Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

eu am achizitionat recent un G4 1.6 din 2002.Nu stiu la ce imbunatatiri te referi dar din cate am tot citit prin diverse forumuri masina este buna si nu au fost rechemari. Oricum nu regret deloc decizia . Masina este absolut superba . La RAR a iesit Euro 4 fara probleme taxa de mediu a fost undeva la 280 de euro.

Masina are o luna de cand o am si am schimbat la ea doar placutele de frana spate fata/ ulei + toate filtrele si un etrier spate stanga care era blocat . Total 500 de lei (inclus manopera) 
Deci costurile de intretinere pentru masina sunt mici . Daca ai nevoie de ceva sfaturi sa imi zici :) o sa pun si niste poze cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SacreDo:  Robinetul ala e martorul "Check Engine" si trebuie facuta o scanare pentru a vedea exact de la ce se aprinde. Da, una din cauzele aprinderii sale este si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ce zici este valabil numai daca motorul este pornit. In poza aratata de coleg, motorul sta, este doar pus contactul si normal ca atunci sunt aprinse toate becurile si de la Check engine si de la airbag, frane, atc. Robinetul este de fapt un motor desenat schematic. Este problema daca se aprinde in timp ce merge masina si are 100 de cauze posibile. In carte scrie ca este martorul de poluare excesiva si poate fi de la bujii, sonde lambda, catalizator, bobine de inductie, benzina, motor dus, etc. Faptul ca este aprins in poza la punerea contactului doar, este semn bun: inseamna ca nu a pus izolir-band pe el ca sa mascheze vreo defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in post-ul de mai sus zice ca a pornit cateva masini si banuiam ca la fel a facut si cu Golful. Alfel da, cand e pus contactul, e normal sa fie si Check-ul aprins, dar trebuie sa se stinga dupa ce motorul porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de Offtopic !!! Vand masina de la semnatura.  salutari !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si vrei sa iti dam sfaturi pt cosmetizarea ei ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea? sau despre cine vorbesti?dar da as vrea sa fac o mica cosmetizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si vrei sa iti dam sfaturi pt cosmetizarea ei ? :D

Ajutatima sa o vand, eu nu pot sa o pun la vanzare aici :winter: :winter: :winter: :mop: :mop:

Modificat de andysan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cosmetizare firma de detailing

pentru "cosmetizare" firma de "tuning"

 

aici de obicei scriu aia care au pentru aia care nu au. golf 4.

aria de vinzari e in alta parte! citeste regulamentul sa vezi de ce nu poti posta anunt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in post-ul de mai sus zice ca a pornit cateva masini si banuiam ca la fel a facut si cu Golful. Alfel da, cand e pus contactul, e normal sa fie si Check-ul aprins, dar trebuie sa se stinga dupa ce motorul porneste.

Se aprindeau mai multe becuri in bord, chestia era ca dupa cateva secunde dupa ce celelalte dispareau, "robinetul" ramanea. Dupa pornirea motorului, disparea si "robinetul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa faca asa. Probleme sunt doar daca ramane aprins dupa ce ai pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit cu cateva mesaje inainte ceva cum ca nu prea exista G4 TDi de 1.9  cu EURO 4 . Poate cineva sa imi dea mai multe detalii . Cum poti sa iti dai seama daca atunci cand o aduci in tara o sa ai sau nu surprize la inmatriculare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ma insel dar din cate stiu singurul G4 1.9 TDI Euro 4 e cel de 101 cai cod motor AXR (dar si aici depinde sa nu fie fabricat mai devreme de xx / 2003). 

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.As vrea sa-mi iau o masina si am buget aproximativ 4000 euro.Dupa mai multe cautari, m-am oprit la golf IV 1.9 TDI an 2003-2004 101 cp sau ca alternativa citroen C5 1.6 HDI 110 cp dar an mai bun 2006-2007. Practic am de ales intre o masina mai high class (golf IV) dar mai vechiuta si una mai modesta (C5) dar ceva mai noua. Pot sa zic ca ma atrage destul de mult si C5 pt dotari mai ales(pilot, senzori ploaie&lumina,suspensie reglabila,computer bord,limitator viteza), dar chiar si asa e greu sa bata un vw golf IV fie el si cu 3 ani mai vechi. Eu circul atat afara cat si in oras. Ce ma sfatuiti?



