Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Saluate tuturor! Ajutati-ma va rog cu niste sfaturi pentru a achizitiona un Golf IV sau Bora break pacific 1.9 tdi, nustiu pe ce model sa merg pe Golf sau Bora, in primul rand ma intereseaza la ce detalii sa ma uit la motor, cum as putea vedea daca motorul e bun sau obosit, ce motor mai bine sa aleg?, se mai poate depista daca km sunt reali sau rulati inapoi? ce ar trebui sa verific la cumparare? De ce sa ma feresc ca sa nu iau teapa, ce parere aveti de comezile de pe volan?

Multumesc!

post-56481-0-65207300-1419195301_thumb.j

post-56481-0-13555100-1419195311_thumb.j

post-56481-0-43327000-1419195461_thumb.j

Modificat de sergiur2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit ultimele 2 pagini din topicul acesta?

Dupa ce vei citi ultimele 2 pagini, mai in calcul si un tester, pt a vedea valorile injectoarelor + turbina si eventuale erori ; fi atent si la zgomotele suspecte gen ax cu came uzat.

Daca ar fi sa aleg dintre cele doua, as alege-o pe cea care este in cea mai buna stare ; pt mine asta primeaza inaintea dotarilor ;

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara,

 

Sunt nou pe forum si acesta este primul meu post. Va rog, nu ma luati tare. Vreau sa prezint multumiri pentru tot ceea ce faceti aici! Sunteti cu adevarat pasionati. 

As vrea sa achizitionez un Golf IV din 2000 sau 2001 sau poate chiar mai recent dar motorul sa fie 1.6 8v. De ce ? Taxa mica, consum mic de benzina si putere decenta a motorului. Din ce am cautat pe net...si credeti-ma am cautat pe bune toti se plang ca la RAR le iese euro 2.Am verificat si toate codurile de motor gasite de la 1.6 8v si cam toate dau euro 2.

Lista aici :

AN : 2000-2001
• AEH
• AKL
• AKS
• APF
• AVU
2002 
• BFQ
• BAD -FSI
Va intreb pe voi, chiar toate sunt euro2? Sau sunt si euro4? Eu m-as intinde si la 16v tot de la 1.6 doar ca papa un pic benzina...Am condus unu si a scos 7 pe exterior si 9 pe interior. Ma gandesc la ca 8v poate scot mai putin.
Cert e ca 1.6 16v sunt euro4 pentru ca mai toti samsarii aduc 16v si nu 8v...nu prea vad 8v la vanzare.
 
Va multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consuma mult, in rest nu are probleme prea mari, decat clasicele probleme la clapeta de acceleratie dn cand in cand, ulei pe la filtrul de aer si canistra de carbune activ care mai trebuie schimbata daca se inatampla asta.

Masina arata foarte bine(in poze) si e dotata.

Decoruri de alu, pachet de iarna, pachet crom exterior, cam inalta ,dar se poate rezolva :D.

Cred ca are aripile schimbate, pt ca ii lipsesc tampoanele de cauciuc(un indiciu), deci atentie la lonjeroane cand o verifici.

 

Ciudat ca are "porcbagaj" de america, dar nu e "americanizata" pana la capat, deci nu stiu care a fost intentia.


PS: are si oglinda dreapta de america, dar nu are corner lights

 

daca are si oglinda anti orbire cu busola pe ea cred ca esti unicat in RO :D


Volanul clar e imbract in piele noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e folie pe manerul interior de la sofer, nu ? si suportul de pahare e tunat

Per total arata bine. 

Dar eu n-as lua-o, nu-mi place ideea de a cumpara ceva modificat/tunat de altul, inafara de oem retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o folie, e pachet de alu original, echipare stoc pe R32, suport de pahare mi se pare ca nu are.

iar cine a facut retrofit (daca a facut) insemna ca i-a pasat de masina atat estetic cat si mecanic.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cautari indelungate pe net afirm ca cele de mai jos sunt euro 2 (1,6 8v):

• AEH
• AKL
• AKS
• APF
• AVU
Pentru cine vrea euro 4 1.6 in 16v va trebui sa ia din 2004 in sus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2002, posibil si din 2001 sunt euro 4. Azd si bcb sunt euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon....Am gresit! Lasati-ma sa ma corectez. 1.6 16v sunt euro 4...1.6 8v sunt euro 2. Sunt motoare proiectate in 1998. Daca vrei 1.6 in 8v trebuie luat dupa 2004. Eu asa am gasit pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu e1.6 8 v din 2001 si este euro 4 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog, imi poti spune ce cod ai pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Sunt sanse sa fie euro 4 modelele de 131cp de prin 2005 ?

