Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

In mare sunt multumit

si eu am doar 10mii km...acum sincer...cu motor nou de tehnologie nou...lumea se asteapta la mers pergect,,,fratilor nu exista masina perfecta : sunt volvo care au luat foc de la inst el...sunt "mertzane" cu cutie sparta ....si vb de masini noi

Iar la problema cu trasul....las-o putin sa se incalzeasca si incearca sa schimbi pe la 3000...eu am facut asa....si trage altfel...daca schimbi la 3000 pici bine tot pe turbo...

aaa...uitasem ...am mai facut un test....intr-o noapte e chei....am tinut-o in 3 pana la 4000 consant....si am mai accelerat-o fara sa schimb...si chiar mai putea trage....

Si inca o chestie....a incercat cineva sa o turese in gol....o sa vedeti ca nu merge decat pana la 2500 rpm....e, incalziti masina si dezactivati ESP(PT CINE ARE) si incercati iar...eu am facut-o acum iarna si nu aveam aderenta la cum vroia ea sa plece...

Eu zic ca masina poate pt 1.6 105 caluti....partea nasoala este ca m-am obisnuit cu ea...si parca simt ca vreau sa se infiga mai bine :))

Iar legat de consum...e BUcuresti...oras infect cu trafic infect ...si nu cred ca cineva cu skoda (1.6 sau 1.9)TDI poate scoare pe 5-10km consum de 6 si ceva in bucuresti daca merge cu ea ca la carte: turat si mai ales daca este rece...daca mergi mult si drumul este mai liber poate da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut cu ea 16000 km, fara absolut nici o problema. Sunt foarte multumit de alegerea facuta, poate ar fi trebuit ceva optionale in plus.Consumul este rezonabil.Eu locuiesc in Italia, masina luata de aici, consumul mediu pana acum este de 5,9%. Daca stie cineva, octavia comercializata in Italia = octavia comercializata in Romania (asamblate in acelasi loc?), ca nivele de echipare am vazut ca sunt diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este fix aceeasi masina , se face in aceeasi fabrica si anume in singura fabrica din Cehia!

Pt optionale da, fiecare tara isi face cum vrea ea lista de optionale din oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt foarte multumit de motor. Au fost ceva probleme, dar softul nou le-a rezolvat. Am 12.000km, masina trage foarte bine, dar cum zicea un coleg... m-am cam obisnuit si parca as vrea ceva mai mult, poate cand o sa iasa din garantie o sa-i mai bag ceva caluti. Din cate am vazut, motorul se comporta diferit de la masina, la masina. Motorul meu se aude cam ca vechiul 1.9PD, dar mai silentios, in schimb a lu` taica-miu e un pic mai silentios ca al meu si se aude altfel, mult mai frumos, nu se aude acel tacanit ca de stacheti. Mentionez ca taicamiu are softul vechi pe motor si nu are nici o problema iar masina e tinuta in garaj la 9grade. Ieri pe ruta Timisoara - Tg jiu, cu o medie de viteza de 64km/h, -2grade, consum mediu de 4.5%. In oras(Timisoara) cand apuca sa se incalzeasca un pic motorul consum 7-8%, chiar si mai mic daca nu e aglomerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Cehia exista ptr Skoda 2 locatii (ca mai fac ei si alte marci de masini) : Vrchlabí (http://new.skoda-auto.com/com/about/info/news/news/pages/2008_09_twomillionthoctavia.aspx) unde s-a produs Felicia dar si precedenta generatie Tour, Octavia 2 Scout,Fabia Sedan ,Roomster,unele din Octaviile FL cat si binecunoscutul sediul principal al Skoda Mlada Boleslav unde nu se efectueaza doar montajul, ci se toarna si blocul motor si se prelucreaza si alte componente importante dar si de pe portile careia ies multe dintre modelele Octavia FL,au iesit ale noastre Octavia 2,Superb II...

