Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Eu zic sa mergi pe benzina nu diesel :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.As vrea sa-mi iau o masina si am buget aproximativ 4000 euro.Dupa mai multe cautari, m-am oprit la golf IV 1.9 TDI an 2003-2004 101 cp sau ca alternativa citroen C5 1.6 HDI 110 cp dar an mai bun 2006-2007. Practic am de ales intre o masina mai high class (golf IV) dar mai vechiuta si una mai modesta (C5) dar ceva mai noua. Pot sa zic ca ma atrage destul de mult si C5 pt dotari mai ales(pilot, senzori ploaie&lumina,suspensie reglabila,computer bord,limitator viteza), dar chiar si asa e greu sa bata un vw golf IV fie el si cu 3 ani mai vechi. Eu circul atat afara cat si in oras. Ce ma sfatuiti?

Ca sa fiu putin mai explicit postez doua anunturi. Ce e drept vw-ul este mai scump,asa cum era si de asteptat,dar stiti vb aia..dai un ban dar stai in fata.Credeti ca ar fi bine totusi sa ma orientez direct spre golf si sa uit de C5?

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C29204237.html

 

http://www.autovit.ro/citroen-c5-C28692795.html

TE  salut   colegu    ,,,,,,  vw din link   a fost al unui coleg de forum (wrxy) ....    au  facut schimb

 

suna-l   (ai nr lui pe pm)    si vei stii   tot istoricul ei

 

momentan doar km  sant cu 100.000km  zurück

 

 

toate cele bune :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

aha... inseamna ca eu i-am pus ceasurile maxidot...... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha... inseamna ca eu i-am pus ceasurile maxidot...... :icon_thumleft:

sall  florin

 

 

dap  tu l-ai "tunnat"   :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine zuruck decat geradaus, ajuta psihologic si nu e rau.Oricum imi place golful ala IV de la Galati mult.Are un interior de mare angajament.

Cred totusi ca am comparat gresit Golf 4 cu C5, asta explicand si pretul mai mare pt un golf desi mai vechi.Mi-a zis cineva ca Golful ar fi concurent direct cu C6 de la citroen.Ma refer atat la pret cat si la aspecte gen confort,antifonare,calitate,lux....C5 e mai modest.In schimb ,altfel te vede lumea cand te dai jos dintr-un dintr-un golf 4 sau C6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine zuruck decat geradaus, ajuta psihologic si nu e rau.Oricum imi place golful ala IV de la Galati mult.Are un interior de mare angajament.

Cred totusi ca am comparat gresit Golf 4 cu C5, asta explicand si pretul mai mare pt un golf desi mai vechi.Mi-a zis cineva ca Golful ar fi concurent direct cu C6 de la citroen.Ma refer atat la pret cat si la aspecte gen confort,antifonare,calitate,lux....C5 e mai modest.In schimb ,altfel te vede lumea cand te dai jos dintr-un dintr-un golf 4 sau C6.

dap  super  interiorul..............................doar am stat cu "c...r" in el 2000km   numai pe drum din germania  si te incalzea pe  spate :10[1]:

 

 

toate cele bune :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

era pornita incalzirea? :D

 

serios, cum sa fie aceeasi categorie G4 cu C6? nu cumva e si peste un E-klasse sau seria 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

am un prieten cu un HDI 1.6 pegeout (ma rog e alta masina/clasa si alt motor) dar sunt foarte fiabile astea HDI.Cred ca e acelasi motor ca pe 407 2.0 136 CP daca nu ma insel.Sunt reusite motoarele alea o stiu pe sefa prietenei mele are masina aia de noua si are peste 150.000 de km cu ea.E din 2007.Vezi sa aibe taxa de inmatriculata platitca ca daca nu te mai scoti din buzunar de minim 1500 de euro.:)

Eu unu nu mi-as mai lua G4 in veci.M-ai ales pe benzina. DIESEL ROCKS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

mai ales ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

Slab slab cuplu la benzinarele VW, mai ales cele aspirate..sau doar pe acestea :)) confirm si eu. Neavand drumuri lungi si dese de facut, ma multumesc cu atat, dar cred ca un diesel in apele lui ar fi mult mai potrivit, iar diferenta de costuri puse cap la cap, daca tragi linia la final de 2 ani(o revizie), nu cred ca ar fi mari.

