea normal... Mi-au spus sa vin in urmatoare zi ca era ora 5 si se inchidea service-ul dar nu am mai fost ca in urmatoarea zi si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie cauza motorina de proasta calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Bazducul" cu statul la 1000 rpm la relanti, este absolut normal la motoarele diesel cu dpf.Cand iti urca relatiul la 1000 inseamna ca sistemul de management al motorului a setat parametrii acestuia astfel incat sa regenereze dpf( cresterea temperaturii gazelor de esapament in vederea arderii particulelor depuse in dpf).Faptul ca ti s-a aprins martorul dpf, iar nu trebuie sa te ingrijoreze,s-a intamplat asta pentru ca procesul de regenerare automata nu a reusit.Asta presupune sa plimbi "agregatul" la drum intins in treapta 4 sau 5 la o turatie constanta intre 2000 si 2500 rpm,dupa care in cativa kilometri se va stinge martorul.Intr-adevar nu e deloc placuta procedura asta cu "scosul cainelui la plimbare" insa, cel putin la mine se intampla destul de rar.Incearca sa conduci astfel incat sa tii motorul mai turat,in jur de 2000 rpm.Asa vei avea mai putine probleme cu dpf.Sortimentul de motorina nu influenteaza in nici un fel activitatea dpf, eu ii pun mai tot timpul eurodiesel 5 si nu am probleme decat rar cu dpf.

Modificat de Boggy72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu era martorul de PDF aprins cand mi s-a intamplat sa-mi stea la 1000 rotatii, defapt nu mi s-a aprins niciodata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000 km si deja incepe sa isi mai dea drumul. Eu merg de regula mai turat, deja in afara schimb pe la 3000 rpm. Imi place din ce in ce mai tare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut aceeasi neplacere cu turatia la 1000, chiar si cu extra : cu zgomote ciudate in mers(la turatii sub 2500), cu mers sacadat, cu variatii ale turatie... nu stiu daca mi s-a parut sau nu, dar si la ventilatia de la climatronic am simtit niste modificari si zgomote de aceea, l-am inchis ... parca mergeam cu caruta :eek: .Toate acestea cu motorul rece, iar cand am ajuns la 90 au mai disparut din simptome. Maine dimineata o sa dau o tura spre service-ul skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar acea crestere de turatie se datoreaza DPF-ului. In acest mod el "se curata" , nu trebuie sa va speriati! Sfatul de mai sus este foarte bun, in sensul ca trebuie mers ca si turatie intre 2.000-3.000 rot / min. Eu am mers cu 1,6TDI mai mult de 12.000 km ( masina fiind noua ) si mi -sa aprins doar o singura data, pe la 10.000 km. Este o problema si calitatea motorinei de la noi din tara, dar si stilul de condus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugaminte si intrebare pentru posesorii de 1.6 TDi-CR. Ati patit vreodata ca in mers normal, sa zicem, la schimbarea treptelor de viteza sa va treziti ca vi se opreste motorul?

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate intampla doar daca este foarte subturata si iei brusc piciorul de pe ambreiaj..am patit-o si eu de cateva ori pana m-am obisnuit cu mototul si cu felul lui de a se comporta la turatii mici!

Modificat de crystyann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie la fel mi-a murit de cateva ori imediat dupa ce am cumparat-o, nu eram obisnuit cu ambreiajul si murea parca mai usor decat un benzinar daca nu avea turatia necesara.

acu' ori s-a mai calit motorul :-) ori m-am obisnuit eu cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata cand sa plac cu masina la service sa vad ce are.... surpriza ... masina merge normal si toata ziua a mers normal. Cand e sa mearga la "doctor" nu mai are nici pe dracu` :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si a mea, cand e mai galagioasa, cand nu se mai aude nik.

nici nu ma mai stresez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au spus si mie in doua randuri oameni care erau linga masina in timp ce eu parcam ca se aude un zgomot ciudat in partea dreapta fata. Cand repetam manevra binenteles ca nu se mai auzea nimic. Nu ma pricep. O fi de la o groapa imensa pe care am luat-o a treia zi dupa ce am cumparat masina si apoi circa 20 km s-a auzit un zgomot ca fier pe fier iar apoi nu s-a mai auzit niciodata?

Nu stiu ce sa zic, mie mi se pare ca merge super ok masina. Oricum n-am chef sa merg la nici un service, mie nu mi se pare ca s-ar auzi nimic.

Am facut 7000 km cu ea si consumul urban nu e cum zic ei la carte, e undeva la 8/10.

In rest totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere motorul 1.6 TDI 105CP este la granita dintre submotorizare si suficient. Pentru cine vrea sa mearga repede masina este submotorizata, pentru cine nu se grabeste este suficient. Ca si dinamica, desi pe hartie pare mai buna, in realitate o simt mai lenta decat un Polo 1.4i 75CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 250Nm cuplu si 105Cp pentru 1350Kg eu spun ca e mai mult decat ok . Masina ajunge la 190km si pot spune ca nu imi e frica sa intru in depasire. Bine... ca atunci cand intri in depasire si boul aceelereaza si el , asta-i alta poveste. Eu unul nu vad o submotorizare, singura diferenta pe care am simtit-o eu intre 1.6TDI si 1.9TDI e zgomotul ... si la faza "in realitate o simt mai lenta decat un polo 1.4i 75CP" ... LOL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar uneori o simt ca se blegeste parca, plimband-o numai prin oras, drumuri scurte.

dar cum ies cu ea din oras, isi da drumul si merge super...pe autobanda nu ma simt deloc submotorizat, chiar pot spune ca mere ca vantul, rar se intampla sa trebuiasca sa trag pe dreapta sa treaca altul.

chiar daca 1.6 TDI suna ca ar fi motor mic, la cuplul care-l are se duce fara sa cracneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!