Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

De ce discutam despre preturi revizii la topicul dedicat 1.6 CR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BLITz exista senzorul N18....pana la urma era EGR-ul cu totul (desi recunosc, codul de eroare era cel putin ciudat), s-a schimbat si acu' mere ca focu'.

Da' initial i-au facut acel update de soft, au adus masina si in 2 km iar a luat "limp mode" cu "engine fault" si "workshop"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma cum putem afla versiunea de soft pe care o avem pe masina? mergand doar la service?

eu am facut acum ceva vereme (2-3 luni) update-ul , a mai aparut alta versiune recent? ca eu nu mai stiu ce vers mi-au bagat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te duci neaparat la service pentru a afla versiunea de soft, ai nevoie de o interfata vag-com. Din cate vad esti din Bucureti... sunt atatea persoane care au o interfata VAG-COM.

Daca spui ca ultimul update a fost acum 2-3 luni , sigur ai versiunea 6930. Ultima versiune este 8798.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe modulul Engine din VAG-COM si unde iti scrie motorizarea iti scrie si versiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...o sa mai trec pe la ei sa vad ce a mai aparut

mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să vezi c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am o O2 FL 1.6 TDI cu DSG. Eu am pus pe seama cutiei faptul ca masina nu prea este sprintena.

M-ar interesa sa stiu cam ce consum la ralanti are acest motor ( motor cald, fara AC pornit). La mine predomina valoarea de 0,5Litri/h. Cred ca este totusi maricel ( acum ceva timp am avut ca masina de servici o Fabia 1,9 SDI si imi aduc aminte ca avea tot acelasi consum chiar daca tehnologia este mai veche si capacitatea cilindrica mai mare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se lasa motorul, adica dupa 10-15000km, si temperatura uleiului peste 100 grade celsius, este 0,4 l/h.

daca temperatura uleiului e 70-80 grade, chiar daca lichidul de racire e la 90 grade, consum la relanti e 0,5 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se lasa motorul, adica dupa 10-15000km, si temperatura uleiului peste 100 grade celsius, este 0,4 l/h.

daca temperatura uleiului e 70-80 grade, chiar daca lichidul de racire e la 90 grade, consum la relanti e 0,5 l/h.

Multumesc pentru raspuns. Eu am deja 27kkm ( am masina de 1 an) si am acest consum de 0,5 l/h ( temperatura ulei 95-100 grade).

Off topic: Vad in semnatura ca ai tot cutie DSG. Mie nu prea imi place cu schimba din vit 1 in vit 2 ( cateodata cu un mic soc). Nu stiu daca este normal. Cand am facut prima revizie la 15kkm, cei de la service mi-au spus ca nu am nicio problema ( eu tot nu ii cred, pentru ca sunt momente cand cutia schimba impecabil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal la Diesel avand un cuplu destul de mare cam bruscheaza intre vit 1 si 2. Fa-ti updatul soft de care se vorbeste aici si vei fi mai multumit cum trage. VEzi poate este si update soft la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant daca mergeti pe acest link

http://www.michaelneuhaus.de/golf6/golf6-kaufberatung.htm

si dati click pe acest linkul cu denumirea Excel-Blatt zum Kfz-Kostenvergleich veti avea un calculator daca merita sau nu 1,4 tsi sau 1,6 tdi. Este foarte coplex include taxe si devalorizarea cu fiecare an cu care se pastreaza masina.

Sun doua rubrici sub meniu 1.4 tsi care sunt incojurate (casuteke din excel ma refer ) cu rosu. Aceste doua se completeaza, una se refera la cati ani (in luni notat) se pastreaza masina , a doua cam cati km faci pe an. Apoi se mai completeaza pretul de nou al masinii, discounturi etc. REstul face excelul. De ex. la mine daca fac 30000 de km pe an si tin masina 5 ani , voi face o economie de 1080 euro in fiecare an. Ceea ce mi s-a parut interesant a fost ca costurile de intretinere la TSI au fost trecute ca fiind mai mari, eu credeam ca e invers. Precizez ca masina aleasa e golf 6 dar sunt similare cu skodele.

p.s foarte interesant pe acest site cine stie germana sunt trecute toate bubele si hibele modelului inclusiv la motoare. Chiar si la 1,6 TDI este precizata o rechemare in service pentru schimbarea ECU datorat proastei porniri la rece(cica ar fi ceva cu masa). Evident ca la noi nimeni nu ne-a chemat. Si la TSI sunt similare toate rechemarile in service la rubrica PROBLEME

p.s puteti da click direct pe Excel blatt... ca se pare ca merge descarcat direct exc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal la Diesel avand un cuplu destul de mare cam bruscheaza intre vit 1 si 2.