Cel mai bine iti poti da seama dupa VIN-ul masinii unde este facuta.

post-28492-0-12893000-1298965933_thumb.j

post-28492-0-55300400-1298965939_thumb.j

post-28492-0-50237400-1298965954_thumb.j

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu, chiar multe masini facute anul trecut (vorbesc de O2 FL) si facute pentru comenzi din Romania sunt facute la Vrchlabi. Si masina mea conform VIN-ului a fost facuta la Vrchlabi. M-am documentat un pic si de acolo a reiesit ca fabrica Vrchlabi, anul trecut, facea Octaviile Tour si Octaviile FL in mare parte pentru piata de desfacere Romania si Rusia, fiind piete de unde au multe comenzi in Europa de est.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75 Nm diferenta de cuplu intre cele doua, in rest diferente la consum doar:

http://skoda.openservice.ro/index.php?pid=276&sel1=100&sel2=111&selmod2=20

Si 70 de kg, si 1.1 secunde pana la suta. http://skoda.openservice.ro/index.php?pid=276&sel1=105&sel2=112&selmod2=20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama unde este facuta masina dupa VIN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

introduci seria sasiu a masinii aici:

http://igorweb.org/vindec/

si vei primi un mesaj de genul asta:

************************************

Škoda Octavia II Elegance 1.6 TDI 77kw

model year 2010, production number 014787

4x airbag, production plant Bratislava (SK)

The entered VIN is valid!

************************************

75 Nm diferenta de cuplu intre cele doua, in rest diferente la consum doar:

http://skoda.openservice.ro/index.php?pid=276&sel1=100&sel2=111&selmod2=20

Si 70 de kg, si 1.1 secunde pana la suta. http://skoda.openservice.ro/index.php?pid=276&sel1=105&sel2=112&selmod2=20

ok, prefer sa am 70Kg in plus si sa pierd 1.1 secunde 0-100 km/h, in favoarea a celor de mai jos:

**********************************

Consum TDI TSI

Consum Urban 5,6 7.0

Consum Extra-urban 4,2 5,2

Consum Combinat 4,7 5.9

**********************************

+ ca valoarea si cautarea la revanzare, dintre cele 2 motorizari nu are nici o comparatie.

dar eu zic sa terminam cu disputa TDI versus TSI, mai ales ca discutiile despre TSI-uri nu-si au locul aici, sunt off-topic.

merci!

Cum imi dau seama unde este facuta masina dupa VIN?

mai e si site-ul asta http://www.vagauto.com/mainclass.php , dar asta da doar partial informatiile for free, restul fiind pe bani:

****************************

Vehicle Identification No. TMBBT21Z1AC014787

Model Designation octavia elegance

Model OCT

Date of production 04.02.2010

Model year 2010

Sales type 1Z3324

Engine code CAYC

Transmission code LHW

Axle drive 5S

Interior trim code CS

Roof color 8E

Exterior color / Paint Code 8E / A7W

****************************

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cine le tot tot compara in topicu de tdi? nu tu? :))

ca intr-un singur post ai dat 2 argumente pro diesel:consumu si revanzarea :D

:offtopic: maine imi si vand mpi-ul,m-ai convins ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

am raspuns unei provocari, greseala mea...

bafta la vanzare! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6TDi - un motor decent, insa nu la fel de economic ca vechile motoare 1,9. Si asta probabil si din cauza normei de poluare obligatorii - au fost obligatii sa monteze filtre, catalizatoare si alte dracovenii pe partea de evacuare si toate acestea au dus la crestea consumului.

Este silentios si are un comportament diferit fata de 1,9TDI - la turatii joase este mai puturos,ca un copil cuminte, iar la turatii peste 2.500 mi se pare mult mai "in vana"si mai dracos.

Consum propriu in oras ( Bucuresti) - undeva intre 6-7% mai pe seara si cand era liber, 7-8,5% in trafic. In exterior consuma foarte putin daca se merge cu maxim 120 din cauza treptei a 5-a, foarte lunga, foarte economica dar cu o vadita incetineala in cazul unui demaraj mai brusc. Pentru depasiri se recomanda, exact ca la benzina, trecearea intr-o treapta inferioara.Pe timp de iarna, in primii 2-3km, consuma mai mult decat o benzina deoarece, ca orice diesel, se incalzeste mai greu .

Per total, un motor ok, fara valente sportive, fara un consum de invidiat- un motor in media pietii, fara nimic iesit din comun . Eu o consider o alternativa doar pentru cei care merg peste 25.000 km/an, astfel incat sa vada cu adevarat economia in buzunar.

