Jump to content

Furtun rupt


@Bucluc
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor ! azi uitandu-ma pe la motor am observat ca am un furtun rupt ! masina porneste fara probleme dar mi se pare ca trage putin mai greu . Are cineva idee ce intrebuintare are acel furtun , trebuie schimbat urgent ca sa nu apara probleme? Multumesc !

post-30626-1247951361_thumb.jpg

post-30626-1247951768_thumb.jpg

Modificat de @Bucluc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul acela este de la epuratorul de gaze din cate stiu eu. Cred ca 99% din noi au patit sa i se rupa acel furyun. Am patit eu, am vazut la un coleg cu un A3 benzinar...am inteles de la mecanic ca nu sunt singurul si plus de aceea am mai gasit pe forum persoane cu aceasta problema. Nu cred ca trage mai greu masina dar tot e ulei pe langa el iar unul nou e in jur de 200 ron. Incearca la volksman caci de acolo am luat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este intradevar furtunul de la epurator. Influenteaza consumul de ulei , dar si pe cel de combustibil.

Cu putina indemanare poti sa-l schimbi singur. Vezi ca in partea de jos se prinde cu o siguranta si are o garnitura de cauciuc

Spor la treaba.

aaa, era sa uit vezi ca se continua pana in galeria de admisie si mai mult ca sigur e fisurat si intre busonul de ulei si galerie, dar aici segmentul de furtun face parte din galeria de admisie care mai costa si ea ceva. poti sa incerci sa improvizezi ceva.

Spor la treaba!!

Modificat de Gigibv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti ! joi ajunge furtunul ! 180 ron ! vine numai pe original :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata !azi l-am montat ! pentru cei care vor sa si-l monteze acasa recomand sa dea jos pompa de vacum sau ce e prins de suportul acela metalic , pentru a facilita schimbarea furtunului ! altfel iti trebuie indemanare , si mai ales cum era in cazul meu ca aveam o bucata din vechiul rupta in interior , a trebuit sa am acces total la capete pentru a schimba furtunul ! spor la montat :D :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pana la urma am schimbat si conducta de aer ce face legatura dintre filtru si corpul clapetei de acceleratie, deoarece acesta are incorporat in el racordul dintre gatul busonului de ulei care are rol in recircularea gazelor carter si are si rol de "epurator" a costat si el 170ron

Ca sa fiu mai exact din epurator un furtun vine pana in gatul busonului de umplere ulei, furtun care colecteaza gazele din carter, aceste gaze impreuna cu cele care scapa sus sub capacul de la axa cu came print-un un racord mic (care se termina cu un mic "epurator in locul jonctiunii cu conducta)pleaca catre conducta dintre filtrul de aer si corpul clapetei de acceleratie .

Initial am crezut ca va fi suficient sa schimb doar furtunul de la epurator , apoi am obs ca si racordul acela mic este deteriorat, am incercat sa improvizez ceva dar nu prea a mers si am hotarat sa schib si acest racord care din pacate face parte din conducta de legatura de care vorbeam mai sus

Sper ca am fost suficient de explicit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ai cumparat acest racord nou sau de ocazie, nu der alta dar si eu am cautat sa-l cumpar si nou nu l-am gasit sub 400 ron, are cumva si un senzor incorporat cu mufa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

influenteaza cu ceva la testele RAR acest furtun? Sau e mai bine sa fie schimbat si apoi sa se faca vizita la RAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da ! Furtunul se numeste FURTUN EPURATOR GAZE !!! si asigura recircularea gazelor in blocul carter deci... ar trebui sa aiba treaba cu noxele de Rar ! daca nu reprezinta un efort financiar eu zic sa-l schimbi ! il gasesti cam la 170 ron , vine numai pe original :icon_thumright: bafta si spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva ce rol are senzorul care este plasat pe acest furtun (furtun epurator gaze) la benzinare? La masina mea am vazut ca are depuneri destul de mari acest furtun si ma gandesc ca si senzorul e la fel de murdar. Ma gandesc sa dau senzorul asta jos si sa-l curat (a mai facut cineva operatia asta?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

eu l am bnadajat cu niste banda adeziva acolo unde era rupt. mi se pare f scump pt un furtun ,si mai e si de proasta calitate , cedeaza prea usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,eu am o problema cu pornirea de pe loc, porneste smacit intr-a intaia iar ambreiajul prinde foarte sus,si de multe ori imi moare motorul la pornire

M-am uitat pe sub capota si am observat un FURTUN RUPT ,ii acea deviatie de la galeria de admisie de langa clapeta de acceleratie.

Dupa ce il schimb trebuie reglat ceva la debitmetru pentru ca acest furtun ii impreuna cu galeria intraga si cu debitmetru

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acel furtun cu unul nou 150 ron,l-am montat am curatat si clapeta de acceleratie dar acum merge si mai rau.

S-a aprins si CHECK ENGINE si parca nu merge rotund motorul, cand accelerez parca are rateuri

Oare ce sa mai fie acum,cred ca trebuie sa ii fac o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu fie de vina si bujiile sau benzina daca este de 95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina s-ar putea sa fie obosita daca iti da rateuri cand o accelerezi...

Raterurile se aud in spate sau in fata masinii?

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o la service si intradevar erau bujiile,acum merge mai bine

Benzina am bagat intodeauna de 95 ,ar trebui sa bag alt tip de combustibil???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei astea sunt mai pretentioase, si vor numai de 99, asa am patit eu cu a mea cand am adus-o si am alimentato cu 95 de la PETROM dupa cativa Km mi sa aprins martorul de chek energi dupa patania care am traso acum alimentez numai de la mol si omv cu 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la acest defect.

In jur de 30k km a fost schimbat pe garantie. Dupa inlocuirea lui si curatarea clapetei am scapat pentru o perioada de fluctuatiile acelea stresante de la pornire.

Oricum este o piesa care trebuie verificata periodic. Eu unul era sa raman fara ulei din cauza asta.

Sa vedem cat tine si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Subscriu si eu la acest defect.

In jur de 30k km a fost schimbat pe garantie. Dupa inlocuirea lui si curatarea clapetei am scapat pentru o perioada de fluctuatiile acelea stresante de la pornire.

Oricum este o piesa care trebuie verificata periodic. Eu unul era sa raman fara ulei din cauza asta.

Sa vedem cat tine si asta.

explica-mi si mie un lucru. e normal ca pe acolo sa sara practic ulei cand e scos furtunul ala? ai zis ca era sa ramai fara ulei din cauza asta. ce se intampla cu uleiul, nu inteleg? de ce sare asa mult si ce face de fapt acest furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Eu zic ca da ! Furtunul se numeste FURTUN EPURATOR GAZE !!! si asigura recircularea gazelor in blocul carter deci... ar trebui sa aiba treaba cu noxele de Rar ! daca nu reprezinta un efort financiar eu zic sa-l schimbi ! il gasesti cam la 170 ron , vine numai pe original :icon_thumright: bafta si spor la treaba !

Nu influenteaza cu nimic RAR, pentru ca masurarea gazelor se face la teava de esapament, iar acele gaze sunt eliminate sub capota.

Problema este ca vei pierde ulei prin vaporii care sunt eliminati pe acolo si in plus se murdareste zona de mazga (ulei+praf)

Un update despre pret, la un golf 5 1.6 benzina am gasit in doua locatii la 205 respectiv 220 ron. Din pacate nu exista decat orginal acest minunat furtun.

Modificat de buzzer_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!