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten cu un HDI 1.6 pegeout (ma rog e alta masina/clasa si alt motor) dar sunt foarte fiabile astea HDI.Cred ca e acelasi motor ca pe 407 2.0 136 CP daca nu ma insel.

nu are cum sa fie acelasi motor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu mi-as mai lua G4 in veci.M-ai ales pe benzina. DIESEL ROCKS!

Asa este, sunt proaste rau! Am avut destule masini de la mai multe marci premium, iar motor mai prost ca 1.6 n-am intalnit... si daca vrei putere la benzina 1.8T consuma cu galeata pentru ce ofera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de asta au inventat VW motorul FSI... Nu are cuplul unui diesel, dar are putere suficienta si consum foarte bun (pentru o benzinara). 

La diesel G4, mai pierzi si din taxe. Si daca nu te dai mult cu ea, nu stiu daca merita.

Daca mi-as lua diesel, as opta pentru 1.6 de la Peugeot sau Ford (cam aceleasi), varianta de 90CP, nu de 109CP.

Pe benzina, se zice ca unul dintre cele mai bune motoare ar fi Z18XE - 125CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G4 1.9tdi 131cp + resoftare si intercooler sport = 180cp ...singura varianta care merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce tot vorbiti de tdi ca si cum ar fi singurul motor acceptabil pe golf.

Benzinarul de 1.6 e mai rapid de la 0-100 decat tdi-urile de 90 si de 100. si e cam la fel cu cel de 110.

1.6 105 cp 0-100 10.8 s. 192 km/h

1.9 tdi 90 cp 0-100 12.4 s. 180 km/h

1.9 tdi 100 cp 0-100 11.3s.188 km/h

1.9 tdi 110 cp 0-100 10.6s 193 km/h

Eu sunt de parere ca sub 20000 km pe an e mai bun un benzinar de 1.6 decat un tdi, din cauza confortului, pretului mai mic la cumparare si intretinerii mai usoare.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prost el ca motor, e limitat fizic la imbunatatire, etc.... am avut si tdi-ul si benzinarul. Pe cel din urma nu l-as mai cumpara in veci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, e prost ca se incalzeste repede iarna si ca este fiabil si nu iti pune probleme. Hai sa le dam la remat de proaste ce sunt. Total de acord cu Celeronu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all, doresc sa imi schimb golf de 1.4 cu cel de 1.8t; referitor la motor ... ce as putea sa observ daca e ceva in neregula inainte de a ajunge cuea la service sa pun un tester.... Sau care sunt probleme lor grave ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu e fiabil... si pune probleme... nu stiu de unde ai scos ce ai scris mai sus.....

 

In al doilea rand ..si un disesel se incalzeste repede iarna daca e are termostatul bun.

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nici noi nu stim de unde ai scos ce ai scris mai sus, asa ca te rugam sa vii cu experiente care te-au determinat sa ajungi la concluzia ca motorul nu e fiabil(dar nu de genul "asa am auzit la X" ).

Un motor diesel nu are cum sa se incalzeasca la fel de repede ca unul pe benzina(vorbim de motoare din aceeasi generatie) pentru ca diesel-ul are un randament mai bun, deci mai putina energie este pierduta sub forma de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N'am scris lafel, am spus ca se incalzeste si ala repede. Am avut BMW 525D care se incalzea lafel de repede ca 1.6 benzina(si nu, ..nu avea probleme cu incalzirea). Mie unu nu imi place acest motor ca nu ii poti aduce imbunatatiri la performante cum ii poti aduce unui diesel. Daca chiar vrei ...costa cat nu face ea ca masina.