Ca sa fiu putin mai explicit postez doua anunturi. Ce e drept vw-ul este mai scump,asa cum era si de asteptat,dar stiti vb aia..dai un ban dar stai in fata.Credeti ca ar fi bine totusi sa ma orientez direct spre golf si sa uit de C5?

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C29204237.html

 

http://www.autovit.ro/citroen-c5-C28692795.html

Modificat de ionutz_ng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crinel_baronu

parerea mea: alege golful. ai fiabilitatea in fata pt multi ani daca ai grija de ea. Pilot automat suntem o gramada care nu am avut si ne-am pus, computer de bord poate are si golful, suspensia reglabila...oricum mergi 95% din timp pe "verde" (mediu) ca mai jos e prea jos, mai sus e instabila si se dezactiveaza peste 80 km/ora parca.

Alelegerea e strict a ta, dar e prea bine sa fie 3500 din 2007 si toate frumoase... recomand golf 4 cat mai nou si ingrijit. vezi ca mai sunt Bora de care inca sunt indragostit dupa ultima mea detinere/vanzare (cea din semnatura) de asemenea cu motorul asta de 101 cp (lumini la aeratoare de bord in plus)

http://www.auto.ro/vw-bora/1733790.html

Numa bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Mergi pe VW - indiferent de model.... si uita de Citroen....

 

In rest, alege o masina care sa nu aibe probleme la structura de rezistenta - sa nu aibe lovituri grave, reparatiii, etc.... mecanica buna - mai ales partea de motor si cutie de viteze.... restul se face.

 

Optiuni - se adauga tot ce vrei, deci atentie la restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care care C5 fix modelul care ai pus tu link, pot sa iti zic ca 90% din persoanele care ia vazut masina ia spus ca e naspa daca strica ceva la suspensie.

Costul reparatiei ar fi imens.

In rest masina e frumoasa la exterior dar la interior este urata, cel putin asta este parerea mea.

Am fost cu acest prieten de la iasi - vaslui - barlad si masina sta chiar foarte bine in curbe si se intinde foarte bine la drum lung.

 

Alegerea este numai a ta dar eu am cumparat masina tot cu ajutorul acestui site si chiar am fost ajutat si am luat deciziile cele mai bune in vederea achizitionarii masinii pe care o am acum.

 

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe VW - indiferent de model.... si uita de Citroen....

 

De ce?Tocmai am vazut astazi un C5 care avea printre altele xenoane care se misca in curba ,navigatie mare, sistem de sunet JBL si vibratie de aia in scaun la parasirea benzii de mers.Masina mergea impecabil,extrem de confortabila si antifonata.Totusi, omul o da, cred, sub 4000 euro.Tot nu inteleg, care e problema acestor masini?

Interiorul este cam asa :

http://www.parts-specs.com/photos/0234691-Citroen-C5-2.0-16V-Exclusive-2004.jpg

 

Nu e cine stie ce intradevar,dar parca nici la golf 4 nu e de cine stie ce angajament.Totusi, de ce un C5 din2006-2007 este mai ieftin decat un golf 4 din 2003, ca sunt total debusolat.Dupa ce am vazut si astazi, as alege C5 fara nici un dubiu,e  diferenta f mare de confort si estetica si mai ales de clasa,dar ma tem sa fie ceva ascuns care sa explice aceste preturi.Nu e vb doar de unul, toate sunt asa de ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crinel_baronu

eu cand am cumparat-o pe a mea se vedea ca are retusati, pe pavilion unde se prinde suportul longitudinal, langa usita rezervorului, erau ruginiti stalpisorii ce desparte geamul fix si cel mobile de la portiera spate, de astea usoare, pana si de faptul ca nu are clima am trecut, toate astea pt ca era 4motion, 6 viteze, vopsea originala si nu si-a batut singurul proprietar german joc de ea, avea 230.000 reali (stiu de ce) si motorul era super.