Nu este chiar asa...si la benzinara din semnatura, tot asa face :) .Update-ul de soft nu rezolva nimic.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Chiar si la 1,6 TDI este precizata o rechemare in service pentru schimbarea ECU datorat proastei porniri la rece(cica ar fi ceva cu masa). Evident ca la noi nimeni nu ne-a chemat.

rechemarile se fac normal doar pentru masinile aflate in prioada de garantie? update-urile de soft oare nu sunt pentru a rezolva micile probleme ale ecu? din cate inteleg tocmai in ecu se afla scris softul care are harta timpilor de ardere ai motorului, nu?

nu cred ca ecu trebuie schimbat fizic pentru a rezolva o problema, softul din el controleaza functionarea motorului.

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Treaba cu pornirile la rece este reala, aleatoriu la mine face figuri la pornire si trebuie sa dau de 2 ori la cheie. Se pare ca va trebui sa-mi iau inima-n dinti si sa vad ce rezolvare se gaseste pentru problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rechemarile se fac normal doar pentru masinile aflate in prioada de garantie?

Din ce-am citit pe briskoda si pe vwvortex se pare ca actiunile se fac pe toate masinile dintr-un anumit interval de productie, indiferent ca mai sunt sau nu in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Azi am observat ca ,uneori,la oprirea motorului ( chiar inainte de oprirea completa ) se aude un fel de ''detonatie''. Nu se aude tot timpul.

Ce credeti ca poate fi?

Nu stiu daca sa merg la service sau sa stept rezivia de 30kkm ( in aprox 1 luna si jumatate).

Modificat de marius21f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hahaha am stiu eu iata ieri 4 mai ce a primit un forumist din germania de la dealerul lui. I-a scris ca doreste updatul soft pentru motor. Si ce i-a raspuns acesta

"Gerne haben wir uns für Sie schlau gemacht: Bei dem von Ihnen genannten Update handelt es sich um eine Werkstattaktion. Diese dient in der Tat der Optimierung der Motorsteuerung. Allerdings ist Ihr Octavia mit der Fahrgestellnummer **************** von dieser Aktion nicht betroffen."

Tradus ce inseamna ca , cu cea mai mare placere s-au documentat de update si intr-adevar acea versiune de update optimizeaza functionarea motorului . Dar octavia dansului nu este afectat aceasta chemare, se pare ca nu toate ar avea acest minus in functionare. Credeti ca pe mine m-a chemat careva s-au macar s-au documentat de acesta problema in Romania. Nici vorba , puteam sa circul cu al meu 1.6 TDI pe post de 1.4 mpi toata viata de acuma inainte.

Asa ca de aceea probabil aparea aceasta discrepanta intre noi, unii injurau de numa motorul, altii erau multumitii. Probabil nu toate sunt afectate de acest simpotm, desi ma cam mir .

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Alex, nu ti se intampla sa auzi cateodata in sarcina ca un fel de "tzacanit de avans/tacheti" deja suntem doi cu aceasta motorizare care am detectat acest sunet.

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi in sarcina adica cu acceleratia pornita nu? (deci nu la schimbat viteze etc). Nu am deocamdata nici un simptom suspect la masina mea. Motorul toarce frumos, iarna pronea bine si inainte de update fara sacadari, si trage foarte bine cu, cuplu excelent ...deocamdata totul in grafic ( :rolleyes: tare asa-i cum testam masinile VAG pe pielea noastra, deja vorbesc ca un tester de masini profi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude tacanitul, mai ales cand e rece.

cand e cald nu se prea aude.

asta e bine ca timpul de injectie e mai avansat, ca motoarele noastre trag mai bine, consuma mai putin.

dar ca minus...zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e bine ca timpul de injectie e mai avansat, ca motoarele noastre trag mai bine, consuma mai putin.

dar ca minus...zgomotul.

La ce te referi? ai facut updatul minune si la el te referi ca trage mai bine motorul dar e mai zgomotos?

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!