Cu o resoftare castigi mult prea putin pt cat costa, iar puterea castigata 10cp, e nesemnificativa.. iar de pus kit turbo pur si simplu nu merita. Pe langa asta ma enerveaza la culmea faza cu adaptare clapeta de acceleratie... in viata mea la toate masinile care le-am avut(si am avut cateva) n'am intalnit prostia asta, si exemplele pot continua...

 

Pentru o persoana care tot ce cere de la o masina e sa il duca din X in Y si caruia nu prea ii pasa de orice sunet ne la locul lui, care nu prea stie sau tine cont de ce inseamna placerea condusului, iar tot ce vrea e sa ajunga acolo(la Y) ...da e o varianta ok.

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai faptul ca nu ii poti aduce imbunatatiri la fel ca unui motor diesel nu-l face mai putin fiabil, ci doar mai putin pretabil la tuning. Si oricum este cunoscut faptul ca chip-tuningul da rezultate mai bune in cazul unui motor turbo fata de un motor aspirat.

Kitul turbo intr-adevar nu isi are rostul pe 1.6, pentru ca daca vrei putere mai  multa, solutia e simpla: 1.8T sau 1.9 ARL . :)

Adaptarea clapetei nu e o treaba pe care sa o faci in fiecare zi, ca sa zici ca e deranjanta, ci doar cand dai jos clapeta ca sa o cureti(adica o data sau de doua ori pe an).

Placerea condusului e o chestie subiectiva si trebuie ca fiecare sa-si adapteze cerintele la posibilitatile masinii.

Deja suntem  :offtopic: , deci ma opresc aici cu discutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Tot citesc aici pareri subiective duse la extrem si anumite afirmatii + comparatii care nu prea au baza in realitate.

 

Comparam pentru a N-a oara motoare aspirate cu motoare turbo. Nu facem asa ceva. Comparam SDI cu Aspirate, T, TFSI, TSI cu TDI. Cum si de ce se incalzesc motoarele, din nou este o alta poveste si nu tine de randament ca nu suntem la becuri cu filament si becuri economice, care si de ce degaja caldura. Compresie vs Explozie, cred ca toti stim care degaja mai multa caldura. Vorbim si de randament dar asta il masuram in alta parte si nu la incalzirea motoarelor. Maine-poimaine o sa aud ca pasla de antifonare si scuturile de la TDI sunt sa ii tina de cald...

 

Ca si fiabilitate, putine dureri de cap si motoare rezistente pe o medie de 350.000KM sunt motoarele pe benzina, ca fiabilitate pe termen mai lung, cele pe motorina, turatii mai joase, motor mai putin uzat din aceasta cauza.

 

Avantaje si dezavantaje exista pe un topic Versus motorina-benzina.

 

Toti care au motorina spun ca e mai buna, fiabila, consuma putin, trage etc etc. Toti care au benzina aspirata spun ca motoarele nu au moarte si daca sunt intretinute nu au probleme. Cei care au 1.8,2.0 etc TFSI TSI spun ca sunt niste motoare fantastice. Comparam 2.0 TDI cu 2.0TFSI? care iese mai sus? Niciun om normal la cap nu se apuca sa "tuneze" un aspirat. Doar daca nu are ce face cu banii.

 

Scopul este de sfaturi si nu de fiabilitate. Deci haideti sa ramanem la sfaturi si discutiile VS sa le avem in topicurile dedicate.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Am atat 1.9 TDI (ALH dus pe la 140cp) si un AXP 1.4 benzinar. Ca si concluzie pot sa spun ca in oras, e mai placut la condus 1.4-le.

Chiar daca e motor mic e mai flexibil -si da, consuma fata de TDI -, lafel si cutia are rapoartele bine alese pt oras, mie mi se pare ca toarce frumos si trage(mai slabut dar bine) cam de la orice turatie fara sa cracneasca.

 

da, afara, la 130km/h TDI-ul e la el acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!