Nici unul din acestea nu mi-au pus piedica cand am dat-o recent. Sa fie in regula mecanic, apoi optic (corpuri proaspat/sau nu vopsite, tapiterie) apoi dotari, bineneteles un minim necesar (ABS, geamuri el, clima, .

Binenteles ca alegerea e doar a ta, sfaturile banuiesc ca sunt binevenite

Eu nu am nimic cu acest model dar cunosc investitia unui coleg intr-un motor identic si stiu prin cate a trecut...

Ca si confort si spatie chiar are ce oferi. Dar e chiar dubios o masina de asa fel la pret sub un logan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care care C5 fix modelul care ai pus tu link, pot sa iti zic ca 90% din persoanele care ia vazut masina ia spus ca e naspa daca strica ceva la suspensie.

Costul reparatiei ar fi imens.

 

 

Si,pana acum prietenul tau a avut probleme cu suspensia?Am intrat pe forum la citroen,)nu am putut intreba pt ca nu am cont) la probleme tehnice, si nu am vazut absolut niciuna despre suspensie.Acele persoane care au afirmat ce spui, au vazut c5-uri modele de dupa 2000 cu suspensia stricata si costul reparatiei sau doar si-au imaginat asa, cum e incetatenit la noi la romani?Chiar ma intereseaza problema, ai putea sa intrebi una dintre persoanele respective daca a vazut vreodata vreun c5 de generatie noua cu suspensia stricata?Merci mult.

 

 

 

Eu nu am nimic cu acest model dar cunosc investitia unui coleg intr-un motor identic si stiu prin cate a trecut...

Ca si confort si spatie chiar are ce oferi. Dar e chiar dubios o masina de asa fel la pret sub un logan

 

Spune-mi, te rog, trebuie sa imi explic si eu, macar sa nu raman cu regretul.Ce motor a avut?HDI? A avut mari probleme cu el?Nu stiu despre motoarele astea HDI prea multe decat ca sunt primele common rail aparute sau primele cu filtru de particule (ceva de genul). Dar te rog sa imi spui din cazuri concrete, daca ai.

Modificat de ionutz_ng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crinel_baronu

Spune-mi, te rog, trebuie sa imi explic si eu, macar sa nu raman cu regretul.Ce motor a avut?HDI? A avut mari probleme cu el?Nu stiu despre motoarele astea HDI prea multe decat ca sunt primele common rail aparute sau primele cu filtru de particule (ceva de genul). Dar te rog sa imi spui din cazuri concrete, daca ai.

 

>>>

 

motor de 2l hdi de pe C5: a inceput sa porneasca greu, pana ii pornea la a 10-a cheie, le numaram la sfarsit de saptamana ca faceam naveta la facultate cu el, scotea un nor de fum apoi mergea. pornea la cald dar la rece isi dadea duhul. a continuat cu set motor, apoi schimbare totala motor acum din cate mai stiu (am cam rupt legatura), a schimbat garnitura de chiulasa.

La suspensie doar a completat ulei/lichid si a fost n regula. spatiu e mai multicel ca in golf/bora si parca sunt mai moi scaunele/banchetele, 

PS: visul meu era un golf IV cat mai tanar dar bora '99 a fost ceea ce mi-am putut permite atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pt raspuns.Sa inteleg ca sunt niste dezastre motoarele astea HDI si mai devreme sau mai tarziu incep sa porneasca greu.Mai cercetez putin problema si sa aleg cu sufletul deschis TDI-ul. :) Apropos, motoarele TDI sunt extrem de fiabile ,da? Nu fac probleme sa pice turbina sau injectoare sau mai stiu eu ce.Sper.Ca zgomot sunt mai silentioase TDI decat HDI,si mai finute (nu vibreaza la ralanti), corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nici un caz de TDI cu probleme.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crinel_baronu

:) celeronu, nu fi rau :) exista o gramada de probleme si la TDI ca altfel nu s-ar putea ... eu doar am dat un exemplu pe care il stiu (am preferat sa o spun asa decat: am auzit ca toate HDI-urile au probleme la pornire).

noi iti dam sfaturi, pareri personale iar tu decizi ce faci, sunt banutii tai

Ca probleme frecvente poti vedea la sectiunea tehnic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!