 

1. http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Variant-1%2C9TDI-6GangPacific/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:year,sro:asc,mke:25200,mdl:14,frn:01-2003,frx:12-2006,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:87,vcg:estatecar/pg:vipcar/206909413.html

 

2. http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-Variant-1.9-TDI-Pacific/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:year,sro:asc,mke:25200,mdl:14,frn:01-2003,frx:12-2006,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:87,vcg:estatecar/pg:vipcar/198660213.html

 

3.  http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-IV-Variant-6-Gang-Gute/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:year,sro:asc,mke:25200,mdl:14,frn:01-2003,frx:12-2006,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:87,vcg:estatecar/pg:vipcar/208356226.html

 

sau ar fi mai ok cel de 101cp fiindca e an mai bun si cu sub 200.000km gasesc, iar taxa la euro 4 din 2006 ar fi in jur de 650 euro, iar la euro 3 din 2005 ar fi 2100euro. Cu toate ca mi-as dori modelul cu cutie de viteze in 6 trepte. Ca o mica paranteza, am vazut un G4 Variant de 101cp dus la 135cp, dar la 210km/h pe autostrada era pe rosu, iar eu cred ca la un model cu 6 trepte nu ar fi asa (sa nu credeti ca merg cu 200km/h), dar nu imi place sa fie turata la drum lung.

 

variante de 101cp ar fi astea:

 

4.  http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-1.9-TDI-IV-Variant-Atlantic/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:year,sro:asc,mke:25200,mdl:14,frn:01-2006,frx:12-2006,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:74,pwx:75,vcg:estatecar/pg:vipcar/208887416.html

 

5. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=267272080&cd=635664353470000000&asrc=st(aceasta ar fi preferata).

 

Buget: 6500 (taxa inclusa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu toate 1.9 131 cp sunt euro 3, iar cele 1.9 101 cp dupa 2003 sunt euro4, inclusiv cele 1.9 105 cp ; eu as lua 101 cp euro 4 + soft ; nu sta deloc turata, la ~ 3000 de ture ai 160…eu la 1.4 tdi la 160 am 3800 rpm, a mea poti spune ca sta turata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum scria cineva mai sus:

citeste cel putin ultimele 3 pagini ale acestui topic!

 

la orice diesel, este obligatoriu, ca la cumparare sa fie supus unui tester motor si un log in mers!

daca nu ai tester urmareste:

sunetul motorului cu motorul rece (la prima pornire)

sunetul motorului cu motorul cald

fa pedala la ambreiaj cu motor cald/rece si vezi sa nu se auda sunete suspecte.

dai runde de accelerare pe loc si vezi daca la revenirea la relanti se aud zgomote ciudate.

verifica scurgeri de ulei din motor si anexe (posibil sa fie motorul spalat).

verifica modificari grosolane la motor, conducte, improvizatii.

 

in mers

 

alege o sosea libera si cu motorul cald, da-i pedala.

ar trebui ca in orice treapta sa traga bine (ce masina ai avut inainte? )

in vitezele 1 si 2 trebuie sa piarda aderenta la pedala apasata la podea

la treapta 3 de la ~1800rpm daca o calci trebuie sa traga continuu, fara pierderi sau salturi de putere, pana la 4000-4500 rpm.

 

taxa nu este cat zice el, este cel putin 600euro.

cere vin pentru verificare km la reprezentanta, eventual poti sa zici la telefon ca lucrezi la reprezentanta si ca vei testa masina acolo, daca da inapoi, clar este manarita!

 

eu cam asta am testat la masina mea. nu am facut log in mers, doar am scant-o inainte de a iesi cu ea la testul de drum!