PS: Un mare plus reprezinta faptul ca distributia se face la 180.000 km, dar uleiul pentru reviziile standard este mai scump din cauza filtrului de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

hmmm, prea multe info nu primesti nici aici...

post-67217-0-11225200-1298990072_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai celelalte nici atatea nu dau.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cand s-a incalzit afara am observat ca nu si-a mai facut nici o regenerare,iar consumul a scazut cu mult!

Azi am avut,dupa vreo 110km numai prin Bucuresti 5,4%. E adevarat,am mers incet..dar oricum, 5,4%!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sbscriu la observatii , dupa ce se incalzeste motorul (adica cam 10 km ) am lejer consum sub 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii.Da intradevar si la mine a scazut consumul foarte mult de cand s-a incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Domnilor, facui o diagnoza la o Octavia 1,6 CR TDI, i se aprinsese "Engine Fault" si intrase in "limp mode". masina nu are decat 28.600 km.

Mi-a zis VCDS-ul ca EGR sensor bla, bla. acu' am trims-o la service si pt ca am sters eroarea inainte, cei de acolo spun ca nici nu are senzor de EGR pe tipul asta de motor. Ma poate cineva ajuta, are senzor, unde e localizat si care-i codul piesei eventual?

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 55 56

VIN: TMBCT21Z3AC013483

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

55-Xenon Range -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels: 03L-906-023-CAY.clb

Part No SW: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG

Component: 1,6l R4 CR td H23 5697

Revision: -------- Serial number:

Coding: 00114016032400080000

Shop #: WSC 31414 790 00001

ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003

ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AG.rod

VCID: 6BDE425A33ED

1 Fault Found:

7563 - EGR Sensor 1: Implausible Signal

P046C 00 [101] - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 28391 km

Date: 2013.14.08

Time: 10:22:49

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca urmare unei vizite facute astazi la Avia Motors s-a efectuat la propunerea lor si update-ul softului calculatorului motor la versiunea 8798.

Impresiile "la cald" dupa drumul catre casa ar fi urtmatoarele:

- imbunatatirea raspunsului motorului la turatii < 2000 rpm - daca inainte simteam nevoia retrogradarii, acum nu mai este cazul. Motorul accelereaza liniar fara a mai da semne de subturare. Ca urmare pot merge relaxat cu 60 km/h in treapta a 4-a prin oras. :)

- scaderea semnificativa a consumului: consum relanti cu climatizare pornita 0.3 l/h (fata de 0.7-0.8 l/h inainte de update) si in mers la 60km/h in treapta a 4-a consum instant (fara cruise control) 2.7 l/100 fata de 3.5 l/100 inainte de update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca urmare unei vizite facute astazi la Avia Motors s-a efectuat la propunerea lor si update-ul softului calculatorului motor la versiunea 8798.

O noua versiune de soft??!! Luni sunt cu masina la reprezentanta! :) . Eu am pe masina 6930...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Ketex...crezi ca ne mai updateaza aia o data? :-)

Modificat de BLiTZ
sters dublura de pe tilifon :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie ca masina "merge foarte rau" :))

Pentru loghy : Ai idee ce soft aveai inainte de update?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis VCDS-ul ca EGR sensor bla, bla. acu' am trims-o la service si pt ca am sters eroarea inainte, cei de acolo spun ca nici nu are senzor de EGR pe tipul asta de motor. Ma poate cineva ajuta, are senzor, unde e localizat si care-i codul piesei eventual?

N-am auzit sa aiba sistemul EGR vreun senzor aparte (indiferent de tipul de motor). Este doar clapeta EGR comandata electric. Posibil ceva intern in comanda electrica a clapetei sa dea acea eroare.

In Cehia exista ptr Skoda 2 locatii

Mai pune una: Kvasiny :) . Daca nu ma crezi pe mine uite si sursa:

Final assembly

New

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ketex: Nu stiu exact ce varianta aveam inainte de update dar era ceva de genul 6XXX.

Nu cred ca au nimic impotriva... in cel mai rau caz te costa 30 Ron TVA inclus :)

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!