 

Si, cel mai important, nu te grabi. eu l-am frecat pe samsar cam 40min :)

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aderenta nu va pierde in treapta 2 decat daca are roti de bicicleta pe ea si cauciucuru polizate ; aderenta in 2 nu pierd nici dieselurile de 150+ cp daca sunt echipate cu anvelope bune, nu petarde pe care le arunca nemtii si le cumpara ronanii sh cu 50 lei / bucata ;

1.9 de 90 cp va fi euro 3, atentie la taxa !

Daca da inapoi de la verificate sa te bucuri pt ca nu pierzi niste bani…majoritatea nu dau inapoi chiar daca stiu ca au masina praf, ca deh, doar faci verificarea pe banii tai !

Daca filtrezi putin ultimele pagini din topic vei invata multe, inclusiv la ce trebuie sa te uiti in mare inainte de a duce masina la test ; in curand nu prea o sa va mai raspunda nimeni, pt ca este atata informatie pe forumul asta care s-a scris de N ori…dar nah, e greu sa cauti. Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc de raspuns !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km nu-s reali, asta se stie, masina are 250-350000 km reali, sau in cazuri speciale mult mai mult. Ce masina iei din germania cu 2200-2400euro ca sa-ti iasa tie profit 300 euro ? 

 

2300euro masina

500 euro cheltuieli sa o aduci in tara

300 euro profit

 

pret final 3100 euro, acu dute pe autoscout24/mobile.de si vezi ce golf 4 variant 2004 iei cu 2300-2400 Euro.

 

Nu merita 3100 euro, si e strict parerea mea, nu ma sperie nr de km, insa sunt multe piese in joc care cedeaza si necesita schimbate, iar daca nimeresti un ambreiaj pe duca, un egr, si inca 1 piesa ajungi sa dai pe masina din 2004/350 000km 4000euro, bani cu care imi iau benzina cu 150 000km.

 

 

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=268779345&cd=635634180850000000&asrc=st

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=269756536&cd=635663546500000000&asrc=st

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

eu as evita samsarii din capul locului, cu asta as incepe ca sa zic asa.

 

cel de 101 e euro 4, daca e AXR-ul, deci cam scapi la taxa. daca are 138g Co2, taxa e 422eur.

Probleme mari nu au aceste motoare, mai ales ALH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH-ul fiind cel de 90 cp, care este euro 3 ;

Daca ai pretentii ca la o masina de 10-12 ani diesel sa nu schimbi un ambreiaj / injector / egr / turbo / amortizoare / rulmenti samd mai bine iti iei bicicleta ;in general masinile luate de samsari au foarte multi km, unele pot fi intretinute foarte bine, dar in DE pretul tine foarte mult de km ; un diesel break poate rula 40.000/ an, 70.000 sau 100.000 ; depinde de caz ; cel mai bun compromis pt o masina din anii astia ar fi un motor pe benzina + gpl ; costuri mici de intretinere / reparatii, posibile complicatii minore, consum mixt 12% -> 6% pe benzina, caldurica rapid iarna, taxe mai mici, singurul neajuns fiind cuplul dieselului ; dar deja suntem off topic ; uitati-va la masinile noi ( 2010-2011 ), au ~ 200-250.000 KM in 4-5 ani ; si da, km conteaza chiar daca este luata din DE ; pt ca pana la urma masina este un consumabil, si avand in vedere ca pretul total cu inmatriculat te va duce ~ 4000 EURO exceptand posibilele probleme…nu stiu ce afacere faci ; in principiu golf 4 este o masina buna, ieftina, fiabila ; se gasesc destul de multe la ~ 2500 euro in DE ; in Germania ce e trecut de 10 ani le iei aproape pe degeaba, ele atat fiind garantate de fabrica ( airbaguri, vopsea, etc ) ; stati fara grija ca au ei parteneriatele lor, se scot si cu tva-ul si mai multe chichitze ; nu-i plangeti pe samsari ca nu fac bani cu masinile…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai uitati la masini "recent aduse", cu numere provizorii de germania sau romania. Nu sunt aduse de hobby, ci pentru a face bani, iar in relatia cu samsarul nu ai cum sa castigi.

Cumpara masina de la proprietarul din acte, fie el roman sau neamt. Nu de la intermediari.

 

Apropo de taxa, aveti idee cat ar fi taxa la o bora alh din 2002? Stiu ca e euro 3, dar nu stiu nivelul de co2 cat